x تبلیغات
seo education

دستگاه بسته بندی حبوبات | شیرزاد ماشین البرز

 دستگاه شیرینگ بسته بندی حبوبات

دستگاه بسته بندی حبوبات در ابعاد و اندازه های مد نظر مشتریان در دو مدل صنعتی و خانگی طراحی و تولید می شوند، و شما می توانید با توجه به نیاز خود و بودجه ای که برای خرید این دستگاه بسته بندی در نظر گرفته اید، یکی از مدل ها را انتخاب کنید. افرادی که در زمینه ی بسته بندی انواع مواد غذایی و حبوبات در حال فعالیت می باشند، برای این که بتواند محصولات تولیدی خود را به بهترین شکل ممکن به دست مصرف کننده برسانند، انتخاب این دستگاه می تواند کمک ویژه ای به کارخانه ها و کارگاه های تولید مواد غذایی کند. برای این که با عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی و صنعتی آشنا شوید، با ما همراه باشید.

دستگاه بسته بندی حبوبات چیست؟

دستگاه شیرینگ بسته بندی حبوبات به عنوان یکی از کاربردی ترین نوع دستگاه های بسته بندی برای بسته بندی انواع حبوبات می باشد. برای این که بسته بندی حبوبات با مشکل خاصی رو به رو نشود، اول باید حبوبات مد نظر شما توسط دستگاه های پولیش و بوجاری از سنگ، شن ریزه و دیگر ناخالصی ها پاکسازی شوند، و بعد از انجام این مرحله توسط بالابر به دستگاه بسته بندی منتقل می شوند. دستگاه بسته بندی حبوبات در مدل های مختلف (دستی، خانگی، اتومات، نیمه اتومات، تونلی، کابینی و…) طراحی و تولید می شوند، و شما می توانید با توجه به میزان بسته بندی که باید در روز در کارخانه ی شما انجام شود، یکی از مدل های آن را انتخاب کنید.

برای انجام بسته بندی نهایی محصولات لایه ی دوم سلفون دور تا دور محصول کشیده می شود، تا بتوانید محصولات تولیدی کارخانه ی خود را در برابر عوامل مختلفی اعم از ضربه، گرد و خاک، رطوبت و…  محافظت کنید. از دیگر ویژگی های انجام این بسته بندی ها این است، که کمک می کنند، تا شما بتوانید محصولات تولیدی خود را بدون وجود دردسر جا به جا کنید، و یا آن ها را انبار کنید. در صورتی که قصد داشته باشید، دستگاه شیرینگ پک کابینی را انتخاب کنید، باید بگوییم، که این دستگاه در دو مدل ایستاده و رومیزی طراحی و تولید می شود. شما می توانید از این دستگاه در مشاغل خانگی و فضاهای کوچک استفاده کنید. اما اگر مدل شیرینگ پک تونلی را انتخاب کنید، این دستگاه در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و تولید می شوند، برای کارکرد نیاز است، از برق، گاز، گازوئیل و… استفاده کنید. هم چنین به درخواست مشتریان می توان این دستگاه را به صورت دوگانه طراحی و تولید کرد.

کاربرد و ویژگی دستگاه بسته بندی حبوبات صنعتی

در صورتی که مدل اتومات این دستگاه را برای بسته بندی انتخاب کرده باشید، می توانید به واسطه ی این دستگاه حبوبات مختلفی از جمله نخود، لوبیا، عدس، ذرت، لپه و… را به بهترین شکل ممکن در مدل های مد نظر خود بسته بندی کنید. تمام مراحل بسته بندی توسط دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک به صورت خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی انجام می شود. شما می توانید از این نوع دستگاه شیرینگ برای بسته بندی محصولات دیگر از جمله موارد زیر استفاده کنید.

  • غلات
  • شکر
  • چای 
  • چیپس 
  • لوبیا و نخود
  • محصولات گرانولی
  • انواع خشکبار
  • وزن گیری و سپس بسته بندی

قیمت ارزانترین دستگاه بسته بندی حبوبات

قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات خانگی و صنعتی با توجه به موارد مختلفی اعم از نوسانات موجود در بازار، نوع و مدل دستگاه، ابعاد دستگاه و... تعیین می شود. جهت اطلاع از قیمت دقیق با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دستگاه بسته بندی حبوبات دستی

دستگاه بسته بندی حبوبات دستی مناسب برای استفاده در کسب و کارهایی می باشد، که در منزل انجام می شوند، و قرار نیست، حجم زیادی بسته بندی انجام شود. پس از آن نوبت به تنظیم وزن بسته توسط PLC می رسد. شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود داخل سلفون، ظرف یکبار مصرف و قوطی محصول را پر کنید. در مواردی که سلفون را انتخاب کنید، جهت پلمپ درب آن باید از دستگاه دوخت دستی استفاده کنید.

بررسی مشخصات فنی دستگاه بسته بندی حبوبات تمام اتوماتیک

مشخصات فنی
برق مصرفی بستگی به تعداد توزین ها بستگی دارد.
تعداد توزین ها تک توزین، دو توزین، 4 توزین، 6 توزین، ده توزین و 12 توزین
سرعت بسته بندی در دقیقه 15 الی 50 و 15 الی 60
وزن بسته بندی 20 گرم تا 2 کیلوگرم
طول بسته بندی 5cm الی 30cm سانتی متر
ابعاد دستگاه متغیر
لفاف بسته بندی سلفون، ترسبافون، فویل، سلفون صدفی و…
عملکرد الکترومکانیک + پنوماتیک

 

دستگاه پک غذا بیرون بر

 دستگاه پک غذا بیرون بر

دستگاه بسته بندی غذا یکی از گزینه های پیشنهادی برای کنار هم قرار دادن، محافظت، حمل و نقل راحت تر بسته های غذا می باشد. با توجه به این دستگاه شیرینگ پک در مدل های مختلف طراحی و تولید می شود، شما می توانید با توجه به مقدارغذاهای بیرون یکی از مدل های آن را انتخاب کنید.

دستگاه پک بسته بندی غذا چیست؟

پک غذای بیرون بر به عنوان یکی از مهم ترین مسائلی به شمار می رود، که افرادی که در این زمینه در حال فعالیت هستند، باید توجه ی ویژه ای به این مسئله داشته باشند، تا با انجام درست بسته بندی غذاها رضایت مشتریان خود را جلب کنند. شما می توانید از دستگاه بسته بندی شیرینگ و وکیوم جهت بسته بندی انواع غذای آماده و بیرون، سالاد، سبزی، میوه، ماست و... استفاده کنید. از بهترین دستگاه های بسته بندی غذاهای بیرون بر که در حال حاضر در بازار وجود دارد، می توان به شیرینگ پک، وکیوم بسته بندی، سیل کن، انواع دستگاه دوخت و... اشاره کرد. شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از مدل ها را انتخاب کنید.

پرطرفدارترین شیرینک های تولید شده در گروه تولیدی شیرزاد ماشین البرز شامل شیرینگ پک تونلی، شیرینگ لیبل و شیرینگ پک کابینی می باشد. 

تمام مدل های تولید شده در این مجموعه کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف اعم از صنایع غذایی، دارویی، صنعتی و... دارند. اگر قرار است، یکی از مدل های دستگاه شیرینگ را برای استفاده در محیط هایی مانند رستوران ها، کیترینگ ها، هتل ها، فست فودها و... انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما انتخاب شیرینگ پک کابینی می باشد. شیرینگ پک غذا (شیرینگ پک رستورانی) با توجه به درخواست مشتری در دو مدل تک و یا سه فاز طراحی و تولید می شوند.

ممکن است، این سوال برای شما پیش بیایید، که اهمیت دستگاه بسته بندی غذای رستورانی چیست؟ برای پاسخ به این سوال شما باید بگوییم، که اگر جزو افرادی باشید، که در زمینه ی ارائه غذای گرم رستورانی در حال فعالیت هستید، پس باید به کیفیت محصولاتی که از آن غذاها درست می کنید، دقت کنید، تا بتوانید غذاهای گرم را به مشتریان خود تحویل دهید.

کاربرد دستگاه شیرینگ بسته بندی غذای بیرون بر

  • آشپزخانه‌ های صنعتی و نیمه صنعتی
  • رستوران‌ ها
  • سالن‌ های غذاخوری
  • تالارهای پذیرایی
  • سالن‌های پذیرایی سازمانی (پادگان‌ ها، زندان‌ ها، دانشگاه‌ ها، بیمارستان‌ها و...)

مزایای استفاده از دستگاه پک غذا بیرون بر

  • کاربری بسیار راحت و بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی
  • افایش سرعت بسته بندی
  • یک نواختی در فرایند دوخت
  • اشغال کمترین فضا 
  • نصب و راه اندازی در کوتاه ترین زمان ممکن
  • قیمت مناسب و اقتصادی
  • قابلیت سیل وکیوم در انواع ظروف یکبار مصرف با ماندگاری بالا

عملکرد دستگاه بسته بندی غذای بیرون بر چگونه است؟

در مورد نحوه ی کارکرد این دستگاه باید بگوییم، که دستگاه شیرینگ پک رستورانی مجهز به محفظه‌ ای می باشد، که ظروف بسته‌ های غذا در آن قرار می‌ گیرند، و زمانی که دستگاه کار خود را آغاز می کند، نایلون شیرینگ طوری آب بندی و محکم بر روی بسته کشیده می‌ شود، که ورود گرد و خاک، رطوبت، آلودگی به داخل بسته بندی جلوگیری می کند. با توجه به حرارتی که برای چسبیدن نایلون داده می شود، سلفون به طور کاملاً نفوذ ناپذیر کشیده شده می شود، بعد از آن نوبت به آن می رسد، که پک‌ های حاوی غذای تازه از مخزن بیرون آمده و نیرونی انسانی آنها را در بسته‌ های بزرگ‌ تر بسته بندی می‌ کند.

قیمت دستگاه بسته بندی غذای بیرون

قیمت دستگاه بسته بندی غذای بیرون با توجه به موارد مختلفی اعم از مدل شیرینگ، ابعاد کابین ها، نوسانات موجود در بازار تعیین می شود.

 

دستگاه شیرینگ بسته بندی کتاب

 اگر جزو افرادی هستید، که در زمینه ی تولید کتاب و مجله در حال فعالیت هستید، برای این که بتوانید از آسیب دیدن کتاب ها در حین جا به جایی جلوگیری کنید، نیاز به استفاده از دستگاه بسته بندی دارید. بهترین مدلی که شما می توانید برای استفاده در این عرصه انتخاب کنید، شیرینگ پک کابینی می باشد. این نوع از دستگاه شیرینگ مناسب برای بسته بندی کتاب، دفتر مجله، دفترچه روزنامه، انواع لوازم التحریر و نوشت افزار و... می باشد. شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از مدل های این دستگاه (رومیزی و ایستاده) را انتخاب کنید. وجود ویژگی های مختلفی اعم از سرعت، دقت، کیفیت، ظرفیت بالا در مقایسه با ابعاد کم و... باعث می شود، تا این دستگاه طرفداران زیادی داشته باشد.

دستگاه شیرینگ بسته بندی کتاب

دستگاه شیرینگ بسته بندی کتاب یکی از مدل های دستگاه شیرینگ پک محسوب می شود، که شما می توانید برای بسته بندی در این زمینه از آن کمک بگیرید. اکثر کتاب هایی که به صورت بسته بندی در بازار وجود دارند، به این روش بسته بندی می شوند. استفاده از این بسته بندی به شما کمک می کند، تا از نفوذ رطوبت و گرد و خاک به داخل بسته بندی کتاب ها جلوگیری شود. هم چنین دیگر نیاز نیست، نگران آسیب دیدن بسته بندی در حین جا به جایی آن باشید.

برای این که بتوانید کتاب های مد نظر خود را توسط این دستگاه بسته بندی کنید، نیاز به استفاده از نایلون شیرینگ دارید. (در مورد فیلم شیرینگ باید بگوییم، که این نایلون نوعی پلاستیک محسوب می شود، که در زمان حرارت دهی به دور محصول مد نظر شما می پیچد، و به شکل محصول مد نظر شما در می آید.) در مورد نحوه ی بسته بندی کتاب ها باید بگوییم، که به صورت کامل هوای داخل کیسه را تخلیه می‌ کنند، و بعد از آن با حرارت پلاستیک را به دور محصول مد نظر شما می پیچند. با توجه به این شیرینک پک در مدل های مختلف طراحی و تولید می شود، برای این که بتوانید بدون وجود هیچ مشکلی کتاب های خود را بسته بندی کنید، پیشنهاد می کنیم، مدل کابینی این دستگاه را انتخاب کنید. برای این که با این دستگاه آشنا شوید، در این بخش به معرفی آن می پردازیم.

شیرینگ پک کابینی 

شرینک پک کابینی برای بسته بندی محصولات از نایلون استفاده می کند، و به محافظت کردن از محصولات داخل بسته بندی کمک می کند. شما می توانید از این دستگاه برای بسته بندی محصولات مختلف اعم از کتاب و مجله، انواع جعبه و کارتن اعم از بسته بندی چای، بسته بندی جعبه قهوه، جعبه کیک، جعبه کلوچه، جعبه شیرینی، جعبه شکلات، بسته بندی جعبه خرما و شیرینگ کارتن استفاده کنید. استفاده از بسته بندی به شما کمک می کند، حتی با وجود نایلون بسته بندی بتوانید محصول داخل بسته بندی را به وضوح ببینید.

مزایای استفاده از شیرینگ پک کابینی 

  • ایجاد بسته بندی مقاوم، زیبا و شفاف
  • مجهز به درب تلقی شفاف و نسوز
  • مجهز به چرخ های گردان ترمزدار 
  • کار با این دستگاه راحت و آسان می باشد.

https://shirzadmachine.com/post/76/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8

باربری شمال تهران

 اتوبار و باربری شمال تهران | لیست باربری شمال تهران با قیمت مناسب و کیفیت عالی.

باربری امیرکبیر از بهترین و معتبرترین باربری ها در زمینه حمل و جابجایی بار در شمال تهران می باشد. ما با سال ها خدمت رسانی توانسته ایم، بهترین پرسنل را در کادر خود داشته باشیم و با تجارب آن ها بهترین خدمات را به مشتریان عزیز خود ارائه دهیم. 

قبل از هر اقدامی با کارشناسان ما در شعبه شمال تهران، باربری امیرکبیر تماس بگیرید. 

بهترین باربری شمال تهران

شعبه شمال باربری امیرکبیر، به عنوان بهترین باربری شمال تهران شناخته شده است. باربری ما دارای ماشین های مجهز حمل بار، کارگران و رانندگانی مجرب می باشد. شما عزیزان می توانید برای یک جابجایی و اسباب کشی راحت و بی دردسر با ما در اتوبار تهران امیرکبیر تماس بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید تا با خدمات و ویژگی های باربری شمال تهران بیشترآشنا شوید. برای استفاده از خدمات باربری ارزان در شمال تهران با باربری امیرکبیر تماس بگیرید. باربری در شمال تهران، اتوبار شمال تهران از مهم ترین خدمات ما در باربری امیرکبیر می باشد. لیست شرکت های شمال تهران را می توانید از طریق تماس با امیرکبیر دریافت نمایید. باربری در شمال تهران دارای شعبات متعدد در تمام محله های شمالی تهران می باشد. 

کارگر باربری

حمل یخچال ساید

باربری غرب تهران

باربری مرکز تهران

باربری در شمال تهران

باربری شمال تهران به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته در محدوده شمال تهران با نام و نشان باربری شمال تهران ارائه دهنده خدمات اسباب کشی و حمل بار در شمال تهران می باشد. این شرکت باربری با داشتن سابقه ای چند ساله در زمینه اسباب کشی و حمل بار در این منطقه به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان خواهد بود و بهترین های اسباب کشی را برایتان به عمل خواهد آورد، باربری شمال تهران دارای مجوز رسمی از اتحادیه شرکت های باربری می باشد و به صورت حرفه ای کار اسباب کشی را انجام می دهد اگر قصد دارید کار اسباب کشی را انجام دهید شرکت باربری شمال تهران امیرکبیر در خدمت شما خواهد بود و به بهترین نحو ممکن خدمات تخصصی را برای شما انجام می دهد. باربری ارزان در شمال تهران از خدماتی پردرخواست در باربری امیرکبیر می‌باشد.

خدمات و ویژگی های باربری و اتوبار شمال تهران

شعبه شمال تهران باربری امیرکبیر دارای مشخصات و ویژگی هایی است که این باربری را به یک باربری معتبر و خاص در میان سایر باربری ها تبدیل کرده است. هدف ما کسب رضایت مشتریان و تبدیل آن ها به مشتریان دائمی است. پس هرگز در انجام وظایفمان کوتاهی نخواهیم کرد و کار جابجایی و حمل بار را به بهترین نحو انجام خواهیم داد.

  • مشاوره رایگان در خصوص نحوه حمل بار و انتخاب ماشین باربری
  • بسته بندی لوازم منزل
  • فروش لوازم بسته بندی
  • کارگرانی مجرب و آموزش دیده 
  • رانندگانی متعهد و آشنا به شهر
  • ماشین هایی مجهز و مناسب برای حمل بار
  • حمل بار ها و وسایل سنگین بدون آسیب (مانند حمل و جابجایی یخچال ساید)
  • تعرفه و نرخ کرایه منصافه 
  • چیدمان وسایل بعد از جابجایی

همواره توصیه می شود برای حمل بارهای سنگین و حمل اثاثیه منزل از افراد متخصص و به اصطلاح کاگر باربری کمک بگیرید. از مهم ترین خدمات کارگر باربری در شمال تهران می توان به بسته بندی اثاثیه منزل و حمل بار های سنگین مانند یخچال ساید، گاوصندوق و پیانو اشاره نمود.

بسته بندی اثاثیه منزل

از مهم ترین خدمات ارائه شده در باربری شمال تهران بسته بندی اثاثیه منزل می باشد. بسته بندی اثاثیه در شمال تهران با بهترین وسایل بسته بندی اعم از کارتن، سلفون، ضربه گیر، چسب و سایر وسایل بسته بندی انجام می شود. انجام امور بسته بندی توسط نیرویی حرفه ای انجام می شود که تعداد افراد این تیم بستگی به متراژ منزل شما دارد. اگر متراژ منزل شما بالا باشد بدونش شک باید از تعداد افراد بیشتری برای اسباب کشی منزل شما کمک بگیریم تا کارها به صورت سریعتر و آسان تر پیش برود.

باربری امیرکبیر یکی از بهترین باربری های شمال تهران است. برای استفاده از خدمات باربری ما در شمال تهران و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

         02144762571

ماشین سازی شیرزاد چه محصولاتی ارائه میدهد؟

 ماشین سازی شیرزاد در حال حاضر یکی از معتبرترین تولید کنندگان انواع دستگاه بسته بندی و نوار نقاله است، که با داشتن سابقه طولانی در طراحی و تولید انواع تجهیزات صنعتی، توانسته به صاحبان مشاغل محصولات استاندارد، بادوام ودر عین حال با قیمت مناسب ارائه دهد.

معرفی محصولات شیرزاد ماشین البرز

شیرینگ پک

شیرینگ پک

شیرینگ پک نوعی دستگاه بسته بندی است، که در آن یک پوشش یا روکشی برای محافظت، نگهداری و پک کردن محصولات مختلف اعم از انواع جعبه و کارتن (شیرینی، شکلات، چای، محصولات آرایشی و بهداشتی، دارو و...) کتاب، جزوات درسی و مجلات، بسته بندی ظروف یکبار مصرف، مواد غذایی، قطعات خودرو، محصولات صنعتی، کارتن، جعبه، بطری، اسباب بازی و... استفاده می شود، و علاوه بر این که سبب زیباتر شدن محصول می گردد، از ورود گرد و خاک و آب نیز ممانعت به عمل می آورد. به کارگیری دستگاه شیرینگ در خطوط تولید کارخانه ها و کارگاه ها کمک می کند، تا آن بتوانند محصولات تولیدی خود را به صورت چندتایی و یا تکی به وسیله نایلون شیرینک بسته بندی کنند، و آسیب دیدن آن ها جلوگیری کنند، و به راحتی آن ها را جا به جا و یا این که در انبارهای نگهداری محصولات قرار دهند. یکی از مهم ترین مزیت های بسته بندی این است، که می تواند به زیبا سازی و خاص شدن محصولات کمک کند.

  • از نفوذ آب، گرد و غبار، آلودگی به داخل بسته بندی جلوگیری می کنند.
  • بیشترین سازگاری را با محیط زیست دارند.
  • انجام بسته بندی باعث می شود، تا از آسیب رسیدن به محصول جلوگیری شود.
  • از نفوذ باکتری و ویروس به داخل بسته بندی مواد غذایی جلوگیری می کند.
  • از بین رفتن فضاهای اضافی
  • قابلیت چاپ لیبل بر روی بسته بندی وجود دارد.

استرچ پالت

استرچ پالت

دستگاه استرچ پالت نوعی دستگاه بسته بندی است، که طی فرآیندی نایلون استرچ به دور پالت توسط دستگاه استرچ پالت پیچیده می شود، نایلون استرچ حالت کشسانی دارد و از متداول ترین و به صرفه ترین روش های بسته بندی پالت به حساب می آید. استرچ به معنی کشیدن است، و پالت به قطعاتی گفته می شود که محصولاتی که قرار است، بسته بندی شود بر روی آن قرار می گیرند. 

استرچ پالت شیرزاد یک دستگاه کاربردی در زمینه بسته بندی و سلفون کشی انواع پالت ها در ابعاد و اندازه های مختلف است. این دستگاه با پیچیدن سلفون به دور محصولات در ابعاد مختلف سبب حفظ تعادل آن ها می گردد. این روش بسته بندی همانند شیرینگ پک جهت محافظت از گرد و غبار، رطوبت، حمل و نقل آسان و زیبایی به کار می رود.

این دستگاه با نام هایی از قبیل سلفون پیچ پالت، پالت استرچر نیز شناخته می شود.

به طور کلی آن دسته از کارخانه هایی که سرعت تولید محصولات آن ها بالا می باشد، قطعاً برای آن ها مهم است، که همه ی محصولات و کالا ها بدون هیچ گونه آسیب به دست مصرف کنندگان برسد. دستگاه استرچ از لحاظ کارکرد به دو نوع استرچ پالت صفحه گردان و استرچ پالت دکل گردان تقسیم می شوند. به طور کلی استفاده از این دستگاه باعث می شود، تا محصولاتی که مورد بسته بندی قرار می گیرند، از نفوذ گرد و غبار و رطوبت درامان باشند.

مزایای ماشین استرچ

  • استهلاک پایین
  • بسته بندی با مواد اولیه ارزان
  • کمترین میزان مصرف انرژی 
  • اشغال جای کم
  • محافظت کردن از محصولات در برابر رطوبت و آب
  • سلفون کشی سریع
  • مناسب جهت پالت و قطعات سنگین و حجیم
  • بسته بندی قطعات طویل نظیر لوله ها، رول های کاغذ

اسپری پر کن

اسپری پر کن تمام اتوماتیک- ماشین سازی شیرزاد

اسپری ها، ظرف های قوطی شکلی هستند، که مایع و گاز را که توسط دستگاه به آن تزریق می شود، را در خود حفظ می کند. دستگاه اسپری پر کن از جمله دستگاه های مورد نیاز در حوزه های تولید کارخانه ها برای محصولات غذایی و بهداشتی می باشد. در صورتی که اسپری ها به صورت نامناسب پر شوند، خطرات بسیاری را به همراه دارند. هم گام با پیشرفت تکنولوژی، اسپری پرکن بسیاری از مشاغل را تحت پوشش قرار داده است. دستگاه اسپری پر کن در سه نوع اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی به بازار عرضه می شود. 

شیرزاد ماشین البرز با داشتن سابقه طولانی در تولید انواع دستگاه اسپری پرکن، توانسته با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع آن ها را با مناسب ترین قیمت روانه بازار نماید.

دستگاه اسپری پر کن در ابتدا مایع را داخل قوطی پر و سپس گاز را با فشار زیاد تزریق می کند. در نتیجه محصول داخل قوطی به شکل اسپری استفاده می شود.

مراحل انجام کار دستگاه پرکن اسپری به این نحو است، که :  

مرحله اول: نازل، مایع را درون قوطی پر می کند.
مرحله دوم: والو را روی قوطی پرچ می کند.
مرحله سوم: گاز را با فشار درون قوطی تزریق  می کند.

کاربرد دستگاه اسپری پر کن

  • دستگاه های اسپری پرکن میتوانند تا 87 درصد در سرعت خط تولید تاثیر مستقیم داشته باشند.
  • در انواع صنایع مختلف من جمله بهداشتی، غذایی، رنگ و.. قابل استفاده می باشد.
  • یک اپراتور بدون دانش فنی می تواند به آسانی با دستگاه پرکن اسپری کار کند.
  • سرعت پرکن ماشین اسپری پر کن  حداقل 850 عدد در ساعت و حداکثر 1250 عدد در ساعت است.
  • ابعاد آن 960 میلی متر * 660 میلی متر * 1650 میلی متر می باشد.
  • حداکثر فضای مورد نیاز یک متر در یک متر بوده، و فضای بسیار کمی را اشغال می کند.

نوار نقاله

نوار نقاله از جمله پرکاربردترین محصولات بسته بندی می باشد. در واقع نوار نقاله یک تسمه صنعتی است، که برای جابجایی و حمل مواد و قطعات به کار برده می شود. اصطلاحاً نوارنقاله به صفحات متحرکی گفته می شود، که وظیفه حمل و انتقال مواد، قطعات و لوازم را برعهده دارند.

هدف از استفاده از دستگاه نوار نقاله سرعت بخشیدن به انتقال می باشد، به همین دلیل در خطوط تولید شرکت ها بسیار کارآمد می باشد. انواع دستگاه کانوایر برای جابجایی قطعات سنگین در کارخانه ها، کارگاه ها، فروشگاه ها و فرودگاه ها به کار می رود، و اغلب در صنایع پتروشیمی، فولاد، خودروسازی، دارویی و غذایی از نوار نقاله استفاده می نمایند.

کاربرد نوار نقاله

لیست قیمت نوار نقاله 6 متری

  •  در خطوط تولید و مونتاژ برای جابه‌جایی مواد و تجهیزات 
  •  بارگیری و تخلیه 
  • در فروشگاه‌ها برای جابه‌جایی اجناس 
  • در پله برقی و پیاده‌ روهای متحرک 
  • برای این که محصولات در شیرینگ پک خشک شوند، مسیر رفت و برگشتی را بر روی نقاله طی می کنند.

انواع نوار نقاله صنعتی (کانوایر)

نوار نقاله دارای انواع مختلفی است که لازم است، هنگام سفارش دادن به نوع نیاز و کاربرد آن توجه شود. 

  1. نوار نقاله بارگیری

  2. نوار نقاله ناودانی

  3. نوار نقاله چرخشی

  4. نوار نقاله غلتکی

  5. نوار نقاله زنجیری

  6. تسمه نقاله شیب‌ دار

  7. تسمه نقاله تسمه‌ ای

  8. نوار نقاله تسمه نقاله مغناطیسی

  9. تسمه نقاله ثقلی

  10. تسمه‌ های نقاله سیم‌ دار بدون سیم عرضی

جهت استعلام قیمت هر یک از محصولات با شماره ی زیر تماس بگیرید.

 ۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳ 

تزریقات در منزل کرج با کادر مجرب [شبانه روزی]

 تزریقات در منزل یکی از خدمات مراکز مراقبتی و پرستاری می باشد، که می تواند بیمارانی را که در طول دوره ی نقاهت آن ها با درد و رنج همراه می باشد، بسیار کمک کننده باشد، و این که بتوانیم با استفاده از راحت ترین روش ها نیازهای تزریقی آن ها را برطرف کنیم. شما می‌ توانید با بهره‌ مندی از خدمات تزریقات در منزل از خود و دیگر اعضای خانواده ی خود به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید.

مجموعه ی سلامت نوین با ارائه این نوع از خدمات از مسافرت‌ های بیهوده داخل شهری برای پیدا کردن بیمارستان و یا درمانگاه جلوگیری می کند، به همین خاطر می توانید از پرستاران باتجربه مجموعه برای انجام تزریقات در منزل استفاده کنید.

تزریقات در منزل

پرستاری و تزریقات در منزل

با توجه به این که تزریق یک درمان اساسی پزشکی می باشد، به همین خاطر لازم است، توسط یک پرستار حرفه‌ ای انجام شود. متأسفانه دیده می شود، که افرادی هستند، که مدعی انجام این کار به صورت تجربی و غیرعلمی ‌می باشند. انجام تزریقات توسط این گونه از افراد ممکن آسیب های غیر قابل جبرانی را به افراد وارد کند. قطعاً تزریقات نیاز به تجربه و آموزش دارد، و ممکن است، برای شما عملی ساده به نظر برسد، ولی این طوری نیست. با توجه به این که افراد بسیاری به خاطر وجود دلایل مختلفی از قبیل کهولت سن، آسیب‌ دیدگی، بیماری و... احتیاج به انجام تزریق دارو دارند، انجام این کار در منزل برای چنین افرادی مناسب تر می باشد، چون نه تنها می توانند از جا به جا شدن مکرر جلوگیری کنند، بلکه می‌ توانند در جریان نیازهای پزشکی خود قرار بگیرند. هر داروی تزریقی با توجه به دستور العمل‌ هایی که دارد، احتیاج به نوع خاصی از تزریقات دارد، به همین خاطر انجام این کار توسط افراد حرفه ای و با تجربه انجام شود.

هزینه تزریقات در منزل

چگونه می توان نوع تزریق را مشخص کرد؟

  • راهنمایی از پزشک

شما می توانید پس از گرفتن دارو از داروخانه با پزشک معالج خود در ارتباط باشید، تا از درستی داروها خیالتان راحت شود، و این که بدانید نوع دارو، نحوه ی مصرف و نوع تزریق برای شما مشخص چگونه است.

  • راهنمایی توسط داروخانه

اگر به پزشک معالج خود دسترسی ندارید، می توانید از پزشکانی که در داروخانه حضور دارند، درباره ی نوع داروها، نحوه ی مصرف و یا نوع تزریق سوال بپرسید.

کدام بیماران به تزریقات در منزل احتیاج دارند؟

برای درمان و یا جلوگیری از پیشرفت بعضی از بیماری ­ها پزشکان مجبور به تجویز داروهای تزریقی می باشند. بیمارانی که دچار دیابت، ایدز و یا مشکلات حاد تنفسی، قلبی، کلیوی و یا کبد می باشند، باید به صورت مکرر دارو­های خود را به ­شیوه تزریق مصرف کنند، به همین خاطر بهتر است، از مراجعه ی مکرر به مراکز درمانی جلوگیری شود، و این کار را در منزل انجام دهند. همچنین خانم هایی که به خاطر باردار بودن شرایط مساعد و مناسبی ندارند، و باید روزانه داروهای خود را تزریق کنند، توصیه می ­کنیم، که از یک پرستار متخصص برای انجام تزریقات در منزل استفاده کنند.

چرا درست انجام شدن تزریقات در منزل مهم است؟

انجام تزریقات کار بسیار مهم و تخصصی می باشد، که حتماً باید با رعایت تمام اصول و استاندارهای ایمنی انجام شود. در غیر این صورت ممکن است، مشکلات غیر قابل جبران را برای بیماران به وجود بیاورد، و یا باعث مرگ آن ها شود. تزریقات غیر ایمن بسیار خطرناک می باشد، چون ممکن است، بیماری­ های مختلفی مانند هپاتیت و ایدز به خاطر استفاده نامناسب از سرنگ به افراد منتقل شود. 

تزریقات در منزل سعادت آباد

تزریقات در منزل به چه بیمارانی توصیه می­ شود؟

بیماران بسیاری وجود دارند، که ممکن است، هنگام انجام تزریقات استرس می ­گیرند، و تمام تلاش خود را می کنند، تا پزشک برای آن ها آمپول و یا سرم تزریق نکند. ولی بعضی اوقات برای درمان بیماری راهی جز تجویز دارو به صورت تزریق نیست. به همین خاطر جهت کنترل و یا کم کردن استرس افراد شرایط مناسب و آرامی را باید فراهم کرد.

هم چنین بعضی اوقات افراد به خاطر حضور در مراکز درمانی دچار اضطراب می شوند، پس قطعاً انجام تزریقات این دسته از افراد در منزل می تواند برای آن ها راحت تر باشد.

به طور کلی بیماران زیر می توانند از خدمات تزریقات در منزل استفاده کنند.

  • بیمار سالمند یا معلولی که هنگام جا به جایی آن ها با مشکل رو به رو می شوید.
  • کودکانی که از تزریقات می ترسند، و یا فوبیای آمپول زدن دارد.
  • مسافت زیادی با مراکز درمانی دارید.
  • به خاطر شیوع بیماری­ های مسری از قبیل کرونا از حضور داشتن در مراکز درمانی می­ ترسند.
  • زمان کافی برای نشستن در صف طولانی تزریقات را ندارید.

خدمات تزریقات در منزل شامل چه مواردی است؟ 

  • تزریق آمپول در منزل

بیشتر اوقات افراد احتیاج به تزریقات مختلف اعم از تزریق آمپول تقویتی، یک پنی‌ سلین ساده، تزریق آمپول‌ برای بیماری‌ هایی مانند ام اس، التهاب و... دارند.

  • وصل سرم‌ های مختلف

تزریقات در منزل شبانه روزی

تزریق سرم به وسیله‌ ی آنژیوکت انجام می شود، و حتماً باید توسط افراد با تجربه و آموزش‌ دیده انجام شود. اگر به خاطر بیماری به سرم نیاز پیدا کردید.

  • تزریقات بر اساس درخواست شما

  • تزریقات بر اساس نسخه پزشک

اگر طبق بررسی های انجام شده، توسط پزشک خود نیاز به تزریقات دارید، و یا حتی ممکن است، قصد استفاده از آمپول‌ های تقویتی را داشته باشید.

  • تزریقات کودکان در منزل

تزریقات در منزل کرج

کودکان در سنین مختلف زندگی خود نیاز به تزریقات مختلفی دارند، که یکی از مهم‌ ترین آن‌ ها تزریق واکسن‌ های دوره‌ ای می باشد. با توجه به این که ممکن است، که کودک شما به خاطر حضور در مراکز درمانی دچار اضطراب و استرس شود، استفاده از خدمت تزریقات در منزل کودکان می‌ تواند جایگزین بسیار مناسبی برای خانواده‌ ها و کودکان آن ها باشد.

قطعاً با انجام تزریقات در منزل می توانید از اضطراب و استرس کودک خود کم کنید، و کودک شما با آرامش بیشتری واکسن‌ های خود را دریافت کند.

  • تزریقات زنان در منزل

بسیاری از بانوان به خاطر وجود دلایل مختلف ممکن است، تمایل داشته باشند، از خدمات درمانی و پزشکی توسط متخصصان خانم استفاده کنند. مجموعه ی نوین سلامت ارائه  دهنده ی خدمات آزمایشگاهی، درمانی و مراقبتی در منزل برای بانوان می باشد.

  • تزریقات در منزل شبانه روزی

با توجه به این نکته که دسترسی به خدمات پزشکی و مراقبتی در طول شب سخت‌ تر از روز می باشد، تمام سعی و تلاش مجموعه ی ما ارائه خدمات تزریقات در منزل به صورت شبانه‌ روزی می باشد. 

  • تزریقات بیماران کرونایی در منزل

بسیاری از بیماران کرونایی برای درمان و بهبودی خود احتیاج به وصل کردن سرم دارند. 

عوارض و خطراتی تزریقات نادرست

اگر تزریقات توسط افراد بی‌ تجربه و غیرمتخصص انجام شود، ممکن است:

  • عوارض خفیفی نظیر تورم، درد و کبودی محل تزریق
  • آسیب‌ رسانی به رگ، عضلات 
  • خون ریزی
  • عفونت

هزینه تزریقات در منزل

هزینه ی تزریقات در منزل با توجه به نوع تزریق، تعداد دفعات مراجعه متخصص به منزل، وضعیت بیمار، نوع دارو و... تعیین می شود، به همین خاطر نمی توان عدد ثابتی را برای آن تععین کرد. مجموعه ی نوین سلامت ارائه دهنده ی خدمات آزمایشگاهی، درمانی و مراقبتی با قیمتی مناسب برای بیماران خود می باشد. 

خرید و قیمت دستگاه استرچ پالت دستی

 استرچ پالت دستی به عنوان کاربردی ترین نوع دستگاه استرچ پالت به شمار می رود، که شما می توانید از این دستگاه برای بسته بندی کردن محصولات مختلف استفاده کنید.

قیمت دستگاه استرچ پالت دستی

محصولاتی که می توانید به واسطه به کارگیری از این دستگاه بسته بندی کنید، شامل موارد زیر می باشد.

  • وسایل چوبی منازل (مبلمان، چوب MDF و وسایل خانگی چوبی)
  • انواع پالت و کارتن های بزرگ
  • بطری های آب معدنی
  • بطری های نوشابه
  • سنگ
  • صنعت پارچه بافی
  • کاغذ دیواری
  • کاشی و سرامیک
  • ورقه های آلومینیومی
  • وسایل ساختمانی
  • اسباب بازی
  • لوازم خانه و آشپزخانه
  • انواع محصولات سبک و سنگین

برای این که بتوانید از این پالت بند دستی استفاده کنید، همانند دیگر مدل های دستگاه استرچ پالت احتیاج به فیلم استرچ دارید. (فیلم استرچ به عنوان یکی از اجزای اصلی و مهم موجود در تمام مدل های دستگاه استرچ پالت می باشد.)

فیلم استرچ در مدل های مختلف (از نظر تعداد لایه ضخامت و عرض) تولید می شوند. بهتر است، برای استفاده از استرچ پالت دستی از رول های با وزن پایین استفاده کنید.

مزایای استفاده از استرچ پالت دستی

  • مناسب برای استفاده در تمام محیط ها (پرتابل و سبک)
  • مناسب برای استرچ کشی انواع کالا، پالت و دیگر محصولات 
  • می توانید میزان کشش فیلم استرچ را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید.
  • کاربری ساده و راحت
  • قابلیت استفاده در واحدهای تولیدی کوچک و کارگاه ها را دارد.
  • بسته بندی محصول را به گونه ای انجام می دهد، تا بتواند محصول را در برابر عوامل خارجی (خط، خش و ضربه) محافظت کند.

با مزایای استفاده از این دستگاه آشنا شدید، بهتر است، با معایب آن هم آشنا شوید، تا هنگام خرید با مشکلی رو به رو نشوید.

یکی از اصلی ترین عیب هایی که می توان به این دستگاه نسبت داد، فشار وارده بر اپراتور می باشد. منظور فشار وارده بر اپراتور این است، که اپراتور دستگاه باید با سلفون حداقل 10 کیلویی به دور پالت بچرخد. در مواردی که ارتفاع بیشتر می شود، فشار وارد بیشتر می شود، و ممکن است، اپراتور دچار آسیب های جسمی شود. به همین خاطر برای بسته بندی کردن محصولات در حجم های بالا مناسب نیستند، و فقط کاربرد محدود دارند.

خرید استرچ پالت دستی

پیش از این که نسبت به خرید استرچ پالت دستی اقدام کنید، بهتر است، در مورد این دستگاه اطلاعات کافی را داشته باشید. استرچ پالت دستی مناسب برای استفاده در کسب و کارهایی می باشد، که کوچک هستند. (نکته ی مهمی که باید به آن توجه کنید، این است، که در صورتی که ارتفاع پالت ها یا محصول بیش از 150 سانتی متر باشد، به هیچ عنوان از این دستگاه نباید استفاده کنید.)

قبل از خرید حتماً وزن دسته را بررسی کنید. دلیل این موضوع هم به این خاطر است، که وزن بالای آن سنگینی و فشار همراه با نایلون را بیشتر نکند.

پالت بند دستی

قیمت استرچ پالت دستی

قیمت دستگاه استرچ پالت دستی با توجه به موارد مختلفی اعم از ابعاد، جنس مواد به کار گرفته شده در تولید، نوع سلفون، وزن دستگاه و... اشاره کرد. 

https://shirzadmachine.com/post/53/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DA%86-%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C

اجاره و خرید ویلچر ارتوپدی در کرج و تهران

 اجاره و خرید ویلچر ارتوپدی

ویلچر ارتوپدی (صندلی چرخ دار) به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزاتی می باشد، که افراد به خاطر دلایل مختلف در مواردی که نمی توانند به صورت دائمی و یا موقتی بر روی پاهای خود بایستند، می توانند از ویلچر برای رفت و آمد خود استفاده کنند.

در این مقاله در رابطه با اجاره و خرید ویلچر ارتوپدی در کرج و تهران به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهیم.

ویلچر ارتوپدی برای رفع مشکل ناراحتی بیمارانی که نمی توانند راه بروند، گزینه ی مناسبی می باشد. این نوع از ویلچرها در اندازه ها و رنگ های مختلف طراحی و تولید می شوند، و شما می توانید نسبت به اجاره و خرید ویلچر ارتوپدی اقدام کنید. نوع طراحی ویلچر ارتوپدی به گونه ای است، که دارای زیرپایی هایی می باشد، که می تواند به کاهش درد بیماران کمک کند. استفاده از ویلچر ارتوپدی برای بیمارانی که علائم مختلفی مانند کمردرد، شانه و گردن دارد، توصیه می شود. دلیل این پیشنهاد هم به این خاطر می باشد، که نمی توان این دردها را درمان کرد، و فقط باید به روش های مختلف دراز کشید.

ویلچر ارتوپدی

ویلچر ارتوپدی چیست؟

معایب ویلچرهای ارتوپدی این است، که دو نوع ویلچر در کنار هم قرار دارند، و طیف وسیعی از شرایط پزشکی را پشتیبانی می کنند، و اختلالات طیف اوتیسم مانند اوتیسم. ویلچرهای ارتوپدی معایب زیادی دارند، زیرا ویلچرهای ارتوپدی مزایا و معایب مختلفی دارند، صندلی‌ های چرخدار ارتوپدی و صندلی‌ های چرخدار ارتوپدی برای کمک به شرایط مختلف مانند ADHD و اختلالات طیف اوتیسم و ​​همچنین شامل اوتیسم طراحی شده‌ اند. یک ویلچر ارتوپدی می تواند از راحتی و راحتی ویلچر برقی با آن متمایز شود. خرید ویلچر ارتوپدی یکی از محبوب ترین انواع ویلچر برقی است، می تواند با شکل چرخ بایستد. علاوه بر سایر ویلچرها، ویلچرهای سفارشی سازی را می توان با مواد و رنگ های مختلفی مانند طلایی، آبی و رنگ های دیگر مواد ساخت.

اجاره و خرید ویلچر ارتوپدی در کرج و تهران

در مواردی که فقط نیاز دارید، برای مدت زمان کوتاهی از ویلچر ارتوپدی استفاده کنید، بهتر است، آن به را به صورت ساعتی، روزانه، ماهیانه اجاره کنید. این مورد به افرادی پیشنهادی می شود، که توانایی پرداخت هزینه ی خرید ویلچر ارتوپدی را ندارند. اجاره این وسیله می تواند برای این افراد مقرون به صرفه باشد. بعد از این که مدت زمان اجاره ی شما به پایان رسید، آن را به مرکزی که از آن اجاره کردید، بر می گردانید. در مواردی که باید به صورت طولانی مدت از ویلچر ارتوپدی استفاده کنید، بهترین گزینه خرید ویلچر ارتوپدی می باشد. برای اجاره و خرید ویلچر ارتوپدی در کرج و تهران می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید، و بعد از کسب اطلاعات مورد نیاز خود در رابطه با خرید و یا اجاره، ویلچر مناسب را انتخاب کنید.

ممکن است، سوالاتی در رابطه با مزایای اجاره ویلچر نسبت به خرید آن در ذهن شما به وجود بیاید. برای پاسخ به این سوال شما باید بگوییم، که مزایای اجاره این وسیله به شرح زیر می باشد.

  • اطلاع از هزینه اجاره و خرید

پیش از این که نسبت به اجاره ویلچر اقدام کنید، بهتر است، قیمت خرید آن را بپرسید. در برخی از موارد ممکن خرید به صرفه تر از اجاره باشد. دلیل این موضوع هم به این خاطر است، که ممکن است، اجاره ی آن به صورت کوتاه مدت هزینه ی بیشتری داشته باشد.

  • آشنایی

برای این که بتوانید از ویلچر جدید به درستی استفاده کنید، به زمان بیشتری نیاز دارید.

  • سازگاری

در مواردی که ممکن است، وضعیت پزشکی بیمار شما تغییر پیدا کند، و نیاز باشد، از ویلچر استفاده کنید، اجاره ی آن بهتر از خرید آن می باشد.

اجاره و خرید ویلچر ارتوپدی در کرج و تهران

https://salamatnovin.com/post/103/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%88-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%88%DB%8C%D9%84%DA%86%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%88%D9%BE%D8%AF%DB%8C

دستگاه شیرینگ حرارتی چیست؟

 شیرینگ پک حرارتی به عنوان یکی از تجهیزات مورد نیاز در کارخانه ها و شرکت های صنعتی که در زمینه ی بسته بندی فعالیت می کنند، می باشد. دستگاه های شیرینگ با توجه به کارایی و نوع شیرینگ کردن محصول در مدل ها و اندازه های مختلف طراحی و تولید می شوند. در صورتی که قصد خرید یکی از مدل های پرکاربرد این دستگاه را دارید، پیشنهاد ما به شما انتخاب شیرینگ حرارتی (شیرینگ پک تونلی) می باشد. نحوه ی کارکرد این دستگاه شیرینگ استفاده از ویژگی انقباض فیلم های بسته بندی بر اثر حرارت می باشد. اپراتور دستگاه به طور دستی فیلم پلاستیکی را دور تا دور محضول مد نظر شما پیچانده و کالا را داخل تونل حرارتی می کند. به خاطر هوای گرمی که در تونل در جریان است، فیلم نایلونی منقبض گردیده، و نایلون فرم کالایی که دور آن پیچیده شده، را پیدا می کند.

انواع دستگاه شیرینگ پک حرارتی

  • سشوار صنعتی 

قطعاً در طول روز از سشوارهای معمولی برای خشک کردن موهای خود و یا برای حالت دادن به موی استفاده کرده اید. استفاده از هوای نسبتاً داغ حالت دادن به موی افراد را راحت تر می کند. سشوار های صنعتی دارای وجه اشتراک با سشوارهای خانگی می باشد، ولی عملکرد و کاربردشان کاملاً متفاوت است. از هر دو مدل سشوار برای خشک کردن و حرارت دادن می توانید استفاده کنید.

  • شیرینگ پک حرارتی نیمه اتومات

شیرینگ پک حرارتی نیمه اتومات

شیرینگ پک حرارتی نیمه اتومات جهت بسته بندی محصولات نیاز به اپراتور دارد. اپراتور باید برای انجام برخی از کارها از جمله کنترل برخی امور پشت دستگاه بنشیند، و با استفاده از پدال های قرار داده شده، بر روی آن به انتقال محصول و کنترل برخی پارامتر ها بپردازد، تا بسته بندی محصول به صورت درست انجام شود. در صورتی که قصد خرید شیرینگ پک دارید، این مدل جهت تولید انبوه و تولید محصولات بسیار بزرگ، کاربردی ندارد.

  • شیرینگ پک حرارتی اتوماتیک

شیرینگ پک حرارتی اتوماتیک

شیرینگ پک حرارتی اتوماتیک مناسب برای تولید و بسته بندی محصولات به تعداد زیاد می باشد. دلیل کاربردی بودن این دستگاه ها این است، که باعث افزایش سرعت بسته بندی محصولات می شود. سرعت این دستگاه نسبت به مدل نیمه اتومات آن خیلی بیشتر می باشد. تمام مراحل بسته بندی محصولات توسط این شیرینگ پک ها توسط خود دستگاه و به صورت تمام اتوماتیک انجام می ‌شود، و نیازی به اپراتور ندارد. در صورتی که قصد راه اندازی تولیدات محصولات به صورت انبوه را دارید، استفاده از این دستگاه برای شما به صرفه تر می باشد. زمانی که از این دستگاه استفاده می کنید، احتیاجی به استفاده از اپراتور ندارید.

مزایای شیرینگ کردن محصولات

  • از نفوذ رطوبت، گرد و خاک، تخریب کارتن و... جلوگیری می کند.
  • جا به جا کردن محصولات راحت تر، سریع تر، راحت تر، امن تر انجام می شود.
  • کمک به شیک شدن بسته بندی محصولات
  • جلوگیری از شکستن، ترک خوردگی 
  • در صورت استفاده از این نوع بسته بندی می توانید به راحتی محصولات را در داخل انبار نگه دارید.
  • قابلیت چاپ لوگوی شرکت مورد نظر بر روی فیلم شیرینک

عملکرد دستگاه بسته بندی شیرینگ حرارتی

شیرینگ پک حرارتی دارای یک تونل حرارتی می باشد، که محصول مد نظر شما پس از قرار دادن بر روی نوار نقاله و پوشیده شدن توسط نایلون داخل تونل می شود، و با حرارت دهی نایلون و فیلم شیرینگ بر روی محصول و منعطف شدن نوار محصول مد نظر شما به صورت کامل از نوار پوشیده شده و سپس دوخت می شود. ماشین های شیرینگ پک به چهار بخش اصلی تقسیم می شوند. این چهار بخش شامل یک شاسی کلی، یک تیغه شیرینگ، یک تونل خنک کننده محصول، یک کوره یا یک تونل گرمایش می باشد.

مهم ترین بخشی که در این دستگاه قرار دارد، کوره می باشد. بیش از 95% برق و یا گاز مصرفی در دستگاه شیرینگ پک در کوره مصرف می شود. گرمای این کوره به کوچک شدن فیلم شیرینگ پک و جمع شدن آن کمک می کند. کوره های شیرینگ پک از یک شاسی ساخته شده اند. بخش داخلی و خارجی این شاسی با ورق های فلزی پوشیده شده است، که بین آن ها 2 دیوار قرار دارد. وظیفه ی در نظر گرفته شده برای یکی از دیوارها جهت گردش هوا داخلی و دیوار دیگر برای عایق بندی حرارتی می باشد. مجرای در نظر گرفته شده برای هوا در یک مکان نصب می شود، تا از غلظت دما در کوره جلوگیری کند. در صورت افزایش غلظت دما سایش قطعات تولید گرما در کوره را به همراه خواهد داشت.

تونل حرارتی شیرینگ

جهت تولید و ایجاد گرمای مورد نیاز در شیرینگ پک حرارتی مشعل های گازی نصب می شوند، و گاز دی اکسید کربن به وسیله ی دودکش های نصب شده بر روی این کوره ها، خارج می شود. برای این که بتوانید دما را تنظیم و کنترل کنید، یک ترموستات در داخل شیرینگ قرار داده شده است، و مصرف کننده نمی تواند میزان گرما را کنترل کند. برای این که گرمای داخل دستگاه و کوره های ورودی و خروجی حفظ شود، با عایق بندی دیواره های دستگاه انجام می شود. همین موضوع باعث می شود، تا از پارچه های نسوز سیلیکونی در انتهای تونل محل خروج محصولات استفاده شود. استفاده از این پارچه باعث می شود، تا از ورود و خروج هوا از تونل جلوگیری شود. 

https://shirzadmachine.com/post/44/%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%BE%DA%A9-%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C

قیمت اجاره دستگاه هولتر فشار خون در کرج

 هولتر مانیتورینگ فشار خون به عنوان یکی از کاربردی ترین دستگاه هایی می باشد، که می تواند فشار خون شما را کنترل و بررسی کند. شما می توانید هر جایی که قصد رفت و آمد به آن جا را دارید، این دستگاه را به راحتی با خود حمل کنید، و به صورت شبانه روزی از آن استفاده کنید.

آریتمی قلبی

آریتمی قلبی و علائم

آریتمی قلبی برای افراد زمانی به وجود می آید، که ضربان قلب به صورت غیر عادی (خیلی تند و یا کند) در حال تپش باشد. زمانی که در تپش قلب شما بی نظمی ها به وجود بیاید، قلب باعث اختلال در خونرسانی به اندام های مختلف بدن می شود. این مشکل به راحتی قابل درمان می باشد، ولی گاهی اوقات ممکن است، قابل درمان نیستند، و می تواند سبب مرگ افراد شود. آریتمی قلبی همراه با علائم مختلفی هستد، که خود شخص متوجه ی آن ها می شوند، و بعد از این که نسبت به ویزیت پزشک در منزل و یا در مراکز درمانی اقدام کردید، پزشک متخصص برای تشخیص، نوع و تعداد آن ها استفاده از هولتر قلب را برای بیماران تجویز می‌ کند. بعضی از انواع آریتمی‌ ها می توانند سبب سکته مغزی شوند. برخی از علائم آریتمی به شرح زیر می باشد.

  • سابقه ژنتیکی
  • لرزش در قفسه سینه
  • سنکوب
  • سرگیجه و سردرد
  • تپش قلب
  • ضربان نامنظم و نامرتب
  • تنگی نفس
  • فینت کردن
  • غش کردن

از هولتر ریتم برای تشخیص بیماری هایی استفاده می شود، که بی نظمی هایی در ریتم قلب به وجود آمده باشد، و به گونه ای باشد، که در زمان انجام نوار قلب در منزل نشان داده نشده است. دلیل این موضوع هم به این خاطر می باشد، که فقط برای مدت زمان بسیار کوتاهی به دستگاه متصل است. به همین خاطر ممکن است، زمانی که نسبت به ویزیت پزشک قلب در منزل و یا مراکز درمانی اقدام کردید، برای این که بتواند اطلاعات مد نظر خود را از ریتم و سرعت ضربان قلب بیمار و همچنین برای جستجوی ناهنجاری های دیگری که ممکن است، بر عملکرد طبیعی قلب تأثیر بگذارد، هولتر ریتم را توصیه می کند. بعد از این که تمام اطلاعات مد نظر پزشک ثبت شود، ممکن است، برای مدت زمان طولانی تری ادامه داشته باشد. زمانی که شما در طول روز در حال فعالیت هستید، این دستگاه به شما متصل می شود. عملکرد این دستگاه مانند نوار قلب معمولی دارای الکترود و چست لیدهای الکتریکی است، اما چست لید کمتری دارد.

هولتر قلب 

اجاره هولتر مانیتورینگ در تهران و کرج

دستگاه هولتر قلب می توانند سیگنال های الکتریکی قلب را برای مدت طولانی تری یعنی در مواردی که در حال انجام فعالیت های روزانه هستید، و یا حتی در زمان هایی که در خواب هستید، به طور کامل و با دقت پایش می‌ کند، گزارش دقیقی از آریتمی قلب را در اختیار پزشک قرار می دهد. هولتر قلب (دستگاه نوار قلب) می باشد، با این تفاوت که پالس‌ های قلبی را برای مدت زمان طولانی تری برای بررسی دقیق تر و اطلاعات دقیق تر آریتمی‌ ها ذخیره می‌ کند. تشخیص و شناسایی بیماری‌ ها و آریتمی‌ های نهان قلبی برای بیماران با استفاده از هولتر‌های نوین یکبار مصرف پوشیدنی سبب کسب اطلاعات بیشتر افراد در رابطه با بیماری‌ های مرتبط با آریتمی‌ های قلبی و نحوه ی درمان آن را در اختیار شما قرار می دهد. گاهی اوقات ممکن است، برخی از افراد ممکن است، به خاطر ناتوانی ها و یا سالمند بودن که نمی توانند از خانه های خود خارج شوند، امکان نصب هولتر قلب در منزل توسط مرکز پزشکی سلامت نوین برای شما فراهم کرده است. (جهت دریافت خدمات پرستار سالمند در منزل با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.)

بررسی هولتر بدون سیم جدید با هولترهای قدیمی

  • یکی از مهم ترین تفاوت های موجود در هولتر‌های پوشیدنی به نسبت مدل های قدیمی تر آن حذف سیم‌ های الکترود‌های دستگاه است. همین موضوع باعث می شود، تا دیگر نیاز نباشد، در طول مدت زمان مانیتورنیگ قلبی سیم ها مزاحم فعالیت‌ های روزانه و خواب بیمار نخواهند شد، و دیگر بیمار حس نمی کند، که دستگاهی به آن وصل است.
  • قابلیت نصب در محل کار، میهمانی، ورزش وجود دارد.
  • سبب حذف نویزهای مرتبط با سیم ها می شود، و باعث می شود، نتیجه دقیق تر باشد.

مزایای هولتر قلب بدون سیم 

  • استفاده از این دستگاه بدون نیاز به مراجعه به مراکز هولتر قلب 
  • فعالیت بدنی روزانه طبیعی
  • آنالیز و تفسیر در کوتاه ترین زمان ممکن
  • نصب سریع و آسان
  • هولتر کوچک، سبک و راحت
  • جلوگیری از انتظار بسیار زیاد برای نصب 
  • قیمت مناسب 

تفسیر نتایج هولتر فشار خون 

استفاده از این آزمایش در مواردی توصیه می شود، که پزشک بخواهد تشخیص دهد، که فشار خون بیماران بالا باشد. در مواردی که فشار خون متوسط ​​بیش از یکی از موارد زیر باشد، تشخیص پزشک به فشار خون بالا خواهد بود.

  • میانگین فشار خون 24 ساعته

  1. فشار خون سیستولیک بالای 135 میلی متر جیوه
  2. فشار خون دیاستولیک بالای 80 میلی متر جیوه
  • میانگین تیام بیداری

  1. فشار خون سیستولیک بالای 140 میلی متر جیوه
  2. فشار خون دیاستولیک بالاتر از 90 میلی متر جیوه
  • میانگین ساعت های خواب

  1. فشار خون سیستولیک بالاتر از 124 میلی متر جیوه
  2. فشار خون دیاستولیک بالای 75 میلی متر جیوه

هولتر فشار خون به چه صورتی کار می کند؟

کنترل فشار خون بیماران سرپایی با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می شود. این دستگاه متشکل از یک فشار سنج می باشد، که بر روی بازوی بیماران قرار داده می شود، و به یک دستگاه ضبط کوچک که بر روی کمربند خود بیماران می بندند، متصل است. زمانی که دستگاه هولتر فشار خون را برای یک و یا دو روز به خودتان وصل می کنید، فشار خون شما به صورت منظم در فواصل زمانی مشخص و در طول فعالیت های روزمره و هنگام خواب ثبت می شود. استفاده از این دستگاه به شما کمک می کند، تا سابقه ی کاملی از فشار خون شما برای یک دوره یک یا دو روزه در اختیار پزشک متخصص قلب و عروق قرار دهد. بیمار زمانی که در نسبت به درمان خود در منزل اقدام می کنند، یک یا دو بار فشار خون بیمار را اندازه گیری می کند، و زمانی که از روش پایش فشار خون استفاده می کنند، به وسیله ی دستگاه هولتر فشار، هر ساعت دو مرتبه فشار خون بیمار اندازه گیری و ضبط می شود، و همچنین فشار خونی که بیمار در حال استراحت می باشد، را اندازه گیری می کند.

خرید هولتر مانیتورینگ فشار خون

آمادگی های لازم قبل از انجام هولتر مانیتورینگ 

  • پیش از این که از این دستگاه استفاده کنید، توصیه می کنیم، حتماً دوش بگرید، و از کرم و یا لوسیون بدن استفاده نکنید.
  • اگر قرار است، از این دستگاه برای آقایان استفاده شود، برای متصل کردن چست لیدهای هولتر به قفسه سینه حتماً باید موهای قفسه سینه خود را بتراشند.
  • در مورد بانوان هم باید بگوییم، که اگر از زیور آلات استفاده می کنند، برای اینکه بتوانند از ایجاد اختلال جلوگیری کنند، بهتر است، از آن ها در زمان متصل کردن دستگاه استفاده نکنند.
  • اگر داروی خاصی را مصرف می کنید، حتماً این مورد را به پزشک معالج خود اطلاع دهید.
  • زمانی که در حال انجام این آزمایش هستید، به هیچ عنوان از انجام فعالیت هایی مانند استحمام، دوش گرفتن، شنا و... خودداری کنید.
  • زمانی که در حال انجام هولتر ریتم هستید، از حضور در مکان هایی که دارای سیم های برق با ولتاژ بالا هستند، خودداری کنید.

قیمت هولتر مانیتورینگ فشار خون

قیمت هولتر مانیتورینگ فشار خون

قیمت هولتر مانیتورینگ فشار خون با توجه به نوع برند دستگاه و قابلیت هایی که دارد، قیمت دستگاه متفاوت خود بود. اگر قصد اجاره و خرید هولتر مانیتورینگ در تهران و کرج را دارید، به لینک زیر مراجعه کنید.

https://salamatnovin.com/post/100/%D9%87%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D9%86

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 صفحه بعد