x تبلیغات
seo education

دستگاه شیرینگ پک تونلی

 شیرینگ پک تونلی جهت بسته بندی کردن نایلونی و پلاستیکی محصولات مختلف در مکان های مختلفی اعم از صنایع غذایی و صنایع کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند. از این دستگاه جهت پیچیدن نایلون به دور محصول مورد نظر از طریق گرما انجام می شود. در این شرایط نایلون به دور محصول کاملا محکم می شود، و محصولات را نیز با یک شکل کاملا یک دست در کنار هم قرار می دهد، و شما می توانید آن را راحت تر جا به جا کنید.

نحوه کارکرد دستگاه شرینک پک تونلی

این دستگاه به واسطه گرما، نایلون شیرینک یا فیلم را به دور محصول کشیده می شود و پس از اینکه از تونل حرارتی عبور کرد، در اثر گرما به دور محصول جمع و پیچیده می شود. این نوع بسته بندی باعث می شود محصولات به صورت منظم کنار هم قرار گرفته و در نتیجه راحت تر قابل جابجایی باشند. همچنین می تواند عایق رطوبت و گرد و خاک در رابطه با بسته بندی های مواد غذایی نیز باشد.

انواع دستگاه شربنک تونلی- ماشین سازی شیرزاد

کاربرد دستگاه شیرینگ تونلی

دستگاه شیرینگ تونلی قابلیت استفاده در کارخانه‌ ها و کارگاه‌ های بزرگ را دارد. صنایع غذایی بیشترین استفاده را از دستگاه شیرینگ تونلی می‌ کند، و دلیل این موضوع هم این است، که این دستگاه می تواند محصولات را به خوبی بسته بندی و پلمپ کند، و از نفوذ آلودگی و یا رطوبت به داخل محصول جلوگیری می کند.

انواع دستگاه شیرینگ تونلی

  • شیرینگ پک تونلی اتوماتیک

تمام کارهای لازم برای بسته بندی محصولات توسط این دستگاه به صورت اتوماتیک و بدون دخالت اپراتور انجام خواهد شد. محصولات قرار گرفته شده بر روی نوار نقاله به طور خودکار محصولات را با توجه به تنظیمات قبلی ردیف کرده، و بعد از نایلون کشیدن به سمت بخش گرم دستگاه هدایت می کنند. قسمت گرم کن دستگاه با استفاده از گرم کن های گازی و یا برقی گرمای موجود جهت شکل دادن به نایلون و چسباندن آن به محصول را فراهم می کند.

قیمت شیرینگ پک تونلی اتوماتیک نسبت به مدل های نیمه اتوماتیک گران تر و در مکان های مختلفی اعم از کارگاه ها و کارخانه های بزرگ تر جهت تیراژ بسته بندی بالا مورد استفاده قرار می گیرند.

  • شیرینگ پک تونلی نیمه اتوماتیک

شیرینگ پک تونلی نیمه اتوماتیک قابلیت استفاده در کارخانه های کوچک تر را دارند. با استفاده از این دستگاه باعث می شود، تا هزینه های اضافی کاهش پیدا کنند. تمام مراحلی که توسط این دستگاه قرار است، انجام شود، توسط اپراتور آن انجام خواهد گرفت. برای جا به جا کردن محصولات بر روی تسمه نقاله ها از پدال هایی که در برای آن در نظر گرفته شده است، استفاده می شود. هم چنین جهت کاهش هزینه ها و سوخت مصرفی نیز می توان از مدل های یک گانه سوز گازی استفاده کرد، تا بدون استفاده از برق و فقط با استفاده از نیروی انسانی و همچنین گاز شهری مراحل بسته بندی محصولات را انجام داد.

قیمت شیرینگ پک تونلی نیمه اتوماتیک مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود، و شما می توانید از این دستگاه در کارگاه ها و کارخانه های کوچک و متوسط با تیراژ بسته بندی پایین استفاده کنید.

قیمت شیرینگ پک تونلی

تفاوت دستگاه شیرینگ تونلی و کابینی چیست؟

  • از شیرینگ پک تونلی جهت بسته های کوچک تکی، مواد خوراکی و شیرینی است. در حالی که از شرینک تونلی جهت بسته بندی پیوسته انواع بسته های صنعتی استفاده می شود.
  • نوع حرارت در شرینک تونلی به صورت مستمر در حال تابش می باشد، در صورتی که در شیرینگ پک کابینی فقط با بسته شدن درب کابین و اعمال شاسی حرارت دمیده می شود.
  • شیرینگ تونلی در دو مدل تک فاز و سه فاز با توجه به نیاز مشتریان طراحی و تولید می شوند، در حالی که شرینک کابینی به صورت تک فاز می باشد.
  • در شرینک کابینی برش فیلم شرینک به صورت دستی و خود دستگاه نیز نیمه اتوماتیک تولید می شود، ولی در شرینگ تونلی تمام اتوماتیک با برش فیلم شرینک طراحی و تولید می شود.
  • شیرینگ تونلی قابلیت طراحی به صورت دوگانه سوز دارد، ولی مدل کابینی شرینگ نیروی از برق برای کار کردن استفاده می کند.

قیمت دستگاه شرینک پک تونلی

قیمت دستگاه شرینک تونلی- ماشین سازی شیرزاد

قیمت دستگاه شرینک پک تونلی بسته به نوع اتومات و نیمه اتومات و هم چنین دوگانه یا تک گانه سوز متفاوت می باشد. به این نحو که متناسب با نوع دستگاه قیمت نیز تغییر می کند.

https://shirzadmachine.com/post/14/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D9%BE%DA%A9-%D8%AA%D9%88%D9%86%D9%84%DB%8C

خدمات اتوبار و باربری کاشانی در محدوده تهران

 وانت بار دوستان در منطقه کاشانی تهران با مدیریت مجرب ، کارشناسان متخصص و کادری قوی و مسئولیت پذیر، ارائه دهنده کلیه خدمات، امکانات و تجهیزات باربری در تهران و شهرستان ها می باشد. این مجموعه بدلیل داشتن سابقه و تجربه بسیار، یکی از محبوب ترین باربری ها در کشور محسوب می شود. تلاش شبانه روزی اعضای اتوبارو اطمینان و همراهی مشتریان باعث شده که در دهه گذشته از پرافتخارترین باربری های کشور شود.

امنیت و اطمینان در حمل و نقل توسط وانت بار در منطقه کاشانی

این روزها نحوه بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل اهمیت بسیاری دارد و کیفیت بسته بندی اثاثیه موجب می شود که تا حد زیادی ایمنی و سلامت بار تضمین شود. ذکر این نکته مهم و اساسی است که یکی از بخش های مهم خدمات اتو بار دوستان مرحله ایمنی در بسته بندی و سپس ایمنی در حمل و نقل می باشد.

وانت بار غرب تهران در منطقه کاشانی با سابقه ی درخشان در شهر تهران یکی از شرکت های موفق در حوزه حمل و نقل بوده است، با استفاده از ماشین آلات مجهز و پیشرفته با کارگران مجرب و توانا در خدمت همشهریان عزیز می باشد.

وانت بار کاشانی

باربری ارزان و مقرون به صرفه توسط اتو بار دوستان در کاشانی

در باربری و اتوبار های حرفه ای پرسنل همگی حرفه ای می باشند چون هم دوره دیده اند و هم تجهیزات بسته بندی با کیفیت و ماشین های حمل بار مناسب در اختیار دارند. به این ترتیب فرآیند حمل اثاثیه شما هر چه دقیق تر، سریع تر و مطمئن تر انجام خواهد شد. و این همان ذخیره پول می باشد که برای شما انجام می دهند.

شما زمان ، پول و انرژی کمتری هزینه کرده و در مقابل از بهترین خدمات با بهترین کیفیت برخوردار شده اید.

وانت بار و نیسان بار تلفنی کاشانی

باربری و اتوباردوستان در منطقه کاشانی با ارائه خدمات شبانه روزی در زمینه بسته بندی و حمل و نقل اثاثیه منازل ،توسط کادر مجرب و حرفه ای در خدمت همشهریان عزیز در استان تهران و شهرستان ها است .ما در وانت بار تلفنی دوستان با استفاده از بهترین و مدرن ترین تجهیزات این کار را برای شما انجام می دهیم.

استرس های اسباب کشی در شهر تهران بسیار زیاد است و از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که برای کاهش و یا رهایی از این استرس، اثاث کشی در تهران را با نیسان بار و وانت بار تلفنی دوستان تجربه کنید.

قیمت و تعرفه مناسب و منصفانه وانت بار دوستان 

اولین سوالی که از باربر و یا شرکت باربری می شود، در مورد لیست خدمات و تعرفه های شرکت است.در واقع عملکرد وانت بارتهران  به نرخ قیمت باربری بستگی دارد و می توان گفت قیمت باربری برای مردم اهمیت دارد.نرخ قیمت باربری بر اساس اتحادیه باربری تهران می باشد. لازم به ذکر است که اگر قصد استفاده از هر باربری را دارید به این نکته دقت کنید و زیر بار هزینه اضافی نروید.

ذکر این نکته لازم است که تعرفه باربری مربوط به حمل و بسته بندی و جابجایی بر اساس تعداد طبقات ، وجود یا عدم وجود آسانسور، تعداد و ساعت کار کارگران متغیر است و بنا بر شرایط کار، قیمت در اتحادیه می تواند کم یا زیاد شود.جهت اطلاع از میزان دقیق تعرفه باربری با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

ارائه تجهیزات و امکانات لازم اسباب کشی توسط اتوبار دوستان در کاشانی

جابجایی وسایل و اثاثیه بدون بسته بندی اصولی و صحیح تقریبا غیر ممکن است و البته بسته بندی صحیح باعث می شود که چیدمانی آسان و سریع پیش رو داشته باشیم.

  • تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای اسباب کشی 

  • کارتن های رگال دار مخصوص البسه 

  • کارتن های استریل جهت مواد غذایی فریز شده

  • کارتن های بزرگ و کوچک چند لایه جهت جابجایی اثاثیه و خرده ریزها 

  • چسب پهن، ماژیک، برچسب 

  • عایق های ضربه گیر 

  • کیف حمل رخت خواب 

 جابجایی اجسام سنگین توسط وانت بار دوستان در کاشانی

یکی از چالش هایی که به هنگام انجام امور مربوط به اسباب کشی و یا خرید لوازم منزل با آن رو به رو هستیم جابجایی اجسام سنگین است. حمل و جابجایی وسایلی مانند یخچال ساید بای ساید، پیانو، میز بیلیارد، گاوصندوق، مبلمان و … همواره رعایت اصول و نکات ایمنی و همچنین کمک گرفتن از افراد متبحر در این زمینه مانند کارگران حمل اثاثیه منزل را می طلبد.

کارگرجابجایی سنگین ترین و مشکل ترین وسایل از قبیل

  • یخچال ساید بای ساید

  • میز نهارخوری و شیشه آن

  • آینه شمعدان

  • انواع وسایل تزئینی حساس

  • بوفه و سرویس خواب

و ... را به سادگی حمل نموده و در جایی که مد نظر شماست قرار می دهند.

https://freight-nissan.ir/post/63/%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C

وانت بار جنت آباد

 وانت بار دوستان در منطقه جنت آباد تهران با مدیریت مجرب ، کارشناسان متخصص و کادری قوی و مسئولیت پذیر، ارائه دهنده کلیه خدمات، امکانات و تجهیزات باربری در تهران و شهرستان ها می باشد. 

وانت بار دوستان بدلیل داشتن سابقه و تجربه بسیار، یکی از محبوب ترین باربری ها در کشور محسوب می شود.

هر عضو از وانت بار غرب تهران در جنت آباد وظایف خود را به خوبی می داند و آن را انجام می دهد و تلاش شبانه روزی اعضای اتوبارو اطمینان و همراهی مشتریان باعث شده که در دهه گذشته از پرافتخارترین باربری های کشور شود.

بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل با وانت بار در جنت آباد

بسته بندی اسباب و لولزم هنگام جابجایی و حمل و نقل - وانت بار دوستان

همواره یکی از نگرانی های مشتریان ما و کسانی که قصد حمل و نقل اسباب و اثاثیه خود را دارند طرز و نحوه بسته بندی است.

ویژگی های بسته بندی صحیح 

  • بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم بصورت صحیح باعث راحتی و افزایش سرعت جابجایی آنها می شود.

  • بسته بندی اسباب منزل و شرکت ها به شکل درست، سبب وارد شدن خسارات کمتری به آنها هنگام حمل بار و جابجایی می گردد.

  • نوع بسته بندی در انتخاب خودرو نیز تاثیر گذار است. وسایلی که به طرز صحیح بسته بندی شده اند فضای کمتری را می گیرند و از این رو ماشین کوچکتر و تعداد دفعات رفت و آمد کمتری لازم دارد و از این طریق بر قیمت حمل بار نیز تاثیر می گذارد.

  • زمانی که وسایل منزل به شکلی درست بسته بندی شوند، پیدا کردن، باز کردن و چیدن آنها در مکان جدید بسیار سریع تر انجام می گیرد. 

کارتن اسباب کشی و کارتن حمل بار 5 لایه با مقاومت بالا از ابزار مفید در جابجایی است. کارتن اسباب کشی قطعاً یکی از ضروری‌ترین تجهیزات در باربری است.

برای بسته بندی تمامی وسایل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.از مشخصه‌های اصلی یک جعبه اسباب کشی این است که مقاومت بالایی داشته باشد و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبی تحمل کند. پس از چیدن منظم وسایل در کارتون های حمل بار لازم است تا درب آن را با چسب محکم ببندید. برای اطمینان بیشتر آن را حتماً طناب‌ پیچ نیز کنید.

امنیت و اطمینان در حمل و نقل توسط وانت بار در منطقه جنت آباد

امنیت خاطر و حس اطمینان در هنگام جابجایی و باربری - وانت بار دوستان در جنت آباد

این روزها نحوه بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل اهمیت بسیاری دارد و کیفیت بسته بندی اثاثیه موجب می شود که تا حد زیادی ایمنی و سلامت بار تضمین شود. 

ذکر این نکته مهم و اساسی است که یکی از بخش های مهم خدمات اتو بار دوستان در جنت آباد مرحله ایمنی در بسته بندی و سپس ایمنی در حمل و نقل می باشد.

اتوبار دوستان در منطقه جنت آباد با سابقه ی درخشان در شهر تهران یکی از شرکت های موفق در حوضه حمل و نقل بوده است، با استفاده از ماشین آلات مجهز و پیشرفته با کارگران مجرب و توانا در خدمت همشهریان عزیز میباشد.

باربری تهران با وانت بار، حمل بار از جنت آباد به شهرستان ها 

در واقع حمل بار به خارج از شهر بارگیری کار سخت و حساسی می باشد و نیاز به مهارت خاص خود دارد.چرا که احتمال آسیب و صدمه به بار بدلیل بعد مسافت و مشکلات جاده ای بیشتر می شود.

بنابراین بسته بندی لوازم به صورت صحیح ، استفاده از پرسنل دوره دیده و حرفه ای جهت چیدن درست و صحیح بار در خودروی حمل بار به شهرستان و همچنین استفاده از رانندگان با سابقه و مجرب که آشنایی لازم برای حمل بار جاده ای را داشته باشند از جمله مواردی است که باربری دوستان جهت حمل بار به شهرستان و باربری های برون شهری تهران آنها را در نظر گرفته و با دقت رعایت می نماید.

وانت بارو وانت بار تلفنی در منطقه جنت آباد

باربری و اتوباردوستان در منطقه جنت آباد با ارائه خدمات شبانه روزی در زمینه بسته بندی و حمل و نقل اثاثیه منازل ،توسط کادر مجرب و حرفه ای در خدمت همشهریان عزیز در استان تهران و شهرستان ها است .

ما در وانت بار و وانت بار تلفنی دوستان درجنت آباد با استفاده از بهترین و مدرن ترین تجهیزات این کار را برای شما انجام می دهیم.

استرس های اسباب کشی در شهر تهران بسیار زیاد است و از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که برای کاهش و یا رهایی از این استرس، اثاث کشی در تهران را با وانت بار و وانت بار تلفنی دوستان درجنت آباد تجربه کنید.

باربری ارزان و مقرون به صرفه توسط اتو بار دوستان درجنت آباد

باربری ارزان و قیمت مناسب و منصفانه هنگام جابجایی- وانت بار دوستان

وانت بار ارزان به کیفیت خدمات خود می اندیشد. این نوع باربری ها در تلاشند که خدمات با کیفیت ارائه دهند تا رضایت مشتری جلب شود.

در باربری و اتوبار های حرفه ای پرسنل همگی حرفه ای می باشند چون هم دوره دیده اند و هم تجهیزات بسته بندی با کیفیت و ماشین های حمل بار مناسب در اختیار دارند. به این ترتیب فرآیند حمل اثاثیه شما هر چه دقیق تر، سریع تر و مطمئن تر انجام خواهد شد. و این همان ذخیره پول می باشد که برای شما انجام می دهند.

شما زمان ، پول و انرژی کمتری هزینه کرده و در مقابل از بهترین خدمات با بهترین کیفیت برخوردار شده اید.

باربری شبانه روزی وانت بار در منطقه جنت آباد

یکی از مواردی که ممکن است ذهن مشتریان را درگیر کند، ساعت مناسب تحویل بار است که هم آرامش شما و همسایگان حفظ شود و هم اینکه هنگام تحویل بار، در منزل حضور داشته باشید.

از آنجا که اتوبار دوستان درجنت آباد به صورت 24 ساعت شبانه روز فعالیت می کند، شما می توانید در هر ساعتی که مد نظر شماست، در محل مورد نظر حاضر شده و بار را تحویل بگیرید. 

هم چنین اگر محل مورد نظر شما برای تحویل بار شهرستان نیز باشد، باربری دوستان هر ساعتی از شبانه روز که مدنظرتان باشد، بار را در شهرستان به شما تحویل می دهد.

باربری و اتوباردوستان در کنار شما عزیزان است تا حمل بار به شهرستان های مختلف ایران را در اسرع وقت و با قیمتی مناسب انجام داده و رضایت خاطر شما را فراهم آورد.

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان اتو بار دوستان در منطقه جنت آباد می توانید با ما در ارتباط باشید با کارشناسان مجرب ما صحبت کنید و هم چنین سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

https://freight-nissan.ir/post/5/%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%D9%86%D8%AA-%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF

دستگاه شیرینگ پک چیست و چه کاربردی دارد؟

 دستگاه شیرینگ پک یکی از مدل های بسته بندی محصولات مختلف می باشد، که بسته بندی این محصولات توسط حرارتی که به رول (نایلون شیرینگ) قرار داده شده در داخل آن سبب ابجاد تغییر حالت و چسبیدن پلاستیک نازک به اطراف جعبه یا بدنه ی محصول می ‌شود. دستگاه شیرینگ به طور کلی به دو دسته ی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می شوند، و نکته ی مهمی که در این مورد وجود دارد، این است، که هر مدل خود دارای زیر شاخه های دیگری می باشند. دستگاه شرینک اتوماتیک تمام مراحل لازم برای انجام شدن (مانند قرار دادن پلاستیک در اطراف محصول، برش پلاستیک، حرارت دادن به آن و...) به صورت اتوماتیک و خودکار انجام می شود. در شیرینگ نیمه اتوماتیک ممکن است، برخی از موارد نام برده شده برای مدل اتوماتیک توسط اپراتور انجام شده، و به صورت خودکار انجام نمی شود. ممکن است، که این سوال برای شما پیش بیایید، که نحوه ی کارکرد شیرینگ بسته بندی ماشین سازی شیرزاد البرز به چه صورتی می باشد؟

دستگاه شیرینگ پک چیست و چه کاربردی دارد؟

برای پاسخ به این سوال شما باید بگوییم، که عملیات شرینک کردن توسط دستگاه شرینک پک صورت می گیرد. برای انجام این کار ابتدا باید محصول مد نظر خود را به کمک نوار نقاله به داخل کوره دستگاه شیرینک کنید، در این حالت مقداری از فیلم شرینک دور محصول قرار می گیرد. محصولی که قرار است، بسته بندی شود، باید از داخل محفظه ای به نام کوره عبور داده شود. زمانی که وارد کوره می شود، به این لایه پلاستیکی حرارت دمیده می شود، تا نرم و پخته شود. با توجه به این که در انتهای کوره فن های خنک کننده قرار دارند، تا به بسته ها هوا بدمد، و لایه شرینک را خشک کند، و دور تا دور محصول را بگیرند. زمانی که این مراحل انجام شده، کار به پایان خود رسیده است، و محصول در داخل پوششی شفاف قرار گرفته است. مقدار اندازه فیلم شرینک و مقدار و زمان حرارت تاییده شده به آن توسط اپراتور دستگاه انتخاب می شود. به آن دسته از ماشین هایی که دارای کوره بزرگ هستند، دستگاه شیرینگ پک تونلی می گویند.

کاربرد شیرینک پک

  • شما می توانید با استفاده از شرینک کردن چند محصول مختلف را زمانی که در کنار هم قرار می گیرند، و تعادل ندارند، در کنار هم قرار دهید. (مانند شرینک بطری های معدنی)
  • با توجه به این که پلاستیک عایق خوبی برای رطوبت می باشد، می توانید با شرینک کردن محصولات مختلف از ورود آب و یا رطوبت به داخل محصول جلوگیری کنید.
  • شرینک کردن محصولات برخلاف بسته بندی هایی که با کارتون و مقوا انجام می شود، پوششی شفاف می باشد، که شما به راحتی می توانید نوع محصول را تشخیص دهید.
  • بسته بندی محصولات در صنایع غذایی (نوشابه ها و آب معدنی، قوطی های چای، کنسرو و کمپوت، شانه تخم مرغ و...)
  • در رستوران ها جهت بسته بندی غذا برای حفظ ظاهر غذا، قابلیت حمل آسان، دیزاین جعبه و...
  • در صنایع شیمیایی برای بسته بندی گالن های رنگ، روغن، آب رادیاتور، حلال ها و...
  • در داروسازی برای بسته بندی قوطی قرص، شربت، پماد و...
  • در زمینه ی آرایشی و بهداشتی برای بسته بندی لوسیون و کرم ها، شامپوها، عطرها و...

81

قیمت دستگاه شیرینک پک چقدر است؟

در تعیین قیمت شیرینگ پک عوامل مختلفی تأثیرگذار می باشند. یکی از این موارد نوساناتی می باشد، که در بازار وجود دارد، همین موضوع باعث می شود، تا قیمت ثابتی برای این محصول در نظر گرفته نشود، دلیل این موضوع هم این است، که به خاطر نوسانات روز به روز قیمت مواد اولیه و قطعاتی که در ماشین سازی شیرزاد البرز برای تولید دستگاه شیرینگ پک رستورانی استفاده می شود، دارای قیمت ثابتی نیست. از دیگر فاکتورهای تأثیرگذار در قیمت دستگاه شیرینگ شیرزاد البرز می توان به کیفیت قطعات استفاده شده تولید محصول، برند، ظرفیت ورودی دستگاه، آپشن های مد نظر شما برای دستگاه و... اشاره کرد. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه شیرینگ اتوماتیک و نیمه اتوماتیک با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید، و پس از کسب از اطلاعات مد نظر خود نسبت به خرید شیرینگ پک به صورت اینترنتی اقدام کنید.

82

معرفی انواع دستگاه شیرینک پک

شیرینگ شیرزاد البرز ماشین در مدل های مختلف طراحی و برای فروش به بازار عرضه می شود.

  • شرینک پک رومیزی

قابلیت پک کردن محصولاتی که دارای ابعاد کوچک و محدود هستند، را دارد.

  • شرینک پک کابینی

قابلیت پک کردن محصولاتی که دارای ابعاد کوچک هستند، را دارد.

  • شرینک پک تونلی

قابلیت پک کردن محصولاتی که دارای ابعاد بزرگ و کوچک هستند، را دارد.

  • شرینک پک اتوماتیک

قابلیت پک کردن محصولاتی که دارای ابعاد بزرگ و کوچک هستند، را دارد.

  • دستگاه لیبل شرینک

قابلیت شیرینک کردن لیبل بر روی بطری توسط تونل حرارتی

https://www.afkarnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-26/1146186-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%BE%DA%A9-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF

قیمت و خرید نوار نقاله ناودانی

 نوار نقاله ناودانی به عنوان یکی از کاربردی ترین و بهترین نوع نوار نقاله های صنعتی موجود در بازار می باشد، که قابلیت ساخت و طراحی در اندازه های مختلف با توجه به نیاز مشتریان را دارد. استفاده از این دستگاه باعث شده است، تا شما بتوانید از یکی از مدرن ترین سیستم‌ های هدایت و حمل و نقل برای جا به جایی و بارگیری محصولات مختلف استفاده کنید. این مدل از نوار نقاله ها به خاطر داشتن قرقره و تسمه آهنی می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به حمل و نقل و جا به جایی محصولات اقدام کنند. به نوار نقاله ناودانی کانوایر هم گفته می شود، و جهت جابجایی و انتقال قطعات و یا محصولات در بیشتر صنایع استفاده می شود. استفاده از این دستگاه به عنوان یکی از کم ترین هزینه ها و پربازده ترین نوع روش های حمل می باشد. از این نوار نقاله می توانید در سیستم حمل معادن، صنایع متالوژی، صنایع غذایی، صنایع بسته بندی و… استفاده کنید.

نوار نقاله ناودانی 

مشخصات نوار نقاله ناودانی 

  • تمام قطعات و مواد اولیه به کار گرفته شده در تولید نوار نقاله ناودانی باید درجه یک و مرغوب باشند. لایه بالایی و زیرین آن از پلاستیک مرغوب می باشد، و تار و پود آن باید مقاومت و استحکام لازم را داشته باشد.
  • در نوار تسمه های ساده که جهت جا به جایی مواد یکسان استفاده می شود، سطح نوار باید بدون برآمدگی و کاملاً صاف و یکنواخت باشد.
  • بیشترین قدرت کشش را داشته باشد.
  • مقاوم در برابر ضربه 
  • حمل کالاهایی با وزن بالا 

ساخت نوار نقاله ناودانی

ماشین سازی های که در زمینه ی تولید نوار نقاله های ناودانی در حال فعالیت هستند، این دستگاه را در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و تولید می کنند. علاوه بر اندازه، نوار نقاله ها از نظر ضخامت و رنگ نیز با هم تفاوت‌ هایی دارند. همان طور که قبلاً هم گفتیم، این دستگاه به جا به جایی بارها از یک نقطه به نقطه ی دیگر کمک می کنند، و متشکل از دو یا چند قرقره به همراه حلقه‌ ای بی‌ انتها از تسمه یا نوار است، که به کمک آن‌ ها حمل بار انجام می‌ شود. بعضی از صنایع از نوار نقاله ناودانی جنس فلزی و برخی دیگر از جنس لاستیکی استفاده می کنند، ولی نوع لاستیکی آن بیشتر کاربرد را دارد.

کاربرد نوار نقاله ناودانی

با توجه به این که این نوع از روش های بارگیری نسبت به برخی روش‌ های دیگر از بازدهی بالاتر و هزینه ی کمتری برخوردار است، توانسته است، در سیستم معادن، صنایع متالوژی، صنایع بسته‌ بندی، صنایع غذایی و… مورد استفاده قرار بگیرند. نوار نقاله ناودانی از ناودان‌ های کوچک و بزرگی برخوردار است، که با وجود این ناودان‌ های اجسام و محصولات ریز بدون این که در طول مسیر دچار ریزش شوند، به نقطه مورد نظر جا به جا می‌ شود.

خرید نوار نقاله ناودانی

اگر در کسب و کار مورد نظر خود برای جا به جا کردن کالاهای مختلف احتیاج به سازه ای ساده دارید، نوار نقاله ناودانی به عنوان بهترین گزینه برای انتخاب می باشد. در صورتی که قصد خرید نوار نقاله ناودانی دارید، می توانید با کارشناسان ما در مجموعه تماس گرفته، و پس از کسب اطلاعات مورد نیاز خود در مورد ابعاد و اندازه ی دستگاه نسبت به خرید اقدام کنید.

قیمت نوار نقاله ناودانی

قیمت نوار نقاله ناودانی

قیمت نوار نقاله ناودانی با توجه ابعاد و اندازه ای که قرار است، نوار نقاله طراحی و ساخته شود، متغیر می باشد. علاوه بر این مورد نوساناتی که در مورد خرید مواد اولیه و قطعات وجود دارد، باعث می شود، تا قیمت ثابتی برای این دستگاه در نظر نگیریم. جهت اطلاع از قیمت به روز محصول با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

https://shirzadmachine.com/post/49/%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C

بهترین مارک فریزر صندوقی کدام است؟

 فریزر صندوقی (یخچال صندوقی) یکی از پرفروش ترین محصولات صنایع برودتی سردین کالا می باشد، که شما می توانید برای نگهداری محصولات مختلف اعم از انواع مواد غذایی، بستنی ها، گوشت و مرغ منجمد، گوشت، سبزیجات و… با توجه به نوع فریزر صندوقی بدون برفک از آن استفاده کنید. یخچال فریزر صندوقی نسبت به فریزرهایی که به صورت ایستاده طراحی می شوند، کارایی بیشتری دارند، دلیل این موضوع هم این است، که فریزر صندوقی فروشگاهی فضای کمتری را برای قرار گیری در محیط اشغال می کند، ولی در عوض می تواند محصولات بیشتری را با توجه به گنجایش فریزر صندوقی مغازه نگهداری کنند. فریزر صندوقی کوچک و بزرگ تولید شده در گروه تولیدی سردین کالا در ابعاد و گنجایش های مختلف ۲۶۰ لیتری تا ۶۵۰ لیتری با توجه به نوع فریزر خوابیده (خانگی، یخچال بستنی، طرح قدیم یا استیل) طراحی و برای فروش به بازار عرضه می شوند.

فریزر صندوقی

جنس شیشه های فریزرصندوقی از نوع شیشه ای نشکن و محدب می باشد، شیشه ای بودن درب یخچال فریزر بستنی باعث می شود، تا شما قبل از باز کردن درب فریزر محصول خود را انتخاب کرده، و بعد از آن درب یخچال فریزر خوابیده را باز کنید. برق مصرفی یخچال خوابیده ۲۲۰ ولت می باشد، و همین موضوع باعث می شود، تا کمترین میزان انرژی را مصرف کنند، به همین خاطر به آن ها فریزر صندوقی کم مصرف هم می گویند. در یخچال صندوقی شیشه های خم در سبدهای آن قرار داده شده، تا شما بتوانید به راحتی محصولات مختلف را به صورت منظم و در سبدهای جداگانه قرار دهید.

عملکرد فریزر صندوقی

یخچال فریزر خوابیده همانند فریزرهای معمولی برای سرد نگهداشتن و انجماد مواد غذایی استفاده می‌ شوند. فریزر صندوقی درب شیشه ای برخلاف فریزرهای معمولی و ایستاده به صورت افقی طراحی و تولید می شوند، و نحوه ی عملکرد فریزر صندوقی خانگی یا صنعتی هم مانند فریزرهای معمولی است. نوع کارکرد آن ها به این صورت می باشد، که یخچال صندوقی شامل گرفتن دمای مواد غذایی و سرد کردن آن ها توسط سیستم سرمایشی می باشد. نوع سیستم سرمایشی فریزر صندوقی بزرگ و کوچک توسط قطعه‌ ای به نام کمپرسور و سیستم گاز مبرد تنظیم و کنترل می‌ شود. کمپرسور این فریزرها مبرد را پمپاژ و فشرده می‌ کند، و بعد از آن مبرد از عبور از شیر انبساط وارد فریزر می‌ شود، و محفظه ی داخلی آن و مواد غذایی را سرد می‌ کند. فن های قرار داده شده در فریزر صندوقی بستنی به گردش هوای داخل فریزر کمک می کند، و از فاسد شدن محصولات داخل فریزر جلوگیری می کنند. مبرد هم گرمای داخل فریزر را جذب می کند، و به بیرون انتقال می‌ دهد.

فریزر صندوقی درب شیشه ای مجهز به سیستم برفک زدای خودکار می باشد، که از برفک زدن کابین داخل فریزر جلوگیری می کند. جهت تنظیم و کنترل دما فریزر یک ترموستات مکانیکی بر روی بدنه ی آن در هنگام طراحی قرار داده می شود.

عملکرد فریزر صندوقی

قیمت فریزر صندوقی تولید شده در صنایع برودتی سردین کالا با توجه به عوامل مختلفی اعم از نوع فریزر، ابعاد، نوع کمپرسور، جنس شیشه، قدرت موتور، تعداد سبد، درج استیکر و یا بدون استیکر بودن و… تعیین خواهد شد. نکته ی مهمی که در مورد قیمت فریزرها وجود دارد، این است، که به خاطر نوساناتی که در مورد خرید قطعات و مواد اولیه وجود دارد، باعث می شود، تا نتوانیم قیمت ثابتی را برای آن در نظر بگیریم.

انواع مدل های فریزر صندوقی 

یخچال صندوقی بدون برفک با توجه به کاربرد و مصرفی که دارد، در مدل های مختلف طراحی و تولید می شوند. ابعاد در نظر گرفته شده برای فریزر بدون برفک متفاوت می باشد، و شما می توانید با توجه به نوع کسب و کار خود یکی از مدل ها را انتخاب کنید. از فریزرهای صندوقی کوچک خانگی گرفته تا فریزرهای صندوقی بزرگ که مناسب فضاهای صنعتی یا تجاری مثل فروشگاه‌ ها هستند. مدلی که بیشتر مناسب مصارف خانگی می باشند، حجم و ابعاد کوچکتری دارد، ولی مدل‌ هایی که مناسب برای فروشگاه‌ ها می باشند، حجم و ابعاد بزرگتری دارند، و مواد غذایی بیشتری را در درون خود جای می‌ دهند.

  • فریزر صندوقی برای منزل

فریزر صندوقی خانگی به عنوان یکی از کوچکترین و کم حجم‌ ترین انواع فریزر صندوقی می باشد، که بهترین گزینه برای آن دسته از خانواده هایی می باشد، پرجمعیت هستند، و برای نگهداری از محصولات خود نیاز به فضای بیشتری نیاز دارند. با توجه به این که فریزر صندوقی بدون برفک خانگی ابعاد کوچک تری دارند نسبت به سایر فریزرها دارند، اما گنجایش و ظرفیت خوبی جهت نگهداری مواد غذایی دارد. یخچال بخواب خانگی در دو مدل به صورت تک درب و دو درب طراحی و گنجایش در نظر گرفته شده برای آن ها ۲۶۰ لیتر می باشد. قیمت فریزر صندوقی بدون برفک با توجه به مدل انتخاب شده توسط شما بستگی دارد.

  • فریزر بستنی

یخچال بستنی یکی دیگر از انواع فریزر صندوقی می باشد، که شما می توانید برای نگهداری محصولات خود با توجه به نوع کسب و کار خود از آن استفاده کنید. گنجایش در نظر گرفته شده برای یخچال بستنی مهین ۳۰۰ لیتر تا ۶۵۰ لیتر می باشد. یخچال فریزر بستنی سردین کالا در ابعاد متوسط یا بزرگ تولید می‌ شود، و دارای طبقات و قفسه‌ های متعددی برای نگهداری مواد غذایی می باشند. درب در نظر گرفته شده برای یخچال صندوقی فروشگاهی معمولی از نوع شیشه‌ ای و افقی می باشد. فریزر صندوقی ۱۰۰ لیتری به عنوان یکی از مدل های بسیار پرطرفدار یخچال فریزر صندوقی بستنی می باشد، که شما می توانید با گنجایش در نظر گرفته شده برای آن محصولات مختلف را در داخل آن نگه دارید. این مدل در کنار حجم مناسب خود فضای چندان زیادی را اشغال نمی‌ کند، به همین خاطر می توانید در مکان هایی که کمبود فضا دارید، از آن استفاده کنید.
از این نوع فریزر برای نگهداری مواد غذایی دیگر مثل مواد لبنی و پروتئینی هم می‌ توانید استفاده کنید. به شرط این که به درجه دمای لازم برای نگهداری سایر اقلام غذایی و تفاوت آن ها با نگهداری بستنی توجه شود.

  • فریزر صندوقی استیل

فریزر صندوقی طرح قدیم که ممکن است، تحت عنوان فریزر استیل خوابیده هم شناخته شود، مناسب برای منجمد کردن و نگهداری محصولات پروتئینی از جمله مرغ و ماهی، بستنی، سبزیجات، گوشت، مرغ، ماهی، میگو و… می باشد. فریزر صندوقی استیل به صورت چهار درب و شش درب (معمولی و خشک کن) طراحی و تولید می شود.

https://diyarmirza.ir/1401/07/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%88%d9%82%db%8c-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

وانت بار اکباتان | نیسان بار تلفنی ارزان

 وانت بار اکباتان تهران با مدیریت مجرب ، کارشناسان متخصص و کادری قوی و مسئولیت پذیر، ارائه دهنده کلیه خدمات، امکانات و تجهیزات باربری در تهران و شهرستان ها می باشد. 

وانت بار دوستان بدلیل داشتن سابقه و تجربه بسیار، یکی از محبوب ترین باربری ها در کشور محسوب می شود.

هر عضو از وانت بار غرب تهران در اکباتان وظایف خود را به خوبی می داند و آن را انجام می دهد و تلاش شبانه روزی اعضای اتوبارو اطمینان و همراهی مشتریان باعث شده که در دهه گذشته از پرافتخارترین باربری های کشور شود.

بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل با وانت بار در اکباتان

بسته بندی لوازم و اثاثیه در اسباب کشی در تهران- وانت بار دوستان

همواره یکی از نگرانی های مشتریان ما و کسانی که قصد حمل و نقل اسباب و اثاثیه خود را دارند طرز و نحوه بسته بندی است.

ویژگی های بسته بندی صحیح 

  • بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم بصورت صحیح باعث راحتی و افزایش سرعت جابجایی آنها می شود.

  • بسته بندی اسباب منزل و شرکت ها به شکل درست، سبب وارد شدن خسارات کمتری به آنها هنگام حمل بار و جابجایی می گردد.

  • نوع بسته بندی در انتخاب خودرو نیز تاثیر گذار است. وسایلی که به طرز صحیح بسته بندی شده اند فضای کمتری را می گیرند و از این رو ماشین کوچکتر و تعداد دفعات رفت و آمد کمتری لازم دارد و از این طریق بر قیمت حمل بار نیز تاثیر می گذارد.

  • زمانی که وسایل منزل به شکلی درست بسته بندی شوند، پیدا کردن، باز کردن و چیدن آنها در مکان جدید بسیار سریع تر انجام می گیرد.

کارتن اسباب کشی و کارتن حمل بار 5 لایه با مقاومت بالا از ابزار مفید در جابجایی است. کارتن اسباب کشی قطعاً یکی از ضروری‌ترین تجهیزات در باربری است.

برای بسته بندی تمامی وسایل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.از مشخصه‌های اصلی یک جعبه اسباب کشی این است که مقاومت بالایی داشته باشد و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبی تحمل کند. پس از چیدن منظم وسایل در کارتون های حمل بار لازم است تا درب آن را با چسب محکم ببندید. برای اطمینان بیشتر آن را حتماً طناب‌ پیچ نیز کنید.

امنیت و اطمینان در حمل و نقل توسط وانت بار در منطقه اکباتان

ایمنی و اطمینان خاطر در هنگام جابجایی در تهران- وانت بار دوستان

این روزها نحوه بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل اهمیت بسیاری دارد و کیفیت بسته بندی اثاثیه موجب می شود که تا حد زیادی ایمنی و سلامت بار تضمین شود. 

ذکر این نکته مهم و اساسی است که یکی از بخش های مهم خدمات اتو بار دوستان مرحله ایمنی در بسته بندی و سپس ایمنی در حمل و نقل می باشد.

اتوبار دوستان در منطقه اکباتان با سابقه ی درخشان در شهر تهران یکی از شرکت های موفق در حوضه حمل و نقل بوده است، با استفاده از ماشین آلات مجهز و پیشرفته با کارگران مجرب و توانا در خدمت همشهریان عزیز میباشد.

باربری تهران با وانت بار، حمل بار از اکباتان به شهرستان ها 

در واقع حمل بار به خارج از شهر بارگیری کار سخت و حساسی می باشد و نیاز به مهارت خاص خود دارد.چرا که احتمال آسیب و صدمه به بار بدلیل بعد مسافت و مشکلات جاده ای بیشتر می شود.
بنابراین بسته بندی لوازم به صورت صحیح ، استفاده از پرسنل دوره دیده و حرفه ای جهت چیدن درست و صحیح بار در خودروی حمل بار به شهرستان و همچنین استفاده از رانندگان با سابقه و مجرب که آشنایی لازم برای حمل بار جاده ای را داشته باشند از جمله مواردی است که باربری دوستان جهت حمل بار به شهرستان و باربری های برون شهری تهران آنها را در نظر گرفته و با دقت رعایت می نماید.

وانت بارو وانت بار تلفنی در منطقه اکباتان

باربری و اتوباردوستان در منطقه اکباتان با ارائه خدمات شبانه روزی در زمینه بسته بندی و حمل و نقل اثاثیه منازل ،توسط کادر مجرب و حرفه ای در خدمت همشهریان عزیز در استان تهران و شهرستان ها است .

ما در وانت بار و وانت بار تلفنی دوستان با استفاده از بهترین و مدرن ترین تجهیزات این کار را برای شما انجام می دهیم.

استرس های اسباب کشی در شهر تهران بسیار زیاد است و از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که برای کاهش و یا رهایی از این استرس، اثاث کشی در تهران را باوانت بار و وانت بار تلفنی دوستان در اکباتان تجربه کنید.

باربری ارزان و مقرون به صرفه توسط اتو بار اکباتان

باربری و جابجایی ارزان و قیمت مناسب با اتوبار دوستان در تهران-وانت بار دوستان

وانت بار ارزان به کیفیت خدمات خود می اندیشد. این نوع باربری ها در تلاشند که خدمات با کیفیت ارائه دهند تا رضایت مشتری جلب شود.

در باربری و اتوبار های حرفه ای پرسنل همگی حرفه ای می باشند چون هم دوره دیده اند و هم تجهیزات بسته بندی با کیفیت و ماشین های حمل بار مناسب در اختیار دارند. به این ترتیب فرآیند حمل اثاثیه شما هر چه دقیق تر، سریع تر و مطمئن تر انجام خواهد شد. و این همان ذخیره پول می باشد که برای شما انجام می دهند.

شما زمان ، پول و انرژی کمتری هزینه کرده و در مقابل از بهترین خدمات با بهترین کیفیت برخوردار شده اید.

قیمت و تعرفه مناسب و منصفانه وانت بار منطقه اکباتان

قیمت مناسب و مقرون به صرفه باربری در اکباتان تهران- وانت بار دوستان

اولین سوالی که از باربر و یا شرکت باربری می شود، در مورد لیست خدمات و تعرفه های شرکت است.

در واقع عملکرد وانت بارتهران  به نرخ قیمت باربری بستگی دارد و می توان گفت قیمت باربری برای مردم اهمیت دارد.

نرخ قیمت باربری بر اساس اتحادیه باربری تهران می باشد. لازم به ذکر است که اگر قصد استفاده از هر باربری را دارید به این نکته دقت کنید و زیر بار هزینه اضافی نروید.

ذکر این نکته لازم است که تعرفه باربری مربوط به حمل و بسته بندی و جابجایی بر اساس تعداد طبقات ، وجود یا عدم وجود آسانسور، تعداد و ساعت کار کارگران متغیر است و بنا بر شرایط کار، قیمت در اتحادیه می تواند کم یا زیاد شود.

جهت اطلاع از میزان دقیق تعرفه باربری با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

باربری شبانه روزی وانت بار دوستان در منطقه اکباتان 

یکی از مواردی که ممکن است ذهن مشتریان را درگیر کند، ساعت مناسب تحویل بار است که هم آرامش شما و همسایگان حفظ شود و هم اینکه هنگام تحویل بار، در منزل حضور داشته باشید.

از آنجا که اتوبار دوستان در اکباتان به صورت 24 ساعت شبانه روز فعالیت می کند، شما می توانید در هر ساعتی که مد نظر شماست، در محل مورد نظر حاضر شده و بار را تحویل بگیرید. 

هم چنین اگر محل مورد نظر شما برای تحویل بار شهرستان نیز باشد، باربری دوستان هر ساعتی از شبانه روز که مدنظرتان باشد، بار را در شهرستان به شما تحویل می دهد.

باربری و اتوباردوستان در کنار شما عزیزان است تا حمل بار به شهرستان های مختلف ایران را در اسرع وقت و با قیمتی مناسب انجام داده و رضایت خاطر شما را فراهم آورد.

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان اتو بار دوستان در منطقه اکباتان می توانید با ما در ارتباط باشید با کارشناسان مجرب ما صحبت کنید و هم چنین سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

 

وانت بار چیتگر و وانت تلفنی چیتگر

 وانت بار دوستان در منطقه چیتگر تهران با مدیریت مجرب ، کارشناسان متخصص و کادری قوی و مسئولیت پذیر، ارائه دهنده کلیه خدمات، امکانات و تجهیزات باربری در تهران و شهرستان ها می باشد. 

وانت بار دوستان بدلیل داشتن سابقه و تجربه بسیار، یکی از محبوب ترین باربری ها در کشور محسوب می شود.

هر عضو از وانت بار غرب تهران در چیتگر وظایف خود را به خوبی می داند و آن را انجام می دهد و تلاش شبانه روزی اعضای اتوبارو اطمینان و همراهی مشتریان باعث شده که در دهه گذشته از پرافتخارترین باربری های کشور شود.

بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل با وانت بار در چیتگر

بسته بندی لوازم و اثاثیه وانت بار دوستان

همواره یکی از نگرانی های مشتریان ما و کسانی که قصد حمل و نقل اسباب و اثاثیه خود را دارند طرز و نحوه بسته بندی است.

ویژگی های بسته بندی صحیح 

  • بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم بصورت صحیح باعث راحتی و افزایش سرعت جابجایی آنها می شود.

  • بسته بندی اسباب منزل و شرکت ها به شکل درست، سبب وارد شدن خسارات کمتری به آنها هنگام حمل بار و جابجایی می گردد.

  • نوع بسته بندی در انتخاب خودرو نیز تاثیر گذار است. وسایلی که به طرز صحیح بسته بندی شده اند فضای کمتری را می گیرند و از این رو ماشین کوچکتر و تعداد دفعات رفت و آمد کمتری لازم دارد و از این طریق بر قیمت حمل بار نیز تاثیر می گذارد.

  • زمانی که وسایل منزل به شکلی درست بسته بندی شوند، پیدا کردن، باز کردن و چیدن آنها در مکان جدید بسیار سریع تر انجام می گیرد.


کارتن اسباب کشی و کارتن حمل بار 5 لایه با مقاومت بالا از ابزار مفید در جابجایی است. کارتن اسباب کشی قطعاً یکی از ضروری‌ترین تجهیزات در باربری است.

برای بسته بندی تمامی وسایل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.از مشخصه‌های اصلی یک جعبه اسباب کشی این است که مقاومت بالایی داشته باشد و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبی تحمل کند. پس از چیدن منظم وسایل در کارتون های حمل بار لازم است تا درب آن را با چسب محکم ببندید. برای اطمینان بیشتر آن را حتماً طناب‌ پیچ نیز کنید.

باربری تهران با وانت بار، حمل بار از چیتگر به شهرستان ها 

در واقع حمل بار به خارج از شهر بارگیری کار سخت و حساسی می باشد و نیاز به مهارت خاص خود دارد.چرا که احتمال آسیب و صدمه به بار بدلیل بعد مسافت و مشکلات جاده ای بیشتر می شود.
بنابراین بسته بندی لوازم به صورت صحیح ، استفاده از پرسنل دوره دیده و حرفه ای جهت چیدن درست و صحیح بار در خودروی حمل بار به شهرستان و همچنین استفاده از رانندگان با سابقه و مجرب که آشنایی لازم برای حمل بار جاده ای را داشته باشند از جمله مواردی است که باربری دوستان جهت حمل بار به شهرستان و باربری های برون شهری تهران آنها را در نظر گرفته و با دقت رعایت می نماید.

امنیت و اطمینان در حمل و نقل توسط وانت بار در منطقه چیتگر

اطمینان خاطر و آرامش در حمل و نقل در چیتگر با وانت بار دوستان

این روزها نحوه بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل اهمیت بسیاری دارد و کیفیت بسته بندی اثاثیه موجب می شود که تا حد زیادی ایمنی و سلامت بار تضمین شود. 

ذکر این نکته مهم و اساسی است که یکی از بخش های مهم خدمات اتو بار دوستان مرحله ایمنی در بسته بندی و سپس ایمنی در حمل و نقل می باشد.

اتوبار دوستان در منطقه چیتگر با سابقه ی درخشان در شهر تهران یکی از شرکت های موفق در حوضه حمل و نقل بوده است، با استفاده از ماشین آلات مجهز و پیشرفته با کارگران مجرب و توانا در خدمت همشهریان عزیز میباشد.

باربری ارزان و مقرون به صرفه توسط اتو بار دوستان در چیتگر

جابجایی و حمل و نقل با قیمت مقرون به صرفه در چیتگر -نیسان بار دوستان

وانت بار ارزان به کیفیت خدمات خود می اندیشد. این نوع باربری ها در تلاشند که خدمات با کیفیت ارائه دهند تا رضایت مشتری جلب شود.

در باربری و اتوبار های حرفه ای پرسنل همگی حرفه ای می باشند چون هم دوره دیده اند و هم تجهیزات بسته بندی با کیفیت و ماشین های حمل بار مناسب در اختیار دارند. به این ترتیب فرآیند حمل اثاثیه شما هر چه دقیق تر، سریع تر و مطمئن تر انجام خواهد شد. و این همان ذخیره پول می باشد که برای شما انجام می دهند.

شما زمان، پول و انرژی کمتری هزینه کرده و در مقابل از بهترین خدمات با بهترین کیفیت برخوردار شده اید.

وانت بار و نیسان بار تلفنی در منطقه چیتگر

باربری و اتوباردوستان در منطقه چیتگر با ارائه خدمات شبانه روزی در زمینه بسته بندی و حمل و نقل اثاثیه منازل ،توسط کادر مجرب و حرفه ای در خدمت همشهریان عزیز در استان تهران و شهرستان ها است .

ما در وانت بار تلفنی دوستان با استفاده از بهترین و مدرن ترین تجهیزات این کار را برای شما انجام می دهیم.

استرس های اسباب کشی در شهر تهران بسیار زیاد است و از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که برای کاهش و یا رهایی از این استرس، اثاث کشی در تهران را با نیسان بار و وانت بار تلفنی دوستان در چیتگر تجربه کنید.

بهترین خدمات اتوبار دوستان در تهران و شهرستان ها با وانت بار دوستان در چیتگر

ارائه بهترین خدمات با کیفیت بالا توسط وانت بار دوستان در چیتگر

اتوبار دوستان در چیتگر ارائه دهنده خدمات نوین در جهت انجام هرچه بهتر و راحت تر پروسه اسباب کشی میتواند با بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود این پروسه یا همان اثاث کشی افراد را برنامه ریزی، مدیریت و اجرا نماید.

دغدغه افراد را نسبت به انجام جابه جائی به صورت کامل پوشش داده و مسیر جدیدی در این رابطه جلوی پای افرادی که مشغله یا توان انجام این کار را ندارند قرار دهند.

باربری دوستان در منطقه چیتگر ارائه دهنده تمامی خدمات اسباب کشی شامل بسته بندی لوازم، جابجایی و ... می باشد تا بدین وسیله رضایت کامل شما مشتریان عزیز را بدست آورد.

باربری شبانه روزی وانت بار دوستان در منطقه چیتگر

یکی از مواردی که ممکن است ذهن مشتریان را درگیر کند، ساعت مناسب تحویل بار است که هم آرامش شما و همسایگان حفظ شود و هم اینکه هنگام تحویل بار، در منزل حضور داشته باشید.

از آنجا که اتوبار دوستان در چیتگر به صورت 24 ساعت شبانه روز فعالیت می کند، شما می توانید در هر ساعتی که مد نظر شماست، در محل مورد نظر حاضر شده و بار را تحویل بگیرید. 

هم چنین اگر محل مورد نظر شما برای تحویل بار شهرستان نیز باشد، باربری دوستان هر ساعتی از شبانه روز که مدنظرتان باشد، بار را در شهرستان به شما تحویل می دهد.

باربری و اتوباردوستان در کنار شما عزیزان است تا حمل بار به شهرستان های مختلف ایران را در اسرع وقت و با قیمتی مناسب انجام داده و رضایت خاطر شما را فراهم آورد.

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان اتو بار دوستان در منطقه چیتگر می توانید با ما در ارتباط باشید با کارشناسان مجرب ما صحبت کنید و هم چنین سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

قیمت و تعرفه مناسب و منصفانه وانت بار دوستان در منطقه چیتگر

تعرفه مناسب باربری در چیتگر با وانت بار دوستان

اولین سوالی که از باربر و یا شرکت باربری می شود، در مورد لیست خدمات و تعرفه های شرکت است.

در واقع عملکرد وانت بارتهران  به نرخ قیمت باربری بستگی دارد و می توان گفت قیمت باربری برای مردم اهمیت دارد.

نرخ قیمت باربری بر اساس اتحادیه باربری تهران می باشد. لازم به ذکر است که اگر قصد استفاده از هر باربری را دارید به این نکته دقت کنید و زیر بار هزینه اضافی نروید.

ذکر این نکته لازم است که تعرفه باربری مربوط به حمل و بسته بندی و جابجایی بر اساس تعداد طبقات ، وجود یا عدم وجود آسانسور، تعداد و ساعت کار کارگران متغیر است و بنا بر شرایط کار، قیمت در اتحادیه می تواند کم یا زیاد شود.

جهت اطلاع از میزان دقیق تعرفه باربری با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

ارائه تجهیزات و امکانات لازم اسباب کشی توسط اتوبار دوستان در چیتگر

ارائه امکانات و تجهیزات اثاث کشی و باربری توسط نیسان بار دوستان در چیتگر

جابجایی وسایل و اثاثیه بدون بسته بندی اصولی و صحیح تقریبا غیر ممکن است و البته بسته بندی صحیح باعث می شود که چیدمانی آسان و سریع پیش رو داشته باشیم.

تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای اسباب کشی 

  1. کارتن های رگال دار مخصوص البسه 

  2. کارتن های استریل جهت مواد غذایی فریز شده

  3. کارتن های بزرگ و کوچک چند لایه جهت جابجایی اثاثیه و خرده ریزها 

  4. چسب پهن، ماژیک، برچسب 

  5. عایق های ضربه گیر 

  6. کیف حمل رخت خواب 

محافظت از لوازم باارزش در اسباب کشی توسط وانت بار دوستان در چیتگر

مراقبت و نگهداری از لوازم باارزش و گران قیمت شما در باربری دوستان در چیتگر

خدمات باربری با هدف یاری رساندن به کسانی که قصد جابجایی را دارند صورت می گیرد. اگر شما از خدمات بهترین شرکت های فعال در این زمینه ( اتوبار دوستان در چیتگر) بهره مند شوید از عهده باربری وسایل خود در سریع ترین زمان ممکن و براحتی برمی آیید و در پایان نیز از نتیجه کار خود راضی خواهید بود.

در واقع یکی از نکات مهم قبل از اسباب کشی این است که از قبل آماده جمع آوری وسایل باشید به خصوص وسایل ارزشمند.

لوازم و وسایل گرانبها و یا با ارزش اشخاص حقیقی (مدارک و لوازم شخصی) و یا اشخاص حقوقی (مدارک و یا سرمایه های شرکت ها، سازمان ها) که هر کدام به چند دسته تقسیم بندی می شوند و باید در حفظ و نگهداری آنها کاملا دقت کرد چرا که در صورت گم شدن و یا آسیب دیدن در زمان باربری و حمل بار، ممکن است دچار ضررهای جبران ناپذیری شوید.

از جمله لوازمی مانند:

  • مدارک شخصی (شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، مدارک تحصیلی، مالی، سند خانه و غیره)

  •  مدارک سازمانی و رسمی شرکت ها، سازمان ها، بانک ها شامل اسناد بسیار مهم ثبت شرکت و یا سازمان و مدارکی که صرفا مدیران به آنها دسترسی دارند (مانند بعضی از پرونده ها و اسناد مالی بسیار مهم) 

  • پول، طلا و جواهرات، ارز و کلیه دارایی ها و پس انداز خانواده 

  •  برخی اشیاء قیمتی و یادگاری های قدیمی از جمله فرش های بسیار با ارزش دست ساز و یا تابلوهای نفیس

  •  برخی اشیاء شکستنی مهم و حساس با ارزش 

 جابجایی اجسام سنگین توسط وانت بار دوستان در منطقه چیتگر

حمل و جابجایی اجسام سنگین با وانت بار دوستان در چیتگر

یکی از چالش هایی که به هنگام انجام امور مربوط به اسباب کشی و یا خرید لوازم منزل با آن رو به رو هستیم جابجایی اجسام سنگین است. حمل و جابجایی وسایلی مانند یخچال ساید بای ساید، پیانو، میز بیلیارد، گاوصندوق، مبلمان و … همواره رعایت اصول و نکات ایمنی و همچنین کمک گرفتن از افراد متبحر در این زمینه مانند کارگران حمل اثاثیه منزل را می طلبد.

پیشنهاد ما در بلند کردن جعبه ها در اسباب کشی به شما عزیزان این است که امور مربوط به جابجایی و حمل اسباب و وسایل سنگین را به باربری های مطمئن بسپارید. چراکه تمام افرادی که در باربری ها خدمات حمل و بسته بندی را انجام می دهند افرادی متبحر هستند و نسبت به حمل تمام اثاثیه های منزل و اداره تسلط کافی را دارند و بدون هیچگونه آسیب دیدگی این کار را برای شما انجام می دهند.

حمل جهیزیه عروس توسط اتوبار دوستان در چیتگر

حمل بار و حمل جهیزیه عروس یکی از کارهای سخت و پیچیده ای است که می توان از شرکت های اتوبار درخواست نمود. اصولا جابجایی جهیزیه عروس حساسیت های خاص خود را دارد و باید دقت و توجه کافی به این موضوع داشت.

حمل جهیزیه عروس معمولا در گیر و دار برگزاری مراسم عروسی و پیش از آن باید انجام شود. از این رو معمولا خانواده ها فرصت کافی برای رسیدگی به تمامی امور حمل جهیزیه عروس ندارند.

برای حمل جهیزیه عروس نیاز به بسته بندی ویژه و ماشین باربری مجهزی است تا بتوان این وسایل حساس ، گرانقیمت و نو را بدون آسیب و خسارت به خانه جدید عروس و داماد منتقل نمود.

شما می توانید از شرکت های باربری و حمل بار برای حمل جهیزیه عروس استفاده نمایید. کارگر اسباب کشی ماهر و با تجربه می توانند به سرعت کل جهیزیه عروس را در زمانی کوتاه بسته بندی نمایند و سپس آنها را درون کامیون حمل اثاثیه بارگیری کرده و به سمت مقصد حرکت نمایند. کار این افراد تنها با تخلیه جهیزیه تمام  نمی شود بلکه شما می توانید برای چیدمان وسایل در جای خود از باربران کمک بگیرید.

آن ها سنگین ترین و مشکل ترین وسایل مثل

  • یخچال ساید بای ساید

  • میز نهارخوری و شیشه آن

  • آینه شمعدان

  • انواع وسایل تزئینی حساس

  • بوفه و سرویس خواب

و ... را به سادگی حمل نموده و در جایی که مد نظر شماست قرار می دهند.

استفاده از خدمات باربری دوستان باعث می شود تا بدون اینکه سلامتی خود را به خطر بیندازید و حین جابجایی دچار مشکل شوید و به وسایلتان خسارتی وارد شود بتوانید باربری بدون دردسر را تجربه نمایید.

https://freight-nissan.ir/post/31/%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%AA%DA%AF%D8%B1

وانت بار ستارخان (ارائه خدمات شبانه روزی)

 وانت بار دوستان در منطقه ستارخان تهران با مدیریت مجرب ، کارشناسان متخصص و کادری قوی و مسئولیت پذیر، ارائه دهنده کلیه خدمات، امکانات و تجهیزات باربری در تهران و شهرستان ها می باشد. 

وانت بار دوستان بدلیل داشتن سابقه و تجربه بسیار، یکی از محبوب ترین باربری ها در کشور محسوب می شود.

هر عضو از وانت بار غرب تهران در ستارخان وظایف خود را به خوبی می داند و آن را انجام می دهد و تلاش شبانه روزی اعضای اتوبارو اطمینان و همراهی مشتریان باعث شده که در دهه گذشته از پرافتخارترین باربری های کشور شود.

بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل با وانت بار در ستارخان

بسته بندی لوازم و اثاثیه وانت بار دوستان

همواره یکی از نگرانی های مشتریان ما و کسانی که قصد حمل و نقل اسباب و اثاثیه خود را دارند طرز و نحوه بسته بندی است.

ویژگی های بسته بندی صحیح 

  • بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم بصورت صحیح باعث راحتی و افزایش سرعت جابجایی آنها می شود.

  • بسته بندی اسباب منزل و شرکت ها به شکل درست، سبب وارد شدن خسارات کمتری به آنها هنگام حمل بار و جابجایی می گردد.

  • نوع بسته بندی در انتخاب خودرو نیز تاثیر گذار است. وسایلی که به طرز صحیح بسته بندی شده اند فضای کمتری را می گیرند و از این رو ماشین کوچکتر و تعداد دفعات رفت و آمد کمتری لازم دارد و از این طریق بر قیمت حمل بار نیز تاثیر می گذارد.

  • زمانی که وسایل منزل به شکلی درست بسته بندی شوند، پیدا کردن، باز کردن و چیدن آنها در مکان جدید بسیار سریع تر انجام می گیرد.


کارتن اسباب کشی و کارتن حمل بار 5 لایه با مقاومت بالا از ابزار مفید در جابجایی است. کارتن اسباب کشی قطعاً یکی از ضروری‌ترین تجهیزات در باربری است.

برای بسته بندی تمامی وسایل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.از مشخصه‌های اصلی یک جعبه اسباب کشی این است که مقاومت بالایی داشته باشد و بتواند وزن بار درون خود را به‌خوبی تحمل کند. پس از چیدن منظم وسایل در کارتون های حمل بار لازم است تا درب آن را با چسب محکم ببندید. برای اطمینان بیشتر آن را حتماً طناب‌ پیچ نیز کنید.

باربری تهران با وانت بار، حمل بار از ستارخان به شهرستان ها 

در واقع حمل بار به خارج از شهر بارگیری کار سخت و حساسی می باشد و نیاز به مهارت خاص خود دارد.چرا که احتمال آسیب و صدمه به بار بدلیل بعد مسافت و مشکلات جاده ای بیشتر می شود.
بنابراین بسته بندی لوازم به صورت صحیح ، استفاده از پرسنل دوره دیده و حرفه ای جهت چیدن درست و صحیح بار در خودروی حمل بار به شهرستان و همچنین استفاده از رانندگان با سابقه و مجرب که آشنایی لازم برای حمل بار جاده ای را داشته باشند از جمله مواردی است که باربری دوستان جهت حمل بار به شهرستان و باربری های برون شهری تهران آنها را در نظر گرفته و با دقت رعایت می نماید.

امنیت و اطمینان در حمل و نقل توسط وانت بار در منطقه ستارخان

اطمینان خاطر و آرامش در حمل و نقل در ستارخان با وانت بار دوستان

این روزها نحوه بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل اهمیت بسیاری دارد و کیفیت بسته بندی اثاثیه موجب می شود که تا حد زیادی ایمنی و سلامت بار تضمین شود. 

ذکر این نکته مهم و اساسی است که یکی از بخش های مهم خدمات اتو بار دوستان مرحله ایمنی در بسته بندی و سپس ایمنی در حمل و نقل می باشد.

اتوبار دوستان در منطقه ستارخان با سابقه ی درخشان در شهر تهران یکی از شرکت های موفق در حوضه حمل و نقل بوده است، با استفاده از ماشین آلات مجهز و پیشرفته با کارگران مجرب و توانا در خدمت همشهریان عزیز میباشد.

باربری ارزان و مقرون به صرفه توسط اتو بار دوستان در ستارخان

جابجایی و حمل و نقل با قیمت مقرون به صرفه در ستارخان -نیسان بار دوستان

وانت بار ارزان به کیفیت خدمات خود می اندیشد. این نوع باربری ها در تلاشند که خدمات با کیفیت ارائه دهند تا رضایت مشتری جلب شود.

در باربری و اتوبار های حرفه ای پرسنل همگی حرفه ای می باشند چون هم دوره دیده اند و هم تجهیزات بسته بندی با کیفیت و ماشین های حمل بار مناسب در اختیار دارند. به این ترتیب فرآیند حمل اثاثیه شما هر چه دقیق تر، سریع تر و مطمئن تر انجام خواهد شد. و این همان ذخیره پول می باشد که برای شما انجام می دهند.

شما زمان ، پول و انرژی کمتری هزینه کرده و در مقابل از بهترین خدمات با بهترین کیفیت برخوردار شده اید.

وانت بار و نیسان بار تلفنی در منطقه ستارخان

باربری و اتوباردوستان در منطقه ستارخان با ارائه خدمات شبانه روزی در زمینه بسته بندی و حمل و نقل اثاثیه منازل ،توسط کادر مجرب و حرفه ای در خدمت همشهریان عزیز در استان تهران و شهرستان ها است .

ما در وانت بار تلفنی دوستان با استفاده از بهترین و مدرن ترین تجهیزات این کار را برای شما انجام می دهیم.

استرس های اسباب کشی در شهر تهران بسیار زیاد است و از این رو به شما پیشنهاد می کنیم که برای کاهش و یا رهایی از این استرس، اثاث کشی در تهران را با نیسان بار و وانت بار تلفنی دوستان در ستارخان تجربه کنید.

بهترین خدمات اتوبار دوستان در تهران و شهرستان ها با وانت بار دوستان در ستارخان

ارائه بهترین خدمات با کیفیت بالا توسط وانت بار دوستان در ستارخان

اتوبار دوستان در ستارخان ارائه دهنده خدمات نوین در جهت انجام هرچه بهتر و راحت تر پروسه اسباب کشی میتواند با بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود این پروسه یا همان اثاث کشی افراد را برنامه ریزی، مدیریت و اجرا نماید.

دغدغه افراد را نسبت به انجام جابه جائی به صورت کامل پوشش داده و مسیر جدیدی در این رابطه جلوی پای افرادی که مشغله یا توان انجام این کار را ندارند قرار دهند.

باربری دوستان در منطقه ستارخان ارائه دهنده تمامی خدمات اسباب کشی شامل بسته بندی لوازم، جابجایی و ... می باشد تا بدین وسیله رضایت کامل شما مشتریان عزیز را بدست آورد.

باربری شبانه روزی وانت بار دوستان در منطقه ستارخان

یکی از مواردی که ممکن است ذهن مشتریان را درگیر کند، ساعت مناسب تحویل بار است که هم آرامش شما و همسایگان حفظ شود و هم اینکه هنگام تحویل بار، در منزل حضور داشته باشید.

از آنجا که اتوبار دوستان در ستارخان به صورت 24 ساعت شبانه روز فعالیت می کند، شما می توانید در هر ساعتی که مد نظر شماست، در محل مورد نظر حاضر شده و بار را تحویل بگیرید. 

هم چنین اگر محل مورد نظر شما برای تحویل بار شهرستان نیز باشد، باربری دوستان هر ساعتی از شبانه روز که مدنظرتان باشد، بار را در شهرستان به شما تحویل می دهد.

باربری و اتوباردوستان در کنار شما عزیزان است تا حمل بار به شهرستان های مختلف ایران را در اسرع وقت و با قیمتی مناسب انجام داده و رضایت خاطر شما را فراهم آورد.

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان اتو بار دوستان در منطقه ستارخان می توانید با ما در ارتباط باشید با کارشناسان مجرب ما صحبت کنید و هم چنین سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

قیمت و تعرفه مناسب و منصفانه وانت بار دوستان در منطقه ستارخان

تعرفه مناسب باربری در ستارخان با وانت بار دوستان

اولین سوالی که از باربر و یا شرکت باربری می شود، در مورد لیست خدمات و تعرفه های شرکت است.

در واقع عملکرد وانت بارتهران  به نرخ قیمت باربری بستگی دارد و می توان گفت قیمت باربری برای مردم اهمیت دارد.

نرخ قیمت باربری بر اساس اتحادیه باربری تهران می باشد. لازم به ذکر است که اگر قصد استفاده از هر باربری را دارید به این نکته دقت کنید و زیر بار هزینه اضافی نروید.

ذکر این نکته لازم است که تعرفه باربری مربوط به حمل و بسته بندی و جابجایی بر اساس تعداد طبقات ، وجود یا عدم وجود آسانسور، تعداد و ساعت کار کارگران متغیر است و بنا بر شرایط کار، قیمت در اتحادیه می تواند کم یا زیاد شود.

https://freight-nissan.ir/post/44/%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86

خرید دستگاه پرکن چسب 123

 چسب 123 یکی از انواع چسب های بسیار خوبی است که به نسبت بیشترین متقاضی را دارد و برای چسباندن انواع اشیا به کار برده می شود. دستگاه پر کن چسب 123 یکی دیگر از محصولات و ماشین آلاتی است، که مجموعه شیرزاد ماشین البرز آن را با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت تولید و سپس روانه بازار نموده است. دستگاه پرکن چسب در دو مدل تمام اتومات و نیمه اتومات ساخته و تولید می شود.

از آن جایی که چسب 123 نوعی مایع غلیظ است، دستگاه پر کن چسب 123 نیز جزو دستگاه پر کن مایعات غلیظ قرار می گیرد.

دستگاه پر کن چسب 123

دستگاه پر کن چسب 123- ماشین سازی شیرزاد

لازم است مایع چسب 123 یک سری ویژگی ها و مشخصات را دارا باشد، تا در انواع ظرف های بسته بندی قرار گیرد. ویژگی هایی از قبیل چسبندگی و غلظت. 

دستگاه پر کن چسب 123 نوعی دستگاه پر کن مایعات است، که در شرکت ها و کارخانه های صنعتی در انواع اتومات و نیمه اتومات تولید می شود، که با توجه به انواع ویژگی ها از قبیل حجم مخزن، نوع دستگاه و... ، نوع دستگاه پر کن چسب نیز متفاوت می باشد. 

مشخصات فنی دستگاه پر کن چسب 123

  1. مکانیزم عملکرد به صورت سیلندر پیستونی است.

  2. در مدلهای اتوماتیک و نیمه اتوماتیک.

  3. مناسب برای مایعات لزج.

  4. ظرفیت از ۱۰۰ تا ۳۰۰۰ سی سی.

  5. امکان تنظیم حجم تزریق با انتخاب سیلندر یعنی دارای چند نوع سیلندر است، به صورت همزمان.

  6. قطعات از استیل ۳۰۴ و با بهترین کیفیت ساخته شده اند.

  7. تعداد نازل ها بسته به حجم تولید از ۱ تا ۶ نازل قابل تنظیم است.

دستگاه پرکن چسب

ویژگی های پر کن چسب 123

  • دارای بدنه استنلس استیل است.

  • مناسب برای انواع سیالات با غلظت مختلف

  • امکان تزریق در ظروف مختلف

  • امکان تغییر حجم مخزن مناسب با نیاز

  • تعیین تعداد نازل بر حسب نیاز و با توجه به حجم تولید کاربر

  • دارای مدل های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

  • دارای سیستم ایمنی برای اپراتور به دلیل خطرناک بودن برخی مواد

دستگاه پرکن چسب قطره ای

با توجه به این که چسب قطره ای چسب پرکاربردی و پرمصرفی می باشد، ولی عمر این چسب نسبتاً کوتاه می باشد، یعنی تقریباً یک ماه بعد از باز  کردن آن می توانید از آن استفاده کنید. یکی از پرطرفدارترین چسب قطره ای چسب 123 می باشد. این دستگاه باید دارای مخزن های مختلف باشد، تا شما بتوانید هنگام استفاده از آن بتوانید وضعیت آن را تغییر دهید، و ظروف آن را پر کنید. تعداد نازل های در نظر گرفته شده برای این دستگاه با توجه به سفارش مشتریان تعیین می شود. پس هر چقدر تعداد نازل ها بیشتر باشد، می تواند ظروف بیشتری را در طول روز پر کند. در صورتی روند کار سریع تر پیش می رود، که سرعت دستگاه بالا باشد. بسته بندی چسب های 123 از سه بخش اصلی تشکیل شده است، که عبارتند از: بطری سیانواکریلات، قوطی اسپری شتاب دهنده و بخش سوم این دستگاه بستگی به سفارش مشتریان دارد، که می تواند قالب هایی باشد، که حاوی بطری های سیانو اکریلات و قوطی های اسپری یا نوعی بسته شیرینگ شده باشد.

دستگاه پرکن چسب سیلیکون

با توجه به این که دستگاه پرکن چسب در دو مدل ایرانی و خارجی تولید می شوند، و شما می توانید با توجه به میزان بودجه ای که برای خرید دستگاه در اختیار دارید، یکی از مدل ها را انتخاب کنید. به خاطر این که چسب ها خاصیت چسبندگی دارند، دستگاه های پرکنی که برای پر کردن چسب مورد استفاده قرار می گیرد، باید به گونه ای باشند، تا شما بتوانید به راحتی این مایع غلیظ و چسبناک را در آن ها پر کند. قدرت این دستگاه باید به قدری قدرتمند باشند، تا بتواند مایع را به راه بیاندازد، و تزریق کند، چون این چسب ها حالت لزج و سفتی دارند، و کار با آن ها نیز احتیاج به رعایت یک سری نکات دارد. با توجه به این که این دستگاه در دو نوع تمام اتومات و نیمه اتومات طراحی و تولید می شوند، ولی در برخی از موارد با هم تفاوت دارند. از تفاوت های بین این دو محصول می توان به سرعت پر کردن متفاوت، حجم مخزن با توجه به مواد متغیر، سرعت ترزیق به تیوپ ها به نوع وسیله بستگی دارد، تعداد نازل های استفاده شده اشاره کرد.

دستگاه پر کن چسب اتوماتیک

 نوع عملکرد دستگاه این گونه است که انجام تمامی کارها توسط خود دستگاه و بدون دخالت نیروی انسانی یا اپراتور انجام می گیرد. به همین دلیل سرعت آن بسیار بالاست. در نتیجه باعث می شود تیوپ های بیشتری در مدت زمان مشخص بسته بندی شود. 

این دستگاه برای تولید کنندگانی که میزان چسب بسیار زیادی تولید می کنند کارایی دارد. 

دستگاه پر کن چسب نیمه اتوماتیک

در این نوع از دستگاه ، تیوپ ها توسط اپراتور در دستگاه نصب می شوند و سپس مراحل پر کردن چسب به وسیله خود دستگاه انجام می گردد. به دلیل دخالت اپراتور، سرعت این دستگاه از نوع اتومات کمتر است. در مقابل از دستگاه تمام اتومات ارزان تر است.

از لحاظ نوع کیفیت و عملکرد، با دستگاه تمام اتوماتیک یکسان است. دستگاه در دو نوع اتومات و نیمه اتومات از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. 

قیمت دستگاه پرکن تک نازله

تعمیر و نگهداری دستگاه پرکن چسب قطره ای

برای نگهداری و تعمیر دستگاه پرکن چسب قطره ای احتیاج به دانش فنی و عمیق در مورد اجزای این دستگاه دارید. با توجه به این تعمیر این دستگاه مسئله ی بسیار مهمی می باشد، چون پرکن و بسته بندی آخرین و مهم ترین قسمت تولید می باشد.

مواد تشکیل دهنده اسپری چسب 123

با توجه به این که مواد اصلی تشکیل دهنده اسپری چسب 123 ماده‌ ای به نام سیانو اکریلات می باشد. این ماده چسب‌ های فوق العاده ای را درست می کند، که خاصیت چسبندگی فوق العاده سریع دارند. این ماده یک مونر اکریلیک می باشد، که پخته شده، و به شکل پلاستیک در می‌ آید. پخت یک واکنش شیمیایی می باشد، که سبب چسبندگی سطوح به هم می‌ شود. این روند می‌ تواند به وسیله گرما، رطوبت، تابش یا پرتو UV سرعت بیشتری بگیرد.

مواد تشکیل دهنده اسپری چسب 123 در مقایسه با چسب‌ قطره‌ ای سنتی تفاوت هایی دارد. با توجه به این که چسب های سنتی براساس آب تولید می شوند، این چسب از یک رزین اکریلیک تشکیل شده است. چسب 123 به خاطر شرایط خاص چسبندگی با چسب سنتی متفاوت است. دلیلش این است، که چسب سیانوآکریلات فقط زمانی می‌ تواند با یک سطح متصل شود، که رطوبت وجود داشته باشد. زمانی که این چسب بر روی یک سطح کاملاً خشک قرار گیرد، به سطح نمی‌ چسبد و پیوند ایجاد نمی‌ کند.

در مقابل زمانی که مقداری رطوبت وجود داشته باشد، مولکول‌ های موجود در چسب با رطوبت واکنش داده، و زنجیره‌ های محکمی بین دو سطح تماس تشکیل می‌ دهند. این واکنش گرما تولید می‌ کند، و فوراً انجام می‌ شود. این عملکرد با اتصال چسب سنتی که با تبخیر سیال پایه رخ می‌ دهد، متفاوت است.

کاربرد چسب 123

  • صنایع خانگی
  • صنایع پزشکی به خصوص زیبایی
  • صنایع فلزی
  • صنایع چوبی و ام دی اف
  • صنایع بتنی
  • صنایع ساختمانی
  • صنایع پلاستیکی

از دیگر موارد مصرف

  • درزگیری تانکرهای آب
  • درزگیری مصالح بتنی
  • چسباندن کاشی، پارکت، سرامیک یا سنگ
  • درزگیری مواد فلزی
  • اتصال مدارات الکترونیکی
  • اتصال روکش‌ های ورقه‌ ای
  • اتصال سطوح پلاستیکی

https://shirzadmachine.com/post/23/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%BE%D8%B1-%DA%A9%D9%86-%DA%86%D8%B3%D8%A8-123 

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 صفحه بعد