x تبلیغات
seo education

قیمت یخچال فریزر صندوقی ظرفیت های متنوع

 فریزر صندوقی یکی از ضروری ترین تجهیزات فروشگاهی می باشد، که شما برای راه اندازی فروشگاه های بزرگ و کوچک، هایپرمارکت ها، هایپراستارها، مغازه ها، سوپرمارکت ها و... به آن نیاز پیدا می کنید. محصولاتی که شما می توانید در داخل سبدهای فریزر صندوقی بدون برفک قرار دهید، می تواند شامل انواع مواد غذایی، فرآورده های گوشتی و پروتئینی، سبزیجات، بستنی ها باشد. فریزر صندوقی هایی که در حال حاضر برای فروش در بازار وجود دارد، به شرح زیر می باشد.

  • فریزر صندوقی خانگی (گنجایش فریزر صندوقی برای منزل: 260 لیتر)

  • فریزر صندوقی هایپری (گنجایش یخچال بستنی: 300 تا 650 لیتر)

  • فریزر صندوقی طرح قدیم

تماس با کارشناس فروش سیلور برودت: 09128396466

جدول قیمت اردیبهشت 1402

مدل 
قیمت
فریزر 300 لیتری 12,500,000 تومان
فریزر 400 لیتری 14,000,000 تومان
فریزر 500 لیتری 15,000,000 تومان
فریزر 600 لیتری 16,000,000 تومان
فریزر 650 لیتری 16,500,000 تومان
فریزر خانگی تک درب 10,500,000 تومان
فریزر خانگی دو درب 11,000,000 تومان
فریزر خوابیده چهار درب 35,000,000 تومان
فریزر خوابیده شش درب 43,000,000 تومان

سبدهایی که در داخل از هر یک مدل های فریزر خوابیده قرار داده می شود، با توجه به لیتراژ فریزر متغیر می باشد، و شما می توانید محصولات مد نظر خود را در داخل سبدها قرار دهید، و بدون هیچ مشکلی هر زمانی که به هر یک از محصولات نیاز داشتید، آن را انتخاب کنید. وجود سبدها کمک می کند، تا شما بدون هیچ دردسری محصولات را در داخل کابین فریزرصندوقی با نظم و ترتیب مشخص قرار دهید. برای این که شما هنگام خرید یخچال صندوقی با مشکلی رو به رو نشوید، در ادامه به بررسی مشخصات فنی فریزرهای صندوقی می پردازیم، تا شما با داشتن اطلاعات فنی کامل در مورد فریزر صندوقی کوچک و بزرگ بتوانید مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

قیمت فریزر صندوقی اوگور ترکیه

در مورد شیشه های به کار گرفته شده برای تولید فریزر بستنی باید گفت، که در صورتی که قصد دارید، مدل شیشه خور را انتخاب کنید، نیازی نیست، نگران شکسته شدن شیشه های درب آن باشید، چون شیشه ی انتخاب شده برای فریزر صندوقی از نوع نشکن و دوجداره می باشد. یکی از مزیت های شیشه ای بودن درب این است، که شما می توانید قبل از باز کردن درب یخچال فریزر محصولات قرار داده شده در داخل یخچال خوابیده را ببینید، و انجام این کار از هدر رفت سرمای داخل کابین جلوگیری می کند. گاهی اوقات ممکن است، کابین یخچال فریزر خوابیده نیاز به شست و شو داشته باشید، در این موارد نیاز نیست، نگران باشید، چون آب موجود در داخل کابین توسط راهگاه قرار داده شده در کف دستگاه به بیرون فریزر منتقل می شود. رنج دمایی در نظر گرفته شده برای انواع فریزر صندوقی بین 18- تا 22- درجه سانتی گراد می باشد، تا شما بتوانید محصولات داخل سبد را با حفظ کیفیت و تازگی نگهداری کنید. برای این که شما بتوانید دمای داخل کابین را بررسی و کنترل کنید، بر روی بدنه ی بهترین فریزر صندوقی بدون برفک ترموستات قرار می گیرد، تا شما به واسطه ی آن بتوانید دما را تنظیم کنید.

فریزر صندوقی درب شیشه ای

جنس بدنه هم مسئله ی مهمی می باشد، که حتماً باید به آن توجه کنید. جنس بدنه ی یخچال فریزر بستنی از نوع گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک می باشد، تا بتواند در برابر ضربه های وارده مقاومت و استحکام لازم را داشته باشد. برای این که از هدر رفت سرمای داخل کابین جلوگیری کنیم، درزگیرهای فشرده را در بین درب های فریزر صندوقی درب شیشه ای قرار می دهند. برای این که هنگام استفاده از فریزرهای صندوقی با مشکل خاصی رو به رو نشوید، بهتر است، در این رابطه اطلاعات بیشتری داشته باشید. فریزر صندوقی همانند فریزرهایی که برای منازل خود خریداری می کنید، مناسب برای انجماد و سرد نگه داشتن محصولات مد نظر شما می باشد. فریزرهای موجود در بازار برخلاف فریزرهایی که به صورت ایستاده طراحی و تولید می شوند، گزینه ی مناسب تری برای انتخاب در محیط هایی می باشد، که از لحاظ ارتفاع و جاگیری فریزر محدودیت دارند. نحوه ی کارکرد فریزر به این صورت می باشد، که دمای مواد غذایی و سرد کردن آن ها توسط سیستم سرمایشی می باشد. وظیفه این کار برعهده کمپرسور و سیستم گاز مبرد تنظیم و کنترل می‌ شود. کمپرسور می تواند مبرد را پمپاژ و فشرده کند، و پس از آن از شیر انبساط عبور می کنند، و وارد فریزر می شوند، و فریزر را خنک نگه می دارد.

قیمت فریزر صندوقی

قیمت فریزر صندوقی

در حال حاضر قیمت یخچال صندوقی با توجه به نوساناتی که در بازار برای فروش قطعات و مواد اولیه ثابت نیست، و هر روز قیمت آن در حال تغییر می باشد. ولی برخی از فاکتورها وجود دارد، که در تعیین قیمت فریزر صندوقی بدون برفک بسیار تأثیرگذار هستند. این عوامل می تواند شامل نوع فریزر صندوقی، ابعاد فریزر، نوع موتور، قدرت موتور، تعداد سبد، استیکر سفارشی، جنس بدنه و... می باشد.

ابعاد فریزر صندوقی (بر حسب سانتی متر)

  • فریزر 400 لیتر: (83*61*120)

  • فریزر 500 لیتر: (83*61*150)

  • فریزر 600 لیتر: (83*61*160)

  • فریزر 650 لیتر: (83*61*165)

  • فریزر صندوقی بدون برفک خانگی: (83*61*105)

  • فریزر  4درب استیل: (90*68*120)

  • فریزر 6درب استیل: (90*65*125)

خرید آنلاین فریزر صندوقی

قیمت بهترین مارک فریزر صندوقی خانگی

فریزر صندوقی را با توجه به نیاز مشتریان و نوع محصولاتی که قصد نگهداری آن ها را دارند، در مدل های مختلف به صورت خانگی، فروشگاهی، طرح قدیم طراحی و تولید می شوند. شما می توانید با توجه به فضایی که برای قرار دادن فریزر صندوقی مغازه در اختیار دارید، یکی از مدل ها را برای نگهداری محصولات انتخاب کنید. در رابطه با کاربرد هر یک از مدل ها باید بگوییم، که فریزر صندوقی بدون برفک برای استفاده در منازلی کاربرد دارد، که شما می توانید محصولات بیشتری را برای نگهداری انتخاب می کنید. یخچال بستنی هم با توجه به این که در لیتراژهای مختلف 100 تا 650 لیتری طراحی و تولید می شوند، شما می توانید برای نگهداری از محصولات مختلف از آن استفاده کنید. در مورد فریزر استیل باید گفت، که این فریزر در دو مدل چهار درب و شش درب طراحی و تولید می شوند، و شما می توانید برای منجمد کردن فرآورده های گوشتی و پروتئینی از آن استفاده کنید. برخی از افراد ممکن است، نتوانند به صورت حضوری نسبت به خرید فریزر صندوقی اقدام کنند، به همین خاطر باید از مراکز فروش و یا فروشگاه هایی که به صورت اینترنتی در حال فعالیت هستند، فریزر بدون برفک مد نظر خود را خریداری کنید.

 

ویزیت پزشک در منزل کرج

 هر چند وقت یک بار ممکن است، که همه ی افراد جهت بررسی وضعیت سلامتی خود، سرماخوردگی فصلی، بیماری های حاد و یا مزمن و... نیاز به معاینه ی پزشک داشته باشند. در بعضی از موارد ممکن است، به خاطر بیماری از لحاظ جسمی ضعیف می شویم، و جا به جا شدن برای ما سخت است، و در این صورت ترجیح دهیم، در منزل بمانیم، قطعاً در این صورت مراجعه به پزشک کار سختی برای ما خواهد بود. به همین خاطر ترجیح می دهیم، که به جای مراجعه به مطب پزشک ما را در منزل معاینه و ویزیت کند.

شماره تماس جهت دریافت خدمات درمانی: 09128601231

خدمات پزشکی سلامت نوین برای برطرف کردن نگرانی های شما و ارائه خدمات درمانی در منزل را با هزینه مناسب در مقایسه با بیمارستان ها و درمانگاه ها آغاز کرده است. پزشکان این مجموعه متخصصان مجربی می باشند، که با به کارگیری از بهترین روش های درمانی به بهبودی بیمار کمک می کنند. بهترین بخش در مورد خدمات پزشک در منزل ما این است، که در فضای آرام خانه خود در کنار دیگر افراد خانواده خواهید بود. خدمات این مرکز به صورت 24 ساعته ارائه داده می شود، و همه ی مناطق و شهرهای کرج تحت پوشش این مجموعه می باشد.

ویزیت متخصص عفونی در منزل

ویزیت پزشک کرونا در منزل

در صورتی که به کرونا مبتلا شده اید، و یا از فردی که مبتلا است، مراقبت می کنید، برای این که بتوانید سلامتی دیگر اعضای خانواده و دیگر افراد را حفظ کنید، بهتر است، از ویزیت پزشک در منزل کرج استفاده کنید. انجام اقداماتی از قبیل ماندن بیمار در یک اتاق جداگانه، فاصله حداقل 1 متر با دیگر افراد، داشتن تهویه ی مناسب در اتاق بیمار و فضاهای مشترک قبل از ویزیت پزشک در منزل ضروری می باشد. حتماً سعی کنید، که هوای تازه را تا جایی که ممکن است، وارد منزل کنید.

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان یا ویزیت پزشک در منزل داشتید، می توانید از طریق برقراری تماس با کارشناسان مجموعه مشکل خود را رفع کنید.

ویزیت پزشک عمومی در منزل 

افراد مختلف ممکن است، دردی را تجربه کنند، ولی به صورت دقیق ندانند، که برای درمان این درد به کدام متخصص مراجعه کنند. در این مواقع پزشک عمومی با انجام بررسی‌ های بالینی می تواند به این سوال ما جواب دهد، و به صورت دقیق، تخصصی که به درمان و بهبود آن احتیاج داریم، را به ما معرفی کند. یکی از مهم ترین اقداماتی که پزشک عمومی باید انجام دهد، بررسی آزمایشات دوره‌ ای و چکاپ کامل در منزل می باشد. هم چنین می‌ تواند با مشاهده‌ ی آزمایش های بیمار داروهای مناسب را تجویز کند، و یا حتی ممکن است، توصیه کند، به یک متخصص جهت معاینه مراجعه کنید.
یکی دیگر از وظایف پزشک عمومی این است، که می‌ تواند به صورت دوره‌ ای پیش بیمار حضور داشته باشد، و شرح‌ حال‌ های مورد نظر را از او و خانواده‌ بیمار بگیرد، تا بتواند اقدامات لازم را انجام دهد.

وظایف پزشک عمومی 

  • بررسی سلامت عمومی بیمار 
  • بررسی نتایج آزمایش 
  • بررسی روند درمان 
  • بررسی دوز و نوع داروها 
  • ارائه مشاوره پزشک 
  • در صورت لزوم مراجعه بیمار به پزشک متخصص

ویزیت پزشک در منزل تهران

ویزیت پزشک متخصص در منزل

با حضور پزشک متخصص در خانه و بودن در کنار بیمار می تواند با انجام بررسی دقیق وضعیت بیمار یک برنامه‌ ی درمانی اصولی را برای بیمار تجویز کند. ممکن است، پزشک بعد از انجام بررسی بالینی، برای تایید تشخیص خود آزمایش تجویز کند.

مزایای ویزیت پزشک در منزل

  • ارائه ی خدمات پزشکی در محیطی آرام باعث آرامش بیمار و دور شدن از استرس و اضطراب می شود.
  • قطعاً پزشک با انجام ویزیت در منزل می تواند مراقبت های پزشکی اختصاصی را به بیمار ارائه دهد، و نسبت به شرایط بیمار دلسوزتر باشد.
  • قطعاً بیماران می توانند در یک محیط آشنا و آرام زودتر دوره ی درمانی خود را برای بهبودی طی کنند، تا در بیمارستان.
  • با توجه به این که همه ی بیماری ها نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارند، ولی به خاطر عدم امکان مراقبت در منزل، بیماران ناخواسته از مراکز درمانی و بیمارستان ها جهت دریافت مراقبت های پزشکی سر در می آورند. قطعاً با انجام ویزیت در منزل اثر بخشی بیشتری دارد، چون می توانند به راحتی مراقبت های پزشکی را در خانه ارائه دهند.
  • حضور پزشک در منزل برای انجام ویزیت به صورت 24 ساعته و در همه ی روزهای هفته خواهد بود. به همین خاطر می توانید اطمینان داشته باشید، که خدمات درمانی با کیفیت را حتی در ساعات غیر معمول و در هر روزی که نیاز دارید، دریافت کنید.
  • ویزیت در منزل برای افراد مسن یک مزیت محسوب می شود، چون این گونه از افراد بیشتر از دیگر بیمارها نیاز به مراقبت پزشکی دارند، و همچنین بیشترین سختی و مشقت را در جا به جایی خود دارند.

دلایل احساس نیاز به حضور پزشک و یا پرستار در منزل 

  • معاینه ی عمومی بیمار

ویزیت پزشک در منزل همدان

در صورتی که فرد نمی تواند به خاطر بیماری هایی از قبیل قند و یا فشار خون، سرماخوردگی و... به مراکز درمانی مراجعه کند، می تواند از پزشک عمومی استفاده کند.

  • مراقبت از بیماران ارتوپدی

زمانی که بیمار به خاطر شکستگی، آرتروز، درد مفصل و یا گرفتگی عضلات نمی تواند حرکت کند، قطعاً در رفت و آمد به مراکز درمانی با مشکل رو به رو خواهد شد. حضور پزشک متخصص شکستگی در منزل می تواند به بهبودی بیمار کمک کند.

  • مراقبت از بیماران دیابتی

زمانی که شخص به بیماری دیابت مبتلا می شود، حتماً باید تحت مراقبت قرار بگیرد، چون باید به صورت منظم قند خون و فشار خون او کنترل شود، به همین خاطر با حضور پزشک در منزل می تواند به خوبی مشاوره و داروهای تجویز شده، رژیم غذایی خود را کنترل کند.

  • مراقبت از بیماران قلبی

بیشتر افرادی که به بیماری قلبی دچار می شوند، حتماً باید تحت نظر پزشک باشند. معمولاً این دسته از بیماران پس از مدتی بستری شدن در بیمارستان به خانه منتقل می شوند. اگر پس از منتقل شدن به صورت منظم داروهای خود را مصرف نکنند، ممکن است، عملکرد قلب دچار مشکل شود. توصیه ی ما به این گونه بیماران این است، که پس از ویزیت متخصص قلب در منزل بتوانند روند درمان را طی کرده، تا به شرایط عادی خود برگردند.

  • ویزیت سالمندان در منزل

ویزیت متخصص قلب در منزل

با توجه به این که سالمندان نیاز به مراقبت و رسیدگی دارند، حضور پزشک سالمند در منزل می تواند به حرکت و یا مصرف دارو و مواد غذایی آن ها کمک کند.

  • پزشک کودک

ویزیت پزشک متخصص اطفال در منزل

بعضی از کودکان ممکن است، به خاطر دلایل مختلفی از حضور در بیمارستان بترسند. به همین خاطر بهترین راه حل ویزیت پزشک متخصص اطفال در منزل می باشد، تا هم بتواند به کودک برای بهبودی کمک کند، و این که کودک در منزل احساس آرامش داشته باشد.

  • تزریق سرم در منزل

تزریق سرم

اگر احتیاج به وصل کردن سرم و یا تزریقات در منزل دارید، این کار می تواند توسط پزشک و پرستار در منزل انجام شود. انجام این کار می تواند از رفت و آمد و هزینه های ناشی از آن جلوگیری کند.

هم چنین ممکن است، بیماران زیر احتیاج به ویزیت پزشک در منزل پیدا کنند.

  • بیمارانی که پس از انجام عمل جراحی نیاز به مراقبت دارند.
  • بیماران عصبی
  • بیماران ریوی و تنفسی
  • بیماران سرطانی
  • افراد فلج
  • افراد مسن
  • افراد ناتوان
  • زنانی که تازه زایمان کرده اند.
  • افرادی که احتیاج به مراقبت از زخم های مختلف اعم از پانسمان و تزریق دارند.
  • افرادی که به تجهیزات پزشکی نیاز دارند.
  • افرادی که نیاز به آزمایش های آزمایشگاهی دارند.

در صورت درخواست برای حضور پزشک در منزل باید اطلاعات زیر را در اختیار کارشناسان قرار دهید.

  • نام بیمار
  • سن بیمار
  • وضعیت فعلی بیمار
  • داروهایی که استفاده می کند.
  • علائمی که بیمار دارد. (این علائم می تواند شامل احساس ضعف، درد، تب و سردرد، بی اشتها بودن و یا عفونت باشد.)
  • در کدام ناحیه از بدن درد احساس می شود.

درخواست حضور پزشک در منزل به چه صورتی می باشد؟

در هر ساعتی از شبانه روز که احساس کردید، به حضور پزشک در منزل احتیاج دارید، می توانید از طریق برقراری تماس با مجموعه ی سلامت نوین جهت حضور پزشک در منزل خود اقدام کنید. حتماً اطلاعات بیمار خود را جهت مشاوره در اختیار کارشناسان مجموعه قرار دهید، تا آن ها بتوانند در اسرع وقت پزشک و پرستار مرتبط را به منطقه ی شما اعزام کنند.

تعرفه ویزیت پزشک در منزل

مراکز و افراد مختلف هزینه های متفاوتی را با توجه به خدماتی که به بیماران ارائه می دهند، خواهند گرفت. مواردی از قبیل فاصله (دوری یا نزدیکی) و ساعتی از شبانه روز که به حضور پزشک نیاز دارید، در تعیین تعرفه ی ویزیت پزشک در منزل تأثیر خواهد گذاشت.

بهترین مارک دستگاه بستنی ساز صنعتی

 

قیمت دستگاه بستنی ساز صنعتی

قیمت ها با توجه به نوسانات بازار حدودی می باشد.
جهت استعلام قیمت دقیق با کارشناسان فروش تماس بگیرید.
مدل 
قیمت

بستنی ساز نیکنام

  • بستنی ساز قیفی مدل دلارام تک فاز هرمتیک: 210,000,000 تومان
  • بستنی ساز قیفی مدل دلارام سه فاز 1.5 اسب: 220,000,000 تومان
  • بستنی ساز قیفی سه فاز مدل پمپی: 245,000,000 تومان
  • بستنی ساز قیفی مدل دلارام سه فاز 2 اسب: 240,000,000 تومان
  • بستنی ساز قیفی سه فاز tm1600: 

310,000,000 تومان

  • بستنی ساز قیفی مدل دلارام تک فاز اینورتردار: 245,000,000 تومان
  • بستنی ساز قیفی مدل دلارام سه فاز هرمتیک: 170,240,000 تومان
  • بستنی ساز قیفی مدل دلارام تک فاز بیتزر: 255,000,000 تومان
بستنی ساز شمس
  • بستنی ساز قیفی شمس تک فاز مدل سناتور: 325,000,000 تومان
  • بستنی ساز قیفی شمس سه فاز مدل امپراطور: تماس بگیرید.
  • بستنی ساز قیفی شمس تک فاز مدل لاکچری: 345,000,000 تومان
  • بستنی ساز قیفی شمس سه فاز مدل سوپر سناتور: 325,000,000 تومان
  • بستنی ساز قیفی ژله ای سه فاز مدل گلکسی: 495,000,000 تومان
  • بستنی ساز قیفی شمس سه فاز مدل پرستیژ: تماس بگیرید.

دستگاه بستنی ساز به عنوان یکی از تجهیزات بسیار کاربردی برای بستنی و آبمیوه فروشی ها، ویتامیه فروشی ها، کافی شاپ ها، لبنیاتی ها، هایپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک و... برای تهیه ی انواع بستنی می باشد. دستگاه بستنی ساز صنعتی در مدل های گوناگونی تولید می شود، که مشتریان می توانند با توجه به تعداد بستنی که در طول روز باید آماده کنند، بستنی ساز قیفی مد نظر خود را خریداری کنند. جنس بدنه ی بستنی ساز از نوع استیل مقاوم می باشد، به همین خاطر در برابر زنگ زدگی ها و پوسیدگی بسیار مقاوم می باشد. هم چنین می توانید دستگاه بستنی را بعد از تمام شدن کارتان شست و شو دهید، و برای دفعه ی بعدی آن را آماده کنید. یخچال بستنی ساز در دو نوع تک فاز و سه فاز طراحی و تولید می شود، و قابلیت تولید بستنی در طعم ها و رنگ های مختلف به صورت ساده و لبه رنگی را دارد.

دستگاه بستنی ساز

با توجه به این که قدرت موتور بستنی ساز صنعتی بسیار فوق العاده می باشد، هنگام تهیه ی بستنی در تعداد بالا با مشکل رو به رو نخواهد شد. دستگاه بستنی قیفی در مدل های مختلفی از قبیل بستنی ساز قیفی، بار سفت کن بستنی طراحی و تولد می شوند. دستگاه بستنی ساز قیفی در دو مدل تک فاز و سه فاز تولید و عرضه می شود، و موتور دستگاه بستنی از نوع گیربکسی قدرتمند، و عایق بندی آن از نوع تزریق فوم جهت جلوگیری از هدر رفتن سرمای داخل مخزن و شل شدن مایع بستنی می باشد. بدنه ی دستگاه بستنی سازی دو و یا سه جداره می باشد.

بستنی سازهای صنایع برودتی سیلور در دو نوع ایرانی و خارجی قابل سفارش هستند، صنایع برودتی سیلور وارد کننده انواع بستنی ساز های خارجی می باشد و نمایندگی بستنی سازهای ایرانی کارپیژل، نیکنام و شمس را دارا می باشد.

قیمت دستگاه بستنی ساز

قیمت دستگاه بستنی ساز صنعتی با توجه به فاکتورهای زیر متغیر می باشد. جهت اطلاع از لیست قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی با گروه تولیدی سیلور تماس بگیرید.

  • نوع دستگاه (داخلی و یا خارجی)
  • برند (شمس، نیکنام، البرز سرمایش و...)
  • ظرفیت تولید بستنی
  • نوع برق مصرفی
  • قابلیت لبه رنگی یا دو رنگی بودن بستنی
  • نوع موتور
  • تعداد قیف تولید کننده و...

در صورتی که نمی توانید دستگاه بستنی ساز خارجی و یا ایرانی را خریداری کنید، بهتر است، جهت استعلام قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی دست دوم و موجود بودن این دستگاه در مجموعه با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید.

بهترین مارک دستگاه بستنی ساز صنعتی

  • بستنی ساز شمس
  • بستنی ساز نیکنام
  • بستنی ساز کارپیژل
  • بستنی ساز البرز سرمایش
  • بستنی ساز کارپیجیانی
  • بستنی ساز کاتابریکا
  • بستنی ساز گوشن

انواع دستگاه بستنی ساز

دستگاه بستنی ساز صنعتی

اگر قصد خرید دستگاه بستنی ساز را دارید، تا بتوانید بهترین بستنی ها را درست کنید، پیشنهاد ما به شما بستنی ساز شمس و بستنی ساز نیکنام می باشد. این دو دستگاه به عنوان یکی از پرطرفدارترین بستنی سازها می باشد. این بستنی سازها در مدل و گنجایش های مختلف در دو نوع ایستاده و رومیزی عرضه می شوند، و در ابعاد بستنی ساز بزرگ و بستنی ساز کوچک خانگی تولید می شود. جنس بدنه ی بستنی ساز حرفه ای نیکنام از نوع استیل ضد زنگ می باشد، و مدل های مختلف با قدرت کمپرسورهای مختلف از جمله 1.5 اسب، 2 اسب و 3 اسب با قابلیت تولید حداقل 300 قیف بستنی در ساعت، تولید و عرضه می گردد. همچنین در طراحی این دستگاه صفحه های نمایشگری استفاده شده است، که عملکرد دستگاه به صورت دیجیتالی باشد، تا بتوانند با استفاده از آن به صورت هوشمند دستگاه را کنترل کنند. جهت خرید ارزانترین دستگاه بستنی ساز با کارشناس فروش تماس بگیرید. 

طرز کار دستگاه بستنی ساز صنعتی چگونه است؟

به کمک بستنی ساز قیفی میتوانید بستنی در رنگ ها و طعم های مختلف ترش شیرین ملس و با انواع میوه ها تحویل بگیرید. با تولید بستنی قیفی توسط بستنی ساز با بستنی های کارخانه ای رقابت می کنید زیرا با این دستگاه می توانید بستنی کاملا طبیعی با میوه تولید کنید به طوریکه رنگ و طعم آن  کاملا طبیعی می باشد. در این صورت است که شما محصولی را متفاوت با کارخانجات تولید می کنید و بستنی های کارخانجات ممکن است با رنگ و اسانس تولید شود و تازه و طبیعی نباشد.

نحوه راه اندازی بستنی ساز قیفی

نصب و راه اندازی دستگاه بستنی بسیار آسان است. در هنگام خرید از مجموعه سیلور این اطمینان را به شما میدهیم که نصاب و متخصص در محل حضور می یابد و به شما آموزش می دهد و شما را با نحوه کار صحیح دستگاه آشنا می کند.

اجزای اصلی دستگاه بستنی ساز قیفی

  • مخزن استوانه ای و محفظه

محفظه ی اصلی بستنی سازها قسمتی از دستگاه می باشد، که مواد بستنی در داخل آن قرار می گیرد، و سپس محفظه ی داخل مخزن خارجی نگه داشته می شود.

  • همزن

همزن به وسیله ی موتور الکتریکی کوچکی هدایت می شود. این همزن نیروی خارجی مورد نیاز دستگاه را تأمین می کند. در برخی از مدل ها این نیرو توسط باتری تأمین می شود.

خرید دستگاه بستنی ساز

هنگام خرید بستنی ساز صنعتی بهتر است، به نکات زیر توجه کنید.

  • بستنی ساز توسط یه برند معتبر تولید شده باشد.
  • شرکت سازنده این دستگاه بستنی ساز در کیفیت محصول و بستنی هایی که تولید می کند، تأثیرگذار می باشد.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه بستنی ساز مهم است. هر چقدر مدت زمان گارانتی محصول بیشتر باشد، باعث جلب توجه نظر مشتریان می شود، و با خیال راحت تری خرید می کنند.
  • انتخاب ظرفیت مناسب با توجه به حجم فروش و تولید بستنی هر روزه
  • انسجام بستنی تولیدی
  • سرعت تولید و حجم بستنی تولید در هر ساعت
  • نوع شسس و شوی دستگاه بستنی ساز

تعمیر داکت اسپلیت در کرج | نمایندگی تعمیرات

 به دلیل این که در فصل گرما میزان استفاده از داکت اسپیلت ها به شدت افزایش پیدا می کند، نیاز به سرویس، تعمیر و نگهداری آن هم زیاد می شود. پیدا کردن یک متخصص تعمیرکار داکت اسپیلت کار سختی است اگر کسی که برای تعمیر می آید مهارت کافی نداشته باشد، آسیب بیشتری به دستگاه می زند. بیتا سرویس با تیمی متخصص و باتجربه به تعمیر انواع داکت اسپیلت در کرج می پردازد.

تعمیر داکت اسپلیت در کرج: 02633501166

استفاده از داکت اسپیلت ها برای چه فضایی مناسب است؟

از داکت اسپلیت ها یا اسپلیت های کانالی برای سرمایش و گرمایش آپارتمان های مسکونی، ویلاها، ادارات و... استفاده می شود. داکت اسپلیت ها عموما به جای چند اسپلیت در یک واحد مورد استفاده قرار می گیرند.  این موضوع در کاهش هزینه ها بسیار موثر است. با استفاده از داکت اسپلیت ها استقلال در تامین سرمایش و گرمایش برای هر واحد از آپارتمان ها به صورت مستقل فراهم می شود.

هزینه سرویس داکت اسپلیت در کرج

تعمیر داکت اسپلیت در کرج

تعمیر داکت اسپلیت در کرج یکی از مهم ترین خدماتی است که در زمینه سیستم های تهویه مطبوع ارائه می شود. این خدمات شامل مواردی همچون تعمیر کمپرسور، تعمیر خازن، برد داکت اسپلیت و... است. خرابی داکت اسپلیت بر روی عملکرد صحیح این دستگاه تاثیر منفی گذاشته و گاها شاید دیگر نتوانید از دستگاه استفاده نماییدو تعمیر به موقع داکت اسپلیت می تواند موجب کاهش هزینه های شود. در برخی از موارد اگر اقدام به تعمیر داکت اسپلیت نکنید، دستگاه به طور کامل خراب شده و باید اقدام به خرید دستگیره جدید نمایید. به همین دلیل توصیه می شود برای کاهش هزینه ها در ابتدای هر فصل اقدام به سرویس داکت اسپلیت نمایید. با انجام سرویس به موقع از خرابی دستگاه و هزینه های بالای تعمیر در امان خواهید ماند.

مزایای استفاده از داکت اسپیلت

لوله کشی گرمایشی داکت اسپلیت از سقف می باشد و حجم لوله کشی آب گرم با استفاده از این دستگاه کاهش میابد. هزینه ی پایانی راه اندازی داکت اسپیلت با کویل بسیار مناسب است و این یکی از مزیت های مهم استفاده از داکت اسپیلت است. همچنین سرویس و نگهداری آن راحت است و در زمان بروز مشکل به سادگی می توان آن را عیب یابی کرد. به طور کلی در داکت اسپیلت ها از هوای برگشت داخل هر واحد استفاده می شود تا راندمان کاری دستگاه بالا رود که این امر موجب مصرف سوخت کمتر می شود. خوب است بدانید که سرمایش و گرمایش در این دستگاه به وسیله ی حرکت هوا در واحد داخلی (هواساز) با مکش هوای داخلی صورت می گیرد. عملکرد سرمایشی این سیستم کاملا مانند کولرهای گازی و اسپلیت ها می باشد و برای گرمایش در این سیستم از کویل آب گرم استفاده می شود. در این دستگاه یک (هواساز در بالای سقف کاذب) قرار داده می شود و هوا را مستقیما و یا با استفاده از کانال های اجرا شده در تمامی اتاق ها و فضاها توزیع می نماید. داکت اسپلیت ها در دو نوع معمولی و اینورتر تولید می شوند که داکت اسپلیت اینورتردار به حسگر دمای داخلی مجهز است و می تواند با تغییر فرکانس برق وارد شده، تعداد دور و قدرت کمپرسور را با توجه به دمای محیط تغییر دهد.

تعمیر داکت اسپلیت در کرج

انواع داکت اسپیلت

داکت اسپیلت کانالی و داکت اسپیلت کم مصرف اینورتر، که از این نوع داکت اسپلیت برای جلوگیری از هزینه مصرف برق با رده انرژی  A، طراحی و تولید شده اند. در این نوع داکت اسپیلت ها با کاهش دما محیط، دور کمپرسور کاهش و با بالا رفتن دمای محیط، دور کمپرسور افزایش پیدا می کند. از تفاوت های برجسته این دو مدل، سرعت متغییر آن است. علاوه بر آن سرمایش و گرمایش در داکت اسپیلت اینورتر بهتر است. سر و صدای کمتری دارد و قیمت مناسب تری نیز نسبت به داکت اسپیلت معمولی دارد.

هزینه تعمیر داکت اسپلیت در کرج

هزینه تعمیر داکت اسپلیت در کرج با توجه به موارد مختلفی اعم از نوع خرابی و سختی کار، نوع و برند، مدت زمانی که تعمیر کار نسبت به تعمیر و یا سرویس دستگاه اقدام کنند، تعویض قطعات و یا تعمیر، تعداد سیستم ها و... تعیین می شود. شما می توانید جهت ثبت درخواست برای سرویس داکت اسپلیت و دریافت مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اجاره پالس اکسی متر اطفال در کرج و تهران

 پالس اکسیمتر به عنوان یکی از روش های غیرتهاجمی می باشد، و شما به واسطه ی استفاده از آن می توانید میزان اکسیژن رسانی هموگلوبین بیمار را کنترل و بررسی کنید. در رابطه با نحوه ی کارکرد این دستگاه باید گفت، که اول باید یک حسگر را بر روی بخش نازکی از بدن بیمار قرار دهید. در این موارد معمولاً نوک انگشت و یا لاله گوش و در مورد نوازادان بر روی پای آن ها قرار داده خواهد شد. بعد از آن نور را با دو طول موج متفاوت از طریق بیمار به ردیاب نوری منتقل می شود. تغییر جذب در هر یک از طول موج ها اندازه گیری و امکان تعیین میزان جذب ناشی از ضربان خون شریانی را به تنهایی، بدون احتساب خون وریدی، پوست، استخوان، ماهیچه، چربی و لاک ناخن فراهم می کند. دستگاه پالس اکسیمتر (NIRS) قابلیت اندازه گیری هموگلوبین اکسیژن دار و هموگلوبین بدون اکسیژن را دارد. در رابطه با اجزای تشکیل دهنده ی این دستگاه باید بگوییم، که این دستگاه متشکل از مانیتور و پروب پالس اکسیمتر می باشد.

خرید و اجاره دستگاه پالس اکسیمتر نوزاد در تهران و کرج با شماره ی 09128601231 تماس بگیرید.

دستگاه پالس اکسیمتر

انواع دستگاه پالس اکسیمتر 

  • پالس اکسیمتر انگشتی

پالس اکسیمتر انگشتی به عنوان یکی از رایج ترین نوع این مدل می باشد. شما می توانید این دستگاه را به هر جایی که دوست دارید، منتقل کنید. حتی شما می توانید از این دستگاه در منازل، بخش تریاژ، اورژانس بیمارستان‌ ها و... استفاده کنید. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به گیره ای که برای قرار گرفتن بر روی انگشت وجود دارد، اشاره کرد. صفحه ی نمایش بر روی خود گیره قرار می گیرد، و به واسطه ی آن می تواند مقدار درصد اشباع اکسیژن خون را نشان دهد.

  • پالس اکسیمتر دستی

پالس اکسیمتر دستی بیشترین کاربرد را برای استفاده توسط پزشکان دارند، و در محیط هایی مختلفی اعم از بخش‌ های بستری و اتاق احیا مورد استفاده قرار می گیرند. در مورد این دستگاه باید گفت، که این دستگاه نمایشگری بر روی گیره وجود ندارد، و می تواند اطلاعات مورد نیاز پزشکان را از حسگر توسط سیم به دستگاه مرکزی منتقل می کند. شما می توانید اطلاعات دقیقی را در رابطه با ضربان قلب، ضربان نبض و... بدست آورید.

  • پالس اکسیمتر جنینی

برای این که بتوانید از سلامتی کودک خود مطمئن شوید، اکسیمتر معمولی ممکن است، مناسب برای استفاده نباشد. پالس اکسیمتر جنینی مجهز به یک پروب می باشد، که شما باید آن را بر روی سر نوزاد قرار دهید. انجام این کار کمک می کند، تا از طریق گذر اشعه های نور از جمجمه، میزان اکسیژن را دریافت کند. این عمل بر روی پای نوزاد نیز قابل انجام است.

در بخش های مختلف اعم از بیمارستان ها، خدمات بهداشتی، مراکز بهداشتی، کلینیک های بهداشت روستایی و... مورد استفاده قرار می گیرند. خرید یا اجاره خرید و اجاره دستگاه پالس اکسیمتر نوزاد که برای استفاده دوره‌ ای یا چک‌ های نقطه‌ ای مناسب هستند، ممکن است، از نظر پزشکی بعد از ویزیت پزشک در منزل مورد استفاده قرار بگیرند.

  • برای بررسی دوره ای سطوح اشباع اکسیژن در اعضایی که از اکسیژن طولانی مدت استفاده می کنند.
  • برای بررسی سطوح اشباع اکسیژن عضو در طول یا بعد از تشنج
  • پالس اکسی متر انگشتی فقط خرید و با نیاز پزشکی پوشیده می شود.

اکسیمتری پیوسته کوتاه مدت، 24 ساعته ممکن است، از نظر پزشکی ضروری باشد، شامل

  • ارزیابی عدم اشباع شبانه در اعضای مبتلا به بیماری مزمن تنفسی
  • برای تعیین نیازهای اکسیژن مناسب اعضا، به ویژه زمانی که تغییری در وضعیت پزشکی عضو وجود داشته باشد.
  • برای ارزیابی نیاز به مطالعه خواب.

اجاره ماهانه اکسی متری که برای استفاده مداوم مناسب است، ممکن است از نظر پزشکی ضروری باشد، شامل

  • برای اعضایی که از اکسیژن خانه جدا شده اند.
  • برای نوزادان کمتر از 12 ماه با استفاده از اکسیژن خانگی
  • برای اعضای دارای نیاز پزشکی موقت به حفظ اشباع اکسیژن در محدوده بسیار باریک

خرید یا اجاره ماهانه یک اکسیمتر مناسب برای استفاده مداوم ممکن است از نظر پزشکی ضروری باشد،  شامل

  • برای اعضایی که نیاز به تهویه مکانیکی دارند.
  • برای اعضایی که تراکئوستومی دارند.
  • برای اعضایی که نیاز پزشکی طولانی مدت به حفظ اشباع اکسیژن در محدوده بسیار محدودی دارند.
  • پروب های اکسیژن جایگزین برای اعضا با استفاده از اکسی متر پوشانده می شوند.
  • انتظار می رود، کاوشگرهای بادوام شش ماه دوام بیاورند.
  • حداکثر پنج پروب یکبار مصرف در هر ماه (یک بار در هفته) پوشش داده می شود.
  • پروب های یکبار مصرف ممکن است، برای اعضایی مناسب باشد، که سن یا ناتوانی آن ها مانع از استفاده ایمن از پروب های بادوام می شود.
  • پروب های بادوام باید توسط اعضایی که از چک نقطه ای یا اکسیمتری غیرمستمر استفاده می کنند، استفاده شود.

اکسی متر در شرایط زیر پوشش داده نمی شود.

  • اکسی متر استاندارد مراقبت از جامعه برای نظارت بر اعضای مبتلا به آسم نیست.
  • اکسیمترها برای تشخیص اعضای مشکوک به آپنه انسدادی خواب مؤثر نیستند.
  • اکسیمترهای پشتیبان یا قابل حمل زمانی که عضو دارای اکسی متر باشد، تجهیزات تکراری هستند.

افرادی می توانند نسبت به اجاره و خرید اکسی متر اقدام کنند، ممکن است، شرایط زیر را دارا باشند.

  • تشخیص عضو و سابقه پزشکی مربوطه.
  • برنامه کتبی مراقبت که شامل یک پروتکل گام به گام برای استفاده در صورت اشباع نشدن است.
  • سایر تجهیزات مانند مانیتور آپنه، اکسیژن یا ونتیلاتور که توسط عضو استفاده می شود، و نحوه عملکرد تجهیزات مختلف با هم در برنامه مراقبت
  • مدت زمان مورد انتظار نیاز
  • مستند سازی مدل اکسیمتر خاص درخواستی و مناسب بودن آن برای رفع نیازهای پزشکی اعضا
  • مستنداتی مبنی بر این که چرا در صورت درخواست اکسی متر مناسب برای استفاده مداوم، یک اکسی متر کم هزینه نیازهای اعضا را برآورده نمی کند.

خرید و اجاره دستگاه پالس اکسیمتر نوزاد در تهران و کرج

در چه مواردی نیاز به پالس اکسی متر نیاز دارید؟

در مواردی که نیاز است، شما از پالس اکسی متر استفاده کنید، پزشک معالج به شما پیشنهاد می کند، آن را بخرید. گاهی اوقات هم ممکن است، احتیاجی به خرید نباشد، برای تهیه این دستگاه باید با توجه به شرایط دستگاه NHS تهیه شود. پالس اکسیمترها دستگاه های نظارتی مفیدی هستند، که در خانه برای گروه های خاصی از افراد مانند افرادی که مستعد نارسایی تنفسی هستند، از یک بیماری مزمن تنفسی رنج می برند، یا نیاز به اکسیژن درمانی دارند، وجود دارد. برای این بیماران، کاهش سطح اکسیژن می تواند به چیز بسیار جدی تری اشاره کند. در طول همه‌ گیری، برخی از پزشکان پیشنهاد کرده‌ اند، برای احتیاط، در صورت ناخوشی شدید با کووید-19، پالس اکسی‌ متر بخرند، تا سطح اکسیژن خود را در خانه آزمایش کنند. آزمایشات در حال انجام است، اما اگر حال شما خوب نیست، مهم است، که بدون توصیه یک متخصص پزشکی به این دستگاه ها اعتماد نکنید. اگر نگران سلامت تنفسی خود هستید، و فکر می کنید، که پالس اکسی متر مفید است، ابتدا با یک متخصص پزشکی صحبت کنید. پالس اکسیمترها جایگزین توصیه های پزشکی نیستند، و هرگونه نظارت در خانه باید بخشی از یک برنامه مدیریت بهداشتی واضح باشد.

کاربرد پالس اکسیمتری

پالس اکسیمتری در هوانوردی ورزشی برای پرواز در ارتفاعات بالا استفاده می شود، تا بتواند از طریق خود نظارتی از هیپوکسی جلوگیری کند. پالس اکسی متر همچنین در کوهنوردی در ارتفاعات بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، تا بیماری ارتفاع قریب الوقوع را در مراحل اولیه تشخیص دهد. اما این دستگاه بیشتر و بیشتر برای حمایت پزشکی در حین ورزش در ورزش های معمولی رایج استفاده می شود. در این جا می توانید سطح تناسب اندام خود را به سرعت، بدون درد و کارآمد تعیین کنید.

ویژگی های پالس اکسی متر

  • خواندن SpO2 اندازه گیری میزان اکسیژن در خون شما. هر پالس اکسیمتری این ویژگی را دارد، زیرا این اصلی ترین چیزی است، که برای اندازه گیری طراحی شده است. میزان SpO2 کمتر از 92٪ (یا 88٪ برای مبتلایان به بیماری مزمن انسدادی ریه) می تواند نشان دهد، که فردی به شدت بیمار است، و نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارد.
  • ضربان نبض تعداد دفعاتی که قلب شما در دقیقه می‌ زند. برای یک بزرگسال سالم، این معمولاً حدود 60 تا 100 ضربه در دقیقه است. در اکثر پالس اکسی‌مترها این عدد به‌ عنوان یک عدد نمایش داده می‌ شود، اما می‌ تواند به شکل یک نمودار میله‌ ای یا شکل موج پلتیسموگرافی باشد 
  • شاخص پرفیوژن معمولا فقط پالس اکسیمترهای گرانتر این ویژگی را دارند. این نسبت خون ضربان دار به خون غیرضربان را در انگشت شما اندازه گیری می کند، و به عنوان نشانه ای از قدرت جریان خون شما استفاده می شود. 
  • جهت نمایش برخی از پالس اکسی مترها به شما این امکان را می دهند، که نمایشگر را بچرخانید، تا زمانی که دستگاه روی انگشت شما قرار دارد، خواندن آن آسان تر باشد.
  • صفحه نمایش OLED اکثر دستگاه ها دارای صفحه نمایش LCD اولیه هستند، اما تعداد انگشت شماری صفحه نمایش OLED کمی پیشرفته تر دارند.

نحوه استفاده موثر از پالس اکسی متر

اگر یک متخصص پزشکی به شما گفته است، که باید از پالس اکسیمتر در خانه استفاده کنید، باید مطمئن شوید، که تا حد امکان به طور موثر از آن استفاده می کنید، تا دقیق ترین تصویر را از سلامت خود داشته باشید. توجه به نکات زیر هنگام استفاده از این دستگاه بسیار کاربردی می باشد.

  • پیش از این که بخواهید از این دستگاه استفاده کنید، باید دستان خود را بشویید. (نکته ی مهمی که در این مورد وجود دارد، این است، که به هیچ عنوان نباید انگشتی که می‌ خواهید استفاده کنید، لاک یا ناخن کاذب روی آن باشد.)
  • دستتان در لمس گرم است، در این موارد بهتر است، اول بنشینید، و اجازه دهید، حدود پنج دقیقه روی سینه‌ تان بماند، و بعد از آن پالس اکسیمتر را روشن کنید.
  • گیره های در نظر گرفته شده برای پالس اکسیمتر را بر روی انگشت اشاره و یا انگشت وسط خود متصل، تا زمانی که قرائت ها بر روی صفحه ظاهر شود، صبر کنید.
  • در مواردی که اعداد روی نمایشگر تغییر نکردند، و به میانگین ثابت رسیدند، خوانش های خود را ثبت کنید.
  • اگر تا به حال با خواندن هایی مواجه شدید، که کمی غیرعادی به نظر می رسند، پیش از تکرار مراحل استراحت کنید.

https://salamatnovin.com/post/99/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%B3-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%DB%8C%D9%85%D8%AA%D8%B1-%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%AF

بهترین باربری تهران به شهرستان

 از مهمترین و اصلی‌ترین نیازهای افراد در هنگام جابجایی و اسباب کشی، ماشین مناسب حمل بار و همچنین کارگر باربری برای کمک به حمل بار می‌باشد. توصیه می‌شود این خدمات را از باربری‌های معتبر دریافت نمایید. استفاده از خدمات افراد متفرقه که در سطح شهر فعالیت دارند و تحت نظر شرکت خاصی نیستند، کار بسیار اشتباهی است و با این کار امنیت اموال خود را به خطر می‌اندازید. شرکت‌های فعال در زمینه باربری تهران تمامی خدمات حمل و جابجایی را برای شما برعهده می‌گیرند. برای استفاده از خدمات باربری تهران به شماره‌ ی تماس بگیرید.

09193176479

باربری شمال تهران

باربری شمال تهران

باربری غرب تهران

باربری غرب تهران

باربری مرکز تهران

باربری مرکز تهران

باربری شرق تهران

باربری شرق تهران

لیست باربری تهران

تهران یکی از مهمترین کلان شهرهای ایران و به عنوان پایتخت کشور شناخته می‌شود. وسعت این شهر و جمعیت بالای ساکن در آن موجب شده شرکت‌های زیادی با شعبات مختلف تحت عنوان باربری تهران در این شهر فعالیت داشته باشند. به طور کلی تهران به چهار قسمت اصلی شمال، جنوب، شرق و غرب تقسیم بندی شده که باربری امیرکبیر افتخار خدمت رسانی به همشهریان عزیز در تمام این مناطق را دارد.

قیمت باربری در تهران

مهمترین اصل که در هنگام حمل بار برای مشتریان مورد اهمیت می‌باشد، قیمت حمل بار و باربری در شهر تهران است. قیمت باربری تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان هزینه ثابتی را اعلام نمود. 

از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت و کرایه حمل بار در تهران می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  • میزان بار و اثاثیه برای جابجایی
  • تعداد طبقات مورد نظر برای حمل بار
  • مسافت بین مبدا و مقصد
  • استفاده از خدمات باربری مانند کارگر باربری، بسته بندی و ...
  • تعداد وسایل سنگین که قرار است حمل شود.

تمام این عوامل بعلاوه مسائل دیگر می‌تواند بر روی هزینه نهایی اسباب کشی و حمل بار در تهران تاثیر گذار باشد.

به منظور استعلام هزینه باربری تهران با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

شماره باربری تهران

افراد در زمانی که نیاز به حمل بار و یا قصد اسباب کشی دارند، به دنبال شماره باربری در تهران هستند. البته نباید به هر باربری اعتماد نموده و اموال و سرمایه خود را به آن بسپارید. همواره سعی کنید بهترین و معتبری باربری را برای حمل بار انتخاب تا با خیال راحت بتوانید بارها و اثاثیه خود را جابجا نمایید. شرکت‌های مختلفی در زمینه حمل بار در تهران فعالیت دارند. حتی باربری‌هایی هستند که با تبلیغات پرهزینه بسیار معروف شدند اما متاسفانه خدمات باکیفیت را در اختیار مشتریان قرار نمی‌دهند. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از استفاده از خدمات باربری‌ها حتما در مورد آن تحقیق کنید و نظرات مشتریان آن باربری را جویا شوید. باربری تهران امیرکبیر از مجموعه‌های معتبر در زمینه حمل بار درون شهری در تهران می‌باشد. 

مدیریت دلسوز، کارگران با تجربه و متعهد به کار، ماشین‌های حمل بار سالم از مهمترین مشخصات این شرکت باربری در تهران می‌باشد.

بهترین باربری در تهران

برای اینکه صفت بهترین باربری تهران را به شرکتی اختصاص دهیم، این مجموعه باید دارای مشخصات و ویژگی‌های مثبت زیادی باشد. از مهمترین مشخصات بهترین باربری در تهران می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  • تعهد به کار و مشتری
  • خوش قول و با زمان بندی مناسب و درست اقدام به ارائه خدمات نمایند.
  • ارائه خدمات با قیمت و هزینه مناسب.
  • دارای تجهیزات مناسب برای حمل بار
  • دارای پرسنل باتجربه و متعهد 
  • رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده

تمام این عوامل موجب می‌شود، یک باربری در لیست بهترین باربری تهران قرار گیرد.    

خدمات ارائه شده در باربری امیرکبیر

در باربری امیرکبیر تمام خدمات حمل بار در زمینه اسباب کشی به مشتریان و همشهریان عزیز ارائه می‌شود. از مهمترین خدمات که در هنگام اسباب کشی به آن نیازمند می‌شوید می توان به این موارد اشاره نمود:

کارگر باربری

کارگر باربری

هزینه حمل ساید

حمل یخچال ساید

ارسال بار به شهرستان

ارسال بار به شهرستان

باربری شمال تهران

وانت بار تهران

انواع ماشین حمل بار

برای استفاده از خدمات باربری و حمل بار باید بسته به نوع و میزان بار، ماشین حمل بار مناسب را انتخاب نمایید. انتخاب ماشین مناسب برای حمل بار هم به سالم رسیدن بارهایتان کمک می کند و هم می تواند از هزینه های باربری بکاهد. به این صورت که اگر ماشینی که برای حمل بار انتخاب نمودید ظرفیت حمل بار آن کمتر از اثاثیه شما باشد مجبور خواهید شد از چند سرویس برای ارسال بارهایتان استفاده نمایید و اگر هم ماشین با ظرفیت زیادتر را انتخاب نمایید باید کرایه بیشتری را پرداخت نمایید. به همین دلیل توصیه می شود میزان و وزن بارهایتان را به صورت دقیق به کارشناسان ما اعلام نمایید تا ماشین متناسب با بارهایتان به محل اعزام شود. در ادامه شما را با ماشین های حمل بار و میزان ظرفیت آنها آشنا خواهیم می کنیم:

نوع ماشین حمل بار ظرفیت  طول(متر) عرض(متر) ارتفاع مجاز
وانت بار 700 کیلوگرم 1.8 1.4 تا 2 متر
نیسان بار 2تن 2 1.6 تا 2 متر
خاور مسقف 3تن ۴.۸ تا ۵.۸ ۲.۱ تا ۲.۲ 2 تا 3 متر
خاور روباز 4تن ۴.۵ تا ۵.۸     ۲.۱ تا ۲.۲     تا 3 متر
تریلی 24تن ۱۲.۳ تا ۱۳.۶     ۲.۴ تا ۲.۵     تا 3 متر

قیمت و مشخصات بهترین مدل های دستگاه استرچ پالت فرودگاهی

 استرچ پالت فرودگاهی (استرچ پیچ فرودگاهی) مناسب برای بسته بندی وسایل مختلفی اعم از چمدان، کوله های بزرگ و محموله های باری کوچک می باشد. زمانی که شما می خواهید در حین مسافرت آن ها را با وسایل حمل و نقل (قطار، اتوبوس و یا هواپیما) جا به جا کنید. این مدل از دستگاه استرچ نسبت به سایر مدل های تولید شده در گروه صنعتی شیرزاد ماشین البرز کوچک تر و وزن کمتری دارد. 

افرادی که در زمینه ی زمینه ی تولید محصولات مختلف در حال فعالیت می باشند، برای این که بتوانند محصولات تولید خود را سالم به دست فروشندگان برسانند، نیاز به استفاده از دستگاه بسته بندی مناسبی دارند، تا بتوانند با ایجاد پوشش برای محصولات تولیدی خود، آن ها را بدون آسیب و خراب شدن به دست صاحبان خود برسانند.

قیمت دستگاه بسته بندی فرودگاهی

یکی از دستگاه بندی های بسیار کاربردی که در این زمینه طراحی و تولید می شود، دستگاه استرچ فرودگاهی می باشد. شما می توانید با استفاده از این دستگاه محصولات تولیدی خود را بسته بندی کنید. از دیگر کاربردهای دستگاه استرچ پالت فرودگاهی می توان به ترمینال ها، فرودگاه های باری و مسافری اشاره کرد. ممکن است، کاربرد این دستگاه در محیط هایی که به آن ها اشاره کردیم، برای شما سوال باشد. به همین خاطر برای باید بگوییم، که افرادی که قصد دارند، با قطار، اتوبوس و یا هواپیما مسافرت کنند، برای این که بتوانند وسایل مد نظر خود را جا به جا کنند، از این محصول برای بسته بندی وسایل خود استفاده می کنند. نکته ی مهمی که برای برخی از افراد بسیار مهم است، این است، که بتوانند به راحتی استرچ پالت بند فرودگاهی را جا به جا کنند، برای این که در انجام این کار مشکلی برای شما پیش نیاید، پایه های آن را به صورت چرخدار طراحی و تولید می کنند. بر روی بستر ماشین استرچ فروگاهی دو زائده میله ای جهت نگهداری وسایل در هنگام چرخش و استرچ پیچی طراحی می کنند.

دستگاه استرچ پالت فرودگاهی چگونه کار می کند؟

در مورد نحوه ی کارکرد استرچ پالت فرودگاهی باید بگوییم، که این دستگاه با برق تک فاز کار می کند، و به دلیل چرخ دار بودن آن می تواند در هر مکانی قرار گیرد. اندازه ی قطر سینی متحرک به قدری می باشد، که چمدان و یا بسته های کوچک بر روی آن قرار می گیرند، تا نایلون پیجی شود. ارتفاع در نظر گرفته شده برای استرچ فرودگاهی ثابت می باشد، و در مواردی که قصد دارید، ارتفاع را تغییر دهید، می توان از محرکت های خطی نظیر ریل و واگن یا حرکت های بلبرینگی استفاده کرد.

دستگاه استرچ فرودگاهی

قیمت دستگاه بسته بندی فرودگاهی

قیمت استرچ پالت فرودگاهی با توجه به نوسانات موجود در بازار و مدل انتخابی شما تعیین خواهد شد. جهت اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

از دیگر دستگاه های بسته بندی تولید شده در گروه صنعتی شیرزاد ماشین البرز می توان به استرچ پالت دستی، استرچ پالت صفحه گردان و... اشاره کرد. 

بررسی مشخصات دستگاه استرچ فرودگاهی

  • طول، عرض و ارتفاع دستگاه با توجه نیاز مشتریان و شرایط متغیر می باشد.
  • ارتفاع در نظر گرفته شده برای استرچ به صورت ثابت و یا متغیر می باشد.
  • قدرت موتور دستگاه با توجه به وزن بسته تعیین می شود.
  • نوع مصرف برقی می تواند تک فاز و یا سه فاز باشد.
  • در صورت نیاز دارای یک اینورتر جهت کنترل سرعت چرخش سینی 
  • قطر سینی با توجه با توجه به درخواست مشتری متغیر می باشد.
  • مجهز به میله عمودی و فنری جهت نگه داری ایمن بسته ها روی سینی
  • رنگاری کوره ای با توجه به سفارش مشتریان

 

شیرینگ درب بطری

 شیرینگ حرارتی درب بطری

دستگاه شیرینگ حرارتی درب بطری مناسب برای استفاده در بسته بندی درب های بطری می باشد. زمانی که شما درب بطری را بسته بندی می کنید، بدین معناست، که با ایجاد این پوشش محصول مد نظر خود را پلمپ کرده اید. جهت اطلاع از قیمت دستگاه شیرینگ پک با شماره ی زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳

شیرینگ به عنوان نوعی پلاستیک حرارتی محسوب می شود، و زمانی که آن را در معرض حرارت قرار می دهید، به دور کالای مد نظر شما پیچیده می شود، و از ورود رطوبت، گرد و غبار، آلودگی و... به داخل پوشش جلوگیری می کند. ایجاد این پوشش در واقع باعث پلمپ شدن درب محصولات می شود. استفاده از این پوشش برای حفظ محصولات مختلف اعم از مواد غذایی، نوشیدنی ها، دارو ها و محصولات آرایشی و بهداشتی که در سلامتی انسان ها تأثیرگذار هستند، بسیار مهم و ضروری می باشد.

دستگاه شیرینگ درب بطری

به کارگیری دستگاه شیرینگ درب بطری برای بسته بندی درب بطری از ورود هوا و سایر آلودگی ها به داخل بطری های مد نظر شما جلوگیری می کند، و به شما کمک می کند، تا محصولات تولیدی خود را با حفظ کیفیت به دست مصرف کنندگان برسانید. زمانی که شما با این دستگاه پوشش دور محصولات را ایجاد می کنید، باعث می شود، تا پوشش مد نظر شما به دور درب بطری پیچیده شود، و بعد از انجام این مراحل بطری را وارد تونل حرارتی می کنند. زمانی که وارد این بخش می شود، درب بطری به طور کامل پلمپ می شود. استفاده از این روش با توجه به قیمت دستگاه شیرینگ پک بطری روش کم هزینه و مناسب برای بسته بندی و پلمپ کردن درب بطری می باشد.

دستگاه شیرینگ درب بطری

شیرینگ پک حرارتی درب بطری علاوه بر این که می تواند درب بطری را بسته بندی کند، می تواند بدنه بطری های مد نظر شما را کاور و پلمپ کند. استفاده از این نوع بسته بندی باعث می شود، تا نظر مشتریان بیشتری را برای خرید جلب کند، تا شما بتوانید فروش بیشتری داشته باشید. هم چنین شما می توانید برای این که پوشش دور درب ساده نباشد، لوگوی و یا اسم تجاری خود را برای درج بر روی لیبل شیرینک انتخاب کنید. به طور کلی می توان گفت، زمانی که قرار است، بطری تولید شده در کارخانه و یا کارگاه شما برای فروش به محیط های مختلف فرستاده شوند، پس اگر درب بطری به خوبی شیرینگ نشده باشد، درب آن شل شده و باعث باز شدن آن خواهد شد. ولی شیرینگ کردن درب بطری ها از به وجود آمدن این مشکل جلوگیری می کند. ممکن است، در رابطه با جنس پوشش درب بطری سوالاتی در ذهن شما به وجود آمده باشد؟ 

با توجه به این بسته بندی درب بطری توسط شیرینگ پک حرارتی درب بطری انجام شود، می توان از روکش های سلفونی استفاده کرد. به غیر از درب بطری برای موارد دیگری اعم از مواد دارویی، غذایی، ظروف خانگی، مواد بهداشتی، لباس و… می توان از سلفون های حرارتی پلی پروپیلن دو محوره استفاده کرد. دلیل این موضوع هم به این خاطر است، که این نوع از سلفون ها شفافیت قابل قبولی دارد. یکی از مزیت های بسیار مهمی که این دستگاه دارد، و باعث شده تا این دستگاه طرفداران خاص خود را داشته باشد، این است، که این شیرینگ مجهز به سنسورهای تشخیص خطا می باشد. در صورتی که هنگام بسته مشکلی به وجود بیاید، این مسئله را به اپراتور دستگاه اطلاع می دهد.

کاربرد شیرینگ حرارتی درب بطری 

  • مناسب برای بسته بندی درب و بدنه انواع فرآورده های نوشیدنی
  • مناسب برای بسته بندی انواع مایعات (شیر، آبمیوه، آب معدنی، نوشابه، دلستر، عرق نعنا، گلاب، آبلیمو)
  • مناسب برای بسته بندی شامپو، سس سفید، سس گوجه فرنگی، رب های شیشه ای، کشک های شیشه ای و…

انواع دستگاه شیرینگ حرارتی درب بطری

شیرینگ حرارتی درب بطری در دو مدل مختلف به صورت نیمه اتومات و اتومات طراحی و تولید می شوند، و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از مدل ها را انتخاب کنید. در مواردی که نوع اتومات آن را انتخاب کنید، دیگری نیاز نیست، که دستگاه برای انجام کار بسته بندی اپراتور داشته باشد، و تمام مراحل به صورت اتوماتیک انجام می شود. خودکار بودن انجام مراحل باعث می شود، تا سرعت بسته بندی افزایش پیدا کند. مقدار حرارت و دمای دستگاه با توجه به موارد مختلفی اعم از جنس بطری تنظیم و کنترل می شود. در مورد میزان انرژی مورد نیاز برای سیستم باید گفت، که از منبع برق، بخار یا گاز تأمین می شود. لیبل (برچسب شیرینگ) که توسط این دستگاه بر روی درب بطری می چسبد، می تواند از نوع پی وی سی باشد. برای خرید دستگاه شیرینک پک اتومات و نیمه اتومات با گروه صنعتی شیرزاد ماشین البرز تماس بگیرید.

خرید شیرینگ درب بطری

خرید شیرینگ درب بطری

زمانی که قصد خرید شیرینگ درب بطری دارید، باید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، مدل مناسب را انتخاب کنید. پس قیمت شیرینگ درب بطری برای خرید به عنوان یکی از فاکتورهای مهم محسوب می شود. 

 

داکت اسپلیت | بهترین قیمت‌ داکت اسپلیت

 

داکت اسپلیت چیست؟

این محصولات که با نام اسپلیت کانالی هم شناخته می شوند، یکی از جدیدترین محصولات سرمایشی و گرمایشی است. در واقع می توان گفت اسپلیت کانالی از رایج ترین سیستم های تهویه ی مطبوع در دنیا است، که در مدل ها، ظرفیت ها و مصرف برق متفاوت به بازار عرضه می شوند. می توان گفت دستگاه ducted split یکی از متداول ‌ترین سیستم تهویه مطبوع در دنیاست که برای کاربردهایی مانند تهویه هوا، ایجاد سرمایشی و گرمایش از آن استفاده می کنند. داکت اسپلیت از یک هواساز و یک کندانسور تشکیل شده است و توسط مجموعه ای از لوله ‌های مسی بهم متصل شده اند. برای داشتن هوایی مطبوع و دلنشین پیشنهاد ما به شما خرید داکت اسپلیت است. هنگام خرید داکت اسپلیت حتما به گاز مبرد استفاده شده در آن دقت بفرمایید، R410A بهترین نوع گاز مبرد برای داکت اسپلیت می باشد.

برای خرید بهترین برندهای داکت اسپلیت (داکت اسپیلت) با قیمت مناسب با ما در بیتا سرویس تماس بگیرید.

02133060066

برندهای معروف موجود در فروشگاه بیتا سرویس عبارتند از: ایران رادیاتور، ال جی، گری، گرین.

انواع خدمات پس از فروش مانند نصب و راه اندازی، تعمیر و سرویس این محصولات را نیز می توانید از بیتا سرویس نماینده انحصاری فروش انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی در ایران درخواست نمایید.

خرید داکت اسپلیت

داکت اسپلیت نیز همانند اسپیلت از یک یونیت داخلی و یک یونیت تشکیل شده است که توسط لوله مسی و کابل‌های ارتباطی به هم متصل شده‌اند و تنها تفاوت آن در محل قرارگیری یونیت داخلی و توزیع برودت آن می‌باشد. استفاده از این سیستم سرمایشی و گرمایشی به شرطی که برای تمام فضاهای واحد، دریچه مستقل پیش‌بینی شود و از بهره وری سیستم نکاهد، به معماری داخلی واحدها کمک شایانی نموده و انتخاب بهتری نسبت به اسپیلت ها می‌باشد.

یونیت داخلی در سقف نصب شده و توسط کانال به دریچه‌های قرار گرفته در فضاهای مختلف هوا رسانی می‌کنند. با خرید داکت اسپلیت میتوانید بهترین دما را برای آرامش خود و خانواده فراهم بیاورید.

قیمت داکت اسپلیت

متاسفانه در روزهای اخیر به دلیل نوسانات ارزی و تحریم ها قیمت داکت اسپلیت رو به بالا و بسیار متغییر است. برای تهیه و خرید این محصول میتوانید با همکاران ما در بیتا سرویس تماس گرفته و از قیمت داکت اسپلیت آگاه شوید.

با بیتا سرویس همواره محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنید. افتخار ما اعتماد شما به ماست.

کویل آب گرم 

یکی از مزیت‌های ducted split قابلیت نصب کویل آبگرم در جلو و یا پشت دستگاه می‌باشد که در فصل زمستان به جای استفاده از heat pump خود دستگاه می‌توان آب گرم تولید شده در پکیج‌های خانگی یا موتور خانه مرکزی وارد کویل نصب شده نمود و با عبور هوا از روی این کویل از گرمایش آن در فصل زمستان: استفاده نمود که خود این امر موجب حذف رادیاتورها و یا فن کویل ‌ها می‌شود.

در واقع برای کاهش هزینه های مصرف برق این محصولات در فصل سرد و تامین هوای گرم، کویل ابگرم تولید شد تا به جای استفاده از انرژی برق از گاز استفاده کند.کویل آبگرم با قابلیت نصب بر روی یونیت داخلی داکت اسپلیت، این امکان را فراهم می کند تا در فصول سرد سال، با تامین آبگرم از طریق موتورخانه مرکزی و یا پکیج گرمایشی، دستگاه به صورت یک سیستم گرمایشی عمل نماید و مباردت به گرم کردن فضای داخلی ساختمان کند.

انواع داکت اسپلیت

دو نوع اسپلیت داکت وجود دارد:

  • نوع معمولی یا مصرف انرژی با درجه B.
  • داکت اسپلیت اینورتر یا مصرف برق با درجه A

داکت اسپلیت اینور تر دار

یکی از بارز ترین تفاوت مدل اینور تر دار با مدلهای معمولی در سرعت متغیر آن می باشد. در ساخت این سیستم، سیگنال مربوطه به بار سرمایشی و یا گرمایشی از طریق یک سنسور به قسمت کنترلر موتور الکتریکی کمپرسور ارسال شده و دور کاری موتور متناسب با بار و به طور پیوسته کم یا زیاد می گردد، تا هوای درخواستی کاربر به حد مطلوب برسد.

داکت اسپلیت معمولی

عملکرد سیستم مدلهای معمولی و ساده اینگونه است که یک دستگاه که به آن یونیت داخلی گفته می شود در داخل سقف کاذب نصب گردیده و به واسطه ی یک جفت لوله ی مسی به یونیت خارجی که در خارج از ساختمان تعبیه شده است متصل می گردد.

از بارز ترین تفاوت ها میان محصولات اینورتر دار و معمولی می توان به سرعت متغیر آن اشاره نمود که در مدلهای معمولی این سرعت ثابت می باشد. اما لازم به ذکر است که مدلهای اینورتر دار شامل مزایایی هم چون صدای کم تر، راندمان بالای سرمایش و گرمایش و طول عمر بیشتر می باشد.

نصب داکت اسپلیت

نصب این محصولات از دهانه ی خروجی هواساز یا همان یونیت داخلی در سقف کاذب کانال کشی انجام شده و در هر قسمتی که نیاز باشد دریچه ای تعبیه می گردد و متناسب با هر فصل هوای سرد یا گرم خارج می شود. برای تولید هوای گرم یک کویل آب گرم جلوی دستگاه یا پشت دستگاه قرار می گیرد. کویل آب گرم که یک کویل مسی مارپیچ ۲ ردیفه یا ۳ ردیفه می باشد، آب گرم داخل آن می گردد و همان فن هوا ساز این بار هوا را از روی آن عبور می دهد، گرمای آب را می گیرد و تبدیل به هوای گرم می کند و آن را به فضاهای موردنیاز ارسال می کند.

تعمیر داکت اسپلیت

برای نصب، سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در کرج و تهران با بیتا سرویس تماس حاصل نمایید.

مجموعه بیتا سرویس متشکل از افراد زبده با تجربه بسیار بالا از سال 1379 در زمینه نصب، تعمیر، سرویس و یا اصطلاحا عیب یابی سیستم های سرمایشی و گرمایشی از قبیل، موتورخانه، مشعل شوفاژ، رادیاتور، پکیج و .... در کرج و تهران فعالیت می کند. که در این راستا این افتخار نصیب ما شد که نمایندگی بیشتر شرکتهای بزرگ از جمله ایران رادیاتور، ال جی و شرکتهای دیگر که در ذیل از آن ها نام خواهیم برد را اخذ نماییم. به سبب همین اعتبار سعی خود را بر آن داشته تا با افزایش کیفیت خدمات خود مشتریان زیادی را جذب نموده و رضایت آن ها را کسب نماییم. 

قیمت داکت اسپلیت ال جی چقدر است؟

 داکت اسپلیت ایران رادیاتور یکی از جدیدترین محصولات شرکت قدیمی و صاحب نام ایران رادیاتور است که به تازگی وارد بازار سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی شده است. گروه صنعتی ایران رادیاتور که از گذشته‌ های دور در زمینه تولید انواع رادیاتور و پکیج فعالیت می کند، در سال‌های اخیر قدم در عرصه تولید سیستم‌ تهویه مطبوع نظیر کولر گازی و اسپلیت نهاده است. کولر گازی ایران رادیاتور نخستین محصول سرمایشی و گرمایشی این شرکت است که پس از استقبال گسترده در ایران و حتی کشورهای منطقه، این شرکت را برآن داشت اقدام به تولید داکت اسپلیت نماید.

به دلیل کاربرد گسترده و بازار خوب انواع داکت اسپلیت‌، بسیاری از تولید کنندگان داخلی به سمت طراحی و تولید این محصولات متمایل شده اند. شرکت ایران رادیاتور نیز با سال‌ها تجربه در این صنعت، توانسته با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا از جدیدترین تولیدات خود رونمایی نماید. بیتا سرویس به عنوان نمایندگی ایران رادیاتور عهده دار عرضه انواع داکت اسپلیت ایران رادیاتور می باشد.برای ثبت سفارش خرید و اطلاع از مشخصات این محصولات با بیتا سرویس تماس بگیرید.

برای خرید و اطلاع از قیمت داکت اسپلیت ایران رادیاتور با بیتا سرویس تماس بگیرید.

02133060066

 

داکت اسپلیت ایران رادیاتور,قیمت داکت اسپلیت ایران رادیاتور,خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور


داکت اسپلیت‌های ایران رادیاتور از 5 سال ضمانت تعویض کمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات فنی توسط شرکت ایران رادیاتور برخوردار می باشند.

انواع داکت اسپلیت ایران رادیاتور 

گروه صنعتی ایران رادیاتور مجهز به پیشرفته ترین ماشین آلات در خط تولید کارخانه می باشد به همین جهت همواره محصولاتی طبق جدیدترین تکنولوژی های دنیا تولید و ارائه می نماید. این گروه تولیدی با بهره گیری از فناوری های روز داکت اسپلیت هایی با کیفیت و کارایی فوق العاده عرضه می نماید. داکت اسپلیت ایران رادیاتور در نوع معمولی و اینورتر با ظرفیت های 18000 تا 60000 بی تی یو برساعت تولید شده و با عملکرد سرد و گرم مناسب استفاده در ساختمان های اداری،تجاری و مسکونی می باشد. این گروه از کمپرسور روتاری ویژه مناطق معتدل و مرطوب بهره می برد و نوع گاز بکار رفته در کمپرسورها R410 سازگار با محیط است. 

راهنمای خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور

  •  قبل از خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور با نمایندگی معتبر این شرکت و متخصص در این زمینه به صورت تلفنی جهت تعیین ظرفیت بار سرمایشی و گرمایشی محیط ، نوع دستگاه داکت اسپلیت مشاوره انجام شود و یا بخواهید تکنسین از محل نصب بازدید نماید.
  • توجه به نوع و ظرفیت داکت اسپلیت.لازم به ذکر است محاسبه مقدار ظرفیت داکت اسپلیت باید نظر کارشناسان و متخصصان صورت بگیرید تا بعد از خرید مطمئن باشید که ظرفیت بالاتر از نیاز یا کمتر از آن را انتخاب نکرده اید و سیستم شما مناسب است.
  • در زمان خرید داکت اسپلیت به موارد مهم ذکر شده توجه نمایید ، علامت اختصاری ( Db ) صدای پایین ، کم مصرف بودن انرژی برق با نشانه برچسب (A) اینورتر ، (EER ) با بازدهی بالا ، گاز مبرد مصرفی (R410) که دوستدار محیط زیست است و میزان هوادهی که با علامت اختصاری (CFM). در داکت اسپلیت ایران رادیاتور تمام موارد فوق رعایت شده و شما محصولی با کیفیت را خریداری خواهید کرد.
  •  یکی از موارد مهم بعد از خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور ،نصب و راه اندازی می باشد. شما با در دست داشتن برگه گارانتی و تماس با خدمات پس از فروش ایران رادیاتور و اعلام ادرس محل نصب و مدل ، سریال دستگاه شما را در لیست انتظار قرار میگرید و معمولا نصب دستگاه بین 24- 72 ساعت کاری تکنسین اعزام می شود.

نصب داکت اسپلیت ایران رادیاتور

برای نصب داکت اسپلیت، ابتدا باید یک مکان مناسب برای قرار دادن کندانسور در نظر بگیرید چرا که با قرار گرفتن آن در مقابل آفتاب و یا روی زمین قرار گرفتن آن باعث اختلال در عملکرد آن خواهد شد.
سپس بهتر است که مرحله نصب هواساز اسپلیت را شرح دهیم که بایدمد نظر داشته باشید یک تیکه از سقف کاذب که درون راه پله و یا یک مکان که رفت و آمد زیادی در آن صورت نمی گیرد را در نظر بگیریم و آن را به صورت حرفه ای درون سقف جا گیر کنیم پس از آن باید کانال کشی به تمام اتاق‌ها و … انجام شود.
در مرحله بعدی از نحوه نصب باید کندانسور و هوا ساز به وسیله لوله‌های مسی و پلاستیکی به یکدیگر متصل گردد.و در مرحله آخر باید به درستی برق را به دستگاه متصل نموده و آن را امتحان کنید در صورتی که مشاهده کردید به درستی کار می‌کند و صدای عجیب نشنیدید نصب داکت اسپلیت به درستی انجام شده است.

https://bitaservice.ir/category/%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%84-%D8%AC%DB%8C

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 صفحه بعد