x تبلیغات
seo education

وانت بار مرزداران | باربری مرزداران تهران

 وانت بار مرزداران تهران با مدیریت مجرب ، کارشناسان متخصص و کادری قوی و مسئولیت پذیر، ارائه دهنده کلیه خدمات، امکانات و تجهیزات باربری در تهران و شهرستان ها می باشد. 

وانت بار دوستان بدلیل داشتن سابقه و تجربه بسیار، یکی از محبوب ترین باربری ها در کشور محسوب می شود.

هر عضو از وانت بار غرب تهران مرزداران وظایف خود را به خوبی می داند و آن را انجام می دهد و تلاش شبانه روزی اعضای اتوبارو اطمینان و همراهی مشتریان باعث شده که در دهه گذشته از پرافتخارترین باربری های کشور شود.

ارتباط باما: 09193626365

بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل با وانت بار در مرزداران

بسته بندی لوازم و اثاثیه وانت بار دوستان

همواره یکی از نگرانی های مشتریان ما و کسانی که قصد حمل و نقل اسباب و اثاثیه خود را دارند طرز و نحوه بسته بندی است.

ویژگی های بسته بندی صحیح 

  • بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم بصورت صحیح باعث راحتی و افزایش سرعت جابجایی آنها می شود.

  • بسته بندی اسباب منزل و شرکت ها به شکل درست، سبب وارد شدن خسارات کمتری به آنها هنگام حمل بار و جابجایی می گردد.

  • نوع بسته بندی در انتخاب خودرو نیز تاثیر گذار است. وسایلی که به طرز صحیح بسته بندی شده اند فضای کمتری را می گیرند و از این رو ماشین کوچکتر و تعداد دفعات رفت و آمد کمتری لازم دارد و از این طریق بر قیمت حمل بار نیز تاثیر می گذارد.

  • زمانی که وسایل منزل به شکلی درست بسته بندی شوند، پیدا کردن، باز کردن و چیدن آنها در مکان جدید بسیار سریع تر انجام می گیرد.


کارتن اسباب کشی و کارتن حمل بار 5 لایه با مقاومت بالا از ابزار مفید در جابجایی است. کارتن اسباب کشی قطعاً یکی از ضروری‌ترین تجهیزات در باربری است.

برای بسته بندی تمامی وسایل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.از مشخصه‌های اصلی یک جعبه اسباب کشی این است که مقاومت بالایی داشته باشد و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبی تحمل کند. پس از چیدن منظم وسایل در کارتون های حمل بار لازم است تا درب آن را با چسب محکم ببندید. برای اطمینان بیشتر آن را حتماً طناب‌ پیچ نیز کنید.

باربری تهران با وانت بار، حمل بار به شهرستان ها 

در واقع حمل بار به خارج از شهر بارگیری کار سخت و حساسی می باشد و نیاز به مهارت خاص خود دارد.چرا که احتمال آسیب و صدمه به بار بدلیل بعد مسافت و مشکلات جاده ای بیشتر می شود.
بنابراین بسته بندی لوازم به صورت صحیح ، استفاده از پرسنل دوره دیده و حرفه ای جهت چیدن درست و صحیح بار در خودروی حمل بار به شهرستان و همچنین استفاده از رانندگان با سابقه و مجرب که آشنایی لازم برای حمل بار جاده ای را داشته باشند از جمله مواردی است که باربری دوستان جهت حمل بار به شهرستان و باربری های برون شهری تهران آنها را در نظر گرفته و با دقت رعایت می نماید.

امنیت و اطمینان در حمل و نقل توسط وانت بار در منطقه مرزداران

اطمینان خاطر و آرامش در حمل و نقل در مرزداران با وانت بار دوستان

این روزها نحوه بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل اهمیت بسیاری دارد و کیفیت بسته بندی اثاثیه موجب می شود که تا حد زیادی ایمنی و سلامت بار تضمین شود. 

ذکر این نکته مهم و اساسی است که یکی از بخش های مهم خدمات اتو بار دوستان مرحله ایمنی در بسته بندی و سپس ایمنی در حمل و نقل می باشد.

اتوبار دوستان در منطقه مرزداران با سابقه ی درخشان در شهر تهران یکی از شرکت های موفق در حوضه حمل و نقل بوده است، با استفاده از ماشین آلات مجهز و پیشرفته با کارگران مجرب و توانا در خدمت همشهریان عزیز میباشد.

باربری ارزان و مقرون به صرفه توسط اتو بار دوستان 

جابجایی و حمل و نقل با قیمت مقرون به صرفه در مرزداران -نیسان بار دوستان

وانت بار ارزان به کیفیت خدمات خود می اندیشد. این نوع باربری ها در تلاشند که خدمات با کیفیت ارائه دهند تا رضایت مشتری جلب شود.

در باربری و اتوبار های حرفه ای پرسنل همگی حرفه ای می باشند چون هم دوره دیده اند و هم تجهیزات بسته بندی با کیفیت و ماشین های حمل بار مناسب در اختیار دارند. به این ترتیب فرآیند حمل اثاثیه شما هر چه دقیق تر، سریع تر و مطمئن تر انجام خواهد شد. و این همان ذخیره پول می باشد که برای شما انجام می دهند.

شما زمان ، پول و انرژی کمتری هزینه کرده و در مقابل از بهترین خدمات با بهترین کیفیت برخوردار شده اید.

وانت بار و نیسان بار تلفنی در منطقه مرزداران

باربری و اتوباردوستان در منطقه مرزداران با ارائه خدمات شبانه روزی در زمینه بسته بندی و حمل و نقل اثاثیه منازل ،توسط کادر مجرب و حرفه ای در خدمت همشهریان عزیز در استان تهران و شهرستان ها است .

ما در وانت بار تلفنی دوستان با استفاده از بهترین و مدرن ترین تجهیزات این کار را برای شما انجام می دهیم.

استرس های اسباب کشی در شهر تهران بسیار زیاد است و از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که برای کاهش و یا رهایی از این استرس، اثاث کشی در تهران را با نیسان بار و وانت بار تلفنی دوستان در مرزداران تجربه کنید.

بهترین خدمات اتوبار دوستان در تهران و شهرستان ها با وانت بار دوستان در مرزداران

ارائه بهترین خدمات با کیفیت بالا توسط وانت بار دوستان در مرزداران

اتوبار دوستان در مرزداران ارائه دهنده خدمات نوین در جهت انجام هرچه بهتر و راحت تر پروسه اسباب کشی میتواند با بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود این پروسه یا همان اثاث کشی افراد را برنامه ریزی، مدیریت و اجرا نماید.

دغدغه افراد را نسبت به انجام جابه جائی به صورت کامل پوشش داده و مسیر جدیدی در این رابطه جلوی پای افرادی که مشغله یا توان انجام این کار را ندارند قرار دهند.

باربری دوستان در منطقه مرزداران ارائه دهنده تمامی خدمات اسباب کشی شامل بسته بندی لوازم، جابجایی و ... می باشد تا بدین وسیله رضایت کامل شما مشتریان عزیز را بدست آورد.

باربری شبانه روزی وانت بار دوستان 

یکی از مواردی که ممکن است ذهن مشتریان را درگیر کند، ساعت مناسب تحویل بار است که هم آرامش شما و همسایگان حفظ شود و هم اینکه هنگام تحویل بار، در منزل حضور داشته باشید.

از آنجا که اتوبار دوستان در مرزداران به صورت 24 ساعت شبانه روز فعالیت می کند، شما می توانید در هر ساعتی که مد نظر شماست، در محل مورد نظر حاضر شده و بار را تحویل بگیرید. 

هم چنین اگر محل مورد نظر شما برای تحویل بار شهرستان نیز باشد، باربری دوستان هر ساعتی از شبانه روز که مدنظرتان باشد، بار را در شهرستان به شما تحویل می دهد.

باربری و اتوباردوستان در کنار شما عزیزان است تا حمل بار به شهرستان های مختلف ایران را در اسرع وقت و با قیمتی مناسب انجام داده و رضایت خاطر شما را فراهم آورد.

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان اتو بار دوستان در منطقه مرزداران می توانید با ما در ارتباط باشید با کارشناسان مجرب ما صحبت کنید و هم چنین سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

قیمت و تعرفه مناسب و منصفانه وانت بار دوستان در منطقه مرزداران

تعرفه مناسب باربری در مرزداران با وانت بار دوستان

اولین سوالی که از باربر و یا شرکت باربری می شود، در مورد لیست خدمات و تعرفه های شرکت است.

در واقع عملکرد وانت بارتهران  به نرخ قیمت باربری بستگی دارد و می توان گفت قیمت باربری برای مردم اهمیت دارد.

نرخ قیمت باربری بر اساس اتحادیه باربری تهران می باشد. لازم به ذکر است که اگر قصد استفاده از هر باربری را دارید به این نکته دقت کنید و زیر بار هزینه اضافی نروید.

ذکر این نکته لازم است که تعرفه باربری مربوط به حمل و بسته بندی و جابجایی بر اساس تعداد طبقات ، وجود یا عدم وجود آسانسور، تعداد و ساعت کار کارگران متغیر است و بنا بر شرایط کار، قیمت در اتحادیه می تواند کم یا زیاد شود.

جهت اطلاع از میزان دقیق تعرفه باربری با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

ارائه تجهیزات و امکانات لازم اسباب کشی توسط اتوبار دوستان در مرزداران

ارائه امکانات و تجهیزات اثاث کشی و باربری توسط نیسان بار دوستان در مرزداران

جابجایی وسایل و اثاثیه بدون بسته بندی اصولی و صحیح تقریبا غیر ممکن است و البته بسته بندی صحیح باعث می شود که چیدمانی آسان و سریع پیش رو داشته باشیم.

تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای اسباب کشی 

  1. کارتن های رگال دار مخصوص البسه 

  2. کارتن های استریل جهت مواد غذایی فریز شده

  3. کارتن های بزرگ و کوچک چند لایه جهت جابجایی اثاثیه و خرده ریزها 

  4. چسب پهن، ماژیک، برچسب 

  5. عایق های ضربه گیر 

  6. کیف حمل رخت خواب 

محافظت از لوازم باارزش در اسباب کشی توسط وانت بار دوستان 

مراقبت و نگهداری از لوازم باارزش و گران قیمت شما در باربری دوستان در مرزداران

خدمات باربری با هدف یاری رساندن به کسانی که قصد جابجایی را دارند صورت می گیرد. اگر شما از خدمات بهترین شرکت های فعال در این زمینه ( اتوبار دوستان در مرزداران) بهره مند شوید از عهده باربری وسایل خود در سریع ترین زمان ممکن و براحتی برمی آیید و در پایان نیز از نتیجه کار خود راضی خواهید بود.

در واقع یکی از نکات مهم قبل از اسباب کشی این است که از قبل آماده جمع آوری وسایل باشید به خصوص وسایل ارزشمند.

لوازم و وسایل گرانبها و یا با ارزش اشخاص حقیقی (مدارک و لوازم شخصی) و یا اشخاص حقوقی (مدارک و یا سرمایه های شرکت ها، سازمان ها) که هر کدام به چند دسته تقسیم بندی می شوند و باید در حفظ و نگهداری آنها کاملا دقت کرد چرا که در صورت گم شدن و یا آسیب دیدن در زمان باربری و حمل بار، ممکن است دچار ضررهای جبران ناپذیری شوید.

از جمله لوازمی مانند:

  • مدارک شخصی (شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، مدارک تحصیلی، مالی، سند خانه و غیره)

  •  مدارک سازمانی و رسمی شرکت ها، سازمان ها، بانک ها شامل اسناد بسیار مهم ثبت شرکت و یا سازمان و مدارکی که صرفا مدیران به آنها دسترسی دارند (مانند بعضی از پرونده ها و اسناد مالی بسیار مهم) 

  • پول، طلا و جواهرات، ارز و کلیه دارایی ها و پس انداز خانواده 

  •  برخی اشیاء قیمتی و یادگاری های قدیمی از جمله فرش های بسیار با ارزش دست ساز و یا تابلوهای نفیس

  •  برخی اشیاء شکستنی مهم و حساس با ارزش 

 جابجایی اجسام سنگین توسط وانت بار دوستان 

حمل و جابجایی اجسام سنگین با وانت بار دوستان در مرزداران

یکی از چالش هایی که به هنگام انجام امور مربوط به اسباب کشی و یا خرید لوازم منزل با آن رو به رو هستیم جابجایی اجسام سنگین است. حمل و جابجایی وسایلی مانند یخچال ساید بای ساید، پیانو، میز بیلیارد، گاوصندوق، مبلمان و … همواره رعایت اصول و نکات ایمنی و همچنین کمک گرفتن از افراد متبحر در این زمینه مانند کارگران حمل اثاثیه منزل را می طلبد.

پیشنهاد ما در بلند کردن جعبه ها در اسباب کشی به شما عزیزان این است که امور مربوط به جابجایی و حمل اسباب و وسایل سنگین را به باربری های مطمئن بسپارید. چراکه تمام افرادی که در باربری ها خدمات حمل و بسته بندی را انجام می دهند افرادی متبحر هستند و نسبت به حمل تمام اثاثیه های منزل و اداره تسلط کافی را دارند و بدون هیچگونه آسیب دیدگی این کار را برای شما انجام می دهند.

حمل جهیزیه عروس توسط اتوبار دوستان در مرزداران

حمل بار و حمل جهیزیه عروس یکی از کارهای سخت و پیچیده ای است که می توان از شرکت های اتوبار درخواست نمود. اصولا جابجایی جهیزیه عروس حساسیت های خاص خود را دارد و باید دقت و توجه کافی به این موضوع داشت.

حمل جهیزیه عروس معمولا در گیر و دار برگزاری مراسم عروسی و پیش از آن باید انجام شود. از این رو معمولا خانواده ها فرصت کافی برای رسیدگی به تمامی امور حمل جهیزیه عروس ندارند.

برای حمل جهیزیه عروس نیاز به بسته بندی ویژه و ماشین باربری مجهزی است تا بتوان این وسایل حساس ، گرانقیمت و نو را بدون آسیب و خسارت به خانه جدید عروس و داماد منتقل نمود.

شما می توانید از شرکت های باربری و حمل بار برای حمل جهیزیه عروس استفاده نمایید.  کارگر اسباب کشی ماهر و با تجربه می توانند به سرعت کل جهیزیه عروس را در زمانی کوتاه بسته بندی نمایند و سپس آنها را درون کامیون حمل اثاثیه بارگیری کرده و به سمت مقصد حرکت نمایند. کار این افراد تنها با تخلیه جهیزیه تمام  نمی شود بلکه شما می توانید برای چیدمان وسایل در جای خود از باربران کمک بگیرید.

آنها سنگین ترین و مشکل ترین وسایل مثل:

  • یخچال ساید بای ساید

  • میز نهارخوری و شیشه آن

  • آینه شمعدان

  • انواع وسایل تزئینی حساس

  • بوفه و سرویس خواب

و ... را به سادگی حمل نموده و در جایی که مد نظر شماست قرار می دهند.

استفاده از خدمات باربری دوستان باعث می شود تا بدون اینکه سلامتی خود را به خطر بیندازید و حین جابجایی دچار مشکل شوید و به وسایلتان خسارتی وارد شود بتوانید باربری بدون دردسر را تجربه نمایید.

 

وانت بار تهران | وانت بار اینترنتی

 وانت بار صادقیه

وانت بار پونک

وانت بار پونک با داشتن وانت های مخصوص اسباب کشی از جمله نیسان، وانت و تیم حرفه ای جابجایی و اسباب کشی لوازم و وسایل را به بهترین نحو انجام می دهد. 

وانت تلفنی تهران غرب به منظور پرداخت هزینه بار کمتر و جلوگیری از ورود خسارت، جابجایی و چیدمان آسان و حرفه ای را برای مشتریان خود انجام می دهد تا یک تجربه شیرینی از اسباب کشی داشته باشند. جهت کسب اطلاعات راجع به قیمت وانت بار تهران با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید. 

09922599177

وانت بار پونک

وانت بار ستارخان

وانت بار تلفنی غرب تهران در منطقه ستارخان حمل اثاثیه و باربری وسایل را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت برای مشتریان گرامی به صورت 24 ساعته ارائه می دهد.

وانت بار ستارخان

وانت بار سعادت آباد

وانت بار سعادت آباد بهترین و سریع ترین وانت بار در غرب تهران در زمینه جابجایی و اسباب کشی. حمل اثاثیه منزل در غرب تهران با تیم قوی و به صورت شبانه روزی.

وانت بار سعادت آباد

وانت بار چیتگر

وانت بار چیتگر کلیه خدمات باربری در غرب تهران از قبیل حمل اثاثیه، حمل گاوصندوق و دیگر لوازم سنگین را بدون خسارت و در سریع ترین زمان و کمترین قیمت ارائه می دهد.

وانت بار چیتگر

وانت بار اکباتان

وانت بار ارزان در منطقه اکباتان به عنوان بهترین وانت بار غرب تهران مواردی از قبیل اسباب کشی و جابجایی وسایل ، بسته بندی لوازم، حمل گلوصندوق و وسایل سنگین را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ارائه می دهد. 

وانت بار اکباتان

وانت بار مرزداران

وانت بار تلفنی غرب تهران در منطقه مرزداران با بهره مندی از تیم با تجربه و ماشین های مسقف و مجهز به پتو، بهترین خدمات اسباب کشی را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد.

وانت بار مرزداران

وانت بار تهرانسر

بهترین و سریع ترین وانت بار غرب تهران در منطقه تهرانسر با ارائه خدمات بسته بندی لوازم، حمل و نقل وسایل، کارتن بسته بندی و کارگر اسباب کشی تجربه خوبی را برای مشتریان گرامی رقم می زند. 

وانت بار تهرانسر

وانت بار گیشا

وانت بار گیشا در غرب تهران کلیه خدمات جابجایی و حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل و اداری را با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان انجام می دهد. وانت بار تلفنی غرب تهران به صورت شبانه روزی در خدمت رسانی آماده است.

وانت بار گیشا

وانت بار جنت آباد

وانت بار ارزان غرب تهران در منطقه جنت آباد ارائه دهنده انواع خدمات حمل بار و اثاثیه سنگین از قبیل حمل گاوصندوق، یخچال ساید و.. توسط کارگر باربری و حمل بار غرب تهران. 

وانت بار جنت آباد

وانت بار کاشانی

وانت بار کاشانی غرب تهران با بهره مندی از کارگر اسباب کشی انواع خدمات بسته بندی وسایل، فروش کارتن بسته بندی وسایل و حمل و نقل وسایل سنگین را به صورت شبانه روزی انجام می دهد. 

وانت بار کاشانی

https://freight-nissan.ir/

وانت تلفنی پونک

 وانت بار پونک با بهره مندی از انواع ماشین های نیسان و وانت پیکان که مجهز به پتو و ضربه گیر نیز هستند ، از بهترین و معتبرترین مراکز حمل و نقل و وانت بار غرب تهران می باشد.

این مجموعه همه روزه در کلیه مناطق تهران آماده ارائه خدمات جابجایی به صورت 24 ساعته می باشد حتی در روزهای تعطیل.

وانت بار پونک تهران-وانت بار دوستان

ارتباط باما: 09922599177

وانت بار دوستان در منطقه پونک تهران با مدیریت مجرب ، کارشناسان متخصص و کادری قوی و مسئولیت پذیر، ارائه دهنده کلیه خدمات، امکانات و تجهیزات باربری در تهران و شهرستان ها می باشد.

نیروهای کاربلد و حرفه ای وانت بار در امر بسته بندی و حمل اسباب و اثاثیه به شما کمک می نمایند تا تجربه خوبی از جابجایی داشته باشید.

ما متخصص در جابجایی انواع بارهای سنگین و لوکس هستیم. 

به همین دلایل مفتخریم ادعا کنیم یک باربری بی نقص را به شما عزیزان ارائه می دهیم تا با خیالی کاملا آسوده بارهای خود را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

هم چنین در شعبه سعادت آباد  راجع به خدمات حرفه ای وانت بار توضیحات مفصلی ارائه داده ایم. 

قیمت باربری پونک

 محاسبه قیمت از لحظه بارگیری تا تخلیه کامل انجام می شود. میزان هزینه جابجایی، تحت نظر اتحادیه باربری مقرر می شود. 

لازم به ذکر است که در طی سالیان متمادی که مسئولیت جابجایی وسایل و لوازم همشریان و هم وطنان را برعهده گرفته ایم، این مجموعه تمام تلاش خود را در ارائه خدمات با کیفیت و هزینه مناسب قرار داده تا به هدف اصلی خود که همان جلب رضایت مشتریان می باشد دست یابد.

چرا وانت بار دوستان
چرا وانت بار دوستان

  • دارای نیرو های متعهد و متخصص برای جابه جایی بار و بسته بندی لوازم

  • دارای ماشین های مناسب برای جا به جایی وسایل سنگین

  • دارای لوازم مناسب و انواع کارتن برای جلوگیری از آسیب های احتمالی 

  • استفاده از نیروهای دریجه یک ، حرفه ای ، مودب و تنومند

  • استفاده از خودروهای متنوع در تعداد بالا برای پاسخگویی به نیاز مشتریان بدون هیچگونه محدودیتی

  • بهره گیری از موکت ، تعداد بالایی پتو و طناب برای بستن و ایمن سازی مطمئن بارهای مشتریان

  • سابقه فعالیت طولانی در محدوده پونک و سراسر تهران

  • فعالیت شبانه روزی و بدون تعطیلات

  • مدیریت قوی و برنامه ریزی دقیق با خوش قولی

  • استفاده از رانندگان مسلط به مسیریابی و آشنا به کلیه مناطق تهران

قیمت انواع شرینک پک

 یکی از مهم ترین دستگاه هایی که در صنایع بزرگ و کوچک برای بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد، شیرینگ پک است. در واقع می توان گفت شیرینگ پک یک روش بسته بندی است که در آن با استفاده از نایلون های مخصوص و گرما بسته بندی محصولات انجام می شود. این دستگاه دارای مدل های مختلفی می باشد که بر حسب نوع محصولی که می خواهید بسته بندی نمایید و نیاز مجموعه تولیدی می توانید یکی از انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ پک را تهیه نمایید.

آشنایی با دستگاه شیرینگ پک و کاربردهای آن در صنعت بسته بندی

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

شیرینگ پک Shrink pack یکی از مهم ترین روش های بسته بندی است که با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می شود. عملکرد دستگاه شیرینگ پک به این گونه است که با استفاده از گرمای مناسب نایلون و یا همان فیلم شیرینگ را متناسب با اندازه محصولات به دور آن ها جمع می کند و به اصلاح محصول بسته بندی می شود. دستگاه شیرینگ پک در صنایع محتلف کاربرد دارد و دارای انواع مختلفی است. استفاده از این دستگاه برای بسته بندی محصولات به دلیل سرعت، کیفیت و قیمت مناسب دستگاه شیرینگ پک بسیار مناسب است.
این مدل از دستگاه بسته بندی دارای دو قسمت مهم دوخت و تونل حرارتی می باشد. در قسمت دوخت نایلون شیرینگ بر روی محصول برش داده و فیکس می شود. در این قسمت با استفاده از مکانیزم هایی خاص فیلم شیرینگ ثابت نگه داشته تا وارد مرحله تونل شود. در قسمت تونل نیز با استفاده از حرارت نایلون بر روی محصولات قرار گرفته و محکم می شود. سپس با استفاده از فن ها خنک کننده فیلم شیرینگ خنک شده و امر بسته بندی پایان می پذیرد.

انواع دستگاه شیرینگ پک

همان طور که اشاره شد این دستگاه بسته بندی دارای انواع مختلفی می باشد که بر حسب نوع محصول و نیاز برای بسته بندی می توانید یکی از این مدل ها را انتخاب نمایید. از انواع پرکاربرد این محصول می توان به این موارد اشاره نمود:

  •  دستگاه شیرینگ پک تونلی
  • شیرینگ پک نیمه اتوماتیک و اتوماتیک
  • شیرینگ پک کابینی دستی

دستگاه شیرینگ پک تونلی

مدل های تونلی دارای سرعت بسته بندی بسیار سریعی هستند و معمولا در در کاخانه های و شرکت های صنعتی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. در این نوع بسته بندی از تونل های حرارتی استفاده می شود و قابلیت کنترل دما، تنطیم جریان هوا و سرعت حرکت بر روی نوار نقاله وجود دارد. از این محصولات می توان برای بسته بندی چند کالا در کنار هم استفاده نمود. فیلم های مورد استفاده برای بسته بندی در این مدل معمولا از نوع پی وی سی و pof  می باشد. این مدل از دستگاه بسته بندی دارای سه مدل شیرینگ پک تونلی گازی، برقی و دوگانه سوز است که عمده تفاوت آن ها در نوع مصرف سوخت مورد استفاده می باشد.

دستگاه شیرینگ پک کابینی

در دستگاه کابینی بر خلاف دستگاه تونلی برای بسته بندی محصولات کوچک و تکی مانند کتاب، محصولات غذایی و ... استفاده می شود. این مدل از دستگاه های بسته بندی به صورت نیمه اتوماتیک در بازار موجود می باشند و مکانیزم عملکرد در آن ها به این صورت است که محصول به صورت دستی در داخل نایلون بسته بندی قرار گرفته و به بخش تونل حرارتی ارسال می شود. در تونل حرارتی عمل انقباض و بسته بندی انجام می شود. به طور معمول فرآیند بسته بندی هر محصول 10 ثانیه به طول می انجامد. از دستگاه شیرینگ کابینی در محل هایی مانند رستوران ها، هتل ها، قنادی ها و .. استفاده می شود.

آشنایی با دستگاه شیرینگ پک و کاربردهای آن در صنعت بسته بندی

نحوه کارکرد دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

بسته بندی توسط شیرینگ پک دارای مراحل مختلفی می باشد. این بسته بندی به طور کلی بدین صورت انجام می پذیرد.

  1. در مرحله اول محصول مورد نظر برای بسته بندی وارد بخش دوخت می شود. در این قسمت تیغه دوخت قرار دارد که باعث می شود نایلون شیرینگ دور محصول قرار گیرد.
  2. در این مرحله محصولات که فیلم شیرینگ بر روی آن ها قرار گرفته وارد یک تونل حرارتی می شوند. در این تونل حرارتی نایلون شیرینگ بر روی محصول کشیده شده و منقبض می شود. این تونل می توان گازی، برقی و یا دوگانه سوز باشد و باید دمایی حدودا 180 درجه سانتی گراد را تولید نماید.
  3.  در مرحله آخر با استفاده از فن های خنک کننده موجود بر روی دستگاه بسته بندی، حرارت نایلون های کشیده شده بر روی محصولات گرفته می شود.

مزیت های استفاده از دستگاه شیرینگ پک

از مزایای استفاده از این دستگاه برای بسته بندی می توان به این موارد اشاره نمود:

  •  جلوگیری از ورود و نفوذ رطوبت و گرد و غبار به داخل بسته بندی
  • جلوگیری از شکستن محصول و یا پاره شدن بسته بندی و کارتن محصولات
  • حمل و نقل ساده و سریع محصولات
  •  یک بسته بندی شفاف است که می توانید زیبایی را هم به این شفافیت اضافه نمایید.
  • در برخی از محصولات باعث افزایش عمر مفید محصول و امکان افزایش نگهداری طولانی تر آن ها می شود.

شما می توانید از طریق خرید این محصولات از ماشین سازی شیرزاد بسته بندی بدون دردسر و سریع محصولات خود را تجربه نمایید. قیمت دستگاه شیرینگ پک در ماشین سازی شیرزاد بسیار مناسب و به صرفه است. همچنین این دستگاه های بسته بندی دارای بالاترین کیفیت می باشند.

آشنایی با دستگاه شیرینگ پک و کاربردهای آن در صنعت بسته بندی

https://www.aparat.com/v/ZnziT

انواع تزریقاتی که در منزل انجام می شود؟

 تزریق یعنی وارد کردن داروهای مایع، مایعات یا مواد مغذی به صورت مستقیم به بدن افراد انجام می شود. شما می توانید از طریق انجام تزریقات در منزل نسبت به ترزیق آمپول در منزل، واکسن و یا انواع داروها به رگ، ماهیچه، پوست یا استخوان خود اقدام کنید.

انواع تزریقات در منزل

انواع تزریقات در منزل

زمانی که قرار است، تزریقات برای افراد انجام شود، یک سر سوزن بخش کوچکی از پوست را برای وارد کردن دارو برای اهداف درمانی سوراخ می‌ کند. پرستار و یا پزشکی که این کار را انجام می دهد، تزریقات را به درستی و با اطمینان انجام می‌ دهد. انجام تزریقات برای افراد مختلف با توجه به شرایطی که دارند، در مدل های مختلفی انجام خواهد شد. انجام بیشتر تزریقات شامل سوزن و سرنگ می باشد.

در ادامه به معرفی انواع تزریقات خواهیم پرداخت.

  • تزریق داخل وریدی IV       
  • تزریق عضلانی IM
  • تزریق زیرجلدی SC
  • تزریق داخل پوستی ID
  • تزریق داخل استخوانی IO

تزریق داخل وریدی

تزریق داخل وریدی به این معناست، که زمانی که داروهای مختلف را به داخل سیاهرگ تزریق می شود، زاویه ی تزریق حدود 30 درجه باشد. در بعضی از مواقع هم ممکن است، این تزریق با اتصال یک کاتتر به پوست انجام می‌ شود. (تزریق سرم در منزل) تزریق آهن جهت درمان کم خونی افراد انجام می شود، و محل استقرار کانولا وریدی است.

از تزریق داخل وریدی برای تزریق موارد زیر استفاده می شود.

  • تزریق محلول های مایع و الکترولیت ها برای آن دسته از افرادی که از کمبود آب رنج می برند.
  • افرادی که تحت عمل جراحی و یا بیهوشی عمومی قرار گرفته اند.
  • تزریق داروهای مسکن بعد از عمل
  • تزریق خون و یا فرآورده های خونی 
  • رژیم غذایی را برای افرادی که به شدت دچار سوء تغذیه هستند.
  • تجویز آهن به افرادی که دچار فقر آهن هستند.
  • تزریق رنگ کنتراست به افرادی که آزمایش تصویر برداری خاصی دارند.
  • تزریق استروئید مانند دگزامتازون
  • شیمی درمانی برای افراد مبتلا به سرطان
  • تزریق آنتی بادی های مونوکلونال برای درمان کرونا

نقاطی که برای تزریق داخل وریدی مورد استفاده قرار می گیرند، شامل:

  • پشت دست ها
  • جلو و پشت بخش تحتانی بازو
  • فرورفتگی جلوی آرنج

انجام سرم تراپی در منزل که به واسطه ی این روش مایعات مختلف اعم از سرم را برای درمان بیمار به او تزریق می کنند. انجام این کار زمانی به افراد توصیه می شود، که دچار خون ریزی، اسهال، استفراغ، سوختگی‌ ها شده باشند. هم چنین می توان از روش تزریق داخل وریدی در برخی از مواقع برای جایگزینی آب و الکترولیت مورد نیاز انسان نیز استفاده شود.

تزریق آمپول در منزل

تزریق عضلانی 

تزریق عضلانی به عنوان رایج ترین نوع تزریقات می باشد، که در این روش دارو مستقیماً در عضلات تزریق می‌ شود. انجام این نوع از تزریقات سبب جذب سریع داروهایی مانند پنی سیلین و ویتامین‌ ها (B12) می شود. دسترسی آسان آن به جریان خون و بهبود سریع بیمار می‌ شود. هم چنین انجام ترزیقات عضلانی یکی از بهترین و بی‌ خطرترین روش های تزریق دارو محسوب می‌ شود. 

از تزریق عضلانی برای تزریق موارد زیر استفاده می شود.

  • انواع واکسن ها 
  • تزریق دارو برای آن دسته از بیمارانی که نمی توانند از روش های متداول تزریقات استفاده کنند.
  • تزریق آنتی بیوتیک ها (پنی سیلین و استرپتومایسین)
  • تزریق هورمون ها (تستوسترون و مدروکسی پروژسترون)
  • تزریق کورتیکواستروئیدها 
  • بیمارانی که به بیماری ام اس مبتلا هستند، نیاز به این نوع تزریقات دارند. 

نقاطی که برای تزریق عضلانی مورد استفاده قرار می گیرند، شامل:

  • عضله شانه و بالای بازو
  • عضله خارجی ناحیه فوقانی ران
  • لگن

انجام تزریقات به روش تزریق عضلانی به صورت زیر انجام خواهد شد.

  • معمولاً از سرنگ 2-5 میلی لیتری استفاده می شود.
  • شماره و طول سوزن با توجه به نوع ماهیچه، محل تزریق یا میزان بافت چربی که ماهیچه مورد نظر را پوشانیده‌ است، و سن بیمار متفاوت می‌ باشد. جهت تزریق در ماهیچه سرینی از سوزن شماره 20-23 استفاده می‌ شود، و برای تزریق در ماهیچه دالی از سوزن شماره 23-25 استفاده می‌ شود.

تزریق زیرجلدی

تزریق زیرجلدی زمانی انجام خواهد شد، که داروی تجویز شده احتیاج به جذب آرام در بدن فرد داشته باشد. تزریق دارو در بافت زیر جلدی یعنی لایه چربی بین پوست و ماهیچه، انجام می‌ شود. تزریق انسولین و مورفین برای بیماران به این روش انجام خواهد شد. درد ناشی از این نوع از تزریق نسبت به دیگر نوع تزریقات کمتر می باشد، و احتمال واکنش به آن از جمله بروز عفونت کمتر خواهد بود.

از تزریق زیرجلدی برای تزریق موارد زیر استفاده می شود.

  • تزریق داروهای ضد درد مسکن (فنتانیل و مورفین)
  • تزریق انسولین برای بیماران دیابتی
  • تزریق هپارین (رقیق کننده خون)
  • تزریق برخی داروهای تجویزی در منزل (دوپیلوماب و داروهای باروری)
  • افراد مبتلا به اختلال لخته شدن خون نیز باید واکسن ها را به صورت زیرجلدی دریافت کنند.
  • تزریق انواع واکسن سرخک و آبله مرغان 

نقاطی که برای تزریق زیرجلدی مورد استفاده قرار می گیرند، شامل:

  • ناحیه بیرونی یا پشت بازو
  • ناحیه جلو و بیرونی بالای ران
  • ناحیه شکم

انجام تزریقات به روش تزریق زیرجلدی به صورت زیر انجام خواهد شد.

  • ابتدا پوست بدن بیمار به سمت بالا کشیده می شود.
  • سپس ورود سوزن به بافت سریع و تزریق به صورت آهسته انجام می شود.

تزریق داخل جلدی

پرستارانی که تزریق داخل جلدی انجام می دهند، با ایجاد یک برآمدگی کوچک و دقیقا زیر سطح پوست این کار را انجام می دهند. این نوع از تزریق طولانی ترین زمان جذب را دارد.

از تزریق داخل جلدی برای تزریق موارد زیر استفاده می شود.

  • آزمایش آلرژی
  • غربالگری سل
  • تزریق انواع واکسن آنفولانزا (Fluzone ID)

برای انجام این تزریقات معمولاً نقاطی از بدن که موهای کوتاه تری دارند، برای تزریق انتخاب می شود. به طور معمول این نقاط شامل سطح داخلی ساعد و قسمت فوقانی کمر و زیر کتف می باشد. محل تزریق داخل جلدی به هیچ عنوان نباید دارای زخم، بثورات پوستی و خال باشد.

تزریق داخل پوستی شامل تزریق مایعات به لایه دِرم و زیر لایه اپی درم پوست می باشد. این نوع تزریق به صورت برجسته در درمان شرایطی مانند توبکلوزیس، واکسیناسیون و آزمایش های آلرژی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. محل‌ های آن در بدن شامل قسمت فوقانی پشت و سطح داخلی ساعد با زاویه تزریق حدود 5 درجه می باشد.

تزریق عضلانی

تزریق داخل استخوانی 

تزریق داخل استخوانی فقط برای موارد اضطراری استفاده می کنند، چون دسترسی به این نقاط دشوار یا غیرممکن می باشد. با توجه به این که مغز استخوان دارای منابع خونی غنی می باشد، که به صورت مستقیم به سیستم گردش خون وصل می شود. جهت انجام تزریق داخل استخوانی بعد از ویزیت پزشک در منزل شما و یا مراکز درمانی از یک سوزن مخصوص برای سوراخ کردن مغز استخوان و رسیدن دارو به سیاهرگ استفاده می کند. این نوع از تزریق به عنوان یکی از سریع ترین روش ها برای دریافت مایعات، داروها و فرآورده های خونی به آن دسته از بیماران می باشد، که دارای شرایط اورژانسی می باشند.

شرایط اورژانسی که ممکن است، برای افراد اتفاق بیوفتد، شامل:

  • صدمات شدید 
  • عوارض زایمان
  • اوردوز دارو
  • مسمومیت تصادفی
  • ناراحتی تنفسی
  • تشنج های طولانی یا پشت سر هم
  • برق گرفتگی
  • شوک انسولین
  • تجویز دارو برای بیمار مبتلا به شوک سپتیک
  • سکته مغزی
  • ایست قلبی
  • تزریق بی حسی موضعی برای بیمارانی که عمل های سختی مانند عصب کشی دندان داشته اند، استفاده می شود.
  • تزریق داروهای ضد درد برای بیماران در مرحله پایانی بیماری

نقاطی که برای تزریق داخل استخوانی مورد استفاده قرار می گیرند، شامل:

  • استخوان ساق پا
  • استخوان ران
  • استخوان بالای بازو

تزریق داخل مفصلی 

تزریق داخل مفصلی برای درمان آرتروز، نقرس و التهاب تاندون مورد استفاده قرار می گیرد. با به کارگیری از این روش به مفصل آسیب‌ دیده تزریق می‌ شود، و به خارج شدن مایعات اضافی از مفصل کمک می کند.

تزریق داخل صفاقی 

تزریق داخل صفاقی برای آن دسته از بیمارانی استفاده خواهد شد، که مبتلا به سرطان می باشند، و تحت شیمی درمانی قرار گرفته اند.

تزریقات در منزل

عوارض جانبی انواع تزریق ها

انجام انواع تزریقات برای واکسن، سرم، داروها و... ممکن است، عوارض جانبی مختلفی را برای افراد در پی داشته باشد. از شایع ترین عوارضی که ممکن است، هنگام تزریق رخ دهد، می توان به درد در بازو یا تب خفیف و جزئی اشاره کرد. 

از دیگر عوارض جانبی ناشی از انجام تزریقات می توان به:

  • درد مداوم یا شدید در محل تزریق
  • قرمزی، تورم، گرما، علائم عفونت
  • آبسه (تجمع چرک در محل تزریق)
  • حالت تهوع، استفراغ، سرگیجه
  • واکنش آلرژیک
  • آسیب به بافت های زیرین
  • آسیب به اعصاب مجاور
  • آسیب به استخوان یا بروز عفونت
  • خون ریزی بیش از حد برای آن دسته از بیمارانی که دارای اختلالات خونریزی می باشند.
  • تشکیل لخته خون بزرگ در محل تزریق
  • غش

اشاره کرد. برای این که بتوانید از به وجود آمدن عوارض جانبی برای افراد جلوگیری کرد، بهتر است، در مورد استفاده ایمن از سوزن، سرنگ و داروهای تزریقی مراقب باشند.

وانت بار سعادت آباد | وانت و نیسان بار تهران

 وانت بار دوستان در منطقه سعادت آباد تهران با مدیریت مجرب ، کارشناسان متخصص و کادری قوی و مسئولیت پذیر، ارائه دهنده کلیه خدمات، امکانات و تجهیزات باربری در تهران و شهرستان ها می باشد. 

وانت بار دوستان بدلیل داشتن سابقه و تجربه بسیار، یکی از محبوب ترین باربری ها در کشور محسوب می شود.

هر عضو از وانت بار غرب تهران در سعادت آباد وظایف خود را به خوبی می داند و آن را انجام می دهد و تلاش شبانه روزی اعضای اتوبارو اطمینان و همراهی مشتریان باعث شده که در دهه گذشته از پرافتخارترین باربری های کشور شود.

ارتباط با ما:09922599177

بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل با وانت بار در سعادت آباد

بسته بندی لوازم و اثاثیه -وانت بار دوستان

همواره یکی از نگرانی های مشتریان ما و کسانی که قصد حمل و نقل اسباب و اثاثیه خود را دارند طرز و نحوه بسته بندی است.

ویژگی های بسته بندی صحیح 

  • بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم بصورت صحیح باعث راحتی و افزایش سرعت جابجایی آنها می شود.

  • بسته بندی اسباب منزل و شرکت ها به شکل درست، سبب وارد شدن خسارات کمتری به آنها هنگام حمل بار و جابجایی می گردد.

  • نوع بسته بندی در انتخاب خودرو نیز تاثیر گذار است. وسایلی که به طرز صحیح بسته بندی شده اند فضای کمتری را می گیرند و از این رو ماشین کوچکتر و تعداد دفعات رفت و آمد کمتری لازم دارد و از این طریق بر قیمت حمل بار نیز تاثیر می گذارد.

  • زمانی که وسایل منزل به شکلی درست بسته بندی شوند، پیدا کردن، باز کردن و چیدن آنها در مکان جدید بسیار سریع تر انجام می گیرد.


کارتن اسباب کشی و کارتن حمل بار 5 لایه با مقاومت بالا از ابزار مفید در جابجایی است. کارتن اسباب کشی قطعاً یکی از ضروری‌ترین تجهیزات در باربری است.

برای بسته بندی تمامی وسایل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.از مشخصه‌های اصلی یک جعبه اسباب کشی این است که مقاومت بالایی داشته باشد و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبی تحمل کند. پس از چیدن منظم وسایل در کارتون های حمل بار لازم است تا درب آن را با چسب محکم ببندید. برای اطمینان بیشتر آن را حتماً طناب‌ پیچ نیز کنید.

 

امنیت و اطمینان در حمل و نقل توسط وانت بار در منطقه سعادت آباد

اطمینان خاطر و ایمنی در حمل و نقل با وانت بار- وانت بار دوستان

این روزها نحوه بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل اهمیت بسیاری دارد و کیفیت بسته بندی اثاثیه موجب می شود که تا حد زیادی ایمنی و سلامت بار تضمین شود. 

ذکر این نکته مهم و اساسی است که یکی از بخش های مهم خدمات اتو بار دوستان مرحله ایمنی در بسته بندی و سپس ایمنی در حمل و نقل می باشد.

اتوبار دوستان در منطقه سعادت آباد با سابقه ی درخشان در شهر تهران یکی از شرکت های موفق در حوضه حمل و نقل بوده است، با استفاده از ماشین آلات مجهز و پیشرفته با کارگران مجرب و توانا در خدمت همشهریان عزیز میباشد.

باربری تهران با وانت بار، حمل بار از سعادت آباد به شهرستان ها 

در واقع حمل بار به خارج از شهر بارگیری کار سخت و حساسی می باشد و نیاز به مهارت خاص خود دارد.چرا که احتمال آسیب و صدمه به بار بدلیل بعد مسافت و مشکلات جاده ای بیشتر می شود.
بنابراین بسته بندی لوازم به صورت صحیح ، استفاده از پرسنل دوره دیده و حرفه ای جهت چیدن درست و صحیح بار در خودروی حمل بار به شهرستان و همچنین استفاده از رانندگان با سابقه و مجرب که آشنایی لازم برای حمل بار جاده ای را داشته باشند از جمله مواردی است که باربری دوستان جهت حمل بار به شهرستان و باربری های برون شهری تهران آنها را در نظر گرفته و با دقت رعایت می نماید.

وانت بارو وانت بار تلفنی در منطقه سعادت آباد 

باربری و اتوباردوستان در منطقه سعادت آباد با ارائه خدمات شبانه روزی در زمینه بسته بندی و حمل و نقل اثاثیه منازل ،توسط کادر مجرب و حرفه ای در خدمت همشهریان عزیز در استان تهران و شهرستان ها است .

ما در وانت بار و وانت بار تلفنی دوستان با استفاده از بهترین و مدرن ترین تجهیزات این کار را برای شما انجام می دهیم.

استرس های اسباب کشی در شهر تهران بسیار زیاد است و از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که برای کاهش و یا رهایی از این استرس، اثاث کشی در تهران را باوانت بار و وانت بار تلفنی دوستان در سعادت آباد تجربه کنید.

باربری ارزان و مقرون به صرفه توسط اتو بار سعادت آباد

باربری ارزان قیمت و منصفانه با وانت بار در سعادت آباد- وانت بار دوستان

وانت بار ارزان به کیفیت خدمات خود می اندیشد. این نوع باربری ها در تلاشند که خدمات با کیفیت ارائه دهند تا رضایت مشتری جلب شود.

در باربری و اتوبار های حرفه ای پرسنل همگی حرفه ای می باشند چون هم دوره دیده اند و هم تجهیزات بسته بندی با کیفیت و ماشین های حمل بار مناسب در اختیار دارند. به این ترتیب فرآیند حمل اثاثیه شما هر چه دقیق تر، سریع تر و مطمئن تر انجام خواهد شد. و این همان ذخیره پول می باشد که برای شما انجام می دهند.

شما زمان ، پول و انرژی کمتری هزینه کرده و در مقابل از بهترین خدمات با بهترین کیفیت برخوردار شده اید.

بهترین خدمات اتوبار دوستان در تهران و شهرستان ها با وانت بار سعادت آباد

بهترین خدمات اتوبار در تهران و شهرستان با وانت بار در سعادت آباد- باربری دوستان

اتوبار دوستان در سعادت آباد ارائه دهنده خدمات نوین در جهت انجام هرچه بهتر و راحت تر پروسه اسباب کشی میتواند با بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود این پروسه یا همان اثاث کشی افراد را برنامه ریزی، مدیریت و اجرا نماید.

دغدغه افراد را نسبت به انجام جابه جائی به صورت کامل پوشش داده و مسیر جدیدی در این رابطه جلوی پای افرادی که مشغله یا توان انجام این کار را ندارند قرار دهند.

باربری دوستان در منطقه سعادت آباد ارائه دهنده تمامی خدمات اسباب کشی شامل بسته بندی لوازم، جابجایی و ... می باشد تا بدین وسیله رضایت کامل شما مشتریان عزیز را بدست آورد.

قیمت و تعرفه مناسب و منصفانه وانت بار منطقه سعادت آباد 

قیمت مقرون به صرفه و ارزان حمل بار در سعادت آباد تهران- وانت بار دوستان

اولین سوالی که از باربر و یا شرکت باربری می شود، در مورد لیست خدمات و تعرفه های شرکت است.

در واقع عملکرد وانت بارتهران  به نرخ قیمت باربری بستگی دارد و می توان گفت قیمت باربری برای مردم اهمیت دارد.

نرخ قیمت باربری بر اساس اتحادیه باربری تهران می باشد. لازم به ذکر است که اگر قصد استفاده از هر باربری را دارید به این نکته دقت کنید و زیر بار هزینه اضافی نروید.

ذکر این نکته لازم است که تعرفه باربری مربوط به حمل و بسته بندی و جابجایی بر اساس تعداد طبقات ، وجود یا عدم وجود آسانسور، تعداد و ساعت کار کارگران متغیر است و بنا بر شرایط کار، قیمت در اتحادیه می تواند کم یا زیاد شود.

باربری شبانه روزی وانت بار در منطقه سعادت آباد

یکی از مواردی که ممکن است ذهن مشتریان را درگیر کند، ساعت مناسب تحویل بار است که هم آرامش شما و همسایگان حفظ شود و هم اینکه هنگام تحویل بار، در منزل حضور داشته باشید.

از آنجا که اتوبار دوستان در سعادت آباد به صورت 24 ساعت شبانه روز فعالیت می کند، شما می توانید در هر ساعتی که مد نظر شماست، در محل مورد نظر حاضر شده و بار را تحویل بگیرید. 

هم چنین اگر محل مورد نظر شما برای تحویل بار شهرستان نیز باشد، باربری دوستان هر ساعتی از شبانه روز که مدنظرتان باشد، بار را در شهرستان به شما تحویل می دهد.

باربری و اتوباردوستان در کنار شما عزیزان است تا حمل بار به شهرستان های مختلف ایران را در اسرع وقت و با قیمتی مناسب انجام داده و رضایت خاطر شما را فراهم آورد.

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان اتو بار دوستان در منطقه سعادت آباد می توانید با ما در ارتباط باشید با کارشناسان مجرب ما صحبت کنید و هم چنین سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

ارائه تجهیزات و امکانات لازم اسباب کشی توسط اتوبار سعادت آباد

ارائه خدمات و امکانات وتجهیزات توسط وانت بار - وانت بار دوستان

جابجایی وسایل و اثاثیه بدون بسته بندی اصولی و صحیح تقریبا غیر ممکن است و البته بسته بندی صحیح باعث می شود که چیدمانی آسان و سریع پیش رو داشته باشیم.

تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای اسباب کشی 

  • کارتن های رگال دار مخصوص البسه 

  • کارتن های استریل جهت مواد غذایی فریز شده

  • کارتن های بزرگ و کوچک چند لایه جهت جابجایی اثاثیه و خرده ریزها 

  • چسب پهن، ماژیک، برچسب 

  • عایق های ضربه گیر 

  • کیف حمل رخت خواب 

محافظت از لوازم باارزش در اسباب کشی توسط وانت بار سعادت آباد

محافظت از لوازم و وسایل اسباب کشی توسط وانت بار - وانت بار دوستان

خدمات باربری با هدف یاری رساندن به کسانی که قصد جابجایی را دارند صورت می گیرد. اگر شما از خدمات بهترین شرکت های فعال در این زمینه ( اتوبار دوستان در سعادت آباد) بهره مند شوید از عهده باربری وسایل خود در سریع ترین زمان ممکن و براحتی برمی آیید و در پایان نیز از نتیجه کار خود راضی خواهید بود.

در واقع یکی از نکات مهم قبل از اسباب کشی این است که از قبل آماده جمع آوری وسایل باشید به خصوص وسایل ارزشمند.

لوازم و وسایل گرانبها و یا با ارزش اشخاص حقیقی (مدارک و لوازم شخصی) و یا اشخاص حقوقی (مدارک و یا سرمایه های شرکت ها، سازمان ها) که هر کدام به چند دسته تقسیم بندی می شوند و باید در حفظ و نگهداری آنها کاملا دقت کرد چرا که در صورت گم شدن و یا آسیب دیدن در زمان باربری و حمل بار، ممکن است دچار ضررهای جبران ناپذیری شوید.

از جمله لوازمی مانند:

  • مدارک شخصی (شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، مدارک تحصیلی، مالی، سند خانه و غیره)

  •  مدارک سازمانی و رسمی شرکت ها، سازمان ها، بانک ها شامل اسناد بسیار مهم ثبت شرکت و یا سازمان و مدارکی که صرفا مدیران به آنها دسترسی دارند (مانند بعضی از پرونده ها و اسناد مالی بسیار مهم) 

  • پول، طلا و جواهرات، ارز و کلیه دارایی ها و پس انداز خانواده 
  •  برخی اشیاء قیمتی و یادگاری های قدیمی از جمله فرش های بسیار با ارزش دست ساز و یا تابلوهای نفیس
  •  برخی اشیاء شکستنی مهم و حساس با ارزش 

حمل جهیزیه عروس توسط اتوبار در سعادت آباد

حمل بار و حمل جهیزیه عروس یکی از کارهای سخت و پیچیده ای است که می توان از شرکت های اتوبار درخواست نمود. اصولا جابجایی جهیزیه عروس حساسیت های خاص خود را دارد و باید دقت و توجه کافی به این موضوع داشت.

حمل جهیزیه عروس معمولا در گیر و دار برگزاری مراسم عروسی و پیش از آن باید انجام شود. از این رو معمولا خانواده ها فرصت کافی برای رسیدگی به تمامی امور حمل جهیزیه عروس ندارند.

برای حمل جهیزیه عروس نیاز به بسته بندی ویژه و ماشین باربری مجهزی است تا بتوان این وسایل حساس ، گرانقیمت و نو را بدون آسیب و خسارت به خانه جدید عروس و داماد منتقل نمود.

شما می توانید از شرکت های باربری و حمل بار برای حمل جهیزیه عروس استفاده نمایید.  کارگر اسباب کشی ماهر و با تجربه می توانند به سرعت کل جهیزیه عروس را در زمانی کوتاه بسته بندی نمایند و سپس آنها را درون کامیون حمل اثاثیه بارگیری کرده و به سمت مقصد حرکت نمایند. کار این افراد تنها با تخلیه جهیزیه تمام  نمی شود بلکه شما می توانید برای چیدمان وسایل در جای خود از باربران کمک بگیرید.

آنها سنگین ترین و مشکل ترین وسایل مثل:

یخچال ساید بای ساید
میز نهارخوری و شیشه آن
آینه شمعدان
انواع وسایل تزئینی حساس
بوفه و سرویس خواب
و ... را به سادگی حمل نموده و در جایی که مد نظر شماست قرار می دهند.

جابجایی اجسام سنگین توسط وانت بار در منطقه سعادت آباد

جابجایی-و-حمل-نقل-اجسام-سنگین-بانیسان-بار-دوستان

یکی از چالش هایی که به هنگام انجام امور مربوط به اسباب کشی و یا خرید لوازم منزل با آن رو به رو هستیم جابجایی اجسام سنگین است. حمل و جابجایی وسایلی مانند یخچال ساید بای ساید، پیانو، میز بیلیارد، گاوصندوق، مبلمان و … همواره رعایت اصول و نکات ایمنی و همچنین کمک گرفتن از افراد متبحر در این زمینه مانند کارگران حمل اثاثیه منزل را می طلبد.

پیشنهاد ما در بلند کردن جعبه ها در اسباب کشی به شما عزیزان این است که امور مربوط به جابجایی و حمل اسباب و وسایل سنگین را به باربری های مطمئن بسپارید. چراکه تمام افرادی که در باربری ها خدمات حمل و بسته بندی را انجام می دهند افرادی متبحر هستند و نسبت به حمل تمام اثاثیه های منزل و اداره تسلط کافی را دارند و بدون هیچگونه آسیب دیدگی این کار را برای شما انجام می دهند.

استفاده از خدمات باربری باعث می شود تا بدون اینکه سلامتی خود را به خطر بیندازید و حین جابجایی دچار مشکل شوید و به وسایلتان خسارتی وارد شود بتوانید باربری بی دردسر را تجربه نمایید.

https://freight-nissan.ir/post/21/%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF

علت خون دماغ چیست و چطور درمان می شود؟

 بیشتر افراد (حدود 60%) در طول حیات خود یک بار دچار خون‌ ریزی بینی می‌ شوند. قرار گرفتن بینی در وسط صورت و تعدد رگ‌ های خونی نزدیک به سطح در آستر بینی شما باعث تحریک شدن برای آسیب دیدگی و خون‌ ریزی شود.

بینی به عنوان یکی از اندام های بدن که حاوی رگ های خونی زیاد می باشد، که در یک موقعیت آسیب پذیر بر روی صورت قرار دارد. همین موضوع باعث می شود، تا در صورت آسیب دیدن، فشار و یا حتی ضربه به صورت می تواند منجر به ایجاد خونریزی بینی شود. خونریزی از شدید تا خفیف قابل تغیر می باشد. خونریزی بینی زمانی اتفاق خواهد می افتد، که غشای  بینی از بین رفته و ترک می خورد. این حادثه بیشتر در آن دسته از مناطقی که آب و هوای خشک دارند، مخصوصاً زمانی که هوای داخلی خانه به خاطر سیستم های گرمایشی خشک و گرم هستند، رایج تر می باشد. بعضی اوقات ممکن است، زمانی که می خواهید بینیخود را تمیز کنید، دچار خونریزی بینی شوید.

علت خون دماغ شدن در بزرگسالان

خونریزی بینی در کودکان بین 2 تا 10 سال، بزرگسالان بین 50 تا 80 سال شایع‌ تر می باشد. ممکن است، این اتفاق برای برخی از افراد خطرناک باشد، ولی احتمال این که نشانه ی یک بیماری باشد، بسیار کم می باشد. خون دماغ ممکن است، از قسمت جلویی بینی و یا قسمت عقبی بینی اتفاق بیفتد.

انواع خونریزی از بینی

  • خون دماغ قدامی

این نوع از خون ریزی از بخش پایین بینی در سپتوم آغاز می شود. رگ‌ های کوچک و مویرگ‌ های این ناحیه شکننده می باشد، و به‌ راحتی خونریزی می‌ کنند. خون دماغ قدامی به عنوان رایج ترین نوع خونریزی می باشد، که معمولا جدی نیست. این نوع از خونریزی بیشتر در کودکان مشاهده می شود.

  • خون دماغ خلفی

خون دماغ خلفی در قسمت عمیق و داخلی بینی ایجاد می‌شود. رگ‌های بزرگ در پشت بینی در نزدیکی گلو درگیر شده و خونریزی شدیدی را ایجاد می‌ کند. زمانی که این نوع از خون ریزی رخ می دهد، باید آن را جدی تر گرفت، حتی ممکن است، احتیاج به مراقبت‌ های پزشکی داشته باشد. این نوع از خون ریزی بیشتر در بزرگسالان مشاهده می شود.

عوامل تأثیرگذاری که باعث خونریزی مکرر بینی می‌ شود؟

  • گرفتن بینی

افرادی که آلرژی دارید، و این آلرژی باعث خارش بینی شما می‌ شود، این خارش و به دنبال آن گرفتن بینی خود می‌ تواند به صورت آگاهانه یا ناخودآگاه باعث خون دماغ شدن شما شود.

  • فین کردن

در صورتی که به صورت مداوم و یا با سختی بینی خود را تخلیه می کنید. زمانی که این اتفاق می افتد، فشار وارده می‌ تواند به رگ‌ های خونی داخلی بینی آسیب وارده کرده و باعث پارگی آن‌ ها شود.

  • اختلال در لخته شدن

بعضی از افراد ممکن است، به صورت وراثتی دارای بیماری‌ های مختلفی مانند هموفیلی و تلانژکتازی باشند. این نوع از بیماری ها ممکن است، باعث خونریزی بینی شود. خون این دسته از افراد که در لخته شدن مشکل داشته و در صورت خونریزی این عمل ادامه‌ پیدا خواهد کرد.

  • انواع داروها

در صورتی که از داروهایی که رقیق کننده‌ی خون هستند، (آسپرین، کلوپیدوگرل یا وارفارین) استفاده می‌ کنید، زمانی که دچار خون ریزی می شوید، بند آمدن آن برای شما مشکل خواهد بود. حتی در برخی از مواقع ممکن است، با وارد کردن کوچک‌ ترین ضربه‌ ای دچار خون دماغ و سردرد شوند. مصرف داروهای آنتی‌ هیستامین و سایر داروهای آلرژی، سرماخوردگی و داروهایی که برای مشکلات سینوسی می باشد، می توانند با خشک کردن غشا بینی باعث خونریزی شوند.

  • داروهای موضعی بینی

در صورتی که در بیشتر مواقع از اسپری‌ های بینی استفاده می‌ کنید، نوک اسپری با تحریک بینی شما می‌ تواند منجر به خونریزی شود.

  • مکمل‌ های غذایی

بعضی از مکمل‌ های غذایی می‌ توانند خون شما را رقیق کرده، و متوقف کردن خونریزی بینی شما را سخت تر کند. این نوع از مکمل‌ های غذایی می تواند شامل:

  1. زنجبیل
  2. گل مینا
  3. سیر
  4. جینسینگ
  5. ویتامین E

باشد. از دیگر دلایلی که ممکن است، باعث خون ریزی بینی شود، شامل:

  • گیر کردن جسم خارجی در بینی
  • محرک‌ های شیمیایی
  • واکنش آلرژیک
  • آسیب به بینی
  • عطسه‌ ی مداوم
  • عفونت تنفسی
  • جراحی‌ های زیبایی
  • تومور
  • استفاده از مواد مخدر

علت خون دماغ شدن صبحگاهی چیست

چه افرادی دچار خونریزی بینی می شوند؟

هر فردی ممکن است، دچار خونریزی بینی شود. این اتفاق برای هر فردی حداقل یکبار اتفاق می افتد. آن دسته از افرادی که بیشتر در معرض خون ریزی بینی قرار می گیرند، شامل:

  • کودکان بین 2 تا 10 سال

عواملی که باعث خون ریزی در کودکان می شود، شامل هوای خشک، سرماخوردگی، آلرژی، فرو بردن انگشت یا اشیاء به بینی می باشد.

  • بزرگسالان بین 45 تا 65 سال

افرادی که در دوره ی میان سالی خود به سر می برند، ممکن است، لخته شدن خون آن ها بیشتر طول بکشد. هم چنین این گونه افراد ممکن است، از داروهای رقیق کننده خون، داروهای فشار خون بالا، تصلب شرایین و یا اختلالات خونریزی استفاده کنند.

  • زنان حامله

رگ های خونی در بینی بانوانی که باردار هستند، در دوران بارداری منبسط می شوند، که فشار بیشتری بر رگ های خونی ظریف در پوشش داخلی بینی وارد می کند.

  • افرادی که از داروهای رقیق کننده خون (آسپرین و یا وارفارین) استفاده می کنند.
  • افرادی که دارای اختلالات لخته شدن خون هستند، (بیماران هموفیلی یا بیماری فون ویلبراند)

علائم خون دماغ

برای بعضی از افراد ممکن است، خون دماغ شدن مشکل بزرگی محسوب شود، ولی در بیشتر مواقع نشان دهنده ی مشکل جدی ای نمی باشد، و علامت خاصی همراه با آن دیده نمی‌ شود. علائمی مانند خشکی، سوزش درون بینی، حساسیت دائمی که با مصرف داروهای ضد‌حساسیت همراه است، ممکن است، منجر به خونریزی بینی شوند، که در اکثر مواقع جدی نیستند. در صورتی که خونریزی طولانی باشد، و یا بعد از سردرد ضربان‌ دار، یا به همراه مزه خون در دهان یا تپش قلب، خستگی و گیجی باشد، باید جدی گرفته شوند، حتی نسبت به ویزیت پزشک در منزل اقدام کنید، و یا به مراکز درمانی مراجعه کنید.

دلایل خون دماغ

خونریزی‌ بینی در بیشتر مواقع به صورت ناگهانی اتفاق می افتد، و دلیل خاصی برای این موضوع وجود ندارد. دلایلی که ممکن است، باعث خون ریزی شود، شامل:

  • آب و هوای خشک که باعث می شود، بینی شما خشک شود.
  • تمیز‌ کردن بینی به صورت خشن
  • تخلیه مکرر بینی
  • آسیب به بینی
  • آلرژی
  • عفونت سینوس‌ ها
  • سرماخوردگی و سینوزیت که می تواند منجر به عطسه، سرفه و خالی‌ کردن مکرر بینی می‌ شوند.
  • آسیب به بینی یا صورت
  • رینیت آلرژیک و غیر آلرژیک 
  • داروهای رقیق‌ کننده خون
  • کوکائین و دیگر مواد مخدر که از راه بینی استنشاق می‌ شوند.
  • محرک‌ های شیمیایی (مواد شوینده)
  • در ارتفاعات بالا منجر به کمبود اکسیژن و خشکی هوا می‌ شود.
  • انحراف بینی
  • استفاده مکرر از اسپری بینی
  • مصرف الکل
  • اختلالات خونریزی مانند هموفیلی یا لوسمی
  • فشارخون بالا
  • آترواسکلروز
  • جراحی صورت و بینی
  • تومور بینی
  • پولیپ بینی
  • سرطان خون
  • بارداری
  • اختلالات انعقادی

یکی دیگر از عواملی که ممکن است، باعث خون ریزی بینی شود، در اثر اختلالات انعقادی می باشد. این مورد بسیار نادر می باشد. زمانی که خون دماغ شما متوقف نمی شود، و یا از لثه‌ هایتان یا هنگامی که زخم‌ های کوچکی برمی‌دارید، خونریزی زیادی داشته باشید، بهتر است، این موضوع را با پزشک در میان بگذارید. اختلالات انعقادی خونریزی‌ دهنده می‌ توانند جدی باشند، چون که پلاکت‌ های خون که به تشکیل لخته کمک می‌ کنند، ممکن است، تعدادشان کم شده باشد، یا عملکرد نداشته باشند.

  • تلانژکتازی هموراژیک ارثی

ممکن است، علت خون ریزی بینی در افراد علت ژنتیکی داشته باشد، شرایط نادری که تلانژکتازی هموراژیک ارثی نامیده می‌ شود، و عروق خونی را تحت تاثیر قرار می‌ دهد. نشانه ی اصلی آن خونریزی مکرر بینی می باشد، که بدون علت آغاز و به مرور زمان بدتر خواهد شد. در صورتی که دچار HHT باشید، ممکن است نیمه‌ شب از خواب بیدار شوید، و متکای شما غرق خون باشد، و ممکن است لکه‌ های قرمز روی صورت و دست‌ هایتان ایجاد شود. 

خون دماغ شدن و کرونا

علت خون دماغ شدن در بزرگسالان

زمانی که خون ریزی بینی برای کودکان اتفاق می افتد، قابل کنترل می باشد، ولی برای آن دسته از افرادی که سن آن ها بیشتر از 50 سال می باشند، ممکن است، پرفشاری خون باعث خونریزی از بینی شود. این اتفاق ممکن است، به خاطر پارگی عروق بینی ایجاد می شود.

خون دماغ شدن و کرونا

به هیچ عنوان نمی توان گفت خون ریزی بینی یکی از علائم ابتلا به کرونا باشد، ولی با توجه به آبریزش بینی و مصرف بعضی داروها برای کنترل این ویروس در فرد مبتلا ممکن است، خونریزی بینی یکی از عوارض آن باشد.

علت خون دماغ شدن در خواب بزرگسالان

علت خون دماغ شدن در خواب مانند خون دماغ شدن در طول روز است. این اتفاق ممکن است، به خاطر خشکی هوا، سرماخوردگی، آلرژی یا عفونت دستگاه تنفسی فوقانی ایجاد شود. مورد دیگری که ممکن است، سبب خونریزی در شب شود، خوابیدن به پهلو است. در این حالت به حفره‌ های بینی فشار وارد می‌ شود.

خون دماغ شدن در خواب خطرناک است؟

در بیشتر موارد خونریزی بینی خطرناک نمی باشد، و نیازی نیست، نگران این موضوع باشید. اما در برخی از مواقع ممکن است، نشان دهنده ی یک بیماری باشد، که در این مواقع بهتر است، توسط پزشک بررسی شود. اگر به طور مکرر خون دماغ می‌ شوید، حتماً به پزشک مراجعه کنید. بعضی از خونریزی‌ ها نیز از پشت بینی آغاز و رگ‌ های بزرگ را درگیر می‌ کنند. این نوع خونریزی شدید می باشد، و حتی ممکن است خطرناک باشد. اگر خونریزی بعد از یک آسیب ایجاد شود، و پس از 20 دقیقه فشار دادن آن متوقف نشود، حتماً به مراکز درمانی مراجعه کنید. در ادامه به برخی از سوالاتی که ممکن است، در این مورد برای شما پیش بیایید، پاسخ خواهیم داد.

  • خون دماغ شدن مکرر خطرناک است؟

اگر خون ریزی بینی شما برای مدن زمان طولانی ای اتفاق می افتد، حتماً باید این موضوع را با پزشک معالج در میان بگذارید، تا از نظر بیماری‌ های زمینه‌ ای بررسی شوید. در برخی از مواقع ممکن است، دلیل این مشکل فشارخون بالا و یا اختلال لخته شدن خون باشد. خون دماغ شدن در مدت‌ زمان طولانی می‌ تواند منجر به کم‌ خونی شود، و به همین دلیل باید برای درمان آن اقدام کنید.

  • خونریزی بینی پس از ضربه به سر خطرناک است؟

در صورتی که افراد به خاطر ضربه به سر و یا هر آسیب دیگری دچار خونریزی می‌ شوند، احتمالاً دلیل این موضوع خونریزی رگ‌ های بزرگ در پشت بینی می باشد، که حتماً باید به این موضوع توجه شود. این نوع از خونریزی شدید می باشد، و با درمان های خانگی رفع نخواهد شد. 

  • خون ریزی بینی پس از واکسن کرونا خطرناک است؟

آن دسته از افرادی که واکسن کرونا را دریافت کرده‌ اند، خونریزی از قسمت‌ های مختلف بدن مانند بینی، پوست یا لثه گزارش شده است. از بین واکسن‌ های مختلف واکسن آسترازنکا بیش از دیگر انواع واکسن این عارضه را ایجاد کرده است.

علت خون دماغ شدن از یک سوراخ بینی بزرگسالان

علت خون دماغ شدن ناگهانی

زمانی که به صورت ناگهانی دچار خونریزی می شوید، معمولاً مشکل جدی ای وجود ندارد، و به دلیل خشکی هوا یا سرماخوردگی و مشکلات سینوسی ایجاد می‌ شود. زندگی در آب‌ و هوای خشک و استفاده از سیستم گرمایش مرکزی سبب خشکی بینی و پاره شدن مویرگ‌ ها می‌ شود. زمانی که سرما می خورید، بهتر است، از آنتی‌ هیستامین و داروهای ضد احتقان استفاده کنید، تا احتمال خونریزی کمتر شود.

علت خون دماغ شدن صبحگاهی

یکی از دلایلی که ممکن است، باعث خونریزی بینی در صبح شود، آلرژی است. علائم آلرژی در بعضی از افراد صبحگاه بیشتر می‌ شود. در این شرایط بینی خارش پیدا می‌ کند، و به خاطر خاراندن آن به رگ‌ های خونی آسیب وارد می‌ شود. ممکن است، به‌ خاطر گرفتگی بینی مکررا به آن فشار وارد کند، و رگ‌ ها پاره شوند.

درمان خون دماغ

حالا ممکن است، این سوال برای شما پیش بیاید، که زمانی که دچار خون ریزی بینی شدید، چیکار باید بکنید، تا این اتفاق متوقف شود. در ادامه به این سوال شما پاسخ می دهیم.

  • زمانی که دچار خونریزی از بینی شدید، آرام بمانید. چون در صورت عصبی‌ شدن ممکن است، باعث شود، که خونریزی بیشتر شود. 
  • در این مواقع حتماً بایستید.
  • هنگامی که دچار خون ریزی از ناحیه ی بینی شدید، سرتان را در وضعیتی بالاتر از قلب‌ تان نگه دارید. کمی به جلو خم شوید.
  • حفرات بینی خود را با فشار بسته نگه دارید. از انگشت شست و اشاره برای بسته نگه‌ داشتن حفرات بینی برای 5 تا 10 دقیقه استفاده کنید، در این حالت با دهان تنفس کنید. 
  • زمانی که خون دماغ بند آمد، بینی را به هیچ عنوان دست‌ کاری نکنید، و یا با فشار تخلیه نکنید. چون ممکن است، باعث شود، بینی شما مجددا خونریزی کند.
  • اگر خونریزی مجدد تکرار شد، بینی را تخلیه کنید، تا لخته‌ های خون خارج شوند.

درمان پزشکی خون دماغ

درمان‌ های پزشکی که برای رفع این مشکل انجام می شود، شامل:

  • پانسمان بینی

در برخی از مواقع پزشک یک گاز اسفنج مخصوص بینی یا لاتکس بادی را وارد بینی می کند، تا به محل خونریزی فشار وارد شود. معمولا این گاز یا اسفنج باید 24 تا 48 ساعت در بینی بماند. سپس توسط پزشک خارج می‌ شود.

  • سوزاندن

برای انجام این کار اول بی‌ حس‌ کننده در سوراخ بینی اسپری می‌ شود، و بعد از آن با یک ماده شیمیایی (نیترات نقره) یا انرژی گرمایی (کوتر الکتریکی) رگ‌ های خونی در حال خونریزی بسته می‌ شوند.

  • درمان دارویی

در صورتی که از داروهای رقیق‌ کننده خون استفاده می‌ کنید، ممکن است، پزشک مصرف آن ها را کاهش دهد، یا متوقف کند. ممکن است برای کنترل فشارخون داروهایی تجویز شود. 

  • برداشتن جسم خارجی

در برخی از مواقع ممکن است، یک جسم خارجی دلیل خونریزی شود.

  • ترمیم شکستگی بینی یا اصلاح انحراف تیغه بینی

علت خون دماغ شدن مکرر در سنین بالا

جلوگیری از خون دماغ

برای این که بتوانید از خون ریزی در ناحیه ی بینی جلوگیری کنید، بهتر است، اقدامات زیر را انجام دهید.

  • هر روز دو تا سه بار از اسپری بینی نمکی استفاده کنید، تا با انجام این کار مجرای بینی مرطوب شود. می‌ توانید این قطره را از داروخانه بخرید، و یا آن را در خانه درست کنید. 

  • هنگام خواب بهتر است، از دستگاه مرطوب‌ کننده هوا استفاده کنید، تا هوای اتاق مرطوب شود.
  • پخش کردن ژل یا پمادهای مخصوص بینی با گوش‌ پاک‌ کن در بینی 
  • زمانی که می خواهید، بینی خود را تمیز کنید، به از فین کردن شدیداً خودداری کنید.
  • با دهان باز عطسه کنید، و سعی نکنید، آن را مهار کنید.
  • انگشت خود را داخل بینی نکنید.
  • سیگار را ترک کنید، چون سیگار بینی را خشک کرده، و آن را تحریک می‌کند.

چه مواقعی برای درمان خون دماغ باید به پزشک مراجعه کنیم؟

  • زمانی که خونریزی بینی شما بدون این که قطع شود، به مدت 20 دقیقه طول بکشد، ممکن است، نشان دهنده ی اختلالات انعقادی خونریزی‌ دهنده مانند هموفیلی یا مصرف داروهای رقیق‌ کننده خون باشد. این که چه میزان خونریزی برای بدن شما قابل قبول است، به میزان سلامتی بدن شما بستگی دارد. زمانی که خون از بینی شما فوران می‌ کند، اگر مبتلا به آنمی یا هموفیلی هستید، یا داروهای رقیق‌کننده خون استفاده می‌ کنید، از دست دادن زیاد خون یک نگرانی اساسی است. اگر علائمی همانند خستگی، احساس سرگیجه یا سبکی سر، رنگ پریدگی، تپش قلب یا درد قفسه سینه را تجربه کنید، نشانه ی کم خونی است، و حتماً باید به دکتر داخلی مراجعه کنید.
  • زمانی که خونریزی شما به خاطر فشار خون بالا باشد، خونریزی بینی ناگهانی اتفاق می‌ افتد. اگر سابقه ی فشار خون بالا دارید، یا اگر خون دماغ با سردرد ضربان‌ دار یا گیجی همراه باشد، حتما به پزشک مراجعه کنید.
  • اگر در هنگام خونریزی بینی طعم خون احساس می‌ کنید، احتمال بیشتری دارد، که دچار خونریزی خلف بینی شده باشید. این نوع خونریزی جدی‌ تر می باشد، و با فشار دادن حفرات بینی متوقف نمی‌ شوند. از آن جایی که ممکن است، عروق خونی اصلی درگیر شده باشند، لازم است که به اورژانس مراجعه کنید.
  • زمانی که خونریزی سریع داشته باشید، و یا مقدار زیادی خون از دست داده‌ اید.
  • دچار مشکل در تنفس خود شده اید.
  • به دلیل بلعیدن مقدار زیادی خون استفراغ کنید.

درمان خون دماغ با رژیم غذایی

  • پتاسیم جهت تنظیم رطوبت بدن بسیار مهم می باشد. به همین خاطر بهتر است، از غذاهای که منبع سرشار از پتاسیم هستند، مانند موز، آووکادو و گوجه‌ فرنگی استفاده کنید.

  • ویتامین C جهت تقویت عروق خونی مخصوصاً افرادی که داخل بینی هستند، بسیار اهمیت دارد. از غذاهای حاوی این ویتامین می توان به سبزیجات برگ سبز، فلفل، کلم بروکلی، انواع توت‌ ها و مرکبات اشاره کرد.

  • کمبود ویتامین K یکی از دلایلی می باشد، که می تواند موجب خونریزی بیش‌ از حد شود. سبزیجات دارای برگ تیره، پیاز و خیار سرشار از ویتامین K می باشند.
  • بهتر است، از یک برنامه ی غذایی متعادل که شامل کربوهیدرات‌ های پیچیده مانند گندم سیاه، پروتئین‌ های مفید مانند اسفناج، کرفس، سویا، عسل و تخمه آفتاب ‎‌گردان را نیز مصرف کنید.
  • از مصرف نوشیدنی‌ های کافئین‌ دار، غذاهای روغنی و ادویه‌ دار اجتناب کنید.

https://salamatnovin.com/post/46/%D8%AF%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%AE%D9%88%D9%86-%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%BA-%D8%B4%D8%AF%D9%86

سونوگرافی چیست؟

 

سونوگرافی چیست؟

سونوگرافی یک آزمایش تصویربرداری می باشد، که با استفاده از امواج صوتی برای تصویربرداری از اعضای مختلف بدن (اندام‌ ها، بافت‌ ها و سایر ساختارهای داخل بدن) استفاده می شود. سونوگرافی برخلاف اشعه ایکس از هیچ تشعشعی استفاده نمی‌ کند. سونوگرافی همچنین می‌ تواند نقاطی از بدن را در حال حرکت هستند، را نشان دهد. (ضربان قلب یا جریان خون در رگ های خونی)

ارتباط با ما: 02634471270

سونگرافی چیست و چگونه انجام می شود؟

سونوگرافی به طور کلی به دو دسته ی زیر تقسیم می شود:

  • سونوگرافی بارداری

از این سونوگرافی جهت بررسی نوزادی که هنوز متولد نشده است، استفاده می‌ شود. انجام این آزمایش می تواند نشان دهنده ی اطلاعات مورد نیاز ماما در رابطه با رشد، تکوین و سلامت کلی نوزاد باشد.

  • سونوگرافی تشخیصی

سونوگرافی تشخیصی جهت بررسی، مشاهده و ارائه اطلاعات در مورد دیگر نقاط داخلی بدن استفاده می‌ شود. (رگ‌ های خونی، کبد، مثانه، کلیه‌ ها و اندام‌های تناسلی زنانه)

از سونوگرافی برای چه کاری استفاده می‌ شود؟

با توجه به این که از کدام نوع سونوگرافی استفاده می کنید، و این که کدام بخش از بدن در حال بررسی می باشد، می توان از سونوگرافی استفاده های مختلفی کرد. در صورتی که سونوگرافی بارداری انجام می دهید، می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را برای دریافت اطلاعات مورد نیاز در مورد سلامت جنین متولد نشده بدست آورید. هم چنین ممکن است، برای موارد زیر مورد استفاده قرار بگیرد. 

  • تأیید بارداری بانوان
  • بررسی و مشاهده ی اندازه و موقعیت نوزاد متولد نشده
  • بررسی تعداد نوزادانی که در رحم مادر وجود دارد.
  • تخمین زدن مدت زمان بارداری (سن حاملگی)
  • بررسی علائم سندرم داون 
  • بررسی نقایص مادرزادی در مغز، نخاع، قلب و...
  • بررسی مقدار مایع آمنیوتیک 

سونوگرافی تشخیصی ممکن است، برای موارد زیر مورد استفاده قرار بگیرد. 

  • بررسی سرعت و سطح طبیعی جریان خون
  • بررسی ساختار قلب
  • بررسی انسداد در کیسه صفرا
  • بررسی غده تیروئید را از نظر سرطان یا رشد توده غیر سرطانی 
  • بررسی وجود ناهنجاری در شکم و کلیه‌ ها 

فایده استفاده از سونوگرافی

با توجه به این که در رادیولوژی از اشعه ایکس استفاده می شود، و یا حتی در برخی از موارد ممکن است، دوز استفاده از اشعه کم تر باشد، ولی خطراتی را برای افراد به همراه خواهد داشت. از سونوگرافی برای تصویر برداری استفاده می‌ کنند. از این نوع تصویربرداری بیشتر برای تصویر برداری مواردی مانند زنان باردار و جنین استفاده می شود. در برخی موارد این اشعه جنین را دچار مشکل می‌ کرده، و باعث نارسایی جنین نیز خواهد شد.

با توجه به پیشرفت هایی که در این زمینه وجود داشته است، توانسته اند، با به کارگیری امواج فراصوت این مشکلات را تا حدود زیادی برطرف کنند. با این استفاده از این روش بعضی از کم و کاستی‌ های اشعه ایکس نیز مانند عدم توانایی در تصویر برداری از بافت‌ های نرم مثل طحال، کبد و کلیه از بین رفته است.

سونوگرافی چیست؟

برخی از کاربردهای رایج سونوگرافی

انجام سونوگرافی باعث می شود، که به پزشکان معالج در تشخیص طیف متنوعی از عارضه ها و ارزیابی آسیب اعضای بدن بر اثر بیماری کاربرد داشته باشد. انجام سونوگرافی در بررسی علائم مختلفی اعم از:

  • درد
  • تورم
  • عفونت

کاربرد دارد.

هم چنین می توان برای ارزیابی بیشتر اعضای داخلی بدن از آن استفاده کرد. از جمله نقاطی که می توان از آن تصویربرداری کرد، می توان به:

  • قلب و عروق خونی (شاهرگ شکمی و شاخه های اصلی آن)
  • کبد
  • کیسه صفرا
  • طحال
  • پانکراس
  • کلیه
  • مثانه
  • رحم، تخمدان ها و جنین در بیماران حامله
  • چشم
  • غده های تیروئید و پاراتیروئید
  • کیسه بیضه
  • مغز نوزاد
  • مفاصل نوزاد
  • ستون فقرات نوزاد و...

اشاره کرد.

همچنین می توان برای موارد زیر از سونوگرافی استفاده کرد.

  • کنترل و هدایت روش هایی مانند سوزن بیوپسی
  • تصویربرداری از پستان و هدایت بیوپسی سرطان پستان
  • تشخیص بعضی از بیماری های قلبی

مشکلات به وجود آمده برای قلب می توان به دریچه و ناراحتی قلبی و ارزیابی آسیب های بعد از حمله قلبی که به آن سونوگرافی قلب اکوکاردیوگرام و یا اکو قلب گفته می شود. شما می توانید برای راحتی خود و حفظ آرامش و آسایش خود از خدمات اکوقلب در منزل و یا نوار قلب در منزل مرکز پزشکی سلامت نوین استفاده کنید.

انجام این آزمایش کاربردهای بسیار زیادی در تشخیص و درمان انواع بیماری‌ ها دارد، و به خاطر دلایل مختلفی انجام می شود، که شامل:

  • مشاهده و ارزیابی تخمدان‌ ها و رحم در طول دوران بارداری
  • تشخیص مشکلات مثانه
  • ارزیابی جریان خون در قسمت ها و اندام‌ های مختلف بدن
  • کمک به انجام بیوپسی در تشخیص و درمان انواع تومورها
  • آزمایش توده‌ های پستانی
  • بررسی غده تیروئید
  • بررسی مشکلات دستگاه تناسلی مردانه و غده پروستات
  • بررسی التهاب مفاصل 
  • تشخیص بیماری متابولیک استخوان

انواع سونوگرافی

  • سونوگرافی حاملگی 

انجام سونوگرافی برای بانوان در دوران بارداری به خاطر دلایل مختلفی انجام می‌ شود، تا پزشک معالج از سلامت مادر و جنین اطمینان پیدا کند. این آزمایش معمولاً به خاطر دلایل پزشکی و به دنبال بروز علائم مشکوک در فرد انجام می‌ شود، ولی گاهی نیز سونوگرافی حاملگی صرفاً برای تعیین جنسیت نوزاد انجام می‌ شود.

  • سونوگرافی سه ماهه اول بارداری

با توجه به این که دوازده هفته ی اول بارداری نقش بسیار مهمی در تشکیل کامل و سالم اندام‌ های مختلف جنین دارد. در طول سه ماهه اول بارداری سونوگرافی به خاطر دلایل زیر انجام می شود.

  1. معاینه رحم، تخمدان ها، دهانه رحم و واژن 
  2. تأیید قطعی بارداری
  3. چک کردن ضربان قلب جنین
  4. چک کردن هرگونه رشد غیر عادی در جنین
  5. بررسی امکان وقوع بارداری خارج از رحم
  • سونوگرافی سه ماهه دوم و سوم حاملگی

در سه ماهه دوم بارداری تقریباً همه اندام‌ های اصلی جنین اعم از دست، پاها و همچنین اندام تناسلی تشکیل شده است، و با گذشت زمان بعد از هفته دوازدهم تشخیص جنسیت جنین امکان پذیر می‌ شود. انجام سونوگرافی در این هفته برای تعیین جنسیت نوزاد می باشد. هم چنین سونوگرافی بارداری در سه ماهه دوم و سوم بارداری ممکن است، به خاطر دلایل دیگری اعم از تشخیص سندروم داون در نوزاد، تشخیص نواقص مادرزادی، تشخیص احتمالی سقط جنین و... انجام شود.

در آزمایش سونوگرافی بارداری پارامترهای بیومتریکی برای اندازه‌ گیری از جنین وجود دارد. پارامترهای بیومتریک در تفسیر سونوگرافی بارداری نقش مهمی را دارند. این پارامتر‌ها در سونوگرافی جنین می‌ تواند نحوه ی رشد کودک را نشان دهد، و ناهنجاری‌ ها را تشخیص دهد. پارامتر‌های اندازه گیری در سونوگرافی جنین شامل پارامتر Gs ،Ys ،Pl و... می باشد.

  • سونوگرافی تعیین جنسیت

ممکن است، این سوال برای شما پیش بیاید، که خواندن سونوگرافی تعیین جنسیت به چه صورتی می باشد. بسیاری از خانواده ها برای این که بتوانند از جنسیت جنین خود مطلع شوند، می توانند با رسیدن روز مقرر برای سونوگرافی تعیین جنسیت اقدام کنند. این سونوگرافی در اواسط بارداری انجام می‌ شود، و معمولاً به این سونوگرافی پایش آناتومی جنین نیز گفته می‌ شود. میزان دقت این سونوگرافی به عوامل مختلفی اعم از سن جنین، تجهیزات مورد استفاده و مهارت متخصص سونوگرافی بستگی دارد. 

سونوگرافی شکم

  • سونوگرافی nt

سونوگرافی nt به عنوان یکی از آزمایش هایی می باشد، که باید با پایان یافتن سه ماهه ی اول بارداری انجام شود. انجام این آزمایش می تواند به تشخیص احتمالی ناهنجاری‌ های کروموزومی کمک کند. تمرکز این تصویربرداری ناحیه کوچکی در پشت گردن جنین می باشد، که به آن گره نوچال می گویند. در جنین‌ هایی که احتمال اختلالات کروموزومی مانند سندروم داون در آن‌ ها بیشتر است، آب میان بافتی در این ناحیه گردن تجمع پیدا می‌ کند. البته تشخیص آب میان بافتی در این آزمایش به طور قطعی نشان دهنده ی وجود مشکل جدی در جنین نمی باشد، و فقط در صورت تأیید نتایج سونوگرافی با انجام آزمایش‌ های غربالگری ژنتیک می‌ توان در خصوص وجود این ناهنجاری‌ ها نظر داد.

  • سونوگرافی سه بعدی

با توجه به این که بانوان در طول بارداری خود باید چندین دوره سونوگرافی انجام دهند، که تعیین جنسیت جنین به عنوان یکی از این سونوگرافی ها محسوب می شود. برخی از اوقات ممکن است، در سونوگرافی‌ های معمولی مشکلاتی مختلفی مشاهده شود، که جهت تعیین این مشکلات به انجام سونوگرافی سه بعدی در حاملگی نیاز است. انجام آزمایش غربالگری در زمان مقرر می تواند مشکلات جنینی و ناهنجاری‌ های احتمالی را با درصدی از خطا مشخص کند. در این مواقع از سونوگرافی سه بعدی جنین برای درک و تشخیص بهتر ناهنجاری‌ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  • سونوگرافی داپلر

از سونوگرافی داپلر جهت نشان دادن حرکت خون در رگ‌ های خونی استفاده می شود. انجام این کار با استفاده از امواج صوتی می باشد. انجام این سونوگرافی به پزشک کمک می کند، تا بتوانند بدون استفاده از اشعه‌ی ایکس یا هر گونه تزریق بتوانند از آن چه در درون رگ‌ های بیمار در حال روی دادن است، اطلاعات مورد نیاز را بدست بیاورد. 

مشکلاتی که با انجام این سونوگرافی نشان داده می شود، شامل: لخته شدن خون، نارسایی وریدی، انسداد شریانی، بیماری‌ های مادرزادی قلبی و تنگی شریان کاروتید و نقص دریچه قلب و... می باشد.

  • سونوگرافی داپلر عروق

سونوگرافی داپلر عروق نوعی آزمایش غیر تهاجمی می باشد، که از آن برای تخمین زدن میزان جریان خون در عروق خونی استفاده می شود. در این نوع سونوگرافی از پرتوهای صوتی با فرکانس بالا از گلبول های قرمز و دیگر اجزای خون تصویربرداری می‌ شود، تا مشکلات مختلف عروق از جمله گرفتگی رگ‌ های مختلف خونی تشخیص داده شود.

  • سونوگرافی داپلر بیضه

سونوگرافی بیضه به عنوان یکی از رایج ترین نوع تصویربرداری می باشد، که از آن جهت تشخیص ناهنجاری‌ های بیضه در مردان مورد استفاده قرار می گیرد.

پس از ویزیت پزشک در منزل شما و یا مراکز درمانی ممکن است، به خاطر دلایل زیر سونوگرافی بیضه را تجویز کنند:

  1. تشخیص به موقع پیچش بیضه‌ ها
  2. بررسی میزان آسیب‌ ها و صدمات فیزیکی وارد شده به بیضه‌ ها
  3. تشخیص احتمالی توده‌ های مشکوک سرطانی در بیضه‌ ها
  4. تشخیص دلیل احتمالی درد و التهاب بیضه‌ ها 
  • سونوگرافی غده تیروئید

غده تیروئید غده ای پروانه ای شکل می باشد، که در زیر ناحیه گردن قرار گرفته است، و وظیفه ی آن تولید هورومون اصلی سوخت و ساز بدن می باشد. از سونوگرافی غده تیروئید جهت تشخیص ناهنجاری‌ ها یا توده‌ های سرطانی غده تیروئید انجام می‌ شود، تا در مواقع ضروری برای درمان سرطان تیروئید سریع‌ تر اقدام کنید. 

سونوگرافی غده تیروئید

  • سونوگرافی کبد چرب

کبد چرب به عنوان یکی از شایع ترین عارضه هایی می باشد، که بیشتر برای مردان رخ می دهد. زمانی که این اتفاق می افتد، می تواند باعث التهاب و مرگ سلول‌ های کبدی و در نتیجه فیبروز کبدی شود. جهت تشخیص به موقع کبد چرب از سونوگرافی کبد استفاده می شود. نتایج بدست آمده از این سونوگرافی به چهار دسته ی مختلف اعم از خفیف تا خطرناک تقسیم بندی می شوند.

به طور کلی سونوگرافی کبد به عنوان یکی از بهترین و مطمئن ترین روش‌ ها جهت تشخیص بیماری‌ های مختلف و مشکلات کبد می باشد.

  • سونوگرافی آپاندیس

زمانی که آپاندیس شما دچار التهاب می شود، یکی از شایع ترین شرایط اورژانسی می باشد، که از آن جهت پیشگیری از عوارض جدی ای که باید به سرعت تشخیص داده شود، و تحت درمان قرار گیرد. آپاندیس یک زائده کوچک و انگشتی شکل می باشد، که از ابتدای روده بزرگ منشعب می‌ شود، و انتهای آن بسته است. افرادی که دچار این عارضه می‌ شوند، حتما باید به سرعت توسط پزشک معاینه شوند، و سونوگرافی آپاندیس را جهت تشخیص میزان التهاب یا پارگی احتمالی انجام دهند.

  • سونوگرافی کیسه صفرا

از سونوگرافی کیسه صفرا جهت تشخیص مشکلات کیسه صفرا اعم از سنگ کیسه صفرا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. سنگ کیسه صفرا می تواند منجر به ایجاد تهوع، استفراغ و دردهای شدید شکمی شود. 

  • سونوگرافی شکم و دستگاه گوارش

انجام سونوگرافی شکمی می تواند به پزشک شما کمک کند، تا بتواند بسیاری از اعضای بدن شما که در شکم قرار گرفته است،  را بررسی و معاینه کند. این تست جهت تشخیص ناهنجاری‌ ها و مشکلات عروق خونی شکمی، روده‌ ها، کلیه‌ ها، کبد، پانکراس و... انجام می‌ شود. 

  • سونوگرافی کلیه

از سونوگرافی کلیه جهت بررسی اندازه، شکل و موقعیت قرارگیری کلیه‌ ها و ساختارهای مربوط به آن مانند مجاری ادراری و مثانه انجام می شود. از این سونوگرافی می‌ توان جهت کیست‌ ها، تومورها، آبسه‌ ها، انسداد کلیوی و عفونت‌ های مختلف استفاده کرد. سنگ‌ های کلیه و مجاری ادراری به عنوان یکی از شایع‌ ترین مشکلاتی می باشد، که برای مردان اتفاق می افتد.

  • سونوگرافی پروستات

سونوگرافی پروستات آزمایشی می باشد، که تصویر بدست آمده از آن تصویری سیاه و سفید از بافت پروستات می باشد، که با استفاده از پرتوهای صوتی انجام می شود. این آزمایش جهت تشخیص ناهنجاری، سرطان و... مورد استفاده قرار می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد 

  • سونوگرافی رکتال

سونوگرافی رکتال (مقعدی) به عنوان یکی از رایج ترین روش های تصویربرداری می باشد، که از آن برای تشخیص مشکلات مرتبط با پروستات در مردان انجام می‌ شود. در سونوگرافی رکتال سری مخصوص سونوگرافی وارد مجرای مقعد می‌ شود، و با استفاده از امواج صوتی از اندام‌ های مقعدی تصویربرداری را انجام می‌ شود. 

  • سونوگرافی رحم

سونوگرافی بانوان برای بررسی اندام‌ های لگنی در زنان که شامل رحم، واژن، دهانه رحم و تخمدان‌ ها می باشد، انجام می شود. سونوگرافی زنان به دو روش شکمی و واژینال انجام می‌ شود. یکی دیگر از روش‌ های سونوگرافی زنان، سونوگرافی داپلر می باشد، که برای این که بتوانند سرعت جریان خون در اندام های لگنی بانوان را اندازه گیری کنند. از این نوع سونوگرافی جهت تشخیص موارد زیر استفاده می شود.

  1. تشخیص انواع بیماری‌ های زنان (توده‌ های رحم، بیماری‌ های تخمدان، عفونت‌ های لگنی، بیماری‌ های مجاری ادراری و...)
  2. تعیین جایگاه IUD
  3. تعیین سن و جنسیت جنین در زمان بارداری 
  4. تشخیص سقط جنین و مشخص کردن بیماری‌ هایی که باعث سقط جنین می‌ شوند.
  5. تشخیص بارداری خارج از رحم

سونوگرافی رحم

  • سونوگرافی سطحی

سونوگرافی سطحی جهت بررسی اعضای سطحی مانند بدن مانند پوست، پستان‌ ها و غده تیروئید مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

  • سونوگرافی پستان‌ ها

انجام این سونوگرافی برای اندام‌ های توپر بدن گزینه ی مناسبی می باشد. سونوگرافی پستان‌ ها در کنار ماموگرافی در بانوان روشی مناسب برای تشخیص زودرس سرطان پستان می باشد.

  • سونوگرافی ترانس واژینال (داخلی)

در سونوگرافی ترانس واژینال از امواج صوتی استفاده می‌ شود. استفاده از این امواج باعث می شود، که نتایج را در لحظه دهد. پزشک معالج می‌ تواند بافت درونی بدن را مشاهده کند، و اطلاعات مد نظر خود را به دست آورد. در این سونوگرافی مبدل سونوگرافی با استفاده از کاندوم پوشانده می‌ شود. برای این که بتواند به راحتی در اندام های داخلی بدن حرکت کند، پزشک پروب را به ژل سونوگرافی آغشته می‌ کند. ژل هایی که برای این کار استفاده می شوند، بهداشتی و ضد حساسیت می باشند، به همین خاطر دیگر نیاز نیست، نگران این موضوع باشید. بعد از این که سنسور وارد ارگان‌ های داخلی بدن شد، تصویر بافت داخلی بدن بیمار روی مانیتور نمایش داده می‌ شود.

انجام این سونوگرافی به تشخیص بسیاری از بیماری های کمک می کند. این بیماری ها می تواند شامل:

  • سرطان دستگاه تناسلی

با انجام این سونوگرافی عوامل غیرعادی در بدن بیمار تشخیص داده خواهد شد. انجام این سونوگرافی به عنوان یکی از سریع ترین روش ها جهت تشخیص بیماری های مختلف اعم از سرطان، کیست و... می باشد.

  • بررسی مشکلات ناباروری

انجام سونوگرافی واژینال یکی از اقداماتی می باشد، که حتماً برای درمان ناباروری باید انجام شود.

  • تشخیص کیست و فیبروم

انجام سونوگرافی داخل واژن در مقایسه با دیگر روش‌ های سونوگرافی دقیق‌ تر عمل می‌ کند. به همین خاطر تشخیص کیست و فیبروم موجود در تخمدان و رحم به طور دقیق وجود دارد.

  • بارداری

با انجام سونوگرافی داخلی می‌ توان انواع مختلف بارداری را تشخیص داد. بارداری معمولی و بارداری خارج از رحم با استفاده از ترانس واژینال تشخیص داده می‌ شوند. 

  • سقط جنین

این موضوع توسط سونوی TVS تشخیص داده می‌ شود.

  • جفت سرراهی

برخی از بانوان در طول دوران بارداری ممکن است، جفت آن ها در دهانه پایینی رحم قرار بگیرد. این موضوع می تواند خطرات مختلفی را برای مادر به همراه داشته باشد.

  • مشکلات قاعدگی

با انجام این نوع از سونو علت نامنظمی در عادت ماهیانه بررسی می‌ شود.

سونوگرافی چه زمانی توصیه می‌ شود؟

گاهی اوقات ممکن است، تشخیص بیماری از روی علائم یا معاینه فیزیکی امکان پذیر نباشد، در این مواقع انجام تصویربرداری سونوگرافی توصیه می‌ شود. البته در کنار سونوگرافی روش‌ های تصویربرداری دیگری اعم از سی تی اسکن و ام آر آی نیز وجود دارد، که با توجه به تشخیص پزشک، هر کدام از این روش‌ ها ممکن است، برای تشخیص عارضه‌ های مختلف تجویز شوند.

محدودیت‌ های سونوگرافی 

با توجه به این که سونوگرافی یک ابزار تشخیصی قدرتمند و کاربردی می باشد، ولی محدودیت هایی را به همراه دارد. امواج صوتی به هیچ عنوان نمی توانند از هوا یا استخوان عبور کنند، و همین موضوع باعث می شود، که تصویربرداری از قسمت هایی از بدن که توخالی هستند، و یا با استخوان‌ های متراکم پوشانده شده‌ اند، دقیق انجام نشود. جهت تشخیص ناهنجاری‌ های این نقاط ممکن است، پزشک شما آزمایشات دیگر مانند MRI یا سی تی اسکن تجویز کنند.

انواع سونوگرافی

قبل از سونوگرافی چه آمادگی‌ های لازم است؟

اغلب آزمایشات سونوگرافی احتیاج به آمادگی خاصی ندارد، ولی در برخی از موارد استثناهایی نیز وجود دارد، که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

برای بعضی از اسکن‌ ها مانند اسکن کیسه صفرا پزشک متخصص ممکن است، از شما بخواهید که قبل از انجام سونو از خوردن و آشامیدن پرهیز کنند. هم چنین برای انجام سونوگرافی لگنی لازم است، مثانه شما پر باشد. به همین خاطر بهتر است، چند ساعت قبل از انجام آزمایش به مقدار کافی آب بخورید.

نیسان بار گیشا - وانت بار تهران - وانت تلفنی تهران

 وانت بار دوستان در منطقه گیشا تهران با مدیریت مجرب ، کارشناسان متخصص و کادری قوی و مسئولیت پذیر، ارائه دهنده کلیه خدمات، امکانات و تجهیزات باربری در تهران و شهرستان ها می باشد. 

وانت بار دوستان بدلیل داشتن سابقه و تجربه بسیار، یکی از محبوب ترین باربری ها در کشور محسوب می شود.

هر عضو از وانت بار غرب تهران در گیشا وظایف خود را به خوبی می داند و آن را انجام می دهد و تلاش شبانه روزی اعضای اتوبارو اطمینان و همراهی مشتریان باعث شده که در دهه گذشته از پرافتخارترین باربری های کشور شود.

ارتباط با ما:09922599177

بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل با وانت بار در گیشا

بسته بندی لوازم و اثاثیه -وانت بار دوستان

همواره یکی از نگرانی های مشتریان ما و کسانی که قصد حمل و نقل اسباب و اثاثیه خود را دارند طرز و نحوه بسته بندی است.

ویژگی های بسته بندی صحیح 

  • بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم بصورت صحیح باعث راحتی و افزایش سرعت جابجایی آنها می شود.

  • بسته بندی اسباب منزل و شرکت ها به شکل درست، سبب وارد شدن خسارات کمتری به آنها هنگام حمل بار و جابجایی می گردد.

  • نوع بسته بندی در انتخاب خودرو نیز تاثیر گذار است. وسایلی که به طرز صحیح بسته بندی شده اند فضای کمتری را می گیرند و از این رو ماشین کوچکتر و تعداد دفعات رفت و آمد کمتری لازم دارد و از این طریق بر قیمت حمل بار نیز تاثیر می گذارد.

  • زمانی که وسایل منزل به شکلی درست بسته بندی شوند، پیدا کردن، باز کردن و چیدن آنها در مکان جدید بسیار سریع تر انجام می گیرد.


کارتن اسباب کشی و کارتن حمل بار 5 لایه با مقاومت بالا از ابزار مفید در جابجایی است. کارتن اسباب کشی قطعاً یکی از ضروری‌ترین تجهیزات در باربری است.

برای بسته بندی تمامی وسایل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.از مشخصه‌های اصلی یک جعبه اسباب کشی این است که مقاومت بالایی داشته باشد و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبی تحمل کند. پس از چیدن منظم وسایل در کارتون های حمل بار لازم است تا درب آن را با چسب محکم ببندید. برای اطمینان بیشتر آن را حتماً طناب‌ پیچ نیز کنید.

امنیت و اطمینان در حمل و نقل توسط وانت بار در منطقه گیشا

اطمینان خاطر و ایمنی در حمل و نقل با وانت بار- وانت بار دوستان

این روزها نحوه بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل اهمیت بسیاری دارد و کیفیت بسته بندی اثاثیه موجب می شود که تا حد زیادی ایمنی و سلامت بار تضمین شود. 

ذکر این نکته مهم و اساسی است که یکی از بخش های مهم خدمات اتو بار دوستان مرحله ایمنی در بسته بندی و سپس ایمنی در حمل و نقل می باشد.

اتوبار دوستان در منطقه گیشا با سابقه ی درخشان در شهر تهران یکی از شرکت های موفق در حوضه حمل و نقل بوده است، با استفاده از ماشین آلات مجهز و پیشرفته با کارگران مجرب و توانا در خدمت همشهریان عزیز میباشد.

باربری تهران با وانت بار، حمل بار از گیشا به شهرستان ها 

در واقع حمل بار به خارج از شهر بارگیری کار سخت و حساسی می باشد و نیاز به مهارت خاص خود دارد.چرا که احتمال آسیب و صدمه به بار بدلیل بعد مسافت و مشکلات جاده ای بیشتر می شود.
بنابراین بسته بندی لوازم به صورت صحیح ، استفاده از پرسنل دوره دیده و حرفه ای جهت چیدن درست و صحیح بار در خودروی حمل بار به شهرستان و همچنین استفاده از رانندگان با سابقه و مجرب که آشنایی لازم برای حمل بار جاده ای را داشته باشند از جمله مواردی است که باربری دوستان جهت حمل بار به شهرستان و باربری های برون شهری تهران آنها را در نظر گرفته و با دقت رعایت می نماید.

وانت بارو وانت بار تلفنی در منطقه گیشا 

باربری و اتوباردوستان در منطقه گیشا با ارائه خدمات شبانه روزی در زمینه بسته بندی و حمل و نقل اثاثیه منازل ،توسط کادر مجرب و حرفه ای در خدمت همشهریان عزیز در استان تهران و شهرستان ها است .

ما در وانت بار و وانت بار تلفنی دوستان با استفاده از بهترین و مدرن ترین تجهیزات این کار را برای شما انجام می دهیم.

استرس های اسباب کشی در شهر تهران بسیار زیاد است و از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که برای کاهش و یا رهایی از این استرس، اثاث کشی در تهران را باوانت بار و وانت بار تلفنی دوستان در گیشا تجربه کنید.

باربری ارزان و مقرون به صرفه توسط اتو بار گیشا

باربری ارزان قیمت و منصفانه با وانت بار در گیشا- وانت بار دوستان

وانت بار ارزان به کیفیت خدمات خود می اندیشد. این نوع باربری ها در تلاشند که خدمات با کیفیت ارائه دهند تا رضایت مشتری جلب شود.

در باربری و اتوبار های حرفه ای پرسنل همگی حرفه ای می باشند چون هم دوره دیده اند و هم تجهیزات بسته بندی با کیفیت و ماشین های حمل بار مناسب در اختیار دارند. به این ترتیب فرآیند حمل اثاثیه شما هر چه دقیق تر، سریع تر و مطمئن تر انجام خواهد شد. و این همان ذخیره پول می باشد که برای شما انجام می دهند.

شما زمان ، پول و انرژی کمتری هزینه کرده و در مقابل از بهترین خدمات با بهترین کیفیت برخوردار شده اید.

بهترین خدمات اتوبار دوستان در تهران و شهرستان ها با وانت بار گیشا

بهترین خدمات اتوبار در تهران و شهرستان با وانت بار در گیشا- باربری دوستان

اتوبار دوستان در گیشا ارائه دهنده خدمات نوین در جهت انجام هرچه بهتر و راحت تر پروسه اسباب کشی میتواند با بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود این پروسه یا همان اثاث کشی افراد را برنامه ریزی، مدیریت و اجرا نماید.

دغدغه افراد را نسبت به انجام جابه جائی به صورت کامل پوشش داده و مسیر جدیدی در این رابطه جلوی پای افرادی که مشغله یا توان انجام این کار را ندارند قرار دهند.

باربری دوستان در منطقه گیشا ارائه دهنده تمامی خدمات اسباب کشی شامل بسته بندی لوازم، جابجایی و ... می باشد تا بدین وسیله رضایت کامل شما مشتریان عزیز را بدست آورد.

قیمت و تعرفه مناسب و منصفانه وانت بار منطقه گیشا 

قیمت مناسب و مقرون به صرفه حمل بار در گیشا تهران- وانت بار دوستان

اولین سوالی که از باربر و یا شرکت باربری می شود، در مورد لیست خدمات و تعرفه های شرکت است.

در واقع عملکرد وانت بارتهران  به نرخ قیمت باربری بستگی دارد و می توان گفت قیمت باربری برای مردم اهمیت دارد.

نرخ قیمت باربری بر اساس اتحادیه باربری تهران می باشد. لازم به ذکر است که اگر قصد استفاده از هر باربری را دارید به این نکته دقت کنید و زیر بار هزینه اضافی نروید.

ذکر این نکته لازم است که تعرفه باربری مربوط به حمل و بسته بندی و جابجایی بر اساس تعداد طبقات ، وجود یا عدم وجود آسانسور، تعداد و ساعت کار کارگران متغیر است و بنا بر شرایط کار، قیمت در اتحادیه می تواند کم یا زیاد شود.

جهت اطلاع از میزان دقیق تعرفه باربری با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

باربری شبانه روزی وانت بار در منطقه گیشا

یکی از مواردی که ممکن است ذهن مشتریان را درگیر کند، ساعت مناسب تحویل بار است که هم آرامش شما و همسایگان حفظ شود و هم اینکه هنگام تحویل بار، در منزل حضور داشته باشید.

از آنجا که اتوبار دوستان در گیشا به صورت 24 ساعت شبانه روز فعالیت می کند، شما می توانید در هر ساعتی که مد نظر شماست، در محل مورد نظر حاضر شده و بار را تحویل بگیرید. 

هم چنین اگر محل مورد نظر شما برای تحویل بار شهرستان نیز باشد، باربری دوستان هر ساعتی از شبانه روز که مدنظرتان باشد، بار را در شهرستان به شما تحویل می دهد.

باربری و اتوباردوستان در کنار شما عزیزان است تا حمل بار به شهرستان های مختلف ایران را در اسرع وقت و با قیمتی مناسب انجام داده و رضایت خاطر شما را فراهم آورد.

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان اتو بار دوستان در منطقه گیشا می توانید با ما در ارتباط باشید با کارشناسان مجرب ما صحبت کنید و هم چنین سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

ارائه تجهیزات و امکانات لازم اسباب کشی توسط اتوبار گیشا

ارائه خدمات و امکانات وتجهیزات توسط وانت بار - وانت بار دوستان

جابجایی وسایل و اثاثیه بدون بسته بندی اصولی و صحیح تقریبا غیر ممکن است و البته بسته بندی صحیح باعث می شود که چیدمانی آسان و سریع پیش رو داشته باشیم.

تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای اسباب کشی 

  • کارتن های رگال دار مخصوص البسه 

  • کارتن های استریل جهت مواد غذایی فریز شده

  • کارتن های بزرگ و کوچک چند لایه جهت جابجایی اثاثیه و خرده ریزها 

  • چسب پهن، ماژیک، برچسب 

  • عایق های ضربه گیر 

  • کیف حمل رخت خواب 

محافظت از لوازم باارزش در اسباب کشی توسط وانت بار گیشا

محافظت از لوازم و وسایل اسباب کشی توسط وانت بار - وانت بار دوستان

خدمات باربری با هدف یاری رساندن به کسانی که قصد جابجایی را دارند صورت می گیرد. اگر شما از خدمات بهترین شرکت های فعال در این زمینه ( اتوبار دوستان در گیشا) بهره مند شوید از عهده باربری وسایل خود در سریع ترین زمان ممکن و براحتی برمی آیید و در پایان نیز از نتیجه کار خود راضی خواهید بود.

در واقع یکی از نکات مهم قبل از اسباب کشی این است که از قبل آماده جمع آوری وسایل باشید به خصوص وسایل ارزشمند.

لوازم و وسایل گرانبها و یا با ارزش اشخاص حقیقی (مدارک و لوازم شخصی) و یا اشخاص حقوقی (مدارک و یا سرمایه های شرکت ها، سازمان ها) که هر کدام به چند دسته تقسیم بندی می شوند و باید در حفظ و نگهداری آنها کاملا دقت کرد چرا که در صورت گم شدن و یا آسیب دیدن در زمان باربری و حمل بار، ممکن است دچار ضررهای جبران ناپذیری شوید.

از جمله لوازمی مانند:

  • مدارک شخصی (شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، مدارک تحصیلی، مالی، سند خانه و غیره)

  •  مدارک سازمانی و رسمی شرکت ها، سازمان ها، بانک ها شامل اسناد بسیار مهم ثبت شرکت و یا سازمان و مدارکی که صرفا مدیران به آنها دسترسی دارند (مانند بعضی از پرونده ها و اسناد مالی بسیار مهم) 

  • پول، طلا و جواهرات، ارز و کلیه دارایی ها و پس انداز خانواده 
  •  برخی اشیاء قیمتی و یادگاری های قدیمی از جمله فرش های بسیار با ارزش دست ساز و یا تابلوهای نفیس
  •  برخی اشیاء شکستنی مهم و حساس با ارزش 

حمل جهیزیه عروس توسط اتوبار در گیشا

حمل بار و حمل جهیزیه عروس یکی از کارهای سخت و پیچیده ای است که می توان از شرکت های اتوبار درخواست نمود. اصولا جابجایی جهیزیه عروس حساسیت های خاص خود را دارد و باید دقت و توجه کافی به این موضوع داشت.

حمل جهیزیه عروس معمولا در گیر و دار برگزاری مراسم عروسی و پیش از آن باید انجام شود. از این رو معمولا خانواده ها فرصت کافی برای رسیدگی به تمامی امور حمل جهیزیه عروس ندارند.

برای حمل جهیزیه عروس نیاز به بسته بندی ویژه و ماشین باربری مجهزی است تا بتوان این وسایل حساس ، گرانقیمت و نو را بدون آسیب و خسارت به خانه جدید عروس و داماد منتقل نمود.

شما می توانید از شرکت های باربری و حمل بار برای حمل جهیزیه عروس استفاده نمایید.  کارگر اسباب کشی ماهر و با تجربه می توانند به سرعت کل جهیزیه عروس را در زمانی کوتاه بسته بندی نمایند و سپس آنها را درون کامیون حمل اثاثیه بارگیری کرده و به سمت مقصد حرکت نمایند. کار این افراد تنها با تخلیه جهیزیه تمام  نمی شود بلکه شما می توانید برای چیدمان وسایل در جای خود از باربران کمک بگیرید.

آنها سنگین ترین و مشکل ترین وسایل مثل:

یخچال ساید بای ساید
میز نهارخوری و شیشه آن
آینه شمعدان
انواع وسایل تزئینی حساس
بوفه و سرویس خواب
و ... را به سادگی حمل نموده و در جایی که مد نظر شماست قرار می دهند.

جابجایی اجسام سنگین توسط وانت بار در منطقه گیشا

جابجایی-و-حمل-نقل-اجسام-سنگین-بانیسان-بار-دوستان

یکی از چالش هایی که به هنگام انجام امور مربوط به اسباب کشی و یا خرید لوازم منزل با آن رو به رو هستیم جابجایی اجسام سنگین است. حمل و جابجایی وسایلی مانند یخچال ساید بای ساید، پیانو، میز بیلیارد، گاوصندوق، مبلمان و … همواره رعایت اصول و نکات ایمنی و همچنین کمک گرفتن از افراد متبحر در این زمینه مانند کارگران حمل اثاثیه منزل را می طلبد.

پیشنهاد ما در بلند کردن جعبه ها در اسباب کشی به شما عزیزان این است که امور مربوط به جابجایی و حمل اسباب و وسایل سنگین را به باربری های مطمئن بسپارید. چراکه تمام افرادی که در باربری ها خدمات حمل و بسته بندی را انجام می دهند افرادی متبحر هستند و نسبت به حمل تمام اثاثیه های منزل و اداره تسلط کافی را دارند و بدون هیچگونه آسیب دیدگی این کار را برای شما انجام می دهند.

استفاده از خدمات باربری باعث می شود تا بدون اینکه سلامتی خود را به خطر بیندازید و حین جابجایی دچار مشکل شوید و به وسایلتان خسارتی وارد شود بتوانید باربری بی دردسر را تجربه نمایید.

اتوبار دوستان در تهران آماده ارائه انواع خدمات، تجهیزات و امکانات مربوط به باربری می باشد. 

https://freight-nissan.ir/post/27/%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%DA%AF%DB%8C%D8%B4%D8%A7

نیسان بار صادقیه (وانت بار تلفنی غرب تهران)

 وانت بار صادقیه ارائه دهنده خدمات تخصصی حمل و جابجایی کالا و اثاثیه منزل و بسته بندی می باشد.

باربری صادقیه جهت رفاه حال شهروندان گرامی خدمات خود را همه روزه و به صورت شبانه روزی ارائه می دهد چرا که با کسب رضایت شما مشتریان عزیز است که در زمره بهترین ها قرار دارد.

لازمه زندگی پرمشغله امروزی اینست که افراد جهت حمل لوازم و اسباب منزل یا اداره خود از خدمات سریع و مطمئن بهره مند شوند. 

از جمله اهداف وانت بار ، ارسال سریع و با اطمینان، بار و محموله به مشتریان می باشد که به صورت تخصصی و حرفه ای این خدمات را انجام می دهد.

ارائه خدمات وانت بار و نیسان بار در محدوده میدان صادقیه، کاشانی، بلوار فردوس، اشرفی اصفهانی، ستارخان و.. و هم چنین ارسال بار به کلیه نقاط تهران و شهرستانها.

ارتباط با ما:09922599177

وانت تلفنی صادقیه

وانت تلفنی صادقیه- محله

وانت تلفنی صادقیه با بهره مندی از تیم حرفه ای و ماهر در زمینه جابجایی و حمل و نقل لوازم منزل و اداره، جهیزیه عروس، وسایل سنگین خدمات خود را ارائه می دهد. 

هم چنین مدیریت مجرب و مسئولیت پذیر این مجموعه، تلاش خود را بر آن می دارد که با توجه به خواسته های شما عزیزان ارسال بار را به موقع و در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد.

انواع خدمات وانت بار و نیسان بار

انواع خدمات وانت بار و نیسان بار صادقیه-وانت بار محله

خدمات بسته بندی

در صورت درخواست شما مشتریان ، خدمات بسته بندی توسط تیم کاربلد مجموعه وانت بار انجام می گیرد که عبارتند از 

  •  انواع کارتن

  • کیف های زیپ دار برای لباس و تمامی لوازم حساس از قبیل پتو،بالشت و تمامی وسایل در این حیطه.

  •  نایلون های حبابدار و زخیم برای مواد غذایی،مواد شوینده،جعبه های محکم برای وسایل شکستنی.

خدمات حمل و نقل

  • جابجایی و حمل لوازم و اثاثیه منزل و اداره در شهر تهران و شهرستان ها

  • مجهز به تعداد زیادی ماشین های مسقف و به روز 

  • ارائه خدمات جابجایی به صورت شبانه روزی و همه روزه

از صفر تا صد اسباب کشی در کنار شما هستیم اگر نگران سختی و استرس اسباب کشی هستید ما به شما اطمینان می دهیم که این کار را به بهترین نحو انجام می دهیم و شما یک اسباب کشی بدون دغدغه و استرس را تجربه خواهید نمود.

اتوبار دوستان در تهران آماده ارائه انواع خدمات، تجهیزات و امکانات مربوط به باربری می باشد.

مجموعه وانت بار صادقیه متخصص در امر بسته بندی و حمل و نقل کالا می باشد بنابراین با شکستگی و آسیب اثاثیه خداحافظی کنید.

مزایای سپردن حمل لوازم به وانت بار صادقیه

مزایای حمل لوازم به وانت بار صادقیه- وانت بار محله

  1. بکارگیری افراد آموزش دیده و حرفه ای

  2. داشتن راننده کاربلد و وظیفه شناس

  3. حمل لوازم سنگین و شکستنی توسط پرسنل ماهر 

  4. مدیریت مسئولیت پذیر و منظم

بارکو، اپلیکیشن وانت بار می باشد بطوری که تنها با چند کلیک میتوانید مبدا و مقصد خود را مشخص کرده و خودرو باربری مورد نیاز را اعم از مینی وانت، وانت بار، نیسان بار، مینی کامیونت و کامیونت انتخاب کنید. همچنین اسباب کشی راحت و بی دغدغه از جمله خدمات بارکو بوده که توسط رانندگان و کارگران آموزش دیده و مسلط به اسباب کشی و امور حمل، چینش و جابجایی بار انجام می شود.

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 صفحه بعد