x تبلیغات
seo education

ساخت مخازن استیل | فروش مخزن استیل

 مخازن استیل از پرکاربردترین عناصر در زمینه تولید انواع صنایع دارویی، غذایی و بهداشتی می باشد. مخزن استیل به دلیل مقاومت بالایی که در زنگ زدگی دارد، بی خطر بودن و عدم آلودگی، با دوام بودن و.. جهت نگهداری و حمل مواد حساس مورد استفاده قرار می گیرند.

در طراحی و ساخت مخازن استیل اولویت با میزان حجم و سپس شکل مخزن می باشد. مخازن به انواع شکل های استوانه ای، مخروطی، مکعبی، کروی و یا با توجه به درخواست مشتری می باشد. حجم منبع نیز با توجه به نوع کاربری مشخص می گردد. 

ماشین سازی شیرزاد با داشتن سابقه طولانی در تولید انواع مخازن استیل، توانسته با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع آن ها را با مناسب ترین قیمت، روانه بازار نماید. 

انواع مخازن استیل

انوع مخازن-ماشین سازی شیرزاد

  • مخزنهای استیل تک جداره

  • مخزن استیل دو جداره

  • مخازن استیل سه جداره یا پروسس تانک 

  • مخازن سیلو تک و دو و سه جداره

  • مخزن اسید

  • مخازن لبنیات

  • مخازن حمل شیر

کاربرد مخازن استیل

مخازن استیل بدلیل مقاومت بالایی که در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد در انواع صنایع کاربرد دارد. از قبیل 

  1. پتروشیمی

  2. کشتی سازی

  3. کاغذسازی

  4. غذایی

  5. نظامی و امنیتی

  6. اتمی

  7. دارویی و بهداشتی

  8. باغداری و کشاورزی

  9. دارویی

شکل ظاهری مخزن استیل

  • استوانه ای

  • مکعبی

  • هرمی

  • کروی

  • مخروطی

عموما مخازن استیل به شکل استوانه ای ساخته می شوند و بیشترین تیراژ تولید را دارند. مجموعه ماشین سازی شیرزاد، قادر است مخازن استیل را در نوع و نقشه مورد نظر کارفرمایان گرامی با بالاترین میزان کیفیت تولید و ارائه نماید.

مزایای مخازن استیل

فوائد مخازن استیل-ماشین سازی شیرزاد

  • محافظت در برابر خوردگی

  • مقاومت در برابر زلزله و انعطاف پذیری بالا

  • وزن کم 

  •  بهداشتی بودن

  • دوام عالی

  • حداقل زمان نصب جهت اجرا در صنایع بزرگ و کوچک

  • طراحی زیبا و منحصر به فرد

  • خاصیت بازیافتی این فلز

  • قابلیت حمل و نقل و جابه‌جایی راحت 

  • تعمیرات کمتر و طول عمر بالا

ساخت مخازن استیل

تولید مخازن استیل- ماشین سازی شیرزاد

مراحل تولید مخزن استیل، یک پروسه تخصصی است که نیاز به دستگاه ها و ابزار آلات بسیار پیشرفته با دقت مهندسی بالا دارد. 

1- طراحی مخازن

طرح اولیه توسط مهندسین مکانیک، انجام می گیرد. لازم است این مهندسین اشراف کامل به استانداردهای طراحی داشته باشند و عواملی از قبیل دمای کاری، دمای طراحی، نوع سیال نگهداری شده در مخزن، میزان اسیدی یا قلیایی بودن سیال داخل مخزن، محل نصب، ظرفیت مخزن، شکل ظاهری باید در نظر گرفته شود. هم چنین جنس ورق استیل، ضخامت ورق، نوع جوشکاری در این مرحله مورد توجه قرار می گیرد.

2- برش ورق استیل

با توجه به اینکه مخزن، کروی است یا استوانه ای یا مخروطی و.. ورق های استیل برش خورده و وارد دستگاه نورد می گردند.

3- شکل دهی ورق ها

ورق ها پس از اینکه از دستگاه خارج شدند این قابلیت را دارند که شکل دهی شوند. کیفیت دستگاه نورد در تعیین میزان استحکام ورق های استیل تاثیرگذار است.

4- مونتاژ مخزن

در این مرحله برای جوشکاری از متدهای خاص استفاده می گردد که با توجه به نوع ورق استیل و کاربرد آن انتخاب می گردد.

5- پولیش مخزن

پولیش مخازن استیل جهت ایجاد ظاهری براق و زیبا و همچنین از بین بردن ناهمواری های ناشی از جوشکاری توسط دستگاه های پیشرفته انجام می شود. 

قیمت مخازن استیل 

قیمت مخازن استیل-ماشین سازی شیرزاد

برای ارائه قیمت دقیق مخازن استیل لازم است فاکتورهایی بررسی شود من جمله ظرفیت مورد نیاز، فشار کاری سیستم، نیاز یا عدم نیاز به میکس سیال داخل مخزن، ارتفاع پایه ها، تعداد و سایز ورودی، تعداد و سایز خروجی و.. بررسی گردد. 

https://shirzadmachine.com/post/4/%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%B2%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84

دستگاه استرچ پالت | مشخصات ، خرید و قیمت

 

دستگاه استرچ پالت نوعی دستگاه بسته بندی است که طی فرآیندی نایلون استرچ به دور پالت توسط دستگاه استرچ پالت پیچیده می شود، نایلون استرچ حالت کشسانی دارد و از متداول ترین و به صرفه ترین روش های بسته بندی پالت به حساب می آید. استرچ به معنی کشیدن است و پالت به قطعاتی گفته می شود که محصولاتی که قرار است بسته بندی شود بر روی آن قرار می گیرند. 

استرچ پالت یک دستگاه کاربردی در زمینه بسته بندی و سلفون کشی انواع پالت ها در ابعاد و اندازه های مختلف است. این دستگاه با پیچیدن سلفون به دور محصولات در ابعاد مختلف سبب حفظ تعادل آن ها می گردد. این روش بسته بندی همانند شرینک پک جهت محافظت از گرد و غبار، رطوبت، حمل و نقل آسان و زیبایی به کار می رود. این دستگاه با نام هایی از قبیل سلفون پیچ پالت، پالت استرچر نیز شناخته می شود.

ماشین سازی شیرزاد در حال حاضر یکی از معتبرترین تولید کنندگان دستگاه استرچ پالت است که با داشتن سابقه طولانی در طراحی و تولید انواع دستگاه های استرچ پالت، توانسته به صاحبان مشاغل محصولات استاندارد ، بادوام و در عین حال با قیمت مناسب ارائه دهد.

انواع دستگاه استرچ پالت

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان-ماشین سازی شیرزاد

 دستگاه استرچ پالت صفحه گردان از جمله پر مصرف ترین نوع استرچ پالت می باشد که محصولات با وزن 3 تن و ارتفاع پالت تا 2 متر در آن بسته بندی می شود. این محصول دارای صفحه گردان چرخانی است که از طریق چرخش این صفحات، سلفون به دور آن ها می پیچد.

دستگاه استرچ پالت دروازه ای

دستگگاه استرچ پالت دروازه ای - ماشین سازی شیرزاد

دستگاه استرچ پالت دروازه ای برای محصولاتی به کار می رود که ارتفاع کالا بیش از 2 متر باشد و محصولاتی که از لحاظ وزنی کالای سنگین محسوب گردند مثل خودرو، یخچال، کولر و.. توسط دستگاه استرچ پالت دروازه ای استرچ پیچی می شوند. 

دستگاه استرچ پالت مرغکدار

دستگاه استرچ پالت مرغکدار- ماشین سازی شیرزاد

استرچ پالت مرغکدار از لحاظ عملکرد شبیه صفحه گردان است با این تفاوت که مرغک یا نگهدارنده اضافه شده جهت نگه داشتن محصولاتی  که احتمال ریزش دارند به کار می رود. این دستگاه برای محصولاتی که وزن زیادی دارند و نامتعادل هستند انتخاب خوبی می باشد.

دستگاه استرچ پالت فرودگاهی

این مدل جهت بسته بندی لوازم کوچک و چمدان کاربرد دارد که اکثرا در فرودگاه و ترمینال استفاده می شود که جهت جلوگیری از آسیب و صدمه دیدن وسایل استرچ پیچی انجام می گیرد. دستگاه یک زائده ای دارد که مانع از افتادن کالا در زمان استرچ پیچی می گردد.

استرچ پالت دستی

استرچ پالت دستی- ماشین سازی شیرزاد

دستگاه استرچ پالت دستی قابلیت تغییر ابعاد با توجه به عرض رول استرچ را دارد. این محصولات تقریبا هیچ قسمت برقی ندارند و از چندین قسمت مکانیکی ساخته شده اند و از نظر ساختار در مدل های ایستاده و دستی هستند.

مشخصات فنی دستگاه استرچ پالت

  • این دستگاه دارای طول cm 250  ؛ عرض cm 150 ؛ ارتفاع    cm 260 است.

  • حداکثر ابعاد پالت در این دستگاه با طول cm120 ؛عرض:  cm120 ؛ ارتفاع cm200 می باشد.

  • وزن حداکثری پالت 2000 کیلوگرم است.

  • این دستگاه از توان مصرفی kw 5/1 برخوردار می باشد.

  • در این دستگاه ولتاژ ورودی 220 ولت است.

  • دستگاه استرچ پالت از وزنی 430 کیلوگرمی برخوردار است.

  • قطعات برقی مورد استفاده در این دستگاه از مارک LS کره می باشند.

نایلون یا فیلم استرچ

نایلون استرچ پالت- ماشین سازی شیرزاد

دستگاه استرچ پالت از رول هایی به نام نایلون یا فیلم استرچ استفاده می کنند که اغلب از جنس pvc می باشد. نایلون ها باید بسیار شفاف باشند، جنس خوبی داشته باشند و هم چنین از قابلیت کشسانی برخوردار باشند تا کیفیت کار افزایش یابد.

قیمت انواع دستگاه های استرچ پالت

قیمت دستگاه استرچ پالت-ماشین سازی شیرزاد

 

قیمت دستگاه استرچ پالت بسته به نوع استفاده از آن و شرایط کسب و کار محاسبه می گردد. به عنوان مثال مدل صفحه گردان به نسبت قیمت پایین تری دارد و مدل فرودگاهی ظرافت خاصی دارد و در ترمینال و فرودگاه ها به کار برده می شود.

https://shirzadmachine.com/post/2/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DA%86-%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%AA

دستگاه شیرینگ پک | قیمت خرید

 دستگاه شرینک پک، نوعی دستگاه بسته بندی است که در آن یک پوشش یا روکشی برای محافظت و نگهداری از کالا استفاده می شود و علاوه بر این که سبب زیباتر شدن محصول می گردد، از ورود گرد و خاک و آب نیز ممانعت به عمل می آورد.

شرینک نمودن نوعی از بسته بندی است که بسیار رواج پیدا کرده و این امکان را ایجاد می کند که محصولات پس از تولید به صورت چندتایی روانه بازار گردند در نتیجه جابجایی را نیز آسان تر نموده است.

 پیشرفت صنایع پتروشیمی مراکز تولیدی را بر آن داشت تا محصولات و کالاها را از طریق حرارت به صورت مجموعه ای یا تکی بسته بندی کنند. این فرآیند که از طریق دستگاه شرینک پک انجام می گیرد در بسته بندی انواع صنایع از قبیل غذایی، دارویی، لبنی، بهداشتی، آرایشی و .. کاربرد دارد.

شرینک پک برگرفته از کلمات انگلیسی shrink pack می باشد. pack در انگلیسی به معنی بسته بندی و shrink نیز به معنی انقباض یا کشیده شدن می باشد.

مجموعه تولیدی ماشین سازی شیرزاد با ارائه انواع دستگاه های مدرن شرینک پک برای استفاده بهینه از وقت نیروهای کارگاه یا کارخانه شما آماده می باشد.

کاربرد دستگاه شرینک پک

  • لازم است برخی کالاها داخل پوشش شفاف قرار بگیرند که استفاده از شرینک بهترین گزینه خواهد بود.

  • به کمک دستگاه شرینک می توان از ورود نم به کالا جلوگیری نمود.

  • امکان جابجایی آسان و چیدن چندین محصول کنار هم 

نایلون شرینک

نایلون شرینک پک- ماشبن سازی شیرزاد

به پلاستیک و یا محافظی که تمام کالا را در بر می گیرد، نایلون یا فیلم شرینک گفته می شود. در ابتدا مقداری از محافظ روی کالا قرار داده می شود و پس از اینکه از تونل حرارتی دستگاه شرینک عبور کرد، منقبض می شود. جنس این رول ها یا لایه ها اغلب از pvc می باشد که میزان شفافیت و یا اندازه آن ها یا هم فرق می کنند. 

انواع دستگاه های شرینک پک

دستگاه شرینک پک-ماشین سازی شیرزاد

دستگاه های شرینک پک بر اساس توان دوخت ، بسته بندی و هم چنین نوع سیستم آن به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. لازم است انتخاب نوع دستگاه با تعداد تولید متناسب باشد. 

1- دستگاه شرینک تونلی 

ساختار شرینک پک تونلی دارای باد گرم و چرخه ای و همچنین کنترل دمای هوشمند می باشد  و قابل تنظیم در جریانهای متفاوت AC است . در این دستگاه دو نوار نقاله وجود دارد  که یکی از آنها از جنس تسمه تفلون و دیگری از نوع غلتکی می باشد. مواد مصرفی این نوع شرینک های تونلی هم  POF و PVC است.

2- دستگاه شرینک کابینی

شرینک کابینی در صنایع غذایی مخصوصا رستوران ها و هتل ها کاربرد دارد. این دستگاه برای مصارف کارگاهی و خانگی می باشد.عملیات دوخت و بسته بندی توسط دستگاه شرینک کابینی در یک مرحله صورت می گیرد و برای همه نوع فیلم های شرینگ از قبیل PVC, PO, PP و غیره مناسب می باشد.

3- دستگاه شرینک پلی اتیلن

در شرینک پلی اتیلن از نایلون شرینک که استقامت زیادی دارد استفاده می شود. این دستگاه برای بسته بندی وسایل سنگین مثل بطری های آب معدنی و نوشابه خانواده کاربرد دارد.

4- دستگاه شرینک اتوماتیک

مهم ترین مزیت شرینک اتوماتیک ، دارا بودن تسمه نقاله کوچک برای هدایت محصولات به خارج از کابین پس از بسته بندی است. سرعت بسته بندی در این دستگاه زیاد است و امکان تنظیم حرارت و سرعت و زمان بسته بندی وجود دارد.

5- دستگاه شرینک نیمه اتوماتیک

اپراتور، جعبه محصول را بعد از قرار دادن درون فیلم شرینک داخل ورودی دستگاه دوخت می‌گذارد. اپراتور دستگیره دوخت را می‌کشد و محصول را دوخت می‌زند. محصول از طریق کانوایر به سمت تونل حرارتی می‌رود.

ویژگی های دستگاه شرینک پک

ویژگی های شرینک پک - ماشین سازی شیرزاد

  •  قابلیت اتصال چند دستگاه دوخت به دستگاه تونل حرارتی در بعضی از مدل‌ها

  •  ساده بودن طرز کار و نیاز نداشتن به اپراتور متخصص

  • توانایی دوخت زدن و بسته بندی بین 200 تا 700 عدد محصول در ساعت

  • توان مصرفی 0.8 تا 12 کیلو وات

  • رنگ الکترواستاتیک و ضد ضربه

  •  سهولت در جابه‌جایی

  •  نظافت آسان

  •  دارای دفترچه و CD راهنما 

  • سرعت بالای دستگاه که نقش مهمی در انتخاب دارد.

چرا باید از شرینک پک استفاده کنیم؟

بسیاری از محصولات به دلیل اینکه در زمان طولانی در انبارها باقی مانده اند ممکن است نم بکشد، هنگام جابجایی باز شود یا محصول خراب شود در نتیجه لازم است که با استفاده از دستگاه های شرینک پک از محصولات خود محافظت نمایید.

استفاده از شرینک پک به عنوان لایه محافظ اصلی محصول بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قیمت دستگاه شرینک پک 

قیمت دستگاه شرینک پک- ماشین سازی شیرزاد

قیمت دستگاه شرینک پک به نحوه کارکرد آن و کیفیت دستگاه بستگی دارد. طبیعتا هرچه دستگاه از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت آن نیز افزایش می یابد. هم چنین نوع اتومات و نیمه اتومات نیز در میزان قیمت تاثیر گذار است.

https://shirzadmachine.com/post/1/%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D9%BE%DA%A9

نوار نقاله | تسمه نقاله | ماشین سازی شیرزاد

 نوار نقاله از جمله پرکاربردترین محصولات بسته بندی می باشد. در واقع نوار نقاله یک تسمه صنعتی است که برای جابجایی و حمل مواد و قطعات به کار برده می شود. اصطلاحا نوار نقاله به صفحات متحرکی گفته می شود که وظیفه حمل و انتقال مواد، قطعات و لوازم را برعهده دارند.

هدف از استفاده از نوار نقاله ، سرعت بخشیدن به انتقال می باشد به همین دلیل در خطوط تولید شرکت ها بسیار کارآمد می باشد. انواع نوار نقاله برای جابجایی قطعات سنگین در کارخانه ها، کارگاه ها، فروشگاه ها و فرودگاه ها به کار می رود و اغلب در صنایع پتروشیمی، فولاد، خودروسازی، دارویی و غذایی از نوار نقاله استفاده می نمایند.

ماشین سازی شیرزاد یکی از بهترین تولید کنندگان انواع نوار نقاله است که با داشتن سابقه طولانی در طراحی و تولید بی نظیر و حرفه ای، توانسته به صاحبان مشاغل محصولات استاندارد ، بادوام ودر عین حال با قیمت مناسب ارائه دهد.

 نوار نقاله چیست؟

نوار نقاله عبارتست از صفحات متحرکی  که از جنس لاستیک و فلز است که به وسیله موتور و گیربکس به حرکت در می آید. از این محصول برای جابجایی و انتقال وسایل و محصولات استفاده می شود. نوار نقاله یکی از سیستم های مهم در فرآیند حمل و نقل بار است که تاثیر بسزایی در انواع صنایع دارد.

 

کاربرد نوار نقاله

کاربرد نوار نقاله-ماشین سازی شیرزاد

  •  در خطوط تولید و مونتاژ برای جابه‌جایی مواد و تجهیزات 

  •  بارگیری و تخلیه 

  • در فروشگاه‌ها برای جابه‌جایی اجناس 

  • در پله برقی و پیاده‌ روهای متحرک 

انواع مختلف کانوایر

نوار نقاله دارای انواع مختلفی است که لازم است هنگام سفارش دادن به نوع نیاز و کاربرد آن توجه شود.

  1. نوار نقاله بارگیری

  2. نوار نقاله ناودانی

  3. نوار نقاله چرخشی

  4. نوار نقاله غلتکی

  5. نوار نقاله زنجیری

  6. تسمه نقاله شیب‌دار

  7. تسمه نقاله تسمه‌ای

  8. نوار نقاله تسمه نقاله مغناطیسی

  9. تسمه نقاله ثقلی

  10. تسمه‌ های نقاله سیم‌ دار بدون سیم عرضی

مزایای نوار نقاله

مزایای نوار نقاله- ماشین سازی شیرزاد

  • صرفه جویی بسیار در زمان 

  • طراحی نوار نقاله ها  برای حمل مواد در سطوح مختلف  بدون محدودیت ارتفاع 

  • امکان انجام تخلیه مواد به صورت خودکار

  •  امکان کنترل دقیق سرعت جابجایی مواد 

قیمت نوار نقاله

قیمت و هزینه نوار نقاله-چکاوک موزیک

قیمت نوار نقاله به عواملی از قبیل کیفیت ساخت مساحت مورد نیاز برای تسمه نقاله ، میزان اتوماتیک بودن آن ، نوع تسمه نقاله ، نوع پوشش لاستیکی بالای نوار نقاله ، قدرت کشسانی و..  بستگی دارد. 

https://shirzadmachine.com/post/3/%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87

دستگاه پرکن مایعات - غلیظ و رقیق | قیمت و خرید

 یکی از انواع ماشین آلات پر کن ، دستگاه پر کن مایعات است که در صنعت تولید و بسته بندی بسیار پر کاربرد می باشد. انتخاب درست ماشین آلات سبب افزایش تولید و بهره وری هم چنین افزایش دقت و کیفیت در بسته بندی می شود. از این دستگاه برای پر کردن انواع مایعات غلیظ و رقیق در ظروف مختلف استفاده می شود.

دستگاه پر کن مایعات دستگاهی است که برای پر کردن انواع مایعات در ظروف و بطری ها به کار می رود. به این منظور انواع دستگاه های پر کن مایعات غلیظ و رقیق ساخته شده است. هر نوع از این دستگاه ها ویژه نوع خاصی از مایعات می باشد که لازم است با دقت انتخاب شود تا ضرر مالی متوجه کسی نشود.

این نوع دستگاه ها در پنج دسته کلی ثقلی ،سیلندر و پیستونی ،واکیوم،پیمانه ای و پمپ پریستالتیک تولید می شوند که با توجه به نیاز مشتری انتخاب می گردد.

 تعیین دقیق نوع پرکن با توجه به مشاوره و بررسی دقیق توسط کارشناسان گروه ماشین سازی شیرزاد و نیازهای مشتریان و کارفرمایان امکان پذیر است.

انواع دستگاه پر کن مایعات

دستگاه پر کن مایعات رقیق

دستگاه پر کن مایعات رقیق- ماشین سازی شیرزاد

مایعات رقیق به دلیل اینکه حرکت سریع تری دارند له دستگاه پر کن مایعات رقیق نیاز دارند و بسته بندی آن ها نیز آسان تر است. 

از این دستگاه جهت پر کردن آب معدنی، آب باتری، دوغ، اسید، سفیدکننده‌ها، نوشیدنی‌های طعم‌دار، مایعات دارویی، شیمیایی و … استفاده می‌شود. در انواع  ثقلی ، اورفلو یا سر ریز، تری بلوک و منوبلوک ساخته می شود. 

دستگاه پر کن مایعات غلیظ

دستگاه پر کن مایعات غلیظ- ماشین سازی شیرزاد

از دستگاه پر کن مایعات غلیظ برای پر کردن موادی که ویسکوزیته بالایی دارند استفاده می شود. یکی از این موارد دستگاه پر کن چسب 123 می باشد. موادی مثل عسل،  ژل خوراکی، کنسانتره‌ها، روغن‌های گوناگون، انواع شربت غلیظ و … را شامل می شود. از انواع این دستگاه می توان به پمپی، سیلندر پیستونی ، وکیومی ، ثقلی و.. می باشد. 

ویسکوزیته به میزان مقاومت مایع در برابر جاری شدن آن می گویند. 

دستگاه پر کن عسل یه عنوان نمونه یکی از دستگاه های پر کن مایعات است که در فرآیند تولید ، به روزرسانی شده است. 

مشخصات فنی دستگاه پر کن مایعات

  • دارای نوار نقاله (کانوایر) از طول یک  تا چهار متر بسته به در خواست و نوع محصول مشتری

  • سیستم عملکرد دستگاههای پر کن مایعات به صورت پنوماتیک و الکترومکانیک با کمک  تابلو برق می باشد.

  • این نوع پرکن ها معمولا بدون نیاز به قطعات تعویضی قابلیت پرکردن انواع ظروف را دارند.

  • دقت زیاد در پرکردن  

  • تعین حجم تزریق 

  • پر کردن نازلها از پایین به بالا در موارد احتمالی کف کردن مایع

  •  امکان پرکردن از 0.1 سی سی تا 200 لیتر وجود دارد.

  • رده مصرفی برق موتورهای دستگاه پرکن رده انرژی B  است.

  • جنس بدنه از استنسل استیل و متناسب با مواد غذایی می باشد.

  • جنس نوار نقاله پلی آمید یا استنلس استیل می باشد.

  • ظرفیت از 400 ظرف تا 6000 ظرف در ساعت  متفاوت است.

 قیمت دستگاه پرکن مایعات

قیمت دستگاه پر کن مایعات- ماشین سازی شیرزاد

دستگاه های پر کن مایعات بدلیل تنوع بالا قیمت های یکسانی ندارند. دستگاه ها با توجه به نیاز مشتری ساخته می شوند در نتیجه دارای مشخصات فنی و کارایی متفاوتی هستند ، به همین دلیل قیمت آن ها نیز متفاوت است. این دستگاه ها به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسد از این رو دارای قیمت مناسبی است.

مزایای دستگاه پر کن مایعات 

  1. در نوع اتوماتیک آن از دستگاه دربندی استفاده شده است.

  2. از 5 متر نوار نقاله دارای سنسور چشمی برخوردار می باشد.

  3. مخزن 300 لیتری از جنس استیل یا پلی اتیلن دارد.

  4. مجهز به تابلو برق پیشرفته است.

  5. از نمایشگر رنگی و PLC برق بهره مند می باشد.

  6. به کمک سطح سنج مخزن بسته بندی مایعات را با بالاترین دقت انجام خواهد داد.

  7. در ساخت نازل ها و نیز سایر قطعات در تماس با مواد از استیل 304 بهره گرفته شده است.

  8. در رویه شاسی های این دستگاه ورق استیل 304 به کار برده شده است.

  9. نازل ها به صورت سفارشی از 2 تا 20 عدد قابل نصب خواهند بود.

دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

دستگاه پر کن مایعات اتوماتیک ماشین سازی شیرزاد

انتخاب نوع دستگاه با توجه به نیاز و ظرفیت تولید می باشد. دستگاه پر کن اتوماتیک برای خط تولید با ظرفیت بالا مناسب است. این دستگاه تا 2000 بطری در ساعت را پر می کنند که در واقع بستگی به تعداد نازل به کار رفته بر روی دستگاه دارد. نوار نقاله از مهم ترین وجه ممیزه دستگاه پر کن اتومات است که جهت انتقال انواع ظروف با هر شکل و اندازه ای به کار می رود.

دستگاه پر کن مایعات نیمه اتوماتیک

دستگاه پر کن مایعات نیمه اتوماتیک-ماشین سازی شیرزاد

جهت پر کردن ظروف در این نوع از دستگاه ها، ابتدا اپراتور ظرف را در فیکسر و قسمت خروجی نازل قرار می دهد و سپس از طریق فشردن پدال، عملیات تزریق آغاز می گردد. 

عملیات شروع در دستگاه نیمه اتوماتیک به صورت دستی است اما پایان عملیات مشخص شده و پس از طی زمان تعیین شده، بسته می شود.

چه مواردی در انتخاب صحیح دستگاه پر کن مایعات موثر است؟

انتخاب صحیح نوع پر کن مایعات بستگی به عوامل بسیاری دارد. من جمله اینکه نوع محصولی که بسته بندی می گردد از لحاظ غلظت باید مشخص شود. هم چنین مقدار تولید و حجم ظرف ها نیز در انتخاب تاثیر دارد. 

استفاده از دستگاه پر کن مایعات سبب افزایش دقت و سرعت می باشد که در خطوط تولید بسیار نتیجه بخش خواهد بود.

منبع: https://shirzadmachine.com/post/6/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%BE%D8%B1-%DA%A9%D9%86-%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B9%D8%A7%D8%AA

دستگاه اسپری پرکن اتومات

 اسپری ها، ظرف های قوطی شکلی هستند که مایع و گاز را که توسط دستگاه به آن تزریق می شود را در خود حفظ می کند. دستگاه اسپری پر کن از جمله دستگاه های مورد نیاز در حوزه های تولید کارخانه ها برای محصولات غذایی و بهداشتی می باشد. در صورتی که اسپری ها به صورت نامناسب پر شوند، خطرات بسیاری را به همراه دارند. هم گام با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه اسپری پر کن بسیاری از مشاغل را تحت پوشش قرار داده است. دستگاه اسپری پر کن در سه نوع اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی به بازار عرضه می شود. 

ماشین سازی شیرزاد با داشتن سابقه طولانی در تولید انواع دستگاه های اسپری پر کن، توانسته با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع آن ها را با مناسب ترین قیمت روانه بازار نماید.

دستگاه اسپری پر کن 

دستگاه اسپری پر کن- ماشین سازی شیرزاد

دستگاه اسپری پر کن در ابتدا مایع را داخل قوطی پر و سپس گاز را با فشار زیاد تزریق می کند. در نتیجه محصول داخل قوطی به شکل اسپری استفاده می شود.

مراحل انجام کار دستگاه به این نحو است که :  

مرحله اول: نازل، مایع را درون قوطی پر می کند.
مرحله دوم: والو را روی قوطی پرچ می کند.
مرحله سوم: گاز را با فشار درون قوطی تزریق  می کند.

کاربرد دستگاه اسپری پر کن

  • دستگاه های اسپری پرکن میتوانند تا 87 درصد در سرعت خط تولید تاثیر مستقیم داشته باشند.

  • در انواع صنایع مختلف من جمله بهداشتی، غذایی، رنگ و.. قابل استفاده می باشد.

  • یک اپراتور بدون دانش فنی می تواند به آسانی با دستگاه پرکن اسپری کار کند.

  • سرعت پرکن ماشین اسپری پر کن  حداقل 850 عدد در ساعت و حداکثر 1250 عدد در ساعت است.

  • ابعاد آن 960 میلی متر * 660 میلی متر * 1650 میلی متر می باشد.

  • حداکثر فضای مورد نیاز یک متر در یک متر بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می کند.

دستگاه اسپری پر کن تمام اتوماتیک

اسپری پر کن تمام اتوماتیک- ماشین سازی شیرزاد

دستگاه اسپری پر کن اتوماتیک به نسبت سرعت و دقت بیشتری دارد و هم چنین در زمان و هزینه ها نیز صرفه جویی می گردد. این دستگاه به دلیل اینکه سرعت راندمان تولید را بالا می برد، بسیار مورد توجه صاحبان کارخانه ها قرار گرفته است. 

دستگاه اسپری پر کن نیمه اتوماتیک

اسپری نیمه اتومات- ماشین سازی شیرزاد

دستگاهی است که توسط نیروی انسانی و سیستم هوشمند با دقت و سرعت خوب وظیفه پر کردن انواع اسپری ها را برعهده دارد. این دستگاه به نسبت دیگر موارد، سایز کوچکی دارد و در کارخانجات و کارگاه ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم است در انتخاب نوع دستگاه اسپری پر کن اتومات و نیمه اتومات با توجه شرایط  کاری و نوع نیاز مورد توجه قرار گیرد مسائلی از قبیل سرعت ، دقت، استفاده از نیروی انسانی و...

دستگاه اسپری پر کن دستی

دستگاه اسپری پر کن دستی - ماشین سازی شیرزاد

دستگاه اسپری پر کن دستی از جمله پر طرفدار ترین دستگاه هاست که دلیل آن داشتن امکانات خوب با وجود قیمت مناسب آن است.  این دستگاه به دلی

اسپری پر کن روتاری

از دستگاه اسپری پر کن روتاری می توان برای پر کردن انواع مایعات رقیق و غلیظ استفاده نمود. این دستگاه مناسب برای بسته بندی انواع قوطی های خوشبو کننده، رنگ، ضد عفونی کننده و.. می باشد و همان طور که از نامش پیداست، به صورت دوار عمل پر کردن را انجام می دهد.

قیمت دستگاه اسپری پر کن 

همان طور که اشاره نمودیم دستگاه های اسپری پر کن کارایی بسیاری در عرصه لوازم بهداشتی و غذایی دارد. اسپری پر کن ها دارای سه نوع اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی می باشند که با توجه به نوع و کارکرد آن قیمت و هزینه محاسبه می گردد. 

منبع: https://shirzadmachine.com/post/5/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%D8%B1-%DA%A9%D9%86

لیست قیمت شیر سرد کن به همراه جدول مشخصات فنی

 شیر سرد کن از جمله محصولات کاربردی است که در مغازها، دامداری ها، فروشگاه ها و.. در اندازه  و ابعاد مختلف استفاده می شود. استفاده از محصولات لبنی در دنیای امروزه انکار ناپذیر است چرا که تولید بسیاری از محصولات به شیر نیازمند است. 

مجموعه ماشین سازی شیرزاد با داشتن سابقه طولانی در تولید انواع دستگاه های شیر سرد کن در ابعاد و اندازه های مختلف، توانسته با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع آن ها را با مناسب ترین قیمت روانه بازار نماید.

ماشین سازی شیرزاد در تولید، انواع استانداردهای جهانی را رعایت نموده و از قطعات با کیفیت بهره برده است تا بدین وسیله بتواند محصول با راندمان بالا را به مشتریان خود ارائه دهد.

اجزاء دستگاه شیر سرد کن

قسمت های تشکیل دهنده دستگاه شیرسردکن-ماشین سازی شیرزاد

بدنه شیر سردکن

بدنه شیر سردکن بدلیل رعایت انواع استانداردهای کیفی تماما استیل می باشد زیرا بدنه مهم ترین بخش دستگاه شیرسردکن است. این بخش از دستگاه بدلیل نگهداری شیر از استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر زنگ زدگی ساخته شده است.

عایق بندی

عایق بندی مناسب سبب نگهداری بهینه شیر، مصرف کمتر انرژی و طول عمر موتور دستگاه شیرسردکن می باشد. با توجه به نیاز مشتری از فوم تزریقی یا فوم سرد با ضخامت بالا استفاده می شود تا کم ترین آسیب و بیشترین محافظت از محصول به عمل آید.

سیستم خنک کنندگی

دستگاه های شیر سرد کن مجموعه شیرزاد دارای سیستم خنک کننده و سرمایشی می باشند که دور تا دور مخزن پیچانده شده است و در نتیجه دمای داخل مخزن کاهش می یابد. 

قیمت دستگاه شیر سرد کن 

قیمت دستگاه شیرسردکن با توجه به ابعاد و اندازه آن ، نوع موتور و یا سفارش مشتری متغیر است. قیمت دستگاه ها به قیمت کارخانه می باشد. جهت کسب اطلاعات از نحوه ساخت انواع شیرسردکن می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مشخصات فنی دستگاه شیرسردکن

ویژگی و مشخصات فنی شیرسردکن-ماشین سازی شیرزاد

  • استایل دستگاه به صورت مربع یا گرد بنا به سفارش خریدار 

  • تعداد مخزن یک یا چند عدد بنا به درخواست خریدار 

  • جنس بدنه بیرونی استیل ضد زنگ و براق 

  • جنس مخزن شیر و درب آن استیل ضد زنگ و ضد مغناطیسی 304 

  • نوع موتور سرماسازدانفوس یا کالترون یا تکامسه بنا به سلیقه خریدار 

  • کندانسور و اواپراتوراز جنس مسنوع عایق بندیپشم سنگ، عایق پلیمری، فوم تزریقی (بنا به انتخاب مشتری) 

  • شاسی دستگاه پروفیل فولادی با پوشش رنگ کوره ای 

  • نوع جوشکاری بدنه و مخزن جوش میگ مگ ترکیبی از گاز آرگون و CO2  

  • شیر تخلیه استیل با لایه ای از قلع 

  • فن خنک کننده دستگاه موتوژن 

  • قابلیت کار با برق تکفاز خانگ 

  • یقابلیت جا به جایی با چرخ های فولادی 

  • جنس میله و پروانه همزن استیل 304 ضد زنگ، ضد بو و غیر مغناطیسی 

  • کلید تنظیم میزان برودت ترموستات عقربه ای دانفوس از شماره 1 تا 5

  • دارای نمایشگر دیجیتال دما با امکان تنظیم دما 

     

منبع: https://shirzadmachine.com/post/13/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AF-%DA%A9%D9%86

لیست قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی

 

بستنی ساز

بستنی ساز ژله ای سه فاز شمس

در دستگاه بستنی ساز بستنی ها را می توان از ترکیب کردن شیر و خامه و دیگر ترکیبات مهم برای منجمد نگهداشتن آن استفاده کرد، این ترکیبات را در داخل دستگاه ریخته و خود دستگاه به صورت خودکار و اتوماتیک این مواد را با هم ترکیب کرده، و بستنی ها را تولید می کند. این دسر را به صورت خامه ای که غلیظ می باشد، و منجمد شدن تهیه می کنند، تا بتوانند از آب شدن آن جلوگیری کنند. بستنی ها را می توان در طعم ها (میوه ای، شکلاتی، ستنی، معجون و...) و در رنگ های مختلف تهیه می شوند.

هر آن چه که باید درباره دستگاه بستنی ساز صنعتی بدانید.

بستنی ساز نیکنام مدل دلارام تک فاز اینورتر دار

از آن جایی که از دستگاه های بستنی ساز در بستنی فروشی ها، آبمیوه فروشی ها، کافی شاپ ها و... کاربرد بسیار زیادی دارند. برای این که بتوانیم این دسر خوش مزه و خوش طعم را تهیه کنیم کافی است، به مقدار کافی و لازم از مواد اولیه ی تهیه ی بستنی را در در داخل دستگاه های بستنی ساز ریخته، تا دستگاه بستنی ساز بتواند بستنی مد نظر شما را درست کند، این دستگاه های صنعتی معمولاً با برق کار می کنند. تا وقتی که موادی که داخل دستگاه ریختیم، به صورت خامه ای و غلیظ تبدیل شود، مراحل مخلوط شدن آن ها ادامه دارد، در غیر این صورت اگر مواد اولیه به خوبی همزده نشود، بافت بستنی نرم و یکدست نخواهد شد، و به صورت کریستال های بزرگ و یخی در خواهد آمد.

یکی از دلایل محبوبیت بیش از حد دستگاه های بستنی ساز صنعتی به این خاطر می باشد، که می تواند بستنی هایی با طعم های متفاوتی را تولید کند، همین مسئله باعث می شود، تا مشتریان زیادی را داشته باشید. در زمان گذشته فقط بستنی ها را در فصل های گرم سال می توانستید تهیه کنید، ولی امروزه بستنی در تمام فصول سال می توان تهیه کرد. از آن جایی که مشتریان علاقه دارند، بستنی هایی با طعم های جدید را بیشتر امتحان کنند، پس آن دسته از افرادی که بتوانند بستنی هایی با طعم های جدیدی درست کنند، می توانند مشتریان ثابت زیادی برای خودشان داشته باشند. ایجاد بستنی با طعم ‎های ترش، شیرین و ملس و با انواع میوه ‎های مختلف می تواند مغازه شما را به یک بیزینس بسیار مفید با سود بسیار بالا تبدیل کند.

بار سفت کن سه فاز شمس

دستگاه بستنی ساز صنعتی چگونه کار می کند؟

بستنی ساز شمس مدل سناتور

دستگاهی که می تواند بستنی قیفی درست کند، دستگاه بستنی ساز قیفی می باشد، که این دسته از بستنی ها دارای محبوبیت زیادی هستند. این نوع از بستنی ها در مقایسه با بقیه ی بستنی ها دارای کره ی کمتری هستند، و حدود 3 تا 6 درصد کره دارند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت بستنی های قیفی به این خاطر می باشد، که این بستنی ها در مقابل مشتری توسط دستگاه درست می شود.

بستنی ساز شمس

بستنی ساز شمس

یکی از پرفروش ترین دستگاه های بستنی ساز، دستگاه بستنی ساز شمس می باشد. این دستگاه دارای طول عمر بیشتری می باشند، چون در طراحی و تولید این دستگاه صنعتی از قطعات درجه یک استفاده می شود. برای راه اندازی بستنی فروشی ها و آبمیوه فروشی ها و... به دستگاه های بستنی ساز و تاپینگ های بستنی احتیاج داریم. زمانی که از همه ی مواد اولیه برای تهیه بستنی به میزان لازم و کافی را در داخل دستگاه بریزیم، می توان توقع بستنی با بهترین کیفیت را داشت. کارکرد این دستگاه صنعتی با برق می باشد، این دستگاه می تواند با مخلوط کردن مواد با هم یک ترکیب غلیظ و منجمد را تهیه کرده، که دارای بافتی نرم باشد، در غیر این صورت ترکیب بدست آمده، از دستگاه نرم و یکدست می شود، پس در استفاده از مواد اولیه دقت کافی را داشته باشید.

انواع دستگاه بستنی ساز شمس

  1. دستگاه بستنی ساز ایستاده شمس مدل امپراطور

  2. دستگاه بستنی ساز شمس مدل پرستیژ

  3. دستگاه بستنی ساز شمس مدل سناتور

  4. دستگاه بستنی ساز شمس مدل لاکچری

  5. دستگاه بستنی ساز شمس مدل سوپر سناتور

بستنی ساز نیکنام

بستنی ساز نیکنام

دستگاه های بستنی ساز نیکنام که یکی بهترین دستگاه های بستنی برای تهیه بستنی قیفی می باشد، در مدل های تک فاز و سه فاز را با موتورهای هرمتیک و بیتزر آلمان و TM1600 طراحی و تولید می شوند. موتور به کار برده شده در ساخت این دستگاه صنعتی از دو نوع آلمانی و تایلندی می توان استفاده کرد، که با توجه به سفارش مشتری از یکی از موتورها می توان استفاده کرد.

از آن جایی که این بستنی ساز دارای صفحه ی نمایشگر دیجیتال می باشد، که با استفاده از آن می توان دمای محیط داخل دستگاه را کنترل کرد. این دستگاه بستنی ساز دارای دو کمپرسور می باشد، که از کمپرسور اصلی برای ساختن بستنی و از کمپرسوری که کوچک تر می باشد، برای نگهداری مایع بستنی زمان توزیع و نگهداری دارای مدت زمان 5 دقیقه در زمان شست و شو جهت جلوگیری از خرابی پاروی همزن و شیر خروجی بستنی به کار برده می شوند. یکی از ویژگی های مهم این دستگاه می توان به کم هزینه بودن مصرف برق اشاره کرد.

انواع دستگاه بستنی ساز نیکنام

  1. دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام تک فاز اینورتر دار

  2. دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام تک فاز بیتزر

  3. دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام سه فاز 1.5 اسب 

  4. دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام سه فاز 2 اسب

  5. دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام سه فاز هرمتیک

  6. دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل سه فاز پمپی

  7. دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام سه فاز مدل TM1600 

بستنی ساز رومیزی

بستنی ساز رومیزی

یکی از تجهیزات بسیار کاربردی که وجود آن ها در بستنی فروشی ها، هتل ها، آب میوه فروشی ها، رستوران ها بسیار لازم و ضروری می باشد، دستگاه بستنی ساز رومیزی می باشد. این دستگاه صنعتی به دلیل این که دارای ابعاد کوچکی هستند، جا به جایی آن ها بسیار راحت بوده، و دارای ابعاد 62*48*20 سانتی متر می باشند. گنجایش آن ها 6 لیتر بوده، و یک مخزنی دارند، که قابلیت حمل دارند.

شست و شوی این دستگاه بستنی ساز به صورت اتوماتیک و خودکار می باشد، یعنی بعد از این کار با دستگاه تمام شد، فقط کافی داخل ظرف استیل آن آب ریخته، و با اعلام شست و شو در مدت 3 دقیقه می توان تمام بخش های داخلی دستگاه را شست.

انواع دستگاه بستنی ساز رومیزی

  1. بستنی ساز رومیزی براس

  2. دستگاه بستنی ساز قیفی رومیزی B-CREAM برند براس 

  3. دستگاه بستنی ساز رومیزی GTT2 از برند SPM 

  4. دستگاه بستنی سازرومیزی GT1 از برند SPM

  5. دستگاه بستنی ساز رومیزی R&B

  6. دستگاه بستنی ساز رومیزی استاکول 

  7. دستگاه بستنی ساز رومیزی GEl MATIC

بار سفت کن بستنی

بار سفت کن بستنی

دستگاه بار سفت کن بستنی به دلیل این که دارای کپرسور اینورتر می باشد، باعث می شود، عملکرد دستگاه بهینه شود. این دستگاه صنعتی به دلیل این که دارای خروجی های سریع و کند می باشد، توانایی تولید 40 کیلوگرم بستنی در هر ساعت را دارند، و در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می شوند.

این دستگاه بستنی ساز را طوری طراحی کرده اند، که در همه ی مناطق کشور با هر نوع شرایط آب و هوایی قابل استفاده هستند، و به خاطر داشتن استحکام بسیار زیاد باعث می شود، که دارای عمر طولانی تر، و دارای عملکرد درست باشند.

انواع دستگاه بار سفت کن بستنی 

  1. دستگاه بار سفت کن بستنی شمس مدل رویال تک فاز

  2. دستگاه بار سفت کن بستنی شمس مدل سوپر رویال سه فاز

  3. دستگاه بار سفت کن بستنی نیکا

  4. دستگاه بار سفت کن بستنی البرز

بستنی ساز کارپیژل

بستنی ساز کارپیژل

مشخصات فنی بستنی ساز تک فاز کارپیژل
ابعاد                  85*55*151 سانتی متر     
برند CAEPIGEL
برق تک فاز
وزن خالص 273 کیلوگرم
نوع کندانسور هوایی
سیستم کنترلی کنترل برد
توان کمپرسور 1.5 اسب
برق تغذیه 380 ولت

بستنی ساز اوشن پاور 

بستنی ساز اوشن پاور

مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز اوشن پاور

جنس بدنه تمام استیل ضد زنگ
کمپرسور آسپرا ایتالیا
تعداد کمپرسور 2 عدد
تعداد قیف 3 قیف
ظرفیت مخزن 15 لیتر
پایه دارد
جنس اهرم ها استیل
تولید برون وقفه 15 قیف به عبارتی 100 گرم پشت سرهم
برق تک فاز
5 سال خدمات پس از فروش دارد

بستنی ساز تسلا 

بستنی ساز تسلا

مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز تسلا

ابعاد 163*80*64 سانتی متر
جنس بدنه استیل
تاچ اسکرین ضد آب
گاز R404 , R134
شوینده اتوماتیک     دارد
لیتراژ مخزن 40 لیتر
تعداد مخزن 2
جنس پارو استیل نشکن
ظرفیت تولید 64 لیتر در ساعت
قدرت کمپرسور 3 اسب

قیمت دستگاه بستنی ساز 

قیمت دستگاه بستنی ساز

منبع:

https://sardinkala.ir/category/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2

قیمت یخچال مینی بار هتلی

 

یخچال هتلی

یخچال هتلی

 

یخچال مینی که همانند سایر یخچال های معمولی هستند و فقط در ابعاد و شکل ظاهری با هم تفاوت هایی دارند.جنس بدنه این یخچال ویترینی معمولا گالوانیزه است، ولی بسته به کارخانه تولید کننده مدل هایی متفاوت از آن ها ساخته می شود، این یخچال بار کوچک در صنایع برودتی ریما سرما به صورت کوچک و رومیزی طراحی شده که مناسب برای فضاهای کوچک مانند شرکت ها یا دفاتر کار، ادارات، مغازه ها و هم چنین برای خانواده هایی که جمعیت کمی دارند، خوابگاه‌ها، هتل ها و مکان های اقامت موقتی است، و هم چنین برای خنک کردن انواع نوشیدنی و غذا از این یخچال صنعتی کم مصرف استفاده می شود.

ویژگی های یخچال کوچک رومیزی

یخچال کوچک

  • دارای روشنایی LED 
  • قابلیت جابه جایی طبقات 
  • درب شیشه ای
  • مگنتی بودن درب ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی

قیمت این یخچال های کوچک با توجه به موارد ذیل می تواند متفاوت باشد:

  • کارخانه سازنده و برند مورد نظر
  • قیمت محصولات وارداتی
  • مواد اولیه به کار رفته شده
  • سایز و کارایی محصول
  • کشور سازنده

لیست تصاویر یخچال هتلی

  • یخچال مینی 3 فوت

یخچال مینی 3 فوت که کوچک ترین سایز اندازه ی یخچال های هتلی هستند،از دیگر تجهیزات یخچال های برودتی تولید شده در صنایع برودتی ریما سرما است.این یخچال ویترینی در هتل ها و مسافرخانه های اقامتی موقت بیشترین استفاده را دارند.این یخچال مینی دارای یک طبقه می باشد و معمولاً بیشتر نوشیدنی های کوچک در آن نگه داری می شود، حتی این یخچال ها را می توانیم روی کابینت های آشپزخانه ها و روی میزهای اتاق قرار بدهیم.

ویژگی های یخچال کوچک 

  • دارای ترموستات دیجیتال
  • درب یخچال ویترینی
  • شیشه دو جداره با گاز آرگون
  • دارای نور پردازی LED

 

یخچال مینی بار

مینی یخچال فانتزی

مشخصات یخچال مینی 3 فوت
ابعاد 57*46*40 سانتی متر       
جنس بدنه گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم
درجه تنظیم دما دارد
سیستم روشنایی درون یخچال    دارد
طبقات قابل جابه جایی دارد
برند موتور سابکول
  • یخچال مینی 5 فوت

یخچال 5 فوت مینی دارای 3 طبقه می باشد و مناسب برای نگه داری انواع نوشیدنی و میوه ها می باشد، و معمولاً در هتل ها و مسافرخانه های اقامتی و حتی بیمارستان ها بیشترین استفاده را دارند و چون جنس بدنه آن گالوانیزه است، پس با توجه به سلیقه ای که مشتری دارد می توان استیکرهای مختلفی را روی آن درج کرد.

مشخصات فنی یخچال مینی 5 فوت
جنس بدنه        گالوانیزه              
روشنایی LED
عایق بندی  تزریق 
قدرت موتور 1/5
  • یخچال مینی 7 فوت

از پرطرفدارترین یخچال های مینی، یخچال ایستاد مینی 7 فوت می باشد، که تعداد طبقات آن بیشتر از دیگر یخچال های کوچک می باشد، و بیشترین کاربرد را در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها دارند، و نبست به یخچال های ایستاده فروشگاهی فضای کمتری را اشغال می کنند، و چون درب آن شیشه ای و سکوریت نشکن می باشد، پس کمترین دما را از دست می دهند. هم چنین مانند یخچال مینی 5 فوت قابلیت درج استیکر را دارند.

 

یخچال کوچک ارزان

قیمت یخچال مینی بار هتلی

مشخصات فنی یخچال مینی 7 فوت
جنس بدنه           گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان   
نوع درب مگنتی
نورپردازی LED
ترموستات دیجیتال

نوعی دیگری از یخچال های کوچک وجود دارند، که تحت یخچال ایستکول به فروش می رسند.

یخچال ایستکول

یخچال ایستکول

  • یخچال ایستکول مدل TM-835-80

یخچال هتلی درب شیشه ای

مشخصات فنی یخچال 5 فوت ایستکول مدل TM-835-80

توان اکتیو (میانگین)                            100-110 وات
حجم کل (لیتر) 89
حجم مفید کل (لیتر) 80
نماد کلاس معتدل
وزن ناخالص 25 کیلوگرم
وزن خالص 22 کیلوگرم
ابعاد خارجی (میلی متر) 800*540*440
  • یخچال شوکیس ایستکول مدل TM-9580 CS

یخچال شوکیس ایستکول مدل TM-9580 CS

مشخصات فنی یخچال شوکیس 5 فوت ایستکول مدل TM-9580 CS

طبقه آب و هوایی                     4
حجم کل (لیتر) 93
حجم مفید کل (لیتر) 82
توان اکتیو 110
وزن ناخالص 26.5 کیلوگرم
ابعاد خارجی (میلی متر) 800*540*440
  • یخچال شوکیس ایستکول مدل TM-9515 CS

یخچال شوکیس ایستکول مدل TM-9515 CS

مشخصات فنی یخچال شوکیس 9 فوت ایستکول TM-9515 CS

حجم کل (لیتر) 171
حجم مفید کل (لیتر) 148
وزن ناخالص 44.1 کیلوگرم
ابعاد خارجی (میلی متر) 520*550*1270

یخچال دارویی کوچک

یخچال دارویی کوچک

یخچال نوشیدنی کوچک

یخچال نوشیدنی کوچک

یخچال فریزر هتلی 

یخچال فریزر هتلی

 

فریزر ایستاده هتلی

فریزر ایستاده هتلی

قیمت یخچال مینی بار هتلی

قیمت یخچال مینی بار هتلی

منبع:


https://rimasarma.ir/product/12/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C

یخچال مینی بار

 

یخچال هتلی (یخچال مینی)

یخچال کوچک فانتزی

یخچال هتلی از تجهیزات مهم و ضروری برای محیط های کاری، هتل های بزرگ و کوچک می باشند. یخچال هتلی شیشه ای علاوه بر این که نمای زیبایی داشته، دارای استحکام زیادی می باشند، و هم چنین انرژی بسیار کمی را مصرف می کنند.

یخچال مینی بار هتلی صنایع برودتی سردین کالا تولید کننده ی انواع یخچال ایستاده در ابعاد و طرح های متفاوت با جنس بدنه گالوانیزه می باشد، که در ادامه به توضیح یخچال های رومیزی هتلی خواهیم پرداخت. یخچال های مینی جزو دستگاه های بسیار کوچک و کاربردی مناسب برای انواع محیط های کاری هستند، چون حجم کمی را اشغال می کنند. فضای داخلی یخچال های مینی بار برای نگهداری انواع مواد غذایی که حجم کمی دارند، مناسب است، هم چنین دارای مصرف انرژی بسیار کم، و نورپردازی LED می باشد که باعث می شود، محصولات داخل یخچال بار کوچک بهتر قابل مشاهده باشند.

خرید اینترنتی یخچال هتلی

یخچال های مینی کوچک در اندازه‌های 3، 5، 7 فوت طراحی و تولید می‌شوند. یخچال مینی دارای طبقات متعددی هستند، که شما می توانید به راحتی محصولات خود را داخل آن نگه داری کنید، و معمولاً برای نگهداری نوشابه، محصولات لبنی و... می توان استفاده کرد. عایق بندی تزریق پلی اورتان باعث جلوگیری از هدر رفت و اتلاف انرژی می شود.

یخچال هتلی بدون برفک

یخچال های هتلی در چه مکان های مورد استفاده قرار می گیرند؟

یخچال ویترینی هتلی در ادارات، هتل‌ها، مهمان سراها، کاروان سراها، مسافرخانه ها، اتاق ها و... مورد استفاده قرار می گیرند، حتی از آن ها می توان برای نگهداری دارو نیز به عنوان یخچال داروخانه استفاده کرد.

ویژگی های یخچال رومیزی

  • دارای روشنایی LED 
  • قابلیت جابه جایی طبقات 
  • درب شیشه ای
  • مگنتی بودن درب ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی

یخچال هتلی چند فوت است؟

  • یخچال هتلی 3 فوت

یخچال هتلی مشکی

یخچال هتلی مینی 3 فوت که جزو کوچکترین نوع یخچال های کوچک هستند، یکی دیگر از تجهیزات تولید شده در صنایع برودتی سردین کالا است، که معمولاً در هتل ها و مسافرخانه های اقامتی موقت بیشترین استفاده را از این یخچال ویترینی دارند. بیشتر نوشیدنی های کوچک در آن ها نگهداری می شوند، چون دارای یک طبقه هستند. برخی از این مدل یخچال ایستاده روی کابینت های آشپزخانه ها و حتی روی میزهای اتاق به عنوان یخچال های رومیزی از آن ها استفاده می شود

مشخصات یخچال مینی 3 فوت
ابعاد 57*46*40 سانتی متر       
جنس بدنه گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم
درجه تنظیم دما دارد
سیستم روشنایی درون یخچال    دارد
طبقات قابل جابه جایی دارد
برند موتور سابکول
  • یخچال هتلی 5 فوت

فروش یخچال مینی بار 5 فوت

یخچال هتلی 5 فوت دارای 3 طبقه می باشد، و برای خنک نگهداشتن انواع نوشیدنی ها و میوه ها از آن ها استفاده می شود، و معمولاً در هتل ها و مسافرخانه ها و حتی بیمارستان ها بیشترین استفاده را از این یخچال ایستاده دارند. با توجه به این که جنس بدنه ی آن گالوانیزه می باشد، پس می توانیم استیکرهای و حتی لوگوی مد نظر مشتریان را روی آن ها درج کرد.

یخچال بار کوچک

مشخصات فنی یخچال مینی 5 فوت
جنس بدنه        گالوانیزه              
روشنایی LED
عایق بندی  تزریق 
قدرت موتور 1/5
  • یخچال هتلی 7 فوت

یخچال فریزر هتلی

یکی از کاربردی ترین و پر مصرف ترین نوع یخچال های بار، یخچال ایستاد مینی 7 فوت می باشد، که تعداد دارای تعداد طبقات بیشتری می باشند، و بیشترین استفاده را در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها دارند، و نبست به یخچال های ایستاده فروشگاهی فضای محدودی را اشغال می کنند، و چون درب آن شیشه ای و سکوریت نشکن می باشد، در این صورت کم ترین دما را از دست می دهند. همچنین قابلیت درج استیکر را دارند.

مشخصات فنی یخچال مینی هفت فوت
جنس بدنه           گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان   
نوع درب مگنتی
نورپردازی LED
ترموستات دیجیتال

یخچال هتلی چه مارکی خوبه؟

  • یخچال کوچک ایستکول 

  • یخچال کوچک امرسان 

  • یخچال کوچک الکترواستیل 

  • یخچال کوچک یورو استار 

  • یخچال کوچک پلار 

  • یخچال کوچک سینجر 

یخچال فریزر هتلی 

یخچال هتلی رنگی

یخچال مینی ایستکول

یخچال مینی ایستکول

یخچال مینی ایستکول به خاطر به کارگیری از نورپردازی LED در محیط داخل یخچال باعث بهتر دیده شدن محصولات داخل یخچال ایستکول هتلی می شود، و معمولاً در ابعاد و اندازه های متفاوت تولید و عرضه می گردند. یخچال های ایستکول باشگاه ها، ادارات، هتل ها، بیمارستان ها، اتاق خواب ها، دفاتر کاری و... مورد استفاده قرار می گیرند. 

انواع یخچال مینی ایستکول

  • یخچال 5 فوت ایستکول

یخچال هتلی ویترینی

مشخصات فنی یخچال 5 فوت ایستکول مدل  TM-835-80
توان اکتیو (میانگین) 100-110 وات
حجم کل (لیتر) 89
حجم مفید کل (لیتر) 80
نماد کلاس معتدل
وزن ناخالص 25 کیلوگرم
وزن خالص 22 کیلوگرم
ابعاد خارجی(میلی متر) 800*540*44
  • یخچال شوکیس 5 فوت ایستکول

یخچال هتلی رنگی

مشخصات فنی یخچال شوکیس 5 فوت ایستکول مدل TM-9580 CS
طبقه آب و هوایی 4
حجم کل (لیتر) 93
حجم مفید کل (لیتر) 82
توان اکتیو 110
وزن ناخالص 26.5 کیلوگرم
ابعاد خارجی(میلی متر) 800*540*440
  • یخچال ایستکول 9 فوت

یخچال ایستکول 9 فوت

مشخصات فنی یخچال شوکیس 9 فوت ایستکول TM-9515 CS
حجم کل (لیتر) 171
حجم مفید کل (لیتر) 148
وزن ناخالص 44.1 کیلوگرم
ابعاد خارجی(میلی متر) 520*550*1270

یخچال داروخانه ای مینی

یخچال داروخانه ای مینی

یخچال نوشیدنی مینی

یخچال مینی نوشابه

فریزر ایستاده هتلی

فریزر ایستاده مینی

قیمت یخچال هتلی

از عوامل تأثیر گذار در قیمت یخچال های مینی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کارخانه سازنده و برند مورد نظر
  • قیمت محصولات وارداتی
  • مواد اولیه به کار رفته شده
  • سایز و کارایی محصول
  • جنس بدنه
  • ابعاد و اندازه
  • کشور سازنده و...

منبع: https://sardinkala.ir/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%87%D8%AA%D9%84%DB%8C

صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 صفحه بعد