x تبلیغات
seo education

لیست قیمت یخچال نوشیدنی (نوشابه) در ابعاد کوچک و بزرگ

 یخچال نوشابه یکی دیگر از محصولات سرمایشی تولید شده در صنایع برودتی سیلور می باشد، مناسب برای استفاده در مکان های مختلف اعم از رستوران ها، فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و بزرگ، هایپرمارکت ها، هایپراستارها، کافی شاپ ها، هتل ها، سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ و... می باشد. شما می توانید یخچال ایستاده نوشیدنی را با توجه به مکانی که قرار است، یخچال را در آن جا قرار دهید، انتخاب کنید. ابعاد در نظر گرفته شده برای یخچال نوشیدنی 60 سانتی تا 1.5 متری در دو مدل تک درب و دو درب و 3 تا 9 فوت به صورت یخچال مینی بار درب شیشه ای طراحی و تولید می شوند. هم چنین شما می توانید استیکر و یا لوگوی مد نظر خود را برای درج بر روی یخچال سفارش دهید. فقط نصب استیکر و یا لوگو می تواند بر روی تعیین قیمت نهایی یخچال تأثیرگذار باشد. از استیکرهای موجود در این مجموعه می توان به پپسی، کوکاکولا، هایپ و... اشاره کرد. گنجایش یخچال مخصوص نوشیدنی با توجه به مدل شما تعیین می شود، و شما می توانید با توجه به این مورد تعداد مشخصی قوطی نوشابه را در داخل یخچال کم مصرف قرار دهید.

خرید اینترنتی محصولات: 09128396466

یخچال نوشابه

جنس شیشه های یخچال ویترینی نوشابه از نوع سکوریت نشکن می باشد. دوجداره بودن شیشه های یخچال کمک می کنند، تا در برابر ضربه های وارده مقاومت داشته باشند، و از شکسته شدن شیشه جلوگیری کنند. شیشه ای بودن درب یخچال فروشگاهی نوشیدنی باعث می شود، تا شما بتوانید به راحتی محصولات داخل یخچال را ببینید، و قبل از باز کردن درب محصول خود را انتخاب کنید. این موضوع به کاهش هدر رفت انرژی کمک می کند. طبقات یخچال آبمیوه قابلیت جا به جایی و تغییر با توجه به نوع قوطی ها و پاکت ها را دارد.

قیمت یخچال نوشابه

قیمت یخچال نوشابه

قیمت یخچال نوشابه ایستاده با توجه به موارد مختلفی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، تعیین خواهد شد. اما می توانید برای این که از لیست قیمت یخچال مغازه اطلاع پیدا کنید، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • مدل یخچال (ایستاده و مینی)
  • ابعاد و اندازه های یخچال
  • جنس بدنه (استیل و گالوانیزه)
  • نصب استیکر و یا لوگوی مد نظر شما
  • نوع ترموستات (مکانیکی و دیجیتالی)
  • جنس شیشه
  • نوع موتور و...

خرید یخچال نوشابه

در ادامه به معرفی انواع یخچال سوپرمارکت مناسب برای قرار دادن نوشابه خواهیم پرداخت، تا شما بتوانید به راحتی نسبت به خرید یخچال نوشابه اقدام کنید.

یخچال نوشیدنی تک درب

یخچال نوشیدنی تک درب

یخچال ایستاده تک درب نوشیدنی برای هر فروشگاه و سوپر مارکتی بسیار کاربردی می باشد، و نقش مهمی را در فروشگاه ها دارد، و مناسب جهت نگهداری انواع نوشیدنی ها مثل آب معدنی، هایپ، دلستر، نوشابه و... می باشد. تعداد طبقات در این نوع یخچال به انتخاب مشتری بستگی دارد، و مشتری می تواند تعداد طبقات را کم یا زیاد کند. یخچال نوشیدنی تک درب در ابعاد مختلف 60 تا 90 سانتی تولید می شوند. از دیگر ویژگی های این یخچال می توان به نورپردازی طبقات با رنگ بندی مختلف و استفاده از استیکر دلخواه شما با نام و لوگوی تجاری خود اشاره کرد. شما می توانید استیکر های هایپ، کوکا کولا و پپسی و.. را انتخاب کنید.

یخچال نوشیدنی دو درب

یخچال نوشیدنی دو درب

یخچال ایستاده دو درب نوشیدنی در ابعاد و اندازه های مختلف 60 تا 120 سانتی متری طراحی و برای فروش به بازار عرضه می شوند، و از نیازهای اولیه برای هر کسب و کاری است، که با مواد فساد پذیر سر و کار دارند، و مناسب جهت نگهداری انواع نوشیدنی ها می باشند. و در دو نوع استیل و گالوانیزه طراحی و تولید می شوند. و با توجه به ظرفیت بیشتری که این یخچال ها نسبت به یخچال های تک درب دارند، شما می توانید حجم بیشتری نوشیدنی اعم از نوشابه و آبمیوه و... در آن قرار دهید.

یخچال نوشیدنی کوچک

یخچال نوشیدنی کوچک

یخچال هتلی نوشابه در سایزهای 3 فوت، 5 فوت، 7 فوت و 9 فوت طراحی و تولید می شوند. یخچال کوچک نوشیدنی مناسب برای استفاده در مکان های مختلف اعم از منازل، اداره ها، اتاق خواب ها، هتل ها و اتاق های دانشجویی و... برای نگهداری از محصولات مختلف اعم از مواد غذایی و نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرند. مصرف انرژی این مدل از یخچال های شیشه ای مانند مدل های دیگر نیست، و کمترین میزان مصرف انرژی را دارند. همین موضوع باعث می شود، تا این مدل از یخچال ها طرفداران زیادی داشته باشند. طبقه های این یخچال ها به راحتی جدا می شوند، که می توان با توجه به نیاز آن ها را تنظیم کنیم.

یخچال های 9 فوت و 5 فوت معمولا دارای محفظه یخ هستند. در مدل هایی که یخچال کوچک فن و پروانه ندارد، می توانید برای نگهداری انواع مواد غذایی استفاده کنید. هم چنین ممکن است، برخی از مشتریان ترجیح دهند، بر روی درب یخچال دستگیره وجود داشته باشد. در صورتی که قصد دارید، از این یخچال ها در اتاق خواب های خود استفاده کنید، یخچال های کمپرسوردار به خاطر سر و صدای کمی که دارد، برای استفاده در اتاق خواب مناسب نیستند. در صورتی که قصد استفاده از یخچال را در اتاق خواب های خود را دارید، می توانید از مدل هایی که کمپرسور آن ها از نوع جذبی می باشد، انتخاب کنید. قیمت یخچال نوشابه کوچک با توجه به مدل انتخابی شما متغیر خواهد بود.

https://silver-co.ir/tag/beverage-refrigerator

یخچال پرده هوا چیست؟ راهنمای خرید و قیمت یخچال فروشگاهی

 یخچال پرده هوا یکی دیگر از تجهیزات سرمایشی تولید شده در صنایع برودتی سیلور می باشد، که شما می توانید برای نگهداری از محصولات مختلف اعم از انواع مواد غذایی، لبنیات، مواد پروتئینی، میوه و سبزیجات و... مورد استفاده قرار می گیرند. برای این که از فاسد شدن محصولاتی که در داخل یخچال بدون درب قرار داده می شود، جلوگیری کنیم، جریان هوای سرد و برودت در این نوع دستگاه‌‌ ها به صورت چرخشی و متوالی در تمام نقاط داخلی یخچال ایستاده پرده هوا در گردش می باشد، تا از خراب شدن محصولات داخل یخچال فروشگاهی بدون درب جلوگیری کند. ممکن است، برخی از افراد در مورد این که بعد از تمام شدن ساعت کاری فروشگاه ها برای حفظ برودت یخچال باید چیکار کنند. برای برطرف کردن این موضوع پرده کاور شب برای یخچال ها قرار داده شده می شود. شما می توانید در روز بعد از تایم کاری به صورت مجدد پرده کاور شب جمع‌ آوری می کنند. کابین یخچال روباز فروشگاهی بر اساس سیستم موتورخانه مرکزی طراحی می شوند، و این مسئله باعث می شود، تا سبب افزایش ارتفاع فضای یخچال می شود، و شما می توانید محصولات بیشتری را در داخل یخچال قرار دهید. رنگ یخچال‌ بدون شیشه می تواند با توجه به رنگ دیگر دکوراسیون های فروشگاه تعیین خواهد شد.

خرید اینترنتی محصول: 09128396466

قیمت یخچال پرده هوا

یخچال بدون درب پرده هوا با طراحی مدرن این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم می کند، که هر کالایی را به وضوح دیده، لمس کرده و به آسانی در سبد فروشگاهی خود بگذارند، در نتیجه با همین سبک ساده به واسطه‌ی یخچال مدرن پرده هوا، درصد فروش هر فروشگاهی روزانه به میزان قابل توجهی بالا می رود. از این روی هیچ کالایی در یخچال پرده هوا غیر قابل دید نمی باشد، و تمامی محصولات مقابل دید مشتریان قرار می گیرد. صنایع برودتی سیلور تمامی محصولات خود را به کشورهای همسایه از جمله ترکیه، افغانستان، پاکستان و عراق صادر می کند‌‌. سیستم برودت در یخچال پرده هوا بدون درب به گونه ای طراحی شده که دما به تمام طبقات یکسان تقسیم شود، این امر باعث شده که دمای طبقات یکسان باشد‌، و این امر موجب می شود، که کیفیت تمام محصولات در تمامی طبقات به خوبی حفظ شود. 

قیمت یخچال قفسه ای

خرید آنلاین یخچال پرده هوا

دمای یخچال های بدون درب باید به صورت دیجیتالی کنترل و تنظیم شود، محدوده ی دمای یخچال های پرده هوا بین 2 تا 10 درجه ی سانتی گراد می باشد. دمای داخلی یخچال را باید حتماً ثابت بماند، تا از فاسد شدن محصولات داخل یخچال جلوگیری شود. شما می توانید با توجه به فضای فروش خود طول یخچال و متراژ آن را تعیین کنید. این یخچال فروشگاهی شامل یک کمپرسور با کارایی بالا می باشد، که از گاز مبرد سازگار با محیط زیست ساخته شده است، و عملکرد تبرید و کارایی انرژی را ارائه می دهد. این مدل از یخچال های ایستاده پرده هوا به جای این که دارای درب های شیشه ای باشند، مجهز به سیستم پرده هوا می باشد، و شما می توانید تمام محصولاتی که قرار است، در فروشگاه خود آن را ارائه می دهید، را در معرض دید مشتریان خود قرار دهید.

قیمت یخچال روباز فروشگاهی دست دوم

چنین طراحی منحصر به‌ فردی باعث می‌ شود، که هوای سرد داخلی به هدر نرود، و این واحد تبرید را دارای ویژگی‌ های کاربردی و سازگار با محیط زیست می‌ کند. استفاده از نورپردازی LED باعث می شود، تا محصولاتی که در داخل قرار می دهید، به خوبی در معرض دید مشتریان قرار بگیرید، و شما بتوانید به راحتی محصول مد نظر خود را انتخاب کنید. وجود یک صفحه ی نمایش جذاب به شما کمک می کند، تا شما بتوانید نظر مشتری را جلب کنید، این یخچال فروشگاهی به خوبی و با دوام ساخته شده است، که شامل دیوارهای بیرونی از جنس استنلس استیل، که دارای مقاومت در برابر زنگ زدگی و دوام است، و دیوارهای داخلی از ABS ساخته شده است، و عایق حرارتی کار شده در ساختار این دستگاه عالی می باشد. در برخی از مواقع به درخواست مشتریان ممکن است، ضربه‌ گیرهای لوله‌ ای از جنس استنلس استیل در پایین دستگاه جهت جلوگیری از ضربه‌ های ناشی از برخورد ناگهانی ترولی‌ های فروشگاهی و ضربه‌ گیر PVC بر روی بدنه یخچال نصب کنید.

انواع یخچال پرده هوا

  • یخچال پرده هوا موتور سرخود

یخچال پرده هوا موتور سرخود

یکی از یخچال های محبوب و کاربردی در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ ای یخچال پرده هوا می باشد. این محصول در رنگ بندی های متنوع قابل عرضه است، و معمولاً با متراژ های پایین طراحی و تولید می شود. سرمایش این دستگاه از بالا و پشت وارد یخچال می شود، قطعات به کار رفته در موتور و بدنه این دستگاه از مرغوب ترین متریال ها می باشد، و با زیبایی ظاهری و شکیل بودن خود مورد توجه مشتریان قرار می گیرد. این دستگاه قابلیت ساخت در تمامی ابعاد را دارد، و دما در تمام نقاط یخچال ثابت می باشد. موتور دستگاه می‌تواند بالا یا پایین یخچال نصب شود.

  • یخچال پرده هوا موتور مرکزی

یخچال پرده هوا موتور مرکزی

این نوع یخچال از کاربردی ترین یخچال های صنعتی به شمار می رود، و مناسب برای فروشگاه ها و هایپر مارکت ها می باشد. استفاده از نور مخفی جلوه خاصی به یخچال می دهد، که این امر تاثیر بسزایی در جلب توجه مشتری دارد، و بهترین انتخاب برای به نمایش گذاشتن کامل محصولات فروشگاهی شما می باشد. یخچال پرده هوا ساخت صنایع برودتی سیلور قابل ساخت در ابعاد سفارشی برای مکان هایی که متراژ بالایی دارند، استفاده می شود. قدرت کمپرسور با توجه به متراژ و نیاز مشتری قابل تغییر است. به این دلیل که موتور این دستگاه در خارج از فضای یخچال و یا در موتور خانه قرار دارد، سرمایش آن از طریق لوله کشی به بالا و پشت یخچال وارد می شود‌. هم چنین عایقی که در بدنه این یخچال به کار رفته است، از عایق فوم پلی یورتان دانسیته می باشد. شما می توانید با خرید یخچال های پرده هوا سیلور که از کمپرسورهایی با مبرد غیر آلاینده کار می‌ کنند، در حفظ محیط زیست کمک کرده باشید.

  • یخچال ایستاده طرح پرده هوا

قیمت یخچال جلو باز

نوع عملکردی یخچال ایستاده طرح پرده هوا همانند دیگر یخچال های پرده هوا بدون درب می باشد. تنها تفاوتی که می توان به آن اشاره کرد، این است، که یخچال های ایستاده معمولی درب دارند، و از لحاظ دیگر مشخصات فنی این یخچال ها مانند دیگر یخچال های صنعتی می باشد. از آن جا که یخچال ایستاده بدون درب دارای مکانیزم و طراحی پرده هوا می باشند، با توجه به فضایی که مشتریان برای چیدمان محصولات خود در نظر گرفته شده است، ابعاد و تعداد درب های مختلفی (3 درب تا 6 درب) می توانید سفارش دهید.

  • یخچال پرده هوا خوابیده موتور سرخود

یخچال پرده هوا خوابیده موتور سرخود

از یخچال خوابیده پرده هوا جهت نگهداری از محصولات مختلف در مکان های مختلفی اعم از فروشگاه های زنجیره ای، سوپر مارکت ها، هایپراستارها و... مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این نوع از یخچال ها باعث می شود، تا مشتریان مواد غذایی مورد نیاز خود را به راحتی انتخاب کنند، و همچنین مغازه داران بتوانند به صورت ویترینی مواد غذایی خود را عرضه کنند. مکانیسم گردش هوا در این یخچال ها به صورت دائمی می باشد، و کابین یخچال همیشه سرد باقی می ماند.

  • یخچال جزیره فروشگاهی

یخچال جزیره فروشگاهی

یخچال جزیره پرده هوا با توجه به سفارش مشتریان در دو مدل شیشه خم و شیشه تخت طراحی و تولید می شوند، و در مکان های مختلفی اعم از فروشگاه های زنجیره ای، هایپر مارکت ها، سوپرمارکت ها و... مورد استفاده قرار می گیرند. یخچال جزیره ها در دو نوع موتور مرکزی و موتور سر خود تولید می شوند. از یخچال های جزیره می توان برای ویترین قصابی و قنادی هم استفاده کرد. کمپرسور قدرتمند این یخچال قابلیت نگهداری از انواع مواد غذایی برای مدت زمان طولانی را دارد.

  • یخچال پرده هوا قفسه ای

یخچال قفسه ای

یخچال پرده هوا قفسه ای جهت قرار دادن محصولات مختلف دارای تعداد قابل توجهی قفسه می باشد، و در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ کاربرد دارند. عمق هر طبقه این یخچال ۴۰ سانتی متر و مجهز به موتور مرکزی می باشد. این نوع از یخچال های پرده هوا قابلیت تنظیم قفسه ها را دارد، به همین خاطر شما می توانید عرض و ارتفاع این یخچال ها را تغییر دهید.

قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب

هنگام خرید یخچال پرده هوا باید به عوامل مختلفی اعم از نوع یخچال پرده هوا (ایستاده، خوابیده)، نوع کاربری، ابعاد و اندازه و عمق، جنس محصول، جنس یراق آلات، نوع موتور و عملکرد دستگاه نیز بستگی دارد. جهت ارتباط با ما و استعلام قیمت یخچال جلو باز و قیمت یخچال بدون موتور با شماره های درج شده، در سایت تماس حاصل فرمایید، و نسبت به خرید یخچال بدون برفک اقدام کنید.

نکات مهم برای انتخاب یخچال پرده هوا

زمانی که شما قصد خرید یخچال پرده هوا را دارید، بهتر است، به نکات مهمی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، توجه کنید.

  • اولین موضوعی که باید به آن توجه کنید، بررسی طبقات یخچال می باشد، چون باید با توجه به نوع محصول مدل یخچال را انتخاب کنید.
  • نکته ی مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، در مورد پایه های یخچال می باشد. پایه های در نظر گرفته شده برای یخچال های فروشگاهی بدون درب می تواند از نوع ثابت و یا متحرک باشد. پایه های آن باید از نظر میزان تحمل وزن مقاومت لازم را باید داشته باشند.
  • نوع پوشش انتخاب شده برای یخچال ویترینی روباز باید الکترواستاتیک، استیل باشد.
  • نورپردازی یخچال های پرده هوا مسئله ی مهم دیگری می باشد، که می تواند به طولانی تر شدن عمر دستگاه کمک کند.
  • ابعاد یخچال پرده هوا فروشگاه بدون درب با توجه به فضایی که قرار است، یخچال در آن جا قرار داده شود، توجه کنید.
  • کاور شب برقی ریموت دار یا دستی فنری از دیگر ویژگی های مهمی می باشد، که حتماً باید وجود داشته باشد.
  • بررسی برند قطعات مصرفی
  • جهت بررسی دمای یخچال و کنترل و تنظیم کردن آن مجهز به ترمومتر و نمایشگر دیجیتال می باشد، که شما می توانید آن را برنامه ریزی کنید. هم چنین باید یخچال انتخاب شده از نظر سازگاری با محیط زیست مناسب باشد.
  • در مواردی که ممکن است، یخچال شما به سرویس نساز داشته باشد، شارژ گاز یخچال روباز فروشگاهی و تعویض روغن کمپرسور حتماً باید از خدمات پس از فروش این مجموعه استفاده کنید.

یخچال فروشگاهی بدون درب

قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب

یخچال فروشگاهی بدون درب همان یخچال پرده هوا می باشد، که شما می توانید در مکان های مختلفی اعم از فروشگاه های بزرگ و کوچک، برخی از مغازه ها، هایپراستارها، هایپرمارکت ها و... مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مزیت هایی مهمی که در این یخچال ها وجود دارد، که باعث شده است، مشتریان زیاد طرفدار این نوع از یخچال ها باشند، این است، که چیدمان محصولات به وسیله ی کارکنان و همچنین برداشت و مشاهده محصولات توسط مشتریان بسیار راحت تر شده است، و همین موارد باعث می شود، تا این یخچال ها جای انواع یخچال 6 درب را بگیرند. هم چنین وجود نورپردازی برای بیشتر افرادی که قصد دارند، این نوع از یخچال ها را خرید کنید، محصولات به صورت کامل در دید مشتریان قرار می گیرند، و وجود سیستم تهویه هوا باعث می شود، هوای تازه و بدون بو درون یخچال باشد، اشاره کرد. به خاطر این که این یخچال ها با مواد خوراکی سر و کار دارند، باید عاری از هرگونه میکروب و کثیفی باشند، به خاطر علت بدنه و همه ی بخش های داخلی و بیرونی این محصولات از استیل استنلس ضد زنگ و طبقه بندی های با فاصله ساخته می شوند.

قیمت یخچال قنادی و شیرینی فروشی

 یخچال‌ قنادی یکی از تجهیزات فروشگاهی مورد نیاز برای محیط هایی می باشد، که قصد دارید، در این محیط ها به عرضه ی انواع شیرینی (تر و خشک) و دیگر محصولات بپردازید. زمانی که قصد راه اندازی قنادی ها شیرینی فروشی ها، کافی شاپ ها، کافه ها و... را داشته باشید، انتخاب یخچال و ویترین قنادی مناسب با دیگر دکوراسیون به شما کمک می کند، تا نظر مشتریانی که برای خرید به محیط کار شما مراجعه می کنند، را جلب کنید. پس به طور کلی می توان گفت، که یخچال شیرینی تا حدود زیادی منعکس‌ کننده نظم و تمیزی، و حساسیت شما بر روی طراحی مغازه ی شما را نشان می دهد. این مسئله به عنوان یکی از مهم ترین ارکانی به شما می رود، که می تواند در میزان سود حاصل از کسب و کار شما را افرایش دهد. برای این که بتوانید یخچال ویترینی قنادی مد نظر خود را متناسب با بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، انتخاب کنید، می توانید یکی از مدل های یخچال کیک و شیرینی که در ابعاد مختلف 1.5 و 2 متری طراحی و برای فروش به بازار عرضه می شوند، را برای خرید انتخاب کنید.

خرید اینترنتی محصولات: 09128725346

یخچال قنادی

طراحی انتخاب شده برای تولید یخچال شیرینی به گونه ای تنظیم شده است، که با گردش یکنواخت سرما در محیط داخلی هر یک از مدل های یخچال ایستاده قنادی بتوانند کیفیت شیرینی ها و کیک هایی که در داخل یخچال ویترینی شیرینی فروشی قرار داده شده است، را حفظ کنند. در مورد بدنه ی یخچال های قنادی هم باید بگوییم، که بدنه ی یخچال باید به گونه ای انتخاب شود، که دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نشود، به همین خاطر باید بدنه ی یخچال از جنس استنلس استیل باشد، تا دچار این مشکل نشوند. هم چنین برای این که مشتریانی که برای خرید مراجعه می کنند، بتوانند به راحتی شیرینی های موجود در داخل یخچال کیک را ببینند، در محیط داخلی یخچال و ویترین قنادی از نورپردازی ال ای دی استفاده می شود، تا مشتریان بتوانند به راحتی انتخاب کنند.

قیمت یخچال قنادی

در مورد موتور انتخاب شده برای نصب بر روی این یخچال ها باید بگوییم، که از نوع کلترون تایلند می باشد، ولی در برخی از موارد مشتریان می خواهند یخچالی را برای مغازه ی خود خریداری کنند، که موتور ندارند، در این موارد ویترین قنادی بهترین گزینه برای انتخاب می باشد. مسئله ی دیگری که برای طراحی یخچال های شیرینی فروشی مسئله ی مهمی محسوب می شود، شیشه های انتخابی برای نصب می باشد. نوع شیشه ی انتخابی باید از نوع نشکن و دوجداره باشد. دلیل انتخاب این شیشه به این خاطر می باشد، که بتوانند در برابر ضربه های وارد مقاومت مورد نیاز را داشته باشند. حتی در مواردی که نیاز است، لوگو و یا استیکری بر روی بدنه ی یخچال کم مصرف قنادی نصب شود، این امکان برای مشتریان وجود دارد، فقط ممکن است، باعث افزایش قیمت یخچال شود.

یخچال شوکیک قنادی

قیمت یخچال و ویترین قنادی

در تعیین قیمت یخچال و ویترین شیرینی فروشی پارامترهای مختلفی اعم از ابعاد، مدل یخچال، جنس و رنگ بدنه، متراژ کار و بدنه، نوع موتور، قدرت موتور، نوع عایق بندی و... تأثیرگذار هستند. برای این که بتوانید یخچال قنادی مد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید، کافیست، با کارشناسان صنایع برودتی ریما سرما در ارتباط باشید، و بعد از اعلام ابعاد و فضایی که برای قرار دادن یخچال قنادی و یا ست قنادی در اختیار دارید، یکی از مدل ها را خریداری کنید.

قیمت یخچال شیرینی فروشی

انواع یخچال های قنادی

یخچال قنادی مکعبی (یخچال آکواریومی) یکی از تجهیزات مورد نیاز برای انتخاب در بستنی و آبمیوه فروشی ها می باشد، که به خاطر داشتن برودت و سرمای لازم می تواند به تازه نگه داشتن محصولاتی که داخل یخچال ها قرار می دهید، کمک کند. هم چنین برای این که از هدر رفت سرمای داخل یخچال ویترینی کیک جلوگیری شود، از عایق بندی تزریق فوم برای عایق بندی بدنه استفاده می شود. برای دید بهتر مشتریان نوع شیشه ها باید از نوع شیشه های ضد بخار استفاده شود. این یخچال های قنادی مکعبی با توجه به سفارش مشتری در دو نوع بدنه گالوانیزه و استیل در رنگ های مختلف و همچنین چوب طراحی و تولید می شوند.

یخچال شیرینی فروشی

پیشخوان قنادی (یخچال قنادی کوچک) گزینه ی مناسبی برای قرار دادن ترازو و چیدمان وسایل قنادی می باشد، که در قسمت پایینی آن مورد استفاده قرار می گیرد. حتی به درخواست مشتری امکان طراحی میز دخل و کشوی پول برای این نوع از یخچال ها وجود دارد. در ادامه به معرفی انواع یخچال قنادی می پردازیم، تا هنگام خرید بتوانید بهترین مدل را انتخاب کنید.

ابعاد یخچال قنادی چقدر است؟

ابعادی که برای طراحی یخچال شیرینی فروشی در نظر گرفته می شود، با توجه به نیاز مشتریان متغیر می باشد، و شما می توانید یخچال مد نظر خود را با توجه به نوع محصولی که قرار است، آن را نگهدارید، انتخاب کنید. ولی به طور کلی باید بگوییم، که ابعاد استاندارد یخچال کیک و شیرینی با طول 1 متر، 1.5 متر، و 2 متر در ارتفاع 1.5 متر و عمق استاندارد 75 سانتی متر طراحی و تولید می شوند.

قیمت یخچال کیک و شیرینی

دمای یخچال شیرینی

دمای یخچال ویترین قنادی موضوع مهمی دیگری می باشد، که می تواند بر روی میزان درآمد فروشگاه شما تأثیرگذار باشد. با توجه به این که مواد اولیه استفاده شده در درست کردن شیرینی و کیک مهم می باشد، به همین خاطر باید در یک دمای استاندارد و مخصوص قرار بگیرند، تا از خراب شدن شیرینی و کیک جلوگیری کنید. در مواردی که شما دمای یخچال را بیش از حد زیاد و یا کم کنید، هر دو مورد باعث خراب شدن مواد غذایی می شود. دمای یخچال قنادی عمدتاً بالای صفر می باشد، و در بیشتر موارد برای نگهداری کیک و شیرینی های تر مورد استفاده قرار می گیرند. کم کردن درجه ی یخچال در فصول گرم سال و افزایش دما در فصل های سرد سال می تواند بهترین کار باشد. به کارگیری عایق بندی مناسب هم از دیگر عوامل تأثیرگذار در حفظ دمای یخچال می باشد.

هزینه آزمایش خون در منزل

 آزمایش خون به عنوان یکی از آزمایش های مهم برای تشخیص بیماری های مختلف و درمان می باشد. در آزمایش خون کامل فاکتورهای زیادی وجود دارد، به همین خاطر یکی از کاربردی ترین انواع آزمایش‌ ها محسوب می شود. در هنگام انجام این آزمایش شمارش کامل خون مدنظر می باشد، و سطح بحرانی هر یک از فاکتورها می‌ تواند نشان دهنده ی بروز یک یا چند بیماری در شخص باشد. 

گاهی اوقات ممکن است، به خاطر مشغله های کاری و یا عدم دسترسی به آزمایشگاه و یا نداشتن زمان کافی از انجام آزمایشات خون و یا دیگر آزمایش ها منصرف شده اید، ولی با توجه به پیشرفته تر شدن خدمات درمانی و پزشکی شما می توانید در شلوغ‌ ترین ساعات روز و یا حتی روزهای تعطیل خدمات آزمایشگاهی مد نظر خود را در منزل و بدون صرف وقت و انرژی دریافت کنید. آزمایش خون در منزل یکی از خدمات مرکز پزشکی سلامت نوین و زیر مجموعه‌ ی آزمایش در منزل می باشد. آزمایش خون پارامترهای زیادی دارد، و همه ی آن ها دارای اهمیت می باشد. منظور از آزمایش خون کامل همان آزمایش cbc می باشد، که تحت عنوان آزمایش شمارش کامل سلول‌ های خونی نیز معرفی شده است، و در آن به بررسی و عملکرد سلول‌ های خونی پرداخته خواهد شد. سلول‌ های خونی شامل گلبول‌ های قرمز خون، گلبول‌ های سفید و پلاکت‌ ها می‌ شود.

استفاده از خدمات درمانی از طریق شماره 09128601231 امکان پذیر می باشد.

آزمایش خون در منزل کرج

انواع آزمایش خون

بعد از ویزیت پزشک در منزل ممکن است، پزشک معالج شما با توجه به علائم و نشانه های بیماری شما یک سری آزمایشات را برای شما تجویز کند. انجام آزمایش های متفاوت به تشخیص بیماری شما کمک خواهد کرد. بخشی از روتین های آزمایش خون که مورد بررسی قرار می گیرد، عبارتند از: 

  • CBC: آزمایش مربوط به شمارش سلول های خونی 
  • FBC: قند خون ناشتا
  • HB: هموگلوبین
  • PLT: شمارش پلاکت ها
  • PT: درصد پلاکت
  • Colestrol: کلسترول
  • WBC: تعداد گلبول های سفید
  • PRO: اندازه گیری کل پروتئین های سرمی
  • LDL  و HDL: میزان کلسترول مفید و مضر برای بدن
  • HCT: بررسی نسبت حجم سلولی خون و بخش مایع خون
  • CR: کراتین خون  (منظور آزمایش مربوط به عملکرد کلیه می باشد.)
  • BUN: اوره خون (منظور آزمایش مربوط به عملکرد کلیه می باشد.)

اقدامات قبل از انجام آزمایش خون

زمانی که می خواهید آزمایش خون را انجام دهید، حتماً باید موارد زیر را رعایت کنید.

  • 9 تا 12 ساعت پیش از انجام آزمایش چربی خون، به هیچ عنوان غذا نخورید
  • نوشیدن آب منعی ندارد.
  • عواملی مانند مصرف بعضی از داروها، ساخت خون گیری، افسردگی، ناشتا نبودن، تروما و ضربه در نتیجه آزمایش تاثیر گذار است. 

هزینه آزمایش خون در منزل

چه افرادی می توانند از خدمات آزمایش خون در منزل کرج استفاده کنند؟

  • افراد سالمندی توانایی جا به جایی و رفت و آمد را ندارند.
  • افراد بیمار بهتر است، در منزل بمانند، و به آزمایشگاه نروند.
  • زمانی که شرایط خارج شدن از خانه را ندارید، رفتن به آزمایشگاه توصیه نمی‌ شود.
  • افرادی که به خاطر کمبود وقت و یا مشغله های کاری نمی‌ توانند برای انجام آزمایش خون به آزمایشگاه مراجعه کنند.

بیماری های قابل تشخیص با آزمایش خون

  • نارسایی کلیه
  • اختلالات آنزیم کبد
  • وضعیت هورمون ها در بدن
  • بیماری دیابت و قند خون
  • بیماری های مربوط به میزان چربی خون
  • بیماری های مربوط به سیستم ایمنی (هیپاتیت و ایدز)
  • انواع سرطان ها (سرطان سینه، سرطان، خون سرطان پانکراس)

آزمایش خون در منزل کرج

با توجه به این شهر کرج مانند شهر تهران یکی از شهرهای پرجمعیت و شلوغ ایران می باشد، و ممکن است، که در بعضی از نقاط این شهر شاهد ترافیک های سنگین باشیم، و همین موضوع باعث می شود، تا افرادی برای مراجعه حضوری به یک آزمایشگاه خاص مجبور هستند، ساعات زیادی را در ماشین خود یا وسایل نقلیه عمومی در این ترافیک ها سپری کنند. یا حتی ممکن است، آزمایشگاه ها شلوغ باشند.

انجام آزمایش خون در منزل کرج می تواند این مشکلات را به راحتی حل کند، و شما می توانید در منزل خود همه ی آزمایش های خود را با بیشترین دقت انجام دهید.

خدمات آزمایش خون در منزل شامل چه مواردی است؟

  • تست استعدادیابی ژنتیک
  • انجام تست کرونا در منزل (تست PCR، تست آنتی بادی)
  • نمونه‌ گیری از کودک در منزل زمانی که کودک استرس دارد، و ممکن است، محیط آزمایشگاه میزان استرس کودک را بیشتر کند.
  • تست دیابت، تیروئید، آنالیز و کشت ادرار، CBC 
  • چکاپ بارداری در منزل (شامل تست پاپ اسمیر، HPV، غربالگری سه ماهه نخست، غربالگری سه ماهه دوم، بتا و بتا تیتراژ است.)
  • چکاپ بانوان در منزل (شامل تست خون و تست کم خونی، تیروئید، ویتامین دی، بیلی روبین، پتاسیم، نیتروژن اوره، کراتینین، آنزیم‌ های کبدی می باشد.) 
  • چکاپ آقایان در منزل (شامل تست‌ هایی مانند CBC، کم خونی، قند ناشتا، تیتر پروتئین فاز حاد، چربی، کراتینین، آلکالین فسفاتاز، تیروکسین، کراتین فسفوکیناز و... می باشد.)
  • چکاپ سالمندان خانم و آقا در منزل

آزمایش در منزل

فواید آزمایش خون در منزل

  •  دسترسی سریع و آسان 

با انجام آزمایش در منزل دیگر لازم نیست، به آزمایشگاه مراجعه کنید، و در صف های طولانی برای نوبت صبر کنید. 

  • صرفه جویی در زمان

با استفاده از خدمات آزمایش خون در منزل لازم نیست، وقت خود را برای رفت و آمد در مسیر آزمایشگاه تلف کنید. با انتخاب آزمایش در منزل هم آزمایش را خانه انجام می‌ دهید، هم به کارهای خود می‌ رسید، و هم جواب آزمایش خود را سریع تر دریافت می کنید. بنابراین در مواقعی که نیاز به جواب فوری داشته باشید، نیز این گزینه سبب صرفه‌ جویی در زمان خواهد شد.

  •  کیفیت خدمات بهتر است.

با انجام آزمایش در منزل تکنسین آزمایشگاهی نسبت به نحوه کار خود دقت و تمرکز بیشتری خواهد داشت، و کیفیت آزمایش شما نیز بیشتر خواهد بود.

  • رعایت پروتکل‌ های بهداشتی

با توجه به همه گیر بودن ویروس کرونا با انجام آزمایش در منزل می‌ توانید از شر ویروس کرونا در امان بمانید.

  • شرایط سخت بیمار

اگر بیمار قادر به جا به جایی نیست، با انجام آزمایش در منزل می توانید به بیمار خود کمک کنید، تا در راحتی و آسودگی آزمایش خود را انجام دهد.

هزینه آزمایش خون بارداری

هزینه آزمایش خون در منزل

هزینه آزمایش خون در منزل با توجه به نوع آزمایش و موارد آزمایش، هزینه خون گیری و یا هزینه نمونه گیری در منزل می‌ تواند متغیر باشد.

نمایندگی فروش یخچال ایستاده

 یخچال ایستاده به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات هایپرمارکتی و فروشگاهی مورد نیاز برای افرادی می باشد، که قصد راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، هایپرمارکت، سوپرمارکت، مغازه، هایپراستار و... را دارند، برای این که از فاسد شدن و خراب شدن محصولاتی که قصد فروش آن را دارید، جلوگیری کنید، بهتر است، یخچال ویترینی ایستاده را برای خرید انتخاب کنید. یخچال فروشگاهی تولید شده در صنایع برودتی سیلور در ابعاد و اندازه های مختلف (60 سانتی تا 2 متری) برای رفع نیاز مشتریان طراحی و تولید می شود.

خرید انواع یخچال ایستاده: 09128396466

یخچال ایستاده

با توجه به این که یخچال فروشگاهی ایستاده را به صورت تک درب تا شش درب طراحی و تولید می کنند، به دلیل وجود ویژگی های مختلفی اعم از ترموستات، فن خنک کننده، سیستم گرمایش ضد برفک، درب های شیشه ای در مقایسه با یخچال های خانگی تفاوت هایی زیادی دارند، و شما می توانید برای مدت زمان طولانی کیفیت و تازگی محصولاتی که قصد نگهداری آن را دارید، را حفظ کنید. شما می توانید با ارائه ی انواع محصولات غذایی و نوشیدنی ها در انواع یخچال ایستاده می توانید فروش مکان مد نظر خود را افزایش دهید. محصولاتی که شما می توانید نسبت به نگهداری آن ها در یخچال صنعتی استفاده کنید، می تواند شامل انواع نوشیدنی ها، سالادها، تنقلات، غذاها و حتی گل ها باشد. نکته ی مهمی که باید هنگام خرید یخچال ایستاده به آن توجه کنید، این است، که حتماً به فضا و مکانی که قرار است، یخچال را در آن جا قرار دهید، توجه داشته باشید، تا بتوانید یخچال کم مصرف فروشگاهی مناسبی را انتخاب کنید.

قیمت یخچال ایستاده

استفاده از نورپردازی ال ای دی در محیط داخلی یخچال ایستاده به نمایش بهتر محصولات داخل یخچال کمک می کند، و هم چنین باعث می شود، تا قبل از این درب یخچال شیشه ای را باز کنید، محصولات داخل یخچال را ببینید، و انتخاب کنید. سبک‌ های انتخابی برخی از مشتریان ممکن است، طوری باشد، که بخواهند طرح های باز را انتخاب کنند، به این مدل از یخچال ها، یخچال پرده هوا می گویند. استفاده از یخچال در فروشگاه های شما این امکان را برای مشتریان فراهم می کند، تا آن ها بتوانند بدون باز کردن درب بتوانند به محصولات داخل یخچال دسترسی داشته باشند. گاهی اوقات هم ممکن است، بخواهید یخچال شما با فریزر ایستاده ترکیب و طراحی شود، تا شما بتوانید به صورت دو منظوره از آن ها استفاده کنید. هم چنین در مواردی که قصد داشته باشید، استیکر و یا لوگوی مد نظر خود را بر روی یخچال ایستاده مغازه درج شود، ممکن است، قیمت یخچال فروشگاهی افزایش پیدا کند.

قیمت یخچال ایستاده

انواع یخچال ایستاده

  • یخچال ایستاده تک درب

قیمت یخچال ایستاده تک درب

یخچال فروشگاهی تک درب عرض های متفاوت 60 تا 90 سانتی تولید می شوند. استیکرهای به کار برده شده بر روی دستگاه سفارشی و به دلخواه مشتری می‌ باشد. شیشه های به کار رفته در یخچال تک درب مغازه از جنس سکوریت نشکن می باشد. از دیگر ویژگی های یخچال کافه می توان به ترموستات و نشانگر دیجیتال اشاره کرد. 

مشخصات فنی یخچال ایستاده تک درب 

ابعاد 60 سانتی 215*60*60 CM
70 سانتی 215*70*70 CM
90 سانتی 215*90*90 CM
جنس بدنه گالوانیزه رنگی
جنس شیشه دو جداره وکیوم
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
روشنایی LED
طبقات قابل جابجایی دارد
  • یخچال ایستاده دو درب روی هم

شما می توانید یخچال های با عرض 60 تا 90 سانتی را نیز با دو درب شیشه ای نشکن سفارش دهید.

  • یخچال ایستاده دو درب

قیمت یخچال ایستاده دو درب

یخچال ایستاده دو درب در دو نوع استیل و گالوانیزه تولید می شوند، و در کارخانجات و رستوران ها و فروشگاه ها و... کاربردی می باشند. 

مشخصات فنی یخچال ایستاده دو درب 
ابعاد 200*75*150 سانتی متر
جنس بدنه استیل نگیر
تعداد درب 2
نوع عایق بندی           تزریق فوم
دمای داخلی بالای صفر
جنس طبقات شیشه ای نشکن
نوع ترموستات  دیجیتال
تاج دارد
  • یخچال ایستاده سه درب

یخچال سه درب ویترینی

شما مشتریان گرامی می توانید یخچال سه درب را در دو نوع استیل و گالوانیزه سفارش دهید. هم چنین عایق بندی این دستگاه نیز با تزریق فوم صورت گرفته است. 

مشخصات فنی یخچال ایستاده سه درب 
ابعاد 200٭200٭79 سانتی متر
بدنه داخلی             استیل
بدنه بیرونی استیل براق
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نورپردازی LED
کمپرسور پرقدرت آلمانی
  • یخچال ایستاده چهار درب

قیمت یخچال ایستاده چهار درب

یخچال ایستاده چهار درب به دو صورت انباری دار و چهار درب شیشه ای قابلیت سفارش دارند، و این یخچال نیز هم به صورت استیل هم گالوانیزه طراحی و تولید می شوند. 

مشخصات فنی یخچال ایستاده چهار درب 
ابعاد 150*200*75 سانتی متر
جنس بدنه  ورق رنگی
عایق تزریق فوم
نورپردازی         LED
پایه چرخدار
  • یخچال ایستاده شش درب

قیمت یخچال شش درب فروشگاهی

یخچال ایستاده شش درب از نظر ظاهری طراحی زیبایی برای جذب مشتری دارد. بدنه ی استیل این دستگاه از جنس استیل 304 ضد زنگ می باشد. این دستگاه نیز در نوع گالوانیزه طراحی و تولید می شود. تمامی یخچال و فریزرهای تولید شده در مجموعه سیلور دارای 12 ماه گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش می باشد، و با بهترین کیفیت و کمترین قیمت از درب کارخانه و بدون واسطه در اختیار شما قرار می گیرد‌.

مشخصات فنی یخچال شش درب 
ابعاد 200*220*75 سانتی متر
جنس بدنه گالوانیزه رنگی، شیشه دو جداره وکیوم
قدرت کمپرسور 3/4 اسب بخار
نوع عایق پلی یورتان تزریقی
میزان دمای برودت 5+ تا 7+ درجه سانتی گراد
ولتاژ موتور 220 ولت

https://silver-co.ir/category/standing-refrigerator 

قیمت یخچال مغازه سوپرمارکت

 

قیمت یخچال برای سوپرمارکت - آپدیت اردیبهشت 1402

مدل 

قیمت
یخچال تک درب 60 سانتی 13,500,000 تومان
یخچال تک درب 70 سانتی 14,500,000 تومان
یخچال دو درب 60 سانتی 15,500,000 تومان
یخچال دو درب 70 سانتی 16,500,000 تومان
یخچال دو درب 120 سانتی 41,000,000 تومان
یخچال دو درب 150 سانتی 43,000,000 تومان
یخچال سه درب فروشگاهی یک طرف نما 49,000,000 تومان
یخچال سه درب فروشگاهی دو طرف نما 51,000,000 تومان

یخچال سوپرمارکت در ابعاد و اندازه های مختلف (60 سانتی تا 2 متری) با توجه به نیاز مشتریان در مدل های تک درب تا شش درب طراحی و تولید می شود، و شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، یکی از مدل های آن را انتخاب کنید. در مورد کاربرد یخچال سوپری باید بگوییم، که گزینه ی مناسبی برای نگه داری محصولات در محیط هایی مانند فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، هایپرمارکت ها، قصابی ها و رستوران ها، سوپرمارکت ها، مغازه ها و... می باشد. با توجه به این که قابلیت استفاده در محیط های مختلف وجود دارد، باید دمای یخچال ویترینی سوپرمارکت را به گونه ای تنظیم شود، که تمام محصولات قرار داده شده در داخل یخچال سوپر مارکت فاسد نشوند، و بتوانید برای مدت طولانی در داخل یخچال محصولات را نگه داری کنید.

قیمت یخچال سوپرمارکت

با توجه به این که قرار است، از یخچال سوپر مارکتی در محیط هایی مانند سوپرمارکت ها استفاده کنید، می توانید برای تبلیغ بیشتر کسب و کار خود و یا دیگر موارد استیکر و یا لوگوی مد نظر خود را برای درج بر روی یخچال ایستاده سوپرمارکت انتخاب کنید. هم چنین برای این که از میزان هدر رفت سرما و انرژی داخل یخچال جلوگیری کنید، برای بدنه ی یخچال از عایق بندی تزریق فوم استفاده می شود، تا به شما کمک کند، تا هزینه ای که قرار است، برای مصرف برق پرداخت کنید، کاهش پیدا کند.

بهترین یخچال برای سوپرمارکت

قیمت یخچال سوپرمارکت

قیمت یخچال سوپر مارکت با توجه به پارامترهای مختلفی اعم از ابعاد و مدل یخچال، تعداد درب، جنس شیشه، نوع عایق بندی، استیکر سفارشی، نوع موتور، قدرت موتور، جنس بدنه و... تعیین خواهد شد. شما می توانید جهت استعلام قیمت یخچال مغازه سوپرمارکت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید، و بعد از اطلاع از قیمت یخچال های سوپرمارکت نسبت به خرید خود اقدام کنید.

یخچال سوپرمارکتی

خرید یخچال سوپرمارکت

گاهی اوقات ممکن است، افراد بودجه ی کافی برای خرید یخچال ویترینی ایستاده سوپرمارکت نداشته باشند، در این موارد می توانند جهت استعلام قیمت یخچال سوپرمارکت تماس بگیرید، و در صورت موجود بودن نسبت به خرید آن اقدام کنید. ولی نکته ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است، که با توجه به دست دوم بودن یخچال برای مغازه باید به نکات مهمی اعم از قدرت موتور، مدل یخچال، ظرفیت، جنس بدنه و... توجه داشته باشید، تا بتوانید یخچال مناسب و باکیفیت را برای خربد انتخاب کنید.

بهترین یخچال برای سوپرمارکت

  • یخچال سوپرمارکت تک درب

یخچال سوپرمارکت

یخچال برای مغازه مناسب برای نگهداری انواع نوشیدنی و آبمیوه نوشابه و... می باشد، و چون فضای کمتری رو اشغال می کند به عنوان یخچال های پر فروش و پر مصرف محسوب می شوند. این نوع از یخچال ها دارای 5 طبقه، نور پردازی LED، طبقات قابلیت جا به جایی دارند.
هم چنین باید بگوییم، که دارای سیستم گرداننده هوا می باشد، که به صورت یک نواخت دمای مناسب را به راحتی بین طبقات پخش می کند. تنظیم دما بین 0 تا 5 درجه است.

  • یخچال سوپرمارکت دو درب

خرید یخچال سوپرمارکت

اکثر یخچال های ویترینی در فروشگاه ها، قنادی ها، قصابی ها به نوعی ویترینی هستند، و برای نمایش بهتر محصولات در محیط داخلی یخچال از نورپردازی ال ای دی استفاده می شود.

  • یخچال سوپرمارکت سه درب

قیمت یخچال مغازه سوپرمارکت

یخچال فروشگاهی سه درب مناسب برای انتخاب در سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، گل فروشی، قصابی و محصولات لبنی فروشی و اماکن تجاری و... می باشد. در قسمت درب و طبقات این محصول از شیشه دو جداره سکوریت نشکن استفاده شده که علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی و در برابر ضربه مقاوم است، و این امکان را به شما می دهد تا قبل از باز نمودن درب یخچال محصول خود را انتخاب کنید.

  • یخچال سوپرمارکت چهار درب

قیمت یخچال سوپر مارکت

انواع یخچال های چهار درب مخصوص فروشگاه های بزرگ و کوچک در طرح و رنگ های متنوع و ابعاد استاندارد و سفارشی برای کاربرد های متنوع و مکان های مختلف دارد. دارای عایق بندی تزریق فوم و طبقات این محصول از سکوریت نشکن ضد خش ساخته شده است، که در برابر ضربه مقاوم است.

آشنایی با انواع دستگاه شیرینگ پک و کاربرد آن ها

 دستگاه شیرینگ پک یکی از پرفروش ترین دستگاه های بسته بندی محسوب می شود، که به شما کمک می کند، تا در کسب و کار خود بتوانید نسبت به بسته بندی و پک کردن محصولات به صورت تکو یا چندتایی اقدام کنید.[عکس: %D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87+%D8...%DA%A9.jpg]

به کارگیری شیرینگ پک در انتهای خطوط تولید می باشد، و برای بسته بندی از نایلون شیرینگ استفاده می‌ کنند، و نوع بسته بندی انتخابی به گونه ای می باشد، که باعث می شود، محصول تولیدی شما از نظر شکل ظاهری شیک و زیبا باشد، و بتواند نظر مشتریرا برای خرید جلب کند. به غیر از این که ظاهر زیبایی ایجاد می کند، از محصول شما در برابر تغییرات شرایط محیطی (گرد و غبار، رطوبت و...) محافظت شود، و نوع بسته بندی به گونه ای باشد، که شما بتوانید محصول داخل بسته بندی را به وضوح ببینید.اساس کار شیرینگ شیرزاد به صورت حرارتی می باشد، و فرایند مربوط به بسته بندی محصولات در چندین مرحله انجام می شود. با توجه به این که این دستگاه در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند، شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، و بعد از کسب اطلاعات مورد نیاز خود در رابطه با هر یک از محصولات، شیرنک مد نظر خود را از گروه صنعتی شیرزاد ماشین البرز به صورت اینترنتی خریداری کنید. برای این کار کافیست، با شمارهای این مجموعه تماس بگیرید.

  • 09121167683
  • 02645310199

جهت استعلام قیمت دستگاه شیرینگ پک شیرزاد ماشین البرز تماس بگیرید.
برای این که شما بتوانید میزان مقاومت محصولات تولیدی خود را بالا ببرید، تا هنگام جا به جایی و منتقل شدن به انبار دچار مشکل نشوند، بهترین گزینه انتخاب شیرینگ برای بسته بندی می باشد. نوع بسته بندی این دستگاه به گونه ای می باشد، که بعد از پک کردن محصولات دیگر نیازی نیست، نگران نفوذ پذیری رطوبت به محصولات باشید. در مورد کاربرد شیرینک پک هم باید بگوییم، که گزینه ی مناسبی برای انتخاب در صنایع مختلف اعم از صنایع دارویی، آرایشی بهداشتی، مواد شوینده و پاک کننده و صنایع غذایی می باشد.
در ادامه به معرفی و بررسی انواع دستگاه شیرینگ پک و کاربرد آن ها می پردازیم، تا شما بتوانید بهترین مدل این دستگاه را با توجه به نوع کسب و کار خود انتخاب کنید.
شیرینگ پک رستورانی 
دستگاه شیرینگ پک رستورانی مناسب برای استفاده در مکان هایی مانند رستوران ها، هتل ها، کیترینگ ها و... می باشد. نوع طراحی این دستگاه به گونه ای می باشد، که به شما کمک می کند، تا بتوانید محصولات غذایی خود را درون لایه نازکی از فیلم شیرینگ قرار دهید. انتخاب دستگاه شیرنگ رستورانی برای بسته بندی از نفوذ گرد و خاک، آلودگی، رطوبت به داخل بسته بندی جلوگیری می کند، و شما می توانید به راحتی غذا را جا به جا کنید. شیرینگ پک رستورانی تولید شده در مجموعه ی شیرزاد ماشین البرز در دو مدل پایه دار و رومیزی طراحی می شود، اگر جا به جایی بدون دردسر دستگاه یکی از ملاک های شما برای خرید می باشد، پیشنهاد می کنیم، مدل پایه دار را انتخاب کنید. دلیل این پیشنهاد هم به این خاطر می باشد، که این دستگاه چرخ هایی دارد، که شما بتوانید شیرینگ را به محیط جدید منتقل کنید.
[عکس: %D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF+%D9...DB%8C+.jpg]
شیرینگ پک تونلی
دستگاه شیرینگ پک تونلی به عنوان یکی از پراستفاده ترین تجهیزات بسته بندی موجود در بازار می باشد، که برای بسته بندی انواع محصولات (بزرگ و کوچک) از نایلون شیرینگ استفاده می کند. همان طور که از نام این دستگاه پیداست، برای بسته بندی محصولات از یک تونل حرارتی با دمای مشخص استفاده می کند، تا عملیات بسته بندی انجام شود. این دستگاه دو مدل نیمه اتومات و اتومات طراحی و تولید می شود.
شیرینگ تونلی نیمه اتومات
برای بسته بندی با استفاده از این دستگاه دوخت آن توسط دستگاهی کاملاً مجزا انجام می شود، و همان طور که از نام این محصول پیداست، گذاشتن و برداشتن محصول توسط اپراتور انجام می شود.
شیرینگ تونلی تمام اتومات
تمام مراحل مربوط به بسته بندی توسط این دستگاه به صورت اتوماتیک انجام می شود، و مراحل دوخت و شیرینگ پذیری توسط خود دستگاه انجام می شود.
شیرینگ پک کابینی
دستگاه شیرینگ کابینی مناسب برای بسته بندی محصولات مواد غذایی، دارویی، بهداشتی، آرایشی می باشد، و شما می توانید از این مدل دستگاه شرینک پک در مکان های مختلفی اعم از کارگاه ها، مغازه ها، فروشگاه ها، رستوران ها، قنادی ها استفاده کنید. فرایند مربوط به بسته بندی شیرینگ توسط این دستگاه در دو مرحله انجام می شود. (مرحله دوخت و مرحله گرماده)
کابین این شیرینگ به صورت دو منظوره می باشد، و بعد از این که اپراتور محصول را در فیلم قرار داد، آن را درون کابین می‌ گذارد، و در کابین را می‌ بندد. در شیرینگ بسته بندی کابینی شاهد سیستم عملکرد همزمان دوخت و شرینک هستیم که سرعت بسته بندی را به شکل چشم‌ گیری افزایش می‌ دهد.
شیرینگ پک حرارتی
دستگاه شیرینگ پک حرارتی در انتهای اکثر خطوط تولید قرار می گیرد. ممکن است، برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید، که چگونه می توانید از شیرینگ پک حرارتی استفاده کنید؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم، کافیست طبق مراحل زیر پیش بروید.

  • انتخاب یکی از مدل رول های شیرینگ و فیلم های شرینک پک که تحت عنوان روکش های حرارتی عمل کند.
  • در مرحله ی اول از بسته بندی روکش ها به دور محصول پیچیده خواهد شد.
  • بعد از آن با استفاده از سشوار شیرینگ حرارت می بینند، تا منقبض شوند.

[عکس: %D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF+%D9...%DB%8C.jpg]
شیرینگ پک اتوماتیک و نیمه اتوماتیک
شیرینگ پک نیمه اتوماتیک
دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک برای بسته بندی از نایلون شیرینگ به شکل پالت و نیم پالت استفاده می کند. هم چنین باید به این مورد اشاره کنیم، که در تولید تونل شیرینگ پک جهت تامین سیرکوله صحیح هوای گرم از دو موتور در کف و بالای تونل و نیز زوایای شکست صحیح تونل پک کمک گرفته می شود.
شیرینگ پک اتوماتیک
این دستگاه کاربردی گسترده ای در کارخانه های بزرگ که مقدار محصولات تولیدی آن بالا می باشد، دارد. قابلیت های دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک تولید دست کم 500 پک در ساعت می باشد. این دستگاه دارای مکانیسم حرارتی کوره با دو شیوه المنت میله ای و یا گاز شهری می باشد، که البته در این دستگاه امکان طراحی و اجرای هر دو منبع می باشد.
در مورد تفاوت موجود در بین این دو دستگاه باید به این مورد اشاره کرد، که مدل اتوماتیک برای بسته بندی نیاز به اپراتور ندارد، و تمام مراحل بسته بندی به صورت اتومات انجام خواهد شد. در صورتی که در مدل نیمه اتومات نیاز به اپراتور دارد.
در هنگام خرید شیرینگ پک به چه نکاتی توجه کنیم؟
زمانی که قرار است، نسبت به خرید شیرینگ پک اقدام کنید، باید به نکات مهمی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، توجه داشته باشید، تا بتوانید بهترین مدل را برای خرید انتخاب کنید.

  • تعیین نوع محصولات تولیدی برای بسته بندی
  • توجه به بازدهی و راندمان کاری دستگاه
  • توجه به سرعت و قدرت کاری
  • امکان کنترل میزان حرارت و سرعت دستگاه وجود داشته باشد.
  • توجه به خروجی و کیفیت بسته بندی محصولات
  • نصب و راه اندازی بدون دردسر دستگاه
  • توجه به میزان فضای موجود برای قرارگیری و کار دستگاه
  • گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه

منبع: www.rokna.net

فریزر ایستاده صنعتی

 

قیمت فریزر ایستاده صنعتی

جدول قیمت اردیبهشت 1402

در صورت درخواست فاکتور رسمی قیمت ها افزایش پیدا می کند.
مدل
قیمت
فریزر 60 سانتی
  • پروتئینی: 17,000,000 تومان
  • بستنی: 18,000,000 تومان
فریزر 70 سانتی
  • پروتئینی: 18,500,000 تومان
  • بستنی: 19,000,000 تومان
فریزر فروشگاهی 120 سانتی 60,000,000 تومان
فریزر فروشگاهی 150 سانتی
  • پروتئینی: 59,000,000 تومان
  • بستنی: 63,000,000 تومان
فریزر ایستاده سه درب
  • پروتئینی: 62,000,000 تومان
  • بستنی: 66,000,000 تومان
فریزر ایستاده چهار درب
  • پروتئینی: 59,000,000 تومان
  • بستنی: 63,000,000 تومان

فریزر ایستاده از مهم ترین تجهیزات آشپزخانه، فروشگاه های بزرگ و کوچک، هایپرمارکت ها، سوپرمارکت ها، فست فودها و رستوران ها و... می باشد، که می توانید برای نگهداری و منجمد کردن انواع مواد غذایی، فرآورده های گوشتی و پروتئینی، انواع مواد لبنیات از آن استفاده کنید. شیشه های در نظر گرفته شده برای فریزر ایستاده فروشگاهی از دوجداره و نشکن می باشد، و دیگر نیاز نیست، نگران شکسته شده شیشه ها باشید، چون استفاده از این نوع شیشه ها کمک می کند، تا در برابر ضربه های وارده استحکام و مقاومت لازم را داشته باشند. برای این که از هدر رفت سرمای داخل فریزر فروشگاهی جلوگیری شود، از عایق بندی تزریق فوم برای بدنه ی فریزر ایستاده صنعتی استفاده شده است.

فریزر ایستاده

طبقاتی که برای فریزرهای ایستاده در نظر گرفته می شود، برخلاف یخچال ایستاده قابلیت جا به جایی ندارد، و طبقات آن را به صورت توری مانند طراحی می کنند، تا شما بتوانید به راحتی محصولات مد نظر خود را در داخل طبقات فریزر قرار دهید. شیشه ای بودن درب های فریزر ایستاده فروشگاهی به مشتریان کمک می کند، تا قبل از باز کردن درب فریزر ایستاده بتوانید محصولات قرار داده شده در داخل فریزر را ببینید، و بعد از انتخاب درب آن را باز کنید.

صنایع برودتی سیلور برای منجمد کردن محصولات مد نظر شما فریزرهای صنعتی مختلف اعم از فریزر صندوقی و فریزر ایستاده را تولید می کند. شما می توانید با توجه به نیاز خود نوع ایستاده و یا خوابیده آن را انتخاب کنید.

فریزر ایستاده فروشگاهی

یکی از مهم ترین ویژگی های موجود در فریزر مغازه این است، که به صورت ضد برفک طراحی می شوند، و می تواند دمای داخل فریزر را یکسان نگه دارند. فریزر بدون برفک ایستاده می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن مواد غذایی قرار داده شده در داخل فریزر را پایین بیاورند. برخی از مشتریان هم ممکن است، به فریزرهایی نیاز داشته باشند، که برفک بزنند، به همین خاطر می توانند مدل دیفراست فریزرها را سفارش دهند. فریزر فروشگاهی تولید شده توسط این گروه تولیدی در مدل های مختلف به صورت تک درب تا شش درب طراحی و ابعاد در نظر گرفته شده برای آن می تواند 60، 70، 120، 150 و 2 متری باشد. به غیر از کاربردهای ذکر شده شما می توانید از فریزر صنعتی ایستاده در مکان های دیگری اعم دامداری، دامپروری، داروسازی و غذاسازی نیز برای نگه داری داروهای دامی و داروهایی که نیاز به دمای زیر صفر دارند استفاده می شود.

قیمت فریزر ایستاده فروشگاهی

قیمت فریزر ایستاده صنعتی

قیمت فریزر ایستاده فروشگاهی با توجه به فاکتورهای مختلفی اعم از نوسانات موجود در بازار، ابعاد و اندازه، مدل، تعداد درب ها، نوع موتور، نفراست بودن یا نبودن و... تعیین خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت فریزر ایستاده رستورانی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

انواع فریزر ایستاده

  • فریزر ایستاده تک درب

فریزر فروشگاهی

  • فریزر ایستاده دو درب

قیمت فریزر ایستاده

  • فریزر ایستاده سه درب

قیمت فریزر ایستاده سه درب

  • فریزر ایستاده چهار درب

قیمت فریزر ایستاده چهار درب

  • فریزر ایستاده شش درب

قیمت فریزر ایستاده شش درب

https://silver-co.ir/category/standing-freezer

 
 
 
 
 
 
 
 
 

قیمت آبسردکن استیل برای مسجد

 

جدول قیمت اردیبهشت 1402

ثبت درخواست: 09128396466
مدل 
قیمت
آب سرد کن تک شیر
  • استیل بگیر: 12,000,000 تومان
  • استیل نگیر: تماس بگیرید.
آب سرد کن دو شیر    
  • استیل بگیر: 12,500,000 تومان
  • استیل نگیر: تماس بگیرید.
آب سرد کن سه شیر    
  • استیل بگیر: 13,500,000 تومان
  • استیل نگیر: تماس بگیرید.
آب سرد کن چهار شیر    
  • استیل بگیر: 14,500,000 تومان
  • استیل نگیر: تماس بگیرید.

آبسردکن استیل یکی از کاربردی ترین تجهیزات تولیدی صنایع برودتی سیلور می باشد، که شما می توانید برای خنک کردن آب در حجم های متفاوت از آن استفاده کنید. آبسرد کن استیل قابلیت استفاده در محیط های مختلف اعم از مدارس، مساجد، بیمارستان ها، مراکز خرید، کارگاه های ساختمانی، ورودی مغازه ها، پیاده رو ها، پارک ها، محیط های اداری بزرگ، کارخانه های بزرگ و... دارد. ممکن است، افرادی که قصد خرید آبسردکن استیل دارند، ممکن است، این سوال برایشان پیش بیاید، که بدنه و مخزن آب سرد کن استیل به خاطر این که به صورت دائمی با آب در ارتباط می باشد، دچار زنگ زدگی می شوند، یا نه.

آبسردکن استیل

برای این که نگران این مشکل نباشید، بدنه ی آب سردکن استیل از نوع استیل می باشد. استیل به کار گرفته شده برای تولید می تواند از نوع بگیر و نگیر باشد. این مورد هنگام خرید توسط مشتریان تعیین می شود، که کدام نوع باشد. تنها نکته ی مهم و قابل توجه این است، که نوع استیل می تواند در تعیین قیمت آبسردکن عمومی تأثیرگذار باشد. آبسردکن تمام استیل در صورتی که از نوع بگیر باشد، در مواردی که در فضای باز قرار بگیرند، و به صورت دائمی با آب در تماس هستند، دچار تغییرات دمایی و آسیب خواهند شد. در صورتی که استیل به کار گرفته شده برای تولید از نوع نگیر باشد، باعث آسیب رسیدن به ابسردکن استیل و در نتیجه باعث پوسیدگی و خرابی آن می شود.

قیمت آبسردکن استیل برای مسجد

آبسردکن های تولید شده توسط این مجموعه در مدل های مختلف به صورت تک شیر تا چهار شیر طراحی و تولید می شوند. در صورتی که بخواهید، تعداد شیرهای در نظر گرفته شده برای این دستگاه بیشتر باشد، به عنوان محصول سفارشی تعریف می شود، و قیمت آبسردکن تمام استیل افزایش پیدا خواهد کرد. آبسردکن فلزی قابلیت متصل شدن به منبع آب شهری را دارد. زمانی که آب سرد کن صنعتی استیل آبی که در داخل مخزن وجود دارد، را به دمای مورد نظر می رسد، دیگر کاهش دمای آب به صورت خودکار متوقف می شود، و آن را در همان دما حفظ کرده و نگهداری می کند. 

آبسردکن صنعتی

قیمت آبسردکن استیل

آبسردکن صنعتی قابلیت خنک کردن حجم زیادی از آب را برای شما فراهم می کند، و شما می توانید در مناطق مختلف از جمله مناطق گرمسیری و پر رفت و آمد (پایانه های مرزی، موکب های عزاداری ایران و عراق، تکیه های عزاداری عاشورا، میدان های تره بار و...) از آبسردکن صنعتی بزرگ استفاده کنید. با توجه به این که در طراحی دستگاه آبسردکن صنعتی از بهترین متریال و قطعات استفاده می شود، به طولانی تر شدن عمر آبسردکن کمک خواهد کرد. شما می توانید با توجه به محیطی که قرار است، از آبسردکن های صنعتی استفاده کنید، نوع مخزن و ظرفیت و تعداد شیر آن را مشخص کنید. آبسردکن پارسا تجهیز، تهران سرد، سبلان، زاگرس به عنوان بهترین آبسردکن صنعتی موجود در بازار هستند.

انواع آبسردکن صنعتی

  • آبسرد کن صنعتی استیل
  • آبسرد کن فانتزی
  • آبسرد کن بطری دار
  • آبسرد کن مخزن دار
  • آبسرد کن استیل

قیمت آبسردکن استیل

قیمت آبسردکن استیل با توجه به فاکتورهای مختلفی اعم از نوسانات موجود در بازار، برند تولید کننده، کیفیت ساخت، قدرت، تعداد شیر و نوع کاربردی، قدرت موتور، بازدهی و... تعیین خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت بهترین مارک آبسردکن استیل با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید، و نسبت به خرید ارزانترین آبسردکن استیل اقدام کنید.

آبسردکن صنعتی

آبسردکن برای مسجد

آبسردکن برای مسجد

مشخصات فنی آبسردکن برای مسجد به شرح زیر می باشد.

  • دارای کمپرسور قدرتمند برای خنک کردن آب
  • خنک کردن آب در کوتاه ترین زمان ممکن 
  • قابلیت در مدل های مختلف با توجه به نیاز شما
  • دارای شیرهای استیل برای خروج آب 
  • شما می توانید دستگاه را به آب شهری وصل کنید، تا مخزن به صورت خودکار پر شود. 
  • قابلیت تولید به صورت مخزن دار و بدون مخزن
  • نصب و راه اندازی راحت
  • قابلیت استفاده از شیرهای پیچی، ولومی و فشاری با قابلیت چکه گیر در تولید آب سرد کن وجود دارد.

اجزای آبسردکن استیل

  • بدنه آبسردکن

نوع طراحی بدنه ی آب سرد کن باید به گونه ای باشد، که بتوانید برای مدت زمان طولانی تری از آن استفاده کنید. جنس بدنه ی آب سرد کن باید از نوع استیل باشد، تا دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نشود.

  • شیر آبسردکن

با توجه به این که افراد مختلفی در طی روز از آبسردکن ها استفاده می کنند، به صورت مستقیم با شیرهای آب در ارتباط هستند. شیرهای در نظر گرفته شده برای آب سرد کن جنس های مختلفی دارد، برای این که خراب نشوند، باید بهترین مدل آن را انتخاب کنید. برای این که با مشکل رو به رو نشوید، باید به نکات مهمی از جمله فشار نیاوردن به شیرها، تعویض به موقع شیرها در صورت خرابی و... توجه کنید.

  • کندانسور

کندانسور آب سرد کن به عنوان یکی از اجزای داخلی آبسردکن می باشد، که نوع آن مربوط به جنس لوله های کندانسور می باشد.

  • لوله

لوله های به کار رفته شده برای تولید آب سرد کن می تواند از نوع مس و پلمیر باشد. استفاده از لوله های پلیمری بهداشتی تر و مناسب تر هستند.

  • حجم مخزن

حجم مخزن آبسردکن با توجه به مدل انتخابی شما تعیین خواهد شد. حجم مخزن 32 لیتر تا 48 لیتر می باشد.

آبسردکن عمومی 

آبسردکن عمومی گزینه ی مناسبی برای انتخاب در دفاترکار، بیمارستان ها، هتل ها، مساجد، باشگاه ها و... به دلیل رفت و آمد زیاد می باشد. ظرفیت در نظر گرفته شده برای هر شیر 12 لیتر می باشد. آبسردکن های عمومی را می توان در هر مکانی دید که خصوصاً در روزهای گرم با رونقی دو چندان در حال خدمت رسانی هست، و آبی کاملاً بهداشتی و سالم را تقدیم می کند، کمتر کسی است، که از خواص آب سرد برای سلامتی آگاه نباشد، و آن را بعد از فعالیت های بدنی برای تنظیم سوخت و ساز، رفع کمبود آب، بهبود عملکرد و… نشناسد، و به عنوان تکمیل کننده حرکات ورزشی میل نمودن آن را در دستور کار خود قرار ندهد. استیل به کار رفته در تولید این آب سرد کن ها از نوع 304 می باشد، به همین خاطر دیگر نیازی نیست، نگران تغییر طعم و کیفیت آب باشید. این دستگاه همچنین مجهز به شیر تخلیه استاندارد به منظور خروجی آب می باشد، و با توجه به مشتریان در لیتراژهای مختلف تولید می شود. هر چقدر که قدر حجم دستگاه بالاتر رود، تعداد شیرهای نصب شده بر روی بدنه افزایش پیدا می کند. قیمت آبسردکن عمومی هم با توجه به مدل انتخابی شما تعیین خواهد شد.

دستگاه شیرینگ پک چیست و چه کاربردی دارد؟

 با توجه به این که بسته بندی در حوزه های کاری مختلف اعم از صنعت و تجارت به عنوان یکی از رکن های اصلی این کسب و کارها محسوب می شود، برای این که بتوانند با رقبای خود رقابت کنند و در تولید محصولات خود تنوع ایجاد کنند، نیاز است تا بسته بندی محصولات خود را به گونه ای انتخاب کنند که بتوانند نظر مشتریان را برای خرید جلب کنند، و از طریق فروش محصولات تولیدی خود سود قابل توجهی را بدست بیاورند.

ممکن است برای افرادی که در این زمینه در حال فعالیت هستند، این سوال پیش بیاید که مناسب ترین دستگاه برای بسته بندی چه نوع دستگاهی است؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم، که شیرینگ پک یکی از مهم ترین ماشین آلات موجود در بازار است که به شما کمک می کند تا بتوانید نسبت به پک کردن محصولات تولیدی خود اقدام کنید. برای این که بتوانید دستگاه شیرینگ مد نظر خود را با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید انتخاب کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که گروه صنعتی شیرزاد ماشین البرز برای برطرف کردن این مشکل دستگاه شیرینگ پک را در مدل های مختلف (ایستاده و رومیزی) طراحی و تولید می کند تا مشکلی در شیرینگ کردن محصولات خود نداشته باشید.

برای شیرینک کردن محصولات بایداز شیرینک پک و سلفون حرارتی شیرینگ استفاده کنید. نوع بسته بندی ایجاد شده توسط این دستگاه به این صورت است که در ابتدای کار، سلفون شیرینگ به دور محصول پیچیده می شود و بعد از آن هم سلفون دور محصول در بخش تونل حرارتی، حرارت موردنیاز را دریافت کرده و شروع به انقباض می‌ کند و در نهایت فرم بسته بندی را می‌ گیرد. در مورد محل قرارگیری دستگاه شیرینگ هم باید بگوییم که در انتهای خط تولید قرار می گیرد و کار بسته بندی محصولات را انجام می دهد.

دستگاه شیرینگ پک چیست و چه کاربردی دارد؟

با توجه به این که دستگاه شیرینگ شیرزاد به عنوان یکی از کاربردی ترین نوع دستگاه بسته بندی محسوب می شود، می توان گفت که کاربرد دستگاه شیرینگ پک به چند کسب و کار محدود نمی شود و شما می توانید در مشاغل و کسب و کارهای مختلفی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم نیز از شیرینگ استفاده کنید. موارد استفاده دستگاه شرینک شامل بسته بندی ماسک، بسته بندی ادویه‌ جات، شیرینگ انواع بسته بندی ها، شیرینگ بطری، بسته بندی انواع مواد غذایی، بسته بندی غذا در رستوران‌ ها و... می شود.

مشاوره خرید شیرینگ پک: ۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳

شیرینگ پک رستورانی

شیرینگ پک اتوماتیک و نیمه اتومات

شیرینگ پک نیمه اتومات

شیرینگ پک نیمه اتوماتیک گزینه ی مناسبی برای انتخاب و بسته بندی محصولات تولیدی کسب و کارهایی است که یکسان و یک شکل نیستند. نوع بسته بندی محصولات توسط این دستگاه به این صورت است که در ابتدای کار باید کاربر محصولی که قرار است بسته بندی شود را بر روی دستگاه قرار دهد و بعد از آن، شیرینگ نایلونی بر روی بسته کشیده خواهد شد. بعد از اتمام این مراحل محصول به سمت کوره منتقل و در این بخش، فرآیند برش و کشیدن پلاستیک در اطراف محصول انجام می شود. از جمله ویژگی هایی که باعث می شود افراد نسبت به خرید این شیرینگ اقدام کنند، قابلیت کنترل، قابلیت تنظیم دهانه کابین و سرعت بالا در بسته بندی است.

شیرینگ پک اتوماتیک

همان طور که از نام این محصول پیداست، برای بسته بندی محصولات نیازی به کاربر در خط تولید ندارد و با توجه به سرعت بسته بندی بالایی که دارد، این امکان را برای شما فراهم می کند تا به تنظیم دما، سرعت نوار نقاله و زمان بسته بندی بپردازید. دستگاه شیرینگ اتوماتیک مجهز به یک حسگر الکترونیکی برای هدایت اتوماتیک محصول است. در مورد کاربرد این دستگاه هم باید بگوییم که گزینه ی مناسبی برای انتخاب در کارخانه ها و کارگاه هایی است که حجم تولید بالایی دارند.

انواع دستگاه شیرینگ پک

شیرینگ پک رستورانی

دستگاه شیرینگ پک رستورانی از جمله پرمصرف ترین مدل دستگاه شیرینک محسوب می شود که در صنایع مختلف اعم از صنایع غذایی، صنعت داروسازی، صنایع شیمیایی و... مورد استفاده قرار می گیرد. در مورد این شیرینگ باید بگوییم که در رستوران ها، کترینگ ها، هتل ها و... کمک می کند تا بر روی غذای های بیرون یک لایه ای از فیلم شیرینگ بسته بندی قرار داده شود و با انجام این کار از ورود هر گونه گرد و غبار، آلودگی و... به داخل بسته بندی غذا جلوگیری شود. این دستگاه در دو مدل پایه دار و رومیزی طراحی و ساخته می شود و شما می توانید با توجه به بودجه ی در نظر گرفته شده، یکی از مدل ها را برای خرید انتخاب کنید.

شیرینگ پک تونلی

شیرینگ بسته بندی تونلی برای پک کردن محصولات مد نظر شما از فیلم های PVC و POF و همچنین لیبل شیرینگ استفاده می‌ کند. به کارگیری دستگاه شیرینگ پک در صنایع غذایی و صنایع کشاورزی برای بسته بندی نایلونی و پلاستیکی انواع مواد غذایی، انواع کارتن ها، قطعات خودرو، انواع بطری ها و... توصیه می شود.

شیرینگ پک کابینی

دستگاه شرینگ پک کابینی برای قرارگیری در خط تولید نیاز به فضای کمی دارند و اغلب برای مصارف کارگاهی و خانگی در رستوران‌ ها و هتل‌ ها مورد استفاده قرار می گیرند. اگر قصد خرید دستگاه بسته بندی در ابعاد کوچک و جمع و جور را دارید، این دستگاه گزینه ی مناسبی برای انتخاب است. شما می توانید برای بسته بندی محصولاتی مانند زرد چوبه، شکلات، بیسکویت، کلوچه، مواد شوینده و... از این دستگاه استفاده کنید.

شیرینگ پک کابینی

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 صفحه بعد