x تبلیغات
seo education

تزریقات در منزل کرج (شبانه روزی) + هزینه تزریقات

 تزریقات در منزل یکی از خدمات مراکز مراقبتی و پرستاری می باشد، که می تواند بیمارانی را که در طول دوره ی نقاهت آن ها با درد و رنج همراه می باشد، بسیار کمک کننده باشد، و این که بتوانیم با استفاده از راحت ترین روش ها نیازهای تزریقی آن ها را برطرف کنیم. شما می‌ توانید با بهره‌ مندی از خدمات تزریقات در منزل از خود و دیگر اعضای خانواده ی خود به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید.

مجموعه ی سلامت نوین با ارائه این نوع از خدمات از مسافرت‌ های بیهوده داخل شهری برای پیدا کردن بیمارستان و یا درمانگاه جلوگیری می کند، به همین خاطر می توانید از پرستاران باتجربه مجموعه برای انجام تزریقات در منزل استفاده کنید.

تزریقات در منزل

پرستاری و تزریقات در منزل

با توجه به این که تزریق یک درمان اساسی پزشکی می باشد، به همین خاطر لازم است، توسط یک پرستار حرفه‌ ای انجام شود. متأسفانه دیده می شود، که افرادی هستند، که مدعی انجام این کار به صورت تجربی و غیرعلمی ‌می باشند. انجام تزریقات توسط این گونه از افراد ممکن آسیب های غیر قابل جبرانی را به افراد وارد کند. قطعاً تزریقات نیاز به تجربه و آموزش دارد، و ممکن است، برای شما عملی ساده به نظر برسد، ولی این طوری نیست. با توجه به این که افراد بسیاری به خاطر وجود دلایل مختلفی از قبیل کهولت سن، آسیب‌ دیدگی، بیماری و... احتیاج به انجام تزریق دارو دارند، انجام این کار در منزل برای چنین افرادی مناسب تر می باشد، چون نه تنها می توانند از جا به جا شدن مکرر جلوگیری کنند، بلکه می‌ توانند در جریان نیازهای پزشکی خود قرار بگیرند. هر داروی تزریقی با توجه به دستور العمل‌ هایی که دارد، احتیاج به نوع خاصی از تزریقات دارد، به همین خاطر انجام این کار توسط افراد حرفه ای و با تجربه انجام شود.

هزینه تزریقات در منزل

چگونه می توان نوع تزریق را مشخص کرد؟

  • راهنمایی از پزشک

شما می توانید پس از گرفتن دارو از داروخانه با پزشک معالج خود در ارتباط باشید، تا از درستی داروها خیالتان راحت شود، و این که بدانید نوع دارو، نحوه ی مصرف و نوع تزریق برای شما مشخص چگونه است.

  • راهنمایی توسط داروخانه

اگر به پزشک معالج خود دسترسی ندارید، می توانید از پزشکانی که در داروخانه حضور دارند، درباره ی نوع داروها، نحوه ی مصرف و یا نوع تزریق سوال بپرسید.

کدام بیماران به تزریقات در منزل احتیاج دارند؟

برای درمان و یا جلوگیری از پیشرفت بعضی از بیماری ­ها پزشکان مجبور به تجویز داروهای تزریقی می باشند. بیمارانی که دچار دیابت، ایدز و یا مشکلات حاد تنفسی، قلبی، کلیوی و یا کبد می باشند، باید به صورت مکرر دارو­های خود را به ­شیوه تزریق مصرف کنند، به همین خاطر بهتر است، از مراجعه ی مکرر به مراکز درمانی جلوگیری شود، و این کار را در منزل انجام دهند. همچنین خانم هایی که به خاطر باردار بودن شرایط مساعد و مناسبی ندارند، و باید روزانه داروهای خود را تزریق کنند، توصیه می ­کنیم، که از یک پرستار متخصص برای انجام تزریقات در منزل استفاده کنند.

چرا درست انجام شدن تزریقات در منزل مهم است؟

انجام تزریقات کار بسیار مهم و تخصصی می باشد، که حتماً باید با رعایت تمام اصول و استاندارهای ایمنی انجام شود. در غیر این صورت ممکن است، مشکلات غیر قابل جبران را برای بیماران به وجود بیاورد، و یا باعث مرگ آن ها شود. تزریقات غیر ایمن بسیار خطرناک می باشد، چون ممکن است، بیماری­ های مختلفی مانند هپاتیت و ایدز به خاطر استفاده نامناسب از سرنگ به افراد منتقل شود. 

تزریقات در منزل سعادت آباد

تزریقات در منزل به چه بیمارانی توصیه می­ شود؟

بیماران بسیاری وجود دارند، که ممکن است، هنگام انجام تزریقات استرس می ­گیرند، و تمام تلاش خود را می کنند، تا پزشک برای آن ها آمپول و یا سرم تزریق نکند. ولی بعضی اوقات برای درمان بیماری راهی جز تجویز دارو به صورت تزریق نیست. به همین خاطر جهت کنترل و یا کم کردن استرس افراد شرایط مناسب و آرامی را باید فراهم کرد.

هم چنین بعضی اوقات افراد به خاطر حضور در مراکز درمانی دچار اضطراب می شوند، پس قطعاً انجام تزریقات این دسته از افراد در منزل می تواند برای آن ها راحت تر باشد.

به طور کلی بیماران زیر می توانند از خدمات تزریقات در منزل استفاده کنند.

  • بیمار سالمند یا معلولی که هنگام جا به جایی آن ها با مشکل رو به رو می شوید.
  • کودکانی که از تزریقات می ترسند، و یا فوبیای آمپول زدن دارد.
  • مسافت زیادی با مراکز درمانی دارید.
  • به خاطر شیوع بیماری­ های مسری از قبیل کرونا از حضور داشتن در مراکز درمانی می­ ترسند.
  • زمان کافی برای نشستن در صف طولانی تزریقات را ندارید.

خدمات تزریقات در منزل شامل چه مواردی است؟ 

  • تزریق آمپول و انواع دارو

بیشتر اوقات افراد احتیاج به تزریقات مختلف اعم از تزریق آمپول تقویتی، یک پنی‌ سلین ساده، تزریق آمپول‌ برای بیماری‌ هایی مانند ام اس، التهاب و... دارند.

  • وصل سرم‌ های مختلف

تزریقات در منزل شبانه روزی

تزریق سرم به وسیله‌ ی آنژیوکت انجام می شود، و حتماً باید توسط افراد با تجربه و آموزش‌ دیده انجام شود. اگر به خاطر بیماری به سرم نیاز پیدا کردید.

  • تزریقات بر اساس درخواست شما

  • تزریقات بر اساس نسخه پزشک

اگر طبق بررسی های انجام شده، توسط پزشک خود نیاز به تزریقات دارید، و یا حتی ممکن است، قصد استفاده از آمپول‌ های تقویتی را داشته باشید.

  • تزریقات کودکان در منزل

تزریقات در منزل کرج

کودکان در سنین مختلف زندگی خود نیاز به تزریقات مختلفی دارند، که یکی از مهم‌ ترین آن‌ ها تزریق واکسن‌ های دوره‌ ای می باشد. با توجه به این که ممکن است، که کودک شما به خاطر حضور در مراکز درمانی دچار اضطراب و استرس شود، استفاده از خدمت تزریقات در منزل کودکان می‌ تواند جایگزین بسیار مناسبی برای خانواده‌ ها و کودکان آن ها باشد.

قطعاً با انجام تزریقات در منزل می توانید از اضطراب و استرس کودک خود کم کنید، و کودک شما با آرامش بیشتری واکسن‌ های خود را دریافت کند.

  • تزریقات زنان در منزل

بسیاری از بانوان به خاطر وجود دلایل مختلف ممکن است، تمایل داشته باشند، از خدمات درمانی و پزشکی توسط متخصصان خانم استفاده کنند. مجموعه ی نوین سلامت ارائه  دهنده ی خدمات آزمایشگاهی، درمانی و مراقبتی در منزل برای بانوان می باشد.

  • تزریقات در منزل شبانه روزی

با توجه به این نکته که دسترسی به خدمات پزشکی و مراقبتی در طول شب سخت‌ تر از روز می باشد، تمام سعی و تلاش مجموعه ی ما ارائه خدمات تزریقات در منزل به صورت شبانه‌ روزی می باشد. 

  • تزریقات بیماران کرونایی در منزل

بسیاری از بیماران کرونایی برای درمان و بهبودی خود احتیاج به وصل کردن سرم دارند. 

مزایای انجام تزریقات در منزل 

  • صرفه جویی در وقت و هزینه

افراد بسیاری وجود دارند، که برای انجام تزریقات از ساعات کاری خود کم کنند، و با صرف هزینه­ مسیری را طی کنند، تا به یک مرکز درمانی برسید. به همین خاطر می توانند با استفاده از انجام تزریقات در منزل از هدر رفتن زمان و هزینه جلوگیری کنند.

  • عدم تنفس هوای آلوده ی شهر

تنفس هوای آلوده برای آن دسته از بیمارانی که از مشکلات حاد تنفسی رنج می برند، و یا بیماری ­های قلبی عروقی بسیار خطرناک می باشد. به همین خاطر می توانند با استفاده از انجام تزریقات در منزل می توانند تا حدودی از بیرون رفتن این بیماران جلوگیری کند.

  • آسایش و راحتی بیمار

استفاده از تزریقات در منزل برای آن دسته از بیمارانی که وضعیت نامناسبی دارند، و جا به جا شدن برای آن ها دشوار می باشد، می توانند از خدمات تزریقات در منزل استفاده کنند.

  • اطمینان از حفظ نکات بهداشتی در تزریق

با انجام تزریقات در منزل می توانید مطمئن باشید، که هیچ بیماری عفونتی به بیمار شما منتقل نخواهد شد.

کدام نوع تزریقات در منزل انجام می شوند؟

  • تزریقات داخل جلدی

تزریقات داخل جلدی

در این روش برای تزریق مقدار کمی از دارو به داخل لایه‌ های پوست جهت تشخیص و تست حساسیت استفاده می‌ شود. برای انجام این تزریق معمولاً سطح میانی ساعد بالای بازو، کتف و بالای سینه معمولا انتخاب می‌ شود. نکته ی مهمی که در این نوع از تزریق وجود دارد، این است، که در محل تزریق نباید مو وجود داشته باشد، و فاقد ورید و هرگونه تغییر رنگی باشد.

  • تزریقات زیر جلدی

از این نوع تزریق زمانی استفاده می‌ شود، که بیمار نیاز به جذب آهسته دارو دارد. برای انجام این تزریق معمولاً سطوح قدامی و طرفی ران، قسمت تحتانی دیواره شکم و بافت چربی، قسمت پایین و پشتی و خلف بازوها انتخاب می‌ شود.

  • تزریقات وریدی

تزریقات وریدی

تزریق وریدی زمانی انجام می‌ شود، که بیمار به خاطر دلایل مختلف نمی تواند مایعات را از طریق دهان دریافت کند. 

  • تزریقات عضلانی

تزریقات عضلانی

برای انجام این تزریق معمولاً عضله و زیر بافت جلدی انتخاب می‌ شود. این نوع تزریق که یکی از رایج‌ ترین روش تزریق می باشد، و زمانی از این نوع تزریق استفاده می‌ شود، که دارو جذب گوارشی نداشته باشد، و یا این احتمال وجود داشته باشد، که به آن آسیب برساند. 

طریقه ی انجام تزریقات عضلانی بسیار مهم می باشد، و پرستار باید متناسب با سن و شرایط بیمار، محل تزریق را به درستی انتخاب کند. پس از انجام تزریق معمولا ممکن است، عوارض مختلفی نظیر درد شدید در محل تزریق، سوزن سوزن شدن یا بی‌حسی، قرمزی و تورم در محل تزریق به وجود بیاید. بیشتر این عوارض طبیعی می باشد، ولی علائم و عوارض خاص ممکن است، نشانه‌ ی یک مشکل جدی باشد، و بهتر است، در این زمینه با پزشک مشورت شود.

  • داخل صفاقی

این نوع از تزریق معمولاً برای بیماران مبتلا به سرطان که تحت شیمی‌ درمانی قرار دارند، استفاده می شود.

  • داخل مفصلی

انجام این تزریق معمولاً برای مفاصل آسیب دیده و برای درمان بیماری‌ هایی مانند آرتروز و یا التهاب می باشد.

توجه داشته باشید، که انجام هر نوعی از تزریقات باید توسط افراد با تجربه که دارای مهارت‌ های خاص هستند، انجام شود.

نکات مهمی که باید توسط پرستار برای تزریقات در منزل رعایت شود؟

  • پرستار باید همه ی وسایل مورد نیاز خود برای تزریق در منزل (سرنگ، سر سوزن، پانسمان، آنژیوکت و...) را به همراه داشته باشد، تا در صورت نیاز از آن ها استفاده کند.
  • برای انجام بعضی از تزریقات وجود نسخه و دستور پزشک ضروری می باشد، به همین خاطر پرستار باید به این موضوع توجه کند.
  • رعایت نکات بهداشتی در هنگام تزریقات از قبیل ضدعفونی کردن دست و وسایل از جمله مواردی می باشد، که پرستارها باید آن‌ ها را رعایت کنند.
  • در صورتی که بیمار احتیاج به تزریق‌ های مختلفی داشته باشد، بهتر است، که ناحیه‌ های تزریق تغییر کند، تا بیمار متحمل درد و فشار زیادی نشود.
  • در مورد بعضی از داروهای تزریقی، لازم است، که پرستار در مورد سابقه‌ ی حساسیت بیمار به این تزریق اطلاعات لازم را کسب کند، یا در صورت نیاز تست حساسیت را انجام دهد.
  • برای این که بتوانید حریم شخصی بیمار را حفظ کنید، عمل تزریقات در منزل در اتاق جداگانه‌ ای برای او انجام شود.
  • از سلامت فیزیکی داروها و سرنگ اطمینان پیدا کنید.
  • قسمت مناسب و سالمی از بدن فرد را برای تزریق انتخاب کنند.
  • تزریق را طوری انجام شود، که بیمار کمترین درد را تجربه کند.
  • در صورت نیاز به چند تزریق در بیمار محل آن ها را تغییر دهد، تا در یک ناحیه از بدن بیمار فشار زیادی وارد نشود.
  • بعد از تزریق نیز به دقت همه ی وسایل را جمع کند، و وسایل یک بار مصرف را دور بریزید.

عوارض و خطراتی تزریقات نادرست

اگر تزریقات توسط افراد بی‌ تجربه و غیرمتخصص انجام شود، ممکن است:

  • عوارض خفیفی نظیر تورم، درد و کبودی محل تزریق
  • آسیب‌ رسانی به رگ، عضلات 
  • خون ریزی
  • عفونت

خدمت تزریقات در منزل نوین سلامت چه مناطقی را پوشش می‌ دهد؟

خدمات این مرکز به صورت 24 ساعته ارائه داده می شود، و تمام مناطق و شهرهای کرج تحت پوشش این مجموعه می باشد.

هزینه تزریقات در منزل

هزینه ی تزریقات در منزل با توجه به نوع تزریق، تعداد دفعات مراجعه متخصص به منزل، وضعیت بیمار، نوع دارو و... تعیین می شود، به همین خاطر نمی توان عدد ثابتی را برای آن تععین کرد. مجموعه ی نوین سلامت ارائه دهنده ی خدمات آزمایشگاهی، درمانی و مراقبتی با قیمتی مناسب برای بیماران خود می باشد. 

https://salamatnovin.com/post/2/%D8%AA%D8%B2%D8%B1%DB%8C%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84

ویزیت پزشک در منزل کرج (فوق تخصص، متخصص و عمومی)

 

ویزیت پزشک در منزل

هر چند وقت یک بار ممکن است، که همه ی افراد جهت بررسی وضعیت سلامتی خود، سرماخوردگی فصلی، بیماری های حاد و یا مزمن و... نیاز به معاینه ی پزشک داشته باشند. در بعضی از موارد ممکن است، به خاطر بیماری از لحاظ جسمی ضعیف می شویم، و جا به جا شدن برای ما سخت است، و در این صورت ترجیح دهیم، در منزل بمانیم، قطعاً در این صورت مراجعه به پزشک کار سختی برای ما خواهد بود. به همین خاطر ترجیح می دهیم، که به جای مراجعه به مطب پزشک ما را در منزل معاینه و ویزیت کند.

خدمات پزشکی سلامت نوین برای برطرف کردن نگرانی های شما و ارائه خدمات درمانی در منزل را با هزینه مناسب در مقایسه با بیمارستان ها و درمانگاه ها آغاز کرده است. پزشکان این مجموعه متخصصان مجربی می باشند، که با به کارگیری از بهترین روش های درمانی به بهبودی بیمار کمک می کنند. بهترین بخش در مورد خدمات پزشک در منزل ما این است، که در فضای آرام خانه خود در کنار دیگر افراد خانواده خواهید بود. خدمات این مرکز به صورت 24 ساعته ارائه داده می شود، و همه ی مناطق و شهرهای کرج تحت پوشش این مجموعه می باشد.

ویزیت متخصص عفونی در منزل

ویزیت پزشک کرونا در منزل

در صورتی که به کرونا مبتلا شده اید، و یا از فردی که مبتلا است، مراقبت می کنید، برای این که بتوانید سلامتی دیگر اعضای خانواده و دیگر افراد را حفظ کنید، بهتر است، از ویزیت پزشک در منزل استفاده کنید. انجام اقداماتی از قبیل ماندن بیمار در یک اتاق جداگانه، فاصله حداقل 1 متر با دیگر افراد، داشتن تهویه ی مناسب در اتاق بیمار و فضاهای مشترک قبل از ویزیت پزشک در منزل ضروری می باشد. حتماً سعی کنید، که هوای تازه را تا جایی که ممکن است، وارد منزل کنید.

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان یا ویزیت پزشک در منزل داشتید، می توانید از طریق برقراری تماس با کارشناسان مجموعه مشکل خود را رفع کنید.

ویزیت پزشک عمومی در منزل 

افراد مختلف ممکن است، دردی را تجربه کنند، ولی به صورت دقیق ندانند، که برای درمان این درد به کدام متخصص مراجعه کنند. در این مواقع پزشک عمومی با انجام بررسی‌ های بالینی می تواند به این سوال ما جواب دهد، و به صورت دقیق، تخصصی که به درمان و بهبود آن احتیاج داریم، را به ما معرفی کند. یکی از مهم ترین اقداماتی که پزشک عمومی باید انجام دهد، بررسی آزمایشات دوره‌ ای و چکاپ کامل در منزل می باشد. هم چنین می‌ تواند با مشاهده‌ ی آزمایش های بیمار داروهای مناسب را تجویز کند، و یا حتی ممکن است، توصیه کند، به یک متخصص جهت معاینه مراجعه کنید.
یکی دیگر از وظایف پزشک عمومی این است، که می‌ تواند به صورت دوره‌ ای پیش بیمار حضور داشته باشد، و شرح‌ حال‌ های مورد نظر را از او و خانواده‌ بیمار بگیرد، تا بتواند اقدامات لازم را انجام دهد.

وظایف پزشک عمومی 

  • بررسی سلامت عمومی بیمار 
  • بررسی نتایج آزمایش 
  • بررسی روند درمان 
  • بررسی دوز و نوع داروها 
  • ارائه مشاوره پزشک 
  • در صورت لزوم مراجعه بیمار به پزشک متخصص

ویزیت پزشک در منزل تهران

ویزیت پزشک متخصص در منزل

با حضور پزشک متخصص در خانه و بودن در کنار بیمار می تواند با انجام بررسی دقیق وضعیت بیمار یک برنامه‌ ی درمانی اصولی را برای بیمار تجویز کند. ممکن است، پزشک بعد از انجام بررسی بالینی، برای تایید تشخیص خود آزمایش تجویز کند.

مزایای ویزیت پزشک در منزل

  • ارائه ی خدمات پزشکی در محیطی آرام باعث آرامش بیمار و دور شدن از استرس و اضطراب می شود.
  • قطعاً پزشک با انجام ویزیت در منزل می تواند مراقبت های پزشکی اختصاصی را به بیمار ارائه دهد، و نسبت به شرایط بیمار دلسوزتر باشد.
  • قطعاً بیماران می توانند در یک محیط آشنا و آرام زودتر دوره ی درمانی خود را برای بهبودی طی کنند، تا در بیمارستان.
  • با توجه به این که همه ی بیماری ها نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارند، ولی به خاطر عدم امکان مراقبت در منزل، بیماران ناخواسته از مراکز درمانی و بیمارستان ها جهت دریافت مراقبت های پزشکی سر در می آورند. قطعاً با انجام ویزیت در منزل اثر بخشی بیشتری دارد، چون می توانند به راحتی مراقبت های پزشکی را در خانه ارائه دهند.
  • حضور پزشک در منزل برای انجام ویزیت به صورت 24 ساعته و در همه ی روزهای هفته خواهد بود. به همین خاطر می توانید اطمینان داشته باشید، که خدمات درمانی با کیفیت را حتی در ساعات غیر معمول و در هر روزی که نیاز دارید، دریافت کنید.
  • ویزیت در منزل برای افراد مسن یک مزیت محسوب می شود، چون این گونه از افراد بیشتر از دیگر بیمارها نیاز به مراقبت پزشکی دارند، و همچنین بیشترین سختی و مشقت را در جا به جایی خود دارند.

دلایل احساس نیاز به حضور پزشک و یا پرستار در منزل 

  • معاینه ی عمومی بیمار

ویزیت پزشک در منزل همدان

در صورتی که فرد نمی تواند به خاطر بیماری هایی از قبیل قند و یا فشار خون، سرماخوردگی و... به مراکز درمانی مراجعه کند، می تواند از پزشک عمومی استفاده کند.

  • مراقبت از بیماران ارتوپدی

زمانی که بیمار به خاطر شکستگی، آرتروز، درد مفصل و یا گرفتگی عضلات نمی تواند حرکت کند، قطعاً در رفت و آمد به مراکز درمانی با مشکل رو به رو خواهد شد. حضور پزشک متخصص شکستگی در منزل می تواند به بهبودی بیمار کمک کند.

  • مراقبت از بیماران دیابتی

زمانی که شخص به بیماری دیابت مبتلا می شود، حتماً باید تحت مراقبت قرار بگیرد، چون باید به صورت منظم قند خون و فشار خون او کنترل شود، به همین خاطر با حضور پزشک در منزل می تواند به خوبی مشاوره و داروهای تجویز شده، رژیم غذایی خود را کنترل کند.

  • مراقبت از بیماران قلبی

بیشتر افرادی که به بیماری قلبی دچار می شوند، حتماً باید تحت نظر پزشک باشند. معمولاً این دسته از بیماران پس از مدتی بستری شدن در بیمارستان به خانه منتقل می شوند. اگر پس از منتقل شدن به صورت منظم داروهای خود را مصرف نکنند، ممکن است، عملکرد قلب دچار مشکل شود. توصیه ی ما به این گونه بیماران این است، که پس از ویزیت متخصص قلب در منزل بتوانند روند درمان را طی کرده، تا به شرایط عادی خود برگردند.

  • پزشک سالمندان

ویزیت متخصص قلب در منزل

با توجه به این که سالمندان نیاز به مراقبت و رسیدگی دارند، حضور پزشک سالمند در منزل می تواند به حرکت و یا مصرف دارو و مواد غذایی آن ها کمک کند.

  • پزشک کودک

ویزیت پزشک متخصص اطفال در منزل

بعضی از کودکان ممکن است، به خاطر دلایل مختلفی از حضور در بیمارستان بترسند. به همین خاطر بهترین راه حل ویزیت پزشک متخصص اطفال در منزل می باشد، تا هم بتواند به کودک برای بهبودی کمک کند، و این که کودک در منزل احساس آرامش داشته باشد.

  • تزریق سرم در منزل

تزریق سرم

اگر احتیاج به وصل کردن سرم و یا تزریقات در منزل دارید، این کار می تواند توسط پزشک و پرستار در منزل انجام شود. انجام این کار می تواند از رفت و آمد و هزینه های ناشی از آن جلوگیری کند.

هم چنین ممکن است، بیماران زیر احتیاج به ویزیت پزشک در منزل پیدا کنند.

  • بیمارانی که پس از انجام عمل جراحی نیاز به مراقبت دارند.
  • بیماران عصبی
  • بیماران ریوی و تنفسی
  • بیماران سرطانی
  • افراد فلج
  • افراد مسن
  • افراد ناتوان
  • زنانی که تازه زایمان کرده اند.
  • افرادی که احتیاج به مراقبت از زخم های مختلف اعم از پانسمان و تزریق دارند.
  • افرادی که به تجهیزات پزشکی نیاز دارند.
  • افرادی که نیاز به آزمایش های آزمایشگاهی دارند.

در صورت درخواست برای حضور پزشک در منزل باید اطلاعات زیر را در اختیار کارشناسان قرار دهید.

  • نام بیمار
  • سن بیمار
  • وضعیت فعلی بیمار
  • داروهایی که استفاده می کند.
  • علائمی که بیمار دارد. (این علائم می تواند شامل احساس ضعف، درد، تب و سردرد، بی اشتها بودن و یا عفونت باشد.)
  • در کدام ناحیه از بدن درد احساس می شود.

درخواست حضور پزشک در منزل به چه صورتی می باشد؟

در هر ساعتی از شبانه روز که احساس کردید، به حضور پزشک در منزل احتیاج دارید، می توانید از طریق برقراری تماس با مجموعه ی سلامت نوین جهت حضور پزشک در منزل خود اقدام کنید. حتماً اطلاعات بیمار خود را جهت مشاوره در اختیار کارشناسان مجموعه قرار دهید، تا آن ها بتوانند در اسرع وقت پزشک و پرستار مرتبط را به منطقه ی شما اعزام کنند.

تعرفه ویزیت پزشک در منزل

مراکز و افراد مختلف هزینه های متفاوتی را با توجه به خدماتی که به بیماران ارائه می دهند، خواهند گرفت. مواردی از قبیل فاصله (دوری یا نزدیکی) و ساعتی از شبانه روز که به حضور پزشک نیاز دارید، در تعیین تعرفه ی ویزیت پزشک در منزل تأثیر خواهد گذاشت.

خدمات پزشک و پرستاری در منزل شامل خدماتی می باشد، که به صورت دائمی در طول درمان بعضی از بیماری ها استفاده می شود. پزشک بیمار را در منزل معاینه و پس از انجام بررسی های لازم درمان های موثر جهت بهبودی شخص را ارائه می کند. پس از برنامه ریزی برای یک برنامه درمانی مناسب و در محدوده ی مراقبت از بیمار در منزل، پزشکان به صورت منظم و مرتب بیمار را در منزل ویزیت می کنند، ولی با توجه به این که نیازهای هر بیمار متفاوت خواهد بود، می توان ویزیت فوری انجام داد. خدمات پرستاری هم می تواند با توجه به برنامه درمانی به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و یا ماهانه باشد، و قطعاً قیمت و هزینه های آن ها متفاوت خواهد بود.

https://salamatnovin.com/post/1/%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84

قفل هوشمند درب شیشه ای

 وقتی صحبت از امنیت  و حساسیت برای فروشگاه ها و مغازه ها میشود گزینه های زیادی به ذهن میرسند اما به دلیل اینکه امروزه بیشتر درب های این مکان ها شیشه ای هستند ، بهترین گزینه استفاده از قفل شیشه سکوریت است که میتواند امنیت و آرامش را برای صاحبان بر قرار کند.

قفل شیشه سکوریت هم از انواع قفل دیجیتال میباشد که به قفل فرودگاهی یا قفل کمری هم شناخته میشوند.

این قفل ها به راحتی روی درب های شیشه ای نصب میشوند و به دلیل اینکه از استیل 304 ساخته میشوند ، دارای امنیت و استحکام بالایی هستند.

قفل پایین با روکش استیل در دو طرح طلایی و استیل موجود است، کلید آن کامپیوتری بوده و دارای کیفیت بالایی میباشد.

مهم‌ترین کاربرد قفل‌ها جلوگیری از ورود سارق به داخل فضا است و در جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود، قفل شیشه سکوریت می‌تواند استیل، آلومینیوم و حتی کروم باشد و عموماً جهت استحکام بیشتر در ساخت اجزای داخلی قفل از آهن استفاده می‌شود.

ساختار و طراحی این قفل ها به گونه ای است که شیشه در وسط آن قرار میگیرد و میتوان دو طرف درب را قفل کرد که برخی از افراد فقط از یک قفل در وسط درب شیشه ای استفاده میکنند و برخی دیگر برای امنیت بیشتر آنها را در بالا و پایین درب نصب میکنند.

از انواع قفل های دیجیتال شیشه سکوریت که در برخی مواقع به عنوان قفل استخری برای درب های شیشه ای استخر ها استفاده میشود میتوان به قفل 115 |  قفل کلنگی ، قفل هوپه ، قفل اثر انگشتی شیشه سکوریت ، قفل درب اتوماتیک شیشه ای و قفل شیشه بالکن اشاره کرد.

تنوع قفل‌ها (اعم از رنگ، مدل، جنس، ویژگی‌های فنی و امنیتی) باعث شده است، هر شخصی با هر سلیقه‌ای قفلی برای شیشه سکوریت پیدا نماید. اما از آنجایی که قطعاً هدف همه‌ی مشتریان افزایش ایمنی می‌باشد، بهتر است قفلی را تهیه کنند که علاوه بر «زیبایی، امنیت، آرامش و راحتی» به ارمغان آورده باشد. به همین منظور شرکت ما نیز قفل‌ دیجیتال با کیفیت مناسب شیشه سکوریت را وارد کرده است.

قیمت انواع قفل شیشه سکوریت

همانطور که آشنا شدید ، تنوع زیادی در این نوع قفل ها وجود دارد که هر کدام از آنها هم دارای مشخصات و قابلیت های جداگانه ای دارند و نیاز های مشخصی را بر طرف میکنند و قیمت آنها بستگی به این موارد دارد.

قیمت یخچال رومیزی شیشه ای

 

يخچال هتلي

يخچال هتلي

 

يخچال ميني كه همانند ساير يخچال هاي معمولي هستند، و فقط در ابعاد و شكل ظاهري با هم تفاوت هايي دارند. جنس بدنه اين يخچال ويتريني معمولا گالوانيزه است، ولي بسته به كارخانه توليد كننده مدل هايي متفاوت از آن ها ساخته مي شود، اين يخچال بار كوچك در صنايع برودتي ريما سرما به صورت كوچك و روميزي طراحي شده، كه مناسب براي فضاهاي كوچك مانند شركت ها يا دفاتر كار، ادارات، مغازه ها و هم چنين براي خانواده هايي كه جمعيت كمي دارند، خوابگاه‌ ها، هتل ها و مكان هاي اقامت موقتي است، و هم چنين براي خنك كردن انواع نوشيدني و غذا از اين يخچال صنعتي كم مصرف استفاده مي شود.

ويژگي هاي يخچال كوچك روميزي

يخچال كوچك

  • داراي روشنايي LED
  • قابليت جابه جايي طبقات
  • درب شيشه اي
  • مگنتي بودن درب ها براي جلوگيري از اتلاف انرژي

قيمت يخچال ميني بار درب شيشه اي با توجه به موارد ذيل مي تواند متفاوت باشد:

  • كارخانه سازنده و برند مورد نظر
  • قيمت محصولات وارداتي
  • مواد اوليه به كار رفته شده
  • سايز و كارايي محصول
  • كشور سازنده

ليست تصاوير يخچال هتلي

  • يخچال ميني 3 فوت

يخچال ميني 3 فوت كه كوچك ترين سايز اندازه ي يخچال هاي هتلي هستند، از ديگر تجهيزات يخچال هاي برودتي توليد شده در صنايع برودتي ريما سرما است. اين يخچال ويتريني در هتل ها و مسافرخانه هاي اقامتي موقت بيشترين استفاده را دارند. اين يخچال ميني داراي يك طبقه مي باشد، و معمولاً بيشتر نوشيدني هاي كوچك در آن نگه داري مي شود، حتي اين يخچال ها را مي توانيم روي كابينت هاي آشپزخانه ها و روي ميزهاي اتاق قرار بدهيم.

ويژگي هاي يخچال كوچك

  • داراي ترموستات ديجيتال
  • درب يخچال ويتريني
  • شيشه دو جداره با گاز آرگون
  • داراي نور پردازي LED

 

يخچال ميني بار

ميني يخچال فانتزي

مشخصات يخچال ميني 3 فوت
ابعاد 57*46*40 سانتي متر
جنس بدنه گالوانيزه
عايق بندي تزريق فوم
درجه تنظيم دما دارد
سيستم روشنايي درون يخچال دارد
طبقات قابل جابه جايي دارد
برند موتور سابكول
  • يخچال ميني 5 فوت

يخچال 5 فوت ميني داراي 3 طبقه مي باشد، و مناسب براي نگهداري از انواع نوشيدني و ميوه ها مي باشد، و معمولاً در هتل ها و مسافرخانه هاي اقامتي و حتي بيمارستان ها بيشترين استفاده را دارند، و چون جنس بدنه آن گالوانيزه است، پس با توجه به سليقه اي كه مشتري دارد، مي توان استيكرهاي مختلفي را روي آن درج كرد.

مشخصات فني يخچال ميني 5 فوت
جنس بدنه گالوانيزه
روشنايي LED
عايق بندي تزريق
قدرت موتور 1/5
  • يخچال ميني 7 فوت

از پرطرفدارترين يخچال هاي ميني، يخچال ايستاد ميني 7 فوت مي باشد، كه تعداد طبقات آن بيشتر از ديگر يخچال هاي كوچك مي باشد، و بيشترين كاربرد را در فروشگاه ها و سوپرماركت ها دارند، و نبست به يخچال هاي ايستاده فروشگاهي فضاي كمتري را اشغال مي كنند، و چون درب آن شيشه اي و سكوريت نشكن مي باشد، پس كمترين دما را از دست مي دهند. هم چنين مانند يخچال ميني 5 فوت قابليت درج استيكر را دارند.

 

يخچال كوچك ارزان

قيمت يخچال ميني بار هتلي

مشخصات فني يخچال ميني 7 فوت
جنس بدنه گالوانيزه
نوع عايق بندي تزريق فوم پلي يورتان
نوع درب مگنتي
نورپردازي LED
ترموستات ديجيتال

نوعي ديگري از يخچال هاي كوچك وجود دارند، كه تحت يخچال ايستكول به فروش مي رسند.

يخچال ايستكول

يخچال ايستكول

  • يخچال ايستكول مدل TM-835-80

يخچال هتلي درب شيشه اي

مشخصات فني يخچال 5 فوت ايستكول مدل TM-835-80

توان اكتيو (ميانگين) 100-110 وات
حجم كل (ليتر) 89
حجم مفيد كل (ليتر) 80
نماد كلاس معتدل
وزن ناخالص 25 كيلوگرم
وزن خالص 22 كيلوگرم
ابعاد خارجي (ميلي متر) 800*540*440
  • يخچال شوكيس ايستكول مدل TM-9580 CS

يخچال شوكيس ايستكول مدل TM-9580 CS

مشخصات فني يخچال شوكيس 5 فوت ايستكول مدل TM-9580 CS

طبقه آب و هوايي 4
حجم كل (ليتر) 93
حجم مفيد كل (ليتر) 82
توان اكتيو 110
وزن ناخالص 26.5 كيلوگرم
ابعاد خارجي (ميلي متر) 800*540*440
  • يخچال شوكيس ايستكول مدل TM-9515 CS

يخچال شوكيس ايستكول مدل TM-9515 CS

مشخصات فني يخچال شوكيس 9 فوت ايستكول TM-9515 CS

حجم كل (ليتر) 171
حجم مفيد كل (ليتر) 148
وزن ناخالص 44.1 كيلوگرم
ابعاد خارجي (ميلي متر) 520*550*1270

يخچال دارويي كوچك

يخچال دارويي كوچك

يخچال نوشيدني كوچك

يخچال نوشيدني كوچك

يخچال فريزر هتلي

يخچال فريزر هتلي

 

فريزر ايستاده هتلي

فريزر ايستاده هتلي

قيمت يخچال ميني بار هتلي

قيمت يخچال ميني بار هتلي

https://rimasarma.ir/product/12/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C

قیمت دستگاه عطر پر کن

  

دستگاه پر کن ادکلن از جمله پرکاربردترین نیازهای امروزه دنیاست. استفاده از عطر و ادکلن از محبوبیت بسیاری برخوردار است چرا که بواسطه آن شیک تر و جذاب تر به نظر می رسند. با داشتن دستگاه پر کن عطر و ادکلن، می توان انواع محصولات با کیفیت را در بطری های زیبا ارائه نمود. دستگاه پر کن ادکلن که از جمله دستگاه های پرکن مایعات می باشد، در قالب اتومات، نیمه اتومات و دستی تولید می شوند.

گروه ماشین سازی شیرزاد با تولید و ارائه انواع دستگاه های عطر و ادکلن با کیفیت بالا و قیمت مناسب باعث شده است تا فرآیند پر کردن انواع عطر و ادکلن اصولی تر و بهتر انجام شود.

انواع دستگاه های پرکن ادکلن

انواع دستگاه های پر کن ادکلن-ماشین سازی شیرزاد

دستگاه پر کن ادکلن اتومات

از این دستگاه در کارخانه های بزرگ تولید عطر و ادکلن که سفارشات بسیار زیادی دارند استفاده می شود. از دقت بالایی برخوردار است و نیازی به اپراتور یا نیروی انسانی نیست.

دستگاه پرکن ادکلن نیمه اتومات

این دستگاه در کارخانه های با تولید کمتر کاربرد دارد. نیروی انسانی یا اپراتور در انجام فرآیند پر کردن بطری ها نقش دارد. دستگاه با سرعت و دقت بالا عملیات پر کردن ظروف و شیشه ها را انجام می دهد.

دستگاه پرکن ادکلن دستی

دستگاه پرکن دستی در کارخانه های کوچک کاربرد دارد چرا که سرعت عمل انواع اتومات و نیمه اتومات را ندارد. اما از دقت بالایی برخوردار می باشد.

نازل های دستگاه پر کن ادکلن

ناززل های دستگاه پرکن ادکلن-ماشین سازی شیرزاد

در دستگاه های پر کن ادکلن تعداد نازل اهمیت بسیاری دارد به این معنا که هر چه تعداد نازل ها بیشتر باشد حجم تولید افزایش می یابد و در زمان کوتاه تری شیشه های ادکلن پر می شود.

قیمت دستگاه عطر و ادکلن

قیمت دستگاه عطر و ادکلن- ماشین سازی شیرزاد

با توجه به اینکه این دستگاه خرید بسیار بالایی دارد اما قیمت دستگاه پرکن عطر و ادکلن به عوامل بسیاری وابسته می باشد. مواردی از قبیل نوع اتومات، نیمه اتومات و یا دستی بودن آن، تعداد نازل های دستگاه ، کیفیت قطعات مورد استفاده ، شرکت سازنده، جنس بدنه در دستگاه می تواند در میزان قیمت، موثر باشد.

قیمت ها با توجه به دارا بودن انواع این ویژگی ها متفاوت می باشد.

https://shirzadmachine.com/post/19/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%BE%D8%B1-%DA%A9%D9%86-%D8%A7%D8%AF%DA%A9%D9%84%D9%86

کاربرد دستگاه استرچ پالت + قیمت جدیدترین مدل ها

 

کاربرد دستگاه استرچ پالت + قیمت جدیدترین مدل ها

دستگاه استرچ پالت یکی از انواع ماشین آلات صنعتی می باشد که در امر بسته بندی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها برای بسته بندی و سلفون کشی انواع پالت در ابعاد مختلف بسیار کاربردی هستند. در دستگاه استرچ پالت با استفاده از رول های پلاستیکی شفاف امر بسته بندی انجام می شود. شیرزاد ماشین از تولید کنندگان معتبر دستگاه های بسته بندی در ایران می باشد.

آشنایی با کاربرد دستگاه استرچ پالت

همان طور که اشاره شد دستگاه استرچ پالت برای بسته بندی و سلفون کشی انواع پالت ها در سایز های مختلف استفاده می شود. به طور مثال شما می توانید قوطی های آب معدنی، پارچه و سایر پکیج محصولات را به راحتی با استفاده از این دستگاه بسته بندی نمایید. دستگاه استرچ پالت و شیرینگ پک کاربردی تقریبا مشابه دارند. استرچ پالت به دلیل هزینه کم بسته بندی و قیمت به صرفه یکی از محبوب ترین دستگاه های بسته بندی در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی کوچک و بزرگ می باشد. این دستگاه نسبت به شیرینگ پک ارزان تر بوده و به همین دلیل بسیار از خریداران و صاحبان صنایع این دستگاه بسته بندی را ترجیح می دهند. 

از استرچ پالت برای بسته بندی تولیدات و محصولات کارخانه ها استفاده می شود. این دستگاه بسته بندی برای کشیدن انواع فیلم استرچ بر روی محصولات متنوع بسیار مناسب و کارآمد می باشد. در کارخانه ها و کارگاه هایی که خط تولید بسیار پر ترافیک و شلوغی دارند و باید محصولات تولید شده به خوبی بسته بندی شوند از دستگاه استرچ پالت استفاده می گردد.

در اکثر تولیدی ها مخصوصا صنایع غذایی امکان بسته بندی محصولات با اندازه مختلف و پالت های گوناگون بسیار اهمیت دارد، در این تولیدی ها امکان صدمه رسیدن به محصولات زیاد است بنابراین باید به بهترین شکل ممکن محصولات بسته بندی شوند. استرچ پالت یکی از بهترین روش های مورد استفاده برای بسته بندی محصولات می باشد. بسته بندی که در آن بالاترین سطح امنیتی برای محصولات تولیدی ایجاد می شود و آن ها را در برابر هرگونه ضربه احتمالی مصون می نماید.

مشخصات دستگاه استرچ پالت

همان طور که اشاره شد هم استرچ پالت و هم شیرینگ پک برای بسته بندی و سلفون کشی محصولات مورد استفاده قرار می گیرند. اما شیوه انجام این عمل و نوع سلفون و یا همان فیلم استرچ متفاوت بوده که موجب ایجاد تفاوت در شفافیت بسته بندی محصولات نیز می شود. در ادامه شما را با برخی از مزایای استفاده از بسته بندی با دستگاه استرچ پالت آشنا خواهیم ساخت:

  • قیمت دستگاه پالت از شیرینگ پک کمتر بوده و آن هم به دلیل عدم وجود تونل حرارتی در این نوع از دستگاه بسته بندی می باشد.
  • این روش مصرف انرژی کمتر دارد و مقرون به صرفه تر است.
  • دستگاه استرچ پالت دارای قیمت مناسب و به صرفه ای نسبت به سایر ماشین های بسته بندی می باشد.
  • مدل های مختلف بسته بندی با سایزهای مختلف را می توانید برای محصولات انجام دهید.
  • بسته بندی با استفاده از این دستگاه بسیار مقاوم و مستحکم می باشد و موجب عدم آسیب رسیدن به محصول می شود.

2

کارکرد دستگاه استرچ پالت چگونه است؟

برخلاف دستگاه شیرینگ پک، استرچ پالت برای بسته بندی از تونل حرارتی استفاده نمیکند و دارای مراحل ساده تری برای بسته بندی می باشد. در این روش محصولات را به همراه پالت بر روی دستگاه بسته بندی قرار داده و سپس لبه نایلون را بر روی یک قسمت از پالت متصل می نماییم. دستگاه را روشن نموده تا بسته بندی انجام شود. این دستگاه ها دارای تنظیماتی برای مکس در هنگام بسته بندی می باشند.

انواع دستگاه استرچ پالت

دستگاه استرچ پالت بر حسب نوع کاربرد به مدل های مختلفی تقسیم می شود که می توان به این موارد اشاره نمود:

  1. دستگاه استرچ پالت با صفحه گردان: این مدل از محبوب ترین دستگاه های بسته بندی می باشد. این دستگاه وزن کمی دارد و در محیط کارگاه فضای کمی را اشغال می نماید. این مدل دستگاه در سایز های مختلف تولید به گونه ای که می توان محصولات از وزن 500 کیلوگرم تا سه تن را با مدل های مختلف این دستگاه بسته بندی نمود. استرچ پالت دارای صفحه گردان چرخانی است که به وسیله چرخش این صفحات، سلفون به دور محصولات می پیچد.
  2. دستگاه استرچ پالت دروازه ای: این دستگاه برای محصولاتی مورد استفاده قرار می گیرد که دارای ارتفاع بیش از دو متر است و همچنین دارای وزن بالایی می باشند. مانند خودرو، کولر، یخچال و ...
  3.  استرچ پالت مرغکدار: این محصول مانند مدل صفحه گردان است با این تفاوت که نگهدارنده محصول به آن اضافه شده است. این مدل برای محصولاتی که دارای وزن زیادی هستند و حفظ تعادل آن ها در هنگام بسته بندی مشکل است مورد استفاده قرار می گیرند.
  4. استرچ پالت فرودگاهی: این دستگاه بیشتر در فرودگاه ها و ترمینال های مشاهده می شود و برای بسته بندی و سلفون کشی چمدان ها و جلوگیری از آسیب رسیدن به آن ها مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. استرچ دستی: این دستگاه هیچ قسمت برقی ندارد و امکان تغییر ابعاد با توجه به عرض رول استرچ را دارا می باشد. این مدل جز دستگاه های بسته بندی ایستاده به شمار می رود.

اجزای تشکیل دهنده استرچ پالت:

این مدل از دستگاه بسته بندی از این قسمت ها تشکیل شده است:

دکل  از مهم ترین قسمت های دستگاه که تابلو برق و کلید های کنترلی بر روی آن قرار دارد.
سینی و تکیه گاه محل قرار گیری پالت ها که ضخامت سینی با میزان وزن بار رابطه مستقیم دارد.
بلبرینگ سینی ها بر روی بلبرینگ ها قرار می گیرند و دارای جنس تفلن و یا جنس بهتری مانند پلی اورتان هستند.
نایلون استرچ  نایلون استرچ یا فیلم استرچ از جنس PVC و یا PVdC می باشد.

3

فواید استفاده از دستگاه بسته بندی استرچ پالت

  • این دستگاه دارای استهلاک پایینی می باشد.
  • مواد اولیه برای بسته بندی محصولات در این دستگاه ارزان است.
  • کم مصرف و ارزان است.
  • دارای ابعاد کم و در کارخانه فضای کمی را اشغال می کند.
  • بسته بندی و سلفون کشی سریع و آسان
  • برای محصولات با حجم بالا بسیار مناسب است.

قیمت دستگاه استرچ پالت چقدر است؟

همان طور که در متن مقاله اشاره شد این دستگاه دارای مدل های مختلف می باشد که برای کاربرد های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. اما به طور کلی دستگاه استرچ پالت از ارزان ترین مدل های دستگاه بسته بندی در تولیدی ها می باشد. شما می توانید برای خرید مدل های مختلف دستگاه استرچ پالت و شیرینگ پک و اطلاع از لیست قیمت ها با ماشین سازی شیرزاد تماس بگیرید.    ۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳

تفاوت شیرینگ پک و استرچ پالت در چیست؟

هر دو دستگاه برای بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند اما دارای تفاوت هایی هستند که از مهم ترین آن ها می توان به قیمت دستگاه اشاره نمود که شیرینگ پک دارای هزینه اولیه بیشتری برای خریداری و راه اندازی می باشد. در واقع استفاده از استرچ پالت یک روش ارزان بسته بندی است. همچنین در شیرینگ پک برای بسته بندی از مکانیزم های حرارتی استفاده می شود و دارای تکنولوژی پیشرفته تری است. با استفاده از استرچ پالت می توان محصولات با ابعاد بزرگتر را بسته بندی نمود و استفاده از این نوع بسته بندی محکم تر و مقاوم تر است و محصولات را می توان به صورت ایمن تر جابجا نمود.

https://www.ilna.news/fa/tiny/news-1199286

دستگاه لیبل زن بسته بندی چیست؟ | انواع

 از دستگاه لیبل شرینک جهت چاپ روی ظرف و درب محصولات استفاده می شود. لیبل شرینک به این نحو است که نایلون را بر روی محصول، شرینک می کنند و درنتیجه درب محصول پلمپ می شود. برای انجام این اقدامات نیاز به دستگاه لیبل شرینک می باشد. لیبل شرینک در اطراف یک ظرف به صورت برجسته قرار می گیرد.

لیبل شرینک در صنایع آشامیدنی ، غذایی ، لبنیات ، شیمیایی ، دارویی ، آرایشی و بهداشتی و .. کاربرد فراوان دارد و بر روی انواع ظروف از قبیل شیشه، پلاستیک و.. قابل اجراست.

به منظور چسباندن لیبل و برچسب به بدنه بطری که منجر به افزایش فروش محصول شما می‌شود، می‌توانید از دستگاه شیرینگ لیبل ماشین سازی شیرزاد بهره مند شوید.

عملکرد دستگاه لیبل شرینک

کارکرد لیبل زن شرینک- ماشین سازی شیرزاد

نایلون برش خورده را بر روی ظرف قرار می دهیم سپس ظرف را روی نوار نقاله به طور ایستاده ثابت می کنیم تا به داخل کوره منتقل شود . فاصله ظرف ها در داخل کوره نسبت به یکدیگر حداقل ۱۰ سانتیمتر می تواند باشد . پس از گذشتن از داخل کوره، نایلون شرینک کاملا جذب محصول شده و آماده مراحل بعدی بسته بندی بعدی خواهد بود.

مشخصات فنی دستگاه لیبل شرینک

  1. الکترو موتور : 0.37kw 1400 rpm – دو عدد

  2. تابلو برق : ls کره

  3. ظرفیت تولید : 500 الی 600 لیبل در هر ساعت

  4. نقاله : عرض 20 سانتی متر و طول 300 سانتی متر

  5. اپراتور مورد نیاز : 2 نفر

  6. ولتاژ مصرفی : 380V
  7. ابعاد کلی دستگاه : 300× 80× 170

  8. ابعاد داخل کوره : 100 × 20 × 35

  9. وزن : 250Kg

اجزاء شرینک لیبل

اجزا و قسمت های لیبل شرینک- ماشین سازی شیرزاد

  • بخش جای‌گذاری لیبل یا برچسب

  • بخش اتاقک گرمادهی

ویژگی های دستگاه لیبل زن

  • عدم وجود محدودیت در ارتفاع ظروف جهت الصاق لیبل

  • قابلیت الصاق لیبل شرینک بر روی ظروف تا قطر 100 میلی متر

  • ساده بودن نحوه کار و عدم نیاز به اپراتور متخصص

  • قابليت استفاده از PVC شرینک

  • بدنه تمام استيل

  • دارای پایه‌های ثابت برای ثابت نگه داشتن دستگاه

  • امكان ساخت نوار نقاله در طول‌های ۲، ۴، ۶ و ۸ متر در صورت سفارش

  • قابلیت تنظیم ارتفاع در برخی مدل‌ها

  • دارای دفترچه و CD راهنما

  • برق سه فاز و تک‌فاز در مدل‌های مختلف (بسته به نیاز شما)

انواع دستگاه شرینک لیبل زن

انواع دستگاه شرینک لیبل زن- ماشین سازی شیرزاد

اتومات

سرعت و دقت بالا و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا در مدل‌های مختلف دستگاه شرینک لیبل تمام‌اتومات ، به آن قدرت رقابت بالایی با دستگاه‌های مشابه خارجی داده است.

تونل بخار

دستگاه تونل بخار نیز مانند دستگاه تمام‌اتوماتیک، توانایی لیبل زدن روی انواع ظروف و بطری با اشکال ساده و ویژه را دارد و جنس بطری هم می‌تواند شیشه، فلز و ... باشد.

تونل سشواری

دستگاه تونل سشواری نیز مانند دستگاه تمام‌اتوماتیک و دستگاه تونل بخار می‌تواند روی انواع بطری از جنس شیشه، فلز و ... لیبل بزند. این بطری‌ها و ظروف می‌توانند با طراحی ساده یا مخصوص باشند.

قیمت دستگاه های لیبل شرینک

قیمت دستگاه شرینک لیبل بسته به نوع اتومات، تونل بخار یا تونل سشواری متفاوت می باشد. به این نحو که متناسب با نوع دستگاه قیمت نیز تغییر میکند. جهت کسب اطلاعات از نحوه ساخت و قیمت انواع دستگاه شرینک لیبل می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مزایای دستگاه شرینک لیبل زن

مزایا و فوائد شرینک لیبل زن- ماشین سازی شیرزاد

  1. زیبا سازی محصول

  2. پلمپ ماندن محصول

  3. سرعت عمل

  4. مقرون‌ به‌ صرفه بودن

https://shirzadmachine.com/post/17/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%84%DB%8C%D8%A8%D9%84-%D8%B2%D9%86

آشنایی با انواع نوار نقاله + قیمت و کاربرد کانوایر

 نوار نقاله صفحاتی است متحرک از جنس فلز و لاستیک که با استفاده از موتور و گیربکس حرکت می کند. این صفحات برای جابجایی کالاها و بسته بندی ها در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی کاربرد بسیاری دارند و یکی از پر استفاده ترین انواع ماشین آلات صنعتی می باشند. نوار نقاله (کانوایر) بر حسب طول مسیر، میزان وزنی که قادر به جابجایی هستند و نوع کاربرد دارای مدل های مختلفی می باشند.

قیمت و کاربرد نوار نقاله

کاربرد نوار نقاله

نوار نقاله در مراکز مختلفی مانند کارخانه ها، کارگاه های تولیدی کوچک و بزرگ، مراکز خرید، فرودگاه ها و… کاربرد دارند. در واقعا نوار نقاله یا همان کانوایر یک تسمه صنعتی می باشد که برای جابجایی کالا ها مورد استفاده قرار می گیرد. نوار نقاله را می توانید به صورت مستقل و یا با ترکیب سایر ماشین آلات صنعتی مورد استفاده قرار دهید. در هر محل که به جابجایی زیاد احتیاج است می توان از کانوایر استفاده نمود. تمام مسیرها برای جابجایی همیشه یک مسیر ثابت و خطی نیست و جالب است بدانید مدل هایی از کانوایر با نام مدولار موجود است که با استفاده از نصب قطعات می توان مسیرهای زاویه دار و خمیده را در آن ها ایجاد نمود.

چند نوع نوار نقاله در بازار موجود است؟

نوار های نقاله قابل طراحی و ساخت برای کاربردهای مختلف هستند. از انواع پر کاربرد نوار نقاله می توان به این موارد اشاره نمود:

  • نوار نقاله شیب دار: از این مدل از کانوایرها بیشتر در فرودگاه ها استفاده می شود. این نوار نقاله ها می توانند یک جایگزین بسیار مناسب و ارزان برای بالابر ها باشند.
  • کانوایر تسمه ای: این دستگاه ها در سیستم های مرتب سازی و بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • چرخ دار: این کانوایر برای جابجایی محصولات سبک و سنگین مورد استفاده قرار می گیرند و در ابعاد و سایز های مختلف در بازار موجود هستند.
  • نوار نقاله غلطکی: کانوایر رولی یا غلطکی از محبوب ترین مدل ها می باشد و علت آن هم کارایی بالا و قیمت ارزان این محصولات است. این کانوایرها بیشتر در انبارها و تولیدی ها استفاده می شود.
  • نوار نقاله زنجیر دار: نوار نقاله زنجیردار به دلیل استفاده از زنجیر به عنوان مکانیزم متحرک، توانایی شکل گیری نسبتا پیچیده ای دارد. این نوار نقاله می تواند در اکثر شرایط کاربری و انتقال مواد مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
  •  نوار نقاله مدولار: این محصولات تماماً از جنس پلاستیک مقاوم بوده و کاملا ضد آب هستند. این محصولات برای مسیرهای زاویه دار به راحتی تنظیم می شوند و یکی از بهترین گزینه ها می باشند.

مزایای نوار نقاله مدولار

از مزایای این مدل از کانوایر می توان به این موارد اشاره نمود:

  • امکان تغییر اندازه تسمه (کوتاه یا طولانی نمودن مسیر حمل بار)
  • نگهداری و تمیز نمودن راحت دستگاه
  • عدم نیاز به روانکاری
  • قابل استفاده در خطوط شستشوی محصولات به دلیل مقاومت در برابر آب و رطوبت
  • امکان حرکت به صورت مستقیم و زاویه دار
  • امکان انتقال بار با حجم و سرعت بالا
  • مقاوم در برابر ضربه، رطوبت، دما، مواد شیمیایی و …
  • دارا بودن کناره و پله برای جلوگیری از سر خوردن و افتادن محصولات

نوار نقاله مدولار

همچنین نوار نقاله از لحاظ نوع سطح دستگاه به دو مدل زیر تقسیم بندی می شوند:

  1. نوار نقاله ساده: این دستگاه ها برای جابجایی کالاها در سطح صاف مورد استفاده قرار می گیرند.
  2. نوار نقاله آج دار: برای جابجایی کالا در مسیرهای شیب دار و زاویه دار.

شیرزاد ماشین تولید کننده بهترین مدل های نوار نقاله در ایران می باشد. برای اطلاع از قیمت محصولات و دریافت مشاوره می توانید با این مجموعه صنعتی تماس بگیرید.

   ۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳

کاربرد نوار نقاله

در هنگام خرید نوار نقاله باید به نوع کاربرد آن دقت نمایید و دستگاه متناسب با نیازتان را تهیه نمایید. زیر اگر کانوایر را برای کاربردی غیر از کاربرد اصلی آن مورد استفاده قرار دهید ممکن است آسیب ببیند.

  • این دستگاه ها در خطوط تولید برای جابجایی مواد و تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرند.
  • برای بارگیری و تخلیه کالاها به صورت اتوماتیک
  • در فروشگاه ها و فرودگاه ها برای جابجایی بار و کالاها
  • در پله برقی و پیاده روی متحرک

قیمت نوار نقاله

همان طور که متوجه شده اید این محصولات دارای مدل های مختلف هستند و از متریال های مختلف برای ساخت آن ها استفاده شده است. بنا بر نوع کانوایر،قیمت آن نیز تغییر می کند. برای اطلاع دقیق از قیمت این مدل از ماشین آلات صنعتی می توانید با ماشین سازی شیرزاد تماس بگیرید.

ساخت نوار نقاله

در ساده ترین حالت نوار از یک جفت غلطک ساخته شده است. برای کارکرد این دستگاه باید به یکی از غلطک ها نیرو وارد شود و بین آنها یک تسمه نقاله بی انتها کشیده شده است. به طور کلی دستگاه نوار نقاله برای حمل بار در مسافت های کوتاه طراحی و ساخته شده است. اما اگر بخواهید کانوایر در مسافت های طولانی مورد استفاده قرار گیرد باید از قرقره هایی در طول نوار استفاده شود. برای ساخت نوار نقاله باید به عوامل متعددی مانند مسافت مورد نیاز برای حمل کالا، ویژگی و مشخصات محصولاتی که قرار است حمل شوند، محاسبات طراحی نوار نقاله، نوع مسیر (صاف یا زوایه دار) و… توجه شود. می توان این مدل از دستگاه های صنعتی را به طور کاملا سفارشی فقط برای استفاده در یک واحد صنعتی خاص طراحی و تولید نمود.

کاربرد نوار نقاله چیست؟

اجزای تشکیل دهنده کانوایر

برای ساخت این محصول باید بخش هایی را در کنار هم قرار دهید تا به درستی شروع به کار نمایند و نوار نقاله بازدهی بالایی داشته باشد. از جمله بخش های تشکیل دهنده نوار نقاله می توان به این موارد اشاره نمود:

  • رولیک : وظیفه اصلی آن به حرکت درآوردن نوار نقاله است.
  •  درام: هر نوار نقاله دارای دو درام است که دائم در حال چرخش می باشند.
  •  الکتروگیربکس: نقش محرک را دارد و با دریافت نیرو از سمت الکتروگیربکس تسمه شروع به حرکت می کند.
  • تسمه: دارای انواع مختلفی مانند تسمه لاستیکی، آجدار، پی وی سی، پارچه ای و .. می باشد.
  •  شاسی فلزی
  •  لاستیک
  •  غلطک
  •  الکتروموتور، دنده و زنجیر، و …

طریقه کار نوار نقاله

تسمه نقاله یا همان نوارهای نقاله با استفاده از یک موتور و گیربکس برقی به حرکت در می آیند. بعد از شروع به حرکت در یک مسیر تعیین شده و مشخص به گردش در می آیند. برای آسان تر شده چرخش در این سیستم ها و کاهش اصطکاک در طول مسیر و همچنین کاهش آلودگی صوتی از قرقره و بلبرینگ در این سیستم استفاد می شود. کالا و یا بارها بر روی نوار نقاله قرار گرفته و در مکان مورد نظر تخلیه می شوند.
برای خرید نوار نقاله مناسب باید ابتدا نوع محصول و موادی که قصد جابجایی آن ها را دارید خوب بشناسید و با مشخصات آن ها آشنا باشید سپس اقدام به تهیه کانوایر نمایید.

https://diyarmirza.ir/1400/11/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d9%86%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8/

آشنایی با دستگاه شیرینگ پک و کاربردهای آن در صنعت بسته بندی

 

یکی از مهم ترین دستگاه هایی که در صنایع بزرگ و کوچک برای بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد، شیرینگ پک است. در واقع می توان گفت شیرینگ پک یک روش بسته بندی است که در آن با استفاده از نایلون های مخصوص و گرما بسته بندی محصولات انجام می شود. این دستگاه دارای مدل های مختلفی می باشد که بر حسب نوع محصولی که می خواهید بسته بندی نمایید و نیاز مجموعه تولیدی می توانید یکی از انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ پک را تهیه نمایید.

آشنایی با دستگاه شیرینگ پک و کاربردهای آن در صنعت بسته بندی

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

شیرینگ پک Shrink pack یکی از مهم ترین روش های بسته بندی است که با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می شود. عملکرد دستگاه شیرینگ پک به این گونه است که با استفاده از گرمای مناسب نایلون و یا همان فیلم شیرینگ را متناسب با اندازه محصولات به دور آن ها جمع می کند و به اصلاح محصول بسته بندی می شود. دستگاه شیرینگ پک در صنایع محتلف کاربرد دارد و دارای انواع مختلفی است. استفاده از این دستگاه برای بسته بندی محصولات به دلیل سرعت، کیفیت و قیمت مناسب دستگاه شیرینگ پک بسیار مناسب است.
این مدل از دستگاه بسته بندی دارای دو قسمت مهم دوخت و تونل حرارتی می باشد. در قسمت دوخت نایلون شیرینگ بر روی محصول برش داده و فیکس می شود. در این قسمت با استفاده از مکانیزم هایی خاص فیلم شیرینگ ثابت نگه داشته تا وارد مرحله تونل شود. در قسمت تونل نیز با استفاده از حرارت نایلون بر روی محصولات قرار گرفته و محکم می شود. سپس با استفاده از فن ها خنک کننده فیلم شیرینگ خنک شده و امر بسته بندی پایان می پذیرد.

انواع دستگاه شیرینگ پک

همان طور که اشاره شد این دستگاه بسته بندی دارای انواع مختلفی می باشد که بر حسب نوع محصول و نیاز برای بسته بندی می توانید یکی از این مدل ها را انتخاب نمایید. از انواع پرکاربرد این محصول می توان به این موارد اشاره نمود:

  •  دستگاه شیرینگ پک تونلی
  • شیرینگ پک نیمه اتوماتیک و اتوماتیک
  • شیرینگ پک کابینی دستی

دستگاه شیرینگ پک تونلی

مدل های تونلی دارای سرعت بسته بندی بسیار سریعی هستند و معمولا در در کاخانه های و شرکت های صنعتی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. در این نوع بسته بندی از تونل های حرارتی استفاده می شود و قابلیت کنترل دما، تنطیم جریان هوا و سرعت حرکت بر روی نوار نقاله وجود دارد. از این محصولات می توان برای بسته بندی چند کالا در کنار هم استفاده نمود. فیلم های مورد استفاده برای بسته بندی در این مدل معمولا از نوع پی وی سی و pof  می باشد. این مدل از دستگاه بسته بندی دارای سه مدل شیرینگ پک تونلی گازی، برقی و دوگانه سوز است که عمده تفاوت آن ها در نوع مصرف سوخت مورد استفاده می باشد.

دستگاه شیرینگ پک کابینی

در دستگاه کابینی بر خلاف دستگاه تونلی برای بسته بندی محصولات کوچک و تکی مانند کتاب، محصولات غذایی و ... استفاده می شود. این مدل از دستگاه های بسته بندی به صورت نیمه اتوماتیک در بازار موجود می باشند و مکانیزم عملکرد در آن ها به این صورت است که محصول به صورت دستی در داخل نایلون بسته بندی قرار گرفته و به بخش تونل حرارتی ارسال می شود. در تونل حرارتی عمل انقباض و بسته بندی انجام می شود. به طور معمول فرآیند بسته بندی هر محصول 10 ثانیه به طول می انجامد. از دستگاه شیرینگ کابینی در محل هایی مانند رستوران ها، هتل ها، قنادی ها و .. استفاده می شود.

آشنایی با دستگاه شیرینگ پک و کاربردهای آن در صنعت بسته بندی

نحوه کارکرد دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

بسته بندی توسط شیرینگ پک دارای مراحل مختلفی می باشد. این بسته بندی به طور کلی بدین صورت انجام می پذیرد.

  1. در مرحله اول محصول مورد نظر برای بسته بندی وارد بخش دوخت می شود. در این قسمت تیغه دوخت قرار دارد که باعث می شود نایلون شیرینگ دور محصول قرار گیرد.
  2. در این مرحله محصولات که فیلم شیرینگ بر روی آن ها قرار گرفته وارد یک تونل حرارتی می شوند. در این تونل حرارتی نایلون شیرینگ بر روی محصول کشیده شده و منقبض می شود. این تونل می توان گازی، برقی و یا دوگانه سوز باشد و باید دمایی حدودا 180 درجه سانتی گراد را تولید نماید.
  3.  در مرحله آخر با استفاده از فن های خنک کننده موجود بر روی دستگاه بسته بندی، حرارت نایلون های کشیده شده بر روی محصولات گرفته می شود.

مزیت های استفاده از دستگاه شیرینگ پک

از مزایای استفاده از این دستگاه برای بسته بندی می توان به این موارد اشاره نمود:

  •  جلوگیری از ورود و نفوذ رطوبت و گرد و غبار به داخل بسته بندی
  • جلوگیری از شکستن محصول و یا پاره شدن بسته بندی و کارتن محصولات
  • حمل و نقل ساده و سریع محصولات
  •  یک بسته بندی شفاف است که می توانید زیبایی را هم به این شفافیت اضافه نمایید.
  • در برخی از محصولات باعث افزایش عمر مفید محصول و امکان افزایش نگهداری طولانی تر آن ها می شود.

شما می توانید از طریق خرید این محصولات از ماشین سازی شیرزاد بسته بندی بدون دردسر و سریع محصولات خود را تجربه نمایید. قیمت دستگاه شیرینگ پک در ماشین سازی شیرزاد بسیار مناسب و به صرفه است. همچنین این دستگاه های بسته بندی دارای بالاترین کیفیت می باشند.

آشنایی با دستگاه شیرینگ پک و کاربردهای آن در صنعت بسته بندی

تفاوت دستگاه استرچ پالت و شیرینگ پک چیست؟

در دستگاه شیرینگ پک برای قرار دادن نایلون بسته بندی بر روی محصولات از تونل حرارتی استفاده می شود در صورتی که در استرچ پالت از هیچ حرارتی برای بسته بندی استفاده نمی شود.
با استفاده از دستگاه استرچ پالت می توان محصولات با ابعاد بزرگ مانند مبلمان و یخچال را بسته بندی نمود ولی شیرینگ پک برای بسته بندی تک محصولی و یا محصولات با ابعاد کوچکتر مانند بطری های آب معدنی به صورت چندتایی استفاده می شود. 

از دستگاه استرچ پالت معمولا برای بسته بندی های ساده استفاده می شود ولی دستگاه شیرینگ پک با استفاده از فیلم های شیرینگ مختلف و یا انواع لیبل ها می توان بسته بندی های شیک و متنوعی را انجام داد.

در بسته بندی شیرینگ پک فیلم بسته بندی تنها یک دور بر روی محصول قرار میگیرد و نایلون این نوع بسته بندی نیز بسیار شفاف است ولی در روش استرچ پالت نایلون های 4 یا 5 دور بر روی محصول پیچیده می شوند و باعث کم شدن شفافیت بسته بندی اما در عوض محکم تر شدن آن می شود. 


جمع بندی:

بسته بندی یک جز جدای ناپذیر در صنایع تولیدی می باشد و موجب نگهداری بیشتر و بهداشتی محصولات می شود. استفاده از دستگاه بسته بندی شیرینگ پک امر بسته بندی را بسیار آسان نموده و معمولا در محل هایی مانند کارخانه ها و یا تولیدی های کوچک از این دستگاه استفاده می شود. همچنین قیمت دستگاه شیرینگ پک نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

https://iusnews.ir/fa/news-details/423652/%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%BE%DA%A9-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C/

قیمت مخزن حمل شیر استیل

 از همان ابتدای فرآیند تولیدات شیر در دامداری ها و دام پروری ها، لازم است مراحل و نکات بهداشتی برای حفظ سلامتی افراد جامعه و هم چنین حفظ کیفیت شیر و انواع فرآورده های لبنی مورد توجه قرار گیرد. 

در این میان چیزی که بسیار حائز اهمیت است، مرحله ارسال شیر از دامداری به کارخانه است که باید از تجهیزات خوب و درست استفاده گردد تا هم از فاسد شدن جلوگیری شود هم از کیفیت آن کاسته نشود.

مخازن استیل حمل شیر یکی از مهم ترین و ضروری ترین اجزا برای حمل و انتقال شیر در صنایع کشاورزی و دامداری می باشد. این مخازن لازم است به نحوی طراحی شوند که علاوه بر تامین میزان نیازهای صنایع لبنیاتی، از کیفیت شیر کاسته نشود و یا دچار فساد و خرابی نگردد.

ماشین سازی شیرزاد در حوزه تولید انواع مخازن حمل و نگهداری شیر با ظرفیت های متنوع و بالا و کیفیت مرغوب و قیمت مناسب، انواع محصولات را روانه بازار می نماید. این مخازن قابل انتقال توسط پیکان وانت و نیسان می باشد که وزن 700 تا 2 تن را می تواند حمل و نگهداری کند.

انواع مخازن استیل حمل شیر

انواع مخازن حمل شیر- ماشین سازی شیرزاد

مخازن با توجه به نیاز و سفارش مشتری طراحی و تولید می گردند.

مخازن تک جداره

این مخازن برای حمل موادی استفاده می شود که تغییر دما سبب نابودی و فساد آن می گردد. موادی از قبیل شیر، روغن مایع و.. را با این مخازن منتقل می کنند تا خاصیت و کیفیت مواد کاهش نیابد.

مخازن دوجداره 

از این مخازن برای حمل موادی استفاده می شود که دما در زمان پر و تخلیه کردن آن یکنواخت باشد. مثل شیر خام، حمل گلوکز و..

مخازن سه جداره

این مخازن قادرند مواد را با دمای ثابت در زمان حمل و تخلیه نگهدارند. به این نحو که در شرایط گرم، قادر به ارسال بخار در بین جداره ها می باشند و در شرایط سرد، می توانند از خاصیت خنک کنندگی آیس بانک یا کولینگ تاور استفاده نمایند. 

جنس مخزن حمل شیر

ماشین سازی شیرزاد برای مراحل حمل شیر از دامداری به کارخانه ها انواع مخازن را در ابعاد و اندازه های مختلف با بهترین کیفیت به بازار عرضه نموده است. این محصولات از لحاظ کیفیتی و بهداشتی دارای بهترین و مناسب ترین متریال می باشد که مورد تایید قرار گرفته است. 

لازم است که بخش درونی مخزن که با شیر و یا دیگر مایعات در تماس است از نوع استیل نگیر باشد که همان طور که گفته شده از نوع تک جداره، دو جداره و سه جداره می باشد. 

ظرفیت های مخازن

مجموعه صنایع تولیدی شیرزاد، انواع مخزن حمل شیر را با ظرفیت های متفاوت و در ابعاد گوناگون عرضه نموده است. یکی از دلایل این حجم از تنوع، آزادی انتخاب مشتری است تا بتواند ظزفیت موردنظرش را انتخاب نماید.

کمترین میزان ظرفیت مخزن از 500 لیتر شروع می شود و بالاترین ظرفیت، در25 تن تولید می شود.

مشخصات فنی مخازن حمل شیر

  • مخزن‌های حمل از ورق استنلس استیل 304 می باشد.

  • در مخزن های دو جداره از پشم سنگ یا پشم شیشه با ضخامت‌های 5 یا 7 سانتی متر و یا عایق پلی یورتان تزریقی با دانسیته 40 جهت ایزوله کردن مخزن درون نسبت به بیرون بهره وری می‌گردد.

  • همه‌ی تانکرهای حمل برای شستشوی دوره‌ای، مجهز به سیستم شستشو جهت کاهش بار میکروبی می‌باشند.

  • جهت ممانعت از آلودگی و جوش‌های بیرونی، پرداخت همه ی جوش های داخلی برای پایداری زیبایی ظاهری آن اجرا می‌گردد.

  • قرار دادن خروجی های مجزا، همچنین جهت راحتی در عملیات تخلیه سازی شیر توسط کلکتور گرد آوری می‌گردد.

کاربرد مخازن حمل شیر

کاربرد مخازن شیر-ماشین سازی شیرزاد

  1. کارخانه ها و کارگاه های شیر پاستوریزه جهت انتقال شیر، کارخانه های آبمیوه یا روغن جهت جابجایی مایع

  2.  هر مکان و فضایی که به جابجایی مایع به طور بهداشتی احتیاج دارد به بهره برداری می رسد.

 

https://shirzadmachine.com/post/12/%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%85%D8%AE%D8%B2%D9%86-%D8%AD%D9%85%D9%84-%D8%B4%DB%8C%D8%B1 

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 صفحه بعد