x تبلیغات
seo education

وانت بار غرب تهران

 وانت بار غرب تهران و نیسان بار تهران با ارائه انواع خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه منزل و اداری و هم چنین بهره مندی از بهترین نیروهای متخصص و حرفه ای، صفر تا صد امور جابجایی و اسباب کشی شما را به بهترین نحو انجام می دهد. 

حمل بار با نیسان با هدف جابجایی لوازم و وسایل با کیفیت بالا و سرعت مناسب است. انجام تمامی خدمات نیسان بار دوستان در کلیه مناطق غرب تهران به صورت 24 ساعته و شبانه روزی می باشد. در صورتی که به دنبال یک مجموعه باربری حرفه ای و باتجربه هستید که به صورت تضمین شده و ایمن اسباب کشی شما را برعهده بگیرد، با نیسان بار دوستان در ارتباط باشید.  

وانت تلفنی تهران غرب به منظور پرداخت هزینه بار کمتر و جلوگیری از ورود خسارت، جابجایی و چیدمان آسان و حرفه ای را برای مشتریان خود انجام می دهد تا یک تجربه شیرینی از اسباب کشی داشته باشند. 

ارتباط با ما:09922599177

وانت بار غرب تهران

وانت بار غرب تهران برای شما امکان یک اسباب کشی اصولی و بدون دردسر را فراهم می نماید. جابجایی که توسط کارگران حرفه ای و کاربلد حمل بار غرب تهران انجام می شود. هم چنین مجموعه وانت بار و نیسان بار غرب تهران دارای ماشین های مخصوص حمل بار جهت حمل و نقل اسباب و اثاثیه به منظور خدمت رسانی به همشریان گرامی می باشد. 

وانت بار ارزان غرب تهران

وانت بار و نیسان بار غرب تهران با ارائه خدمات به صورت 24 ساعته و با کمترین و ارزان ترین هزینه، اسباب کشی وسایل شما را برعهده می گیرد. باربری دوستان با برخورداری از اکیپ مجرب و کاربلد کلیه خدمات بسته بندی، باربری و جابجایی اثاثیه منزل و ادارات را به بهترین نحو انجام می دهد. 

وانت تلفنی غرب تهران

اگر به دنبال وانت تلفنی در غرب تهران هستید و می خواهید اسباب کشی بدون استرسی را تجربه کنید، با شماره های درج شده در سایت باربری دوستان تماس بگیرید و تجربه خوبی از جابجایی و حمل و نقل لوازم و وسایل را داشته باشید. 

هزینه کرایه وانت بار غرب تهران چقدر است؟

حمل با وانت بار، یکی از روش های حمل بار در حجم کم است که برای حمل بار بین شهری و بیرون شهری کاربرد زیادی دارد. هزینه وانت بار غرب تهران با توجه به تعرفه های اتحادیه باربری های تهران می باشد. عواملی در تعیین میزان هزینه اسباب کشی موثرند از قبیل تعداد کارگران، مقصد خارج از محدوده، مقدار بار و...  

وانت بار صادقیه

وانت بار صادقیه- وانت بار دوستان

وانت بار صادقیه ارائه دهنده خدمات تخصصی حمل و جابجایی کالا و اثاثیه منزل و بسته بندی می باشد.باربری صادقیه جهت رفاه حال شهروندان گرامی خدمات خود را همه روزه و به صورت شبانه روزی ارائه می دهد چرا که با کسب رضایت شما مشتریان عزیز است که در زمره بهترین ها قرار دارد.

وانت بار پونک

وانت بار پونک با بهره مندی از انواع ماشین های نیسان و وانت پیکان که مجهز به پتو و ضربه گیر نیز هستند ، از بهترین و معتبرترین مراکز حمل و نقل می باشد.

وانت بار ستارخان

وانت بار دوستان در منطقه ستارخان تهران با مدیریت مجرب ، کارشناسان متخصص و کادری قوی و مسئولیت پذیر، ارائه دهنده کلیه خدمات، امکانات و تجهیزات باربری در تهران و شهرستان ها می باشد. 

وانت بار سعادت آباد

اتوبار دوستان در منطقه سعادت آباد با سابقه ی درخشان در شهر تهران یکی از شرکت های موفق در حوضه حمل و نقل بوده است، با استفاده از ماشین آلات مجهز و پیشرفته با کارگران مجرب و توانا در خدمت همشهریان عزیز می باشد.

وانت بار چیتگر

وانت بار چیتگر- نیسان بار دوستان

در باربری و اتوبار دوستان در غرب تهران پرسنل همگی حرفه ای می باشند چون هم دوره دیده اند و هم تجهیزات بسته بندی با کیفیت و ماشین های حمل بار مناسب در اختیار دارند. 

وانت بار اکباتان

اتوبار دوستان در اکباتان ارائه دهنده خدمات نوین در جهت انجام هرچه بهتر و راحت تر پروسه اسباب کشی میتواند با بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود این پروسه یا همان اثاث کشی افراد را برنامه ریزی، مدیریت و اجرا نماید.

وانت بار مرزداران

باربری و اتوباردوستان در منطقه مرزداران با ارائه خدمات شبانه روزی در زمینه بسته بندی و حمل و نقل اثاثیه منازل ،توسط کادر مجرب و حرفه ای در خدمت همشهریان عزیز در استان تهران و شهرستان ها است .

وانت بار تهرانسر

هر عضو از وانت بار دوستان در تهرانسر وظایف خود را به خوبی می داند و آن را انجام می دهد و تلاش شبانه روزی اعضای اتوبارو اطمینان و همراهی مشتریان باعث شده که در دهه گذشته از پرافتخارترین باربری های کشور شود.

وانت بار گیشا

وانت بار گیشا- نیسان بار دوستان

خدمات باربری با هدف یاری رساندن به کسانی که قصد جابجایی را دارند صورت می گیرد. اگر شما از خدمات بهترین شرکت های فعال در این زمینه ( اتوبار دوستان در گیشا) بهره مند شوید از عهده باربری وسایل خود در سریع ترین زمان ممکن و براحتی برمی آیید و در پایان نیز از نتیجه کار خود راضی خواهید بود.

وانت بار جنت آباد

باربری دوستان در منطقه جنت آباد ارائه دهنده تمامی خدمات اسباب کشی شامل بسته بندی لوازم، جابجایی و ... می باشد تا بدین وسیله رضایت کامل شما مشتریان عزیز را بدست آورد.

وانت بار کاشانی

وانت بار دوستان در منطقه کاشانی تهران با مدیریت مجرب ، کارشناسان متخصص و کادری قوی و مسئولیت پذیر، ارائه دهنده کلیه خدمات، امکانات و تجهیزات باربری در تهران و شهرستان ها می باشد. این مجموعه بدلیل داشتن سابقه و تجربه بسیار، یکی از محبوب ترین باربری ها در کشور محسوب می شود. تلاش شبانه روزی اعضای اتوبارو اطمینان و همراهی مشتریان باعث شده که در دهه گذشته از پرافتخارترین باربری های کشور شود.

انواع خدمات وانت بار غرب تهران

  • برخورداری از کارگر اسباب کشی ، بسته بندی و جابجایی 

  •  بسته بندی اثاثیه و لوازم برای اسباب کشی و چیدمان

  • حمل بار و حمل اثاثیه منزل

  • حمل و جابجایی وسایل سنگین از قبیل  یخچال ساید‌ بای‌ ساید، لباسشویی، گاز، گاوصندوق

بهترین وانت بار در غرب تهران

بهترین وانت بار غرب تهران- نیسان بار دوستان

فرایند باربری از چالش های ریز و درشت بسیاری برخوردار است . یافتن وانت باری که بدون نگرانی و استرس امور جابجایی و اسباب کشی وسایل و لوازم را برعهده بگیرد، آسان نیست. لازم است وانت باری که در منطقه غرب تهران انتخاب می شود معتبر باشد، از تخصص و تجربه کافی در زمینه حمل و نقل و بسته بندی و چیدمان برخوردار باشد و هم چنین باربری به نحوی انجام شود که هزینه اضافی برای تعمیر و یا خرید دوباره وسایل صورت نگیرد.

مجموعه وانت بار دوستان در کلیه مناطق غرب تهران با چندین سال سابقه درخشان در زمینه باربری با وانت و نیسان توانسته به یکی از معتبرترین و بهترین موسسات در این حرفه در غرب تهران تبدیل شود. این مجموعه با بکارگیری کادری متخصص و مجرب، همواره سعی بر آن داشته تا بهترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه دهد و در جهت ارتقای کیفیت خود بکوشد.

قیمت پرستار ساعتی سالمند در منزل 1401

 در چند سال اخیر ممکن بود، استخدام پرستار ساعتی وجود نداشته باشد، و بیشتر افراد این گونه تصور می کردند، که اگر دچار مشکلی شدند، فقط باید به بیمارستان‌ ها و مراکز درمانی مراجعه کنند، ولی امروزه نیاز اغلب افراد بر این است، تا اغلب خدمات را در منزل شخصی خود دریافت کنند. یکی از مزیت های استخدام پرستار ساعتی راحتی افراد جامعه می ‌باشد، و دلیل این موضوع این است، که بعضی از افراد قادر نیستند، به بیرون از منزل بروند، و ممکن است، شرایط موجود برای نگهداری و مراقبت از آن‌ ها در منزل فراهم نباشد، و از مشکلاتی مختلفی اعم از بیماری ‌های متعدد رنج می‌ برند. برای فراهم کردن راحتی و آسایش این گونه از افراد بهتر است، از خدمات منحصر به ‌فرد استخدام پرستار ساعتی در منزل استفاده کنند. این عملکرد باعث می ‌شود، که بیماران دیگر در زمان ‌های طولانی در بیمارستان و مراکز درمانی بستری نباشند، و در منزل خود تحت نظارت یک پرستار از سلامت جسمانی خود را باز یابند.

با توجه به این‌ که افرادی که در بستر بیماری هستند، دارای سیستم دفاعی بدنی ضعیفی می ‌باشند، اگر به بیمارستان مراجعه کنند، امکان این‌ که بیماری‌ های عفونی برای آن ‌ها صورت بگیرد، و به ‌غیر از بیماری ‌های زمینه‌ ای خود دچار بیماری دیگر شوند، بیشتر می ‌باشد، و این می ‌تواند اهمیت بسیار استخدام پرستار ساعتی در منزل رو بسیار زیاد کند. با استخدام پرستار ساعتی علاوه بر این که می توانید از منتقل شدن سریع بیماری ها جلوگیری کنید، می توانید با حضور در منزل بیمار آرامش بیشتری داشته باشید.

ارتباط با ما: 02634471270

قیمت پرستار ساعتی

خدمات پزشکی سلامت نوین یکی از مراکز ارائه ی دهنده ی خدمات پرستار ساعتی در منزل می باشد. این مجموعه از توانایی ‌های پرستاران خود اطمینان دارند، چون تمام پرستاران آموزش‌ دیده و باتجربه می ‌باشند، و می ‌توانند بهترین عملکرد را برای بیماران داشته باشند.

گاهی اوقات ممکن است، شرایط جسمی بیمار به گونه ای باشد، که نیاز به استفاده از سونوگرافی‌ ها و رادیولوژی‌ ها و آزمایشات مختلفی داشته باشد، در این صورت می تواند از خدمات سونوگرافی در منزل، رادیولوژی در منزل، آزمایش خون در منزل مجموعه ی سلامت نوین استفاده کند.

با توجه به بیماری ‌هایی که امروزه در سطح دنیا دیده می ‌شود، و همه‌ گیر هستند، مراجعه به مراکز درمانی شلوغ و بیمارستان ‌ها می ‌تواند برای سلامتی افراد بسیار خطرناک باشد، و باعث هدر رفتن وقت آن ها شود. هم چنین بعضی اوقات ممکن است، به خاطر استراحت بیش از حد بیماران بر روی تخت دچار زخم بستر شوند، در این صورت می توانند از خدمات درمان زخم بستر در منزل استفاده کنند، در این موارد پرستار می تواند به بهبودی زود هنگام بیماران کمک کند. در بسیاری از مواقع ممکن است، بیماران در منزل همراه خوبی نداشته باشند، و به‌ تنهایی زندگی می‌ کنند، که این مورد می تواند خدمات‌ رسانی استخدام پرستار ساعتی را بیشتر کند.

خدمات استخدام پرستار ساعتی

  • در صورتی که بیمار شما در شرایط حاد و بحرانی باشد، و توانایی جا به جایی نداشته باشد، و راه رفتن برای سلامتی او با ضرر داشته باشد، در این مواقع بهتر است، از خدمات استخدام پرستار ساعتی در منزل استفاده کند.
  • هم چنین ممکن است، به خاطر بیماری ‌های قلبی و آلودگی‌ هایی که در هوا وجود دارند، قادر نیستید، به بیرون از منزل بروید.
  • افرادی که به خاطر ناتوانی های جسمی نمی توانند راه بروند، بهتر است، از خدمات استخدام پرستار ساعتی استفاده کنند.
  • بعضی از افراد ممکن است، دسترسی لازم را به مطب و بیمارستان و پزشک نداشته باشند، در این مواقع بهتر است، با استخدام پرستار ساعتی آسایش و راحتی را برای خود به وجود بیاورند.
  • بیمارانی که به خاطر بالا رفتن سن خود نمی توانند از خود مراقبت کنند، و مکان زندگی آن ‌ها دور از دسترس مطب و بیمارستان و پزشک باشد، این افراد بهتر است، از خدمات استخدام پرستار ساعتی استفاده کنند.
  • گاهی اوقات ممکن است، افراد به خاطر دلایل مختلف زمان کافی برای مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستان ها نداشته باشند، در این مواقع استخدام پرستار ساعتی بهترین گزینه می باشد.

پرستار سالمند در منزل

وظایف پرستار ساعتی در منزل کرج

یکی از مهم ترین وظایفی که پرستار ساعتی در منزل انجام می دهد، نگهداری از سالمندانی است، که زخم بستر دارند، و یا احتیاج به تزریقات در منزل دارند، می باشد. از دیگر وظافی که توسط پرستار ساعتی به بیمار ارائه می شود، عبارتند از:

  • انجام امور مربوط به توالت بیمار 
  • جا به جا کردن بیمار
  • ماساژ بدن بیمار برای گردش خون او
  • انجام تفریحات سالم و بازی های آموزشی
  • پانسمان در منزل
  • درست کردن غذا و غذا دادن

ویژگی های پرستار ساعتی در منزل کرج

خصوصیاتی که پرستار ساعتی در منزل دارد، در تمام پرستاران به یک صورت می باشد، و تنها تفاوت بین آن ها این است، که  پرستار ساعتی در منزل ساعت کمتری در اختیار دارد، و فقط برای یک یا چند ساعت باید خدمات با کیفیتی ارائه دهد، پرستار ساعتی در منزل کرج باید وظیفه خود را به درستی انجام دهد، و در ساعاتی که مشغول به کار است، خدمات پرستاری را به نحو احسن انجام دهد، تا باعث جلب رضایت از خانواده ها شود.

وظایف پرستار ساعتی در منزل کرج

  • نظم در رفت و آمد
  • هماهنگی با خانواده های بیماران و زمان بندی دقیق و منظم برای انجام امور بیمار
  • استفاده درست از زمانی که در اختیار خانواده ها قرار دارد.
  • آراسته و مرتب بودن در زمان خدمت

پرستار ساعتی سالمند در منزل

پرستار ساعتی بیمار در منزل

با توجه به این که امروزه به خاطر شرایط و آب و هوایی و مصرف مواد غذایی ناسالم باعث شده است، تا بیماری های معمولی و بیماری های خطرناک افزایش پیدا کنند، و بسیاری از این بیماران نیاز به پرستاری و نگهداری دارند. دیگر اعضای خانواده این بیماران با توجه به این که به خاطر مشغله های فکری خود قادر به مراقبت و نگهداری از بیماران نیستند، در این مواقع بهتر است، از خدمات پرستار ساعتی بیمار در منزل استفاده کنند، و اگر تا حدودی وقت داشته باشند، می توانند از خدمات پرستار ساعتی بیمار در منزل استفاده کنند.

پرستار ساعتی از سالمند در منزل کرج

بعضی از افراد به خاطر بالا رفتن سنشان نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. با توجه به این موضوع که ممکن است، دیگر اعضای خانواده این افراد توانایی نگهداری از آن ها را به خاطر دلایل مختلف نداشته باشند، بهتر است با استخدام پرستار سالمند به صورت ساعتی و یا تمام وقت به احساسات و عواطف افراد سالمند احترام بگذارند.

با استخدام پرستار ساعتی سالمند در منزل دیگر لازم نیاز نیست، نگران باشید، و پرستار در نبود شما با توجه به تجربه‌ ای که دارد، اوقات خوبی را برای سالمند فراهم کند‌. ویژگی های یک پرستار ساعتی در منزل منظم و دقیق بودن، داشتن قوای بدنی لازم برای انجام کارهای روزانه، تخصص کافی در این زمینه می باشد.

وظایف پرستار ساعتی سالمند

  • هماهنگ بودن با دیگر اعضای خانواده ی سالمند 
  • منظم و مرتب بودن
  • وقت شناس بودن
  • انجام کارهایی مرتبط با وظیفه ی خود
  • استحمام سالمند و نظافت شخصی او
  • انجام فعالیت های آموزشی برای سالمند
  • برقراری رابطه صمیمانه و عاطفی با سالمند
  • بیرون بردن سالمند برای قدم زدن، تفریح و دوچرخه سواری

پرستار ساعتی برای کودکان در منزل کرج

پرستار ساعتی کودک

بعضی از والدین ممکن است، به خاطر کار زمان لازم را برای نگهداری و مراقبت از کودکان خود را نداشته باشند، به همین خاطر برای انجام کارهای روزمره کودک نیاز به استخدام پرستار ساعتی کودک در منزل خواهند داشت. از وظایف پرستار ساعتی کودک در منزل می توان به انجام بازی های روزانه آموزش و تربیت کارهای مربوط به مسائل نظافت و نگهداری او اشاره کرد. زمانی که پرستار کودک این کارها را به درستی انجام دهد، خانواده کودک با آرامش و خیال راحت می توانند به کارهای خود برسند.

وظایف پرستار ساعتی کودک در منزل

  • بازی کردن با کودک
  • تمیز و مرتب نگه‌ داشتن اتاق بازی 
  • عوض کردن پوشک 
  • ساخت کار دستی با کودکان
  • آماده‌ سازی کودک برای خواب و استراحت
  • درست کردن شیر برای کودک و تمیز نگه داشتن شیشه شیر کودک
  • پخت غذاهای ساده (میان وعده با توجه به سن کودک)

از دیگر وظایف پرستار کودک

در بعضی از مواقع ممکن است، علاوه بر وظایف گفته شده در قسمت قبل وظایف اضافی برای پرستار در نظر گرفته شود. در ان مواقع باید هزینه ی جداگانه برای انجام این کارها پرداخت کنید. وظایف اضافی پرستار کودک شامل:

  • کمک به کودکان برای انجام تکلیف مدرسه و یا مهد کودک 
  • همراهی کردن کودک برای رفتن و برگشتن از مدرسه
  • تهیه غذا و میان وعده‌ های خاصی برای کودکان  
  • کمک کردن به تمیز کردن بخشی از خانه 
  • انجام انواع ایده‌ های خارق ‌العاده و خاص برای فعالیت ‌های ورزشی و آموزشی که با کودک انجام می‌ گیرد. 
  • مهربان بودن و دوست شدن با کودک برای بهتر کردن روابط خود با کودک

پرستار ساعتی کودک در منزل

قیمت پرستار ساعتی

حقوق پرستار ساعتی در منزل با توجه به ساعاتی که در منزل شما به ارائه ی خدمات می پردازد، تخصص و تجربه ی پرستار بیمار، ساعت و شیفت کاری پرستار در منزل شما، شرایط بیماری فرد، محل زندگی فرد مسن، توانایی های جسمی، کمک کردن در کارهای خانه مانند نظافت و آشپزی برای فرد و خانواده و... تعیین خواهد شد. برای اطلاع دقیق از تعرفه خدمات پرستاری در منزل 1401 به صورت ساعتی می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

هم چنین ممکن است، با توجه به مکان زندگی کودک و سالمند، شرایط نیروی درخواستی و شرح وظایف پرستار فرق داشته باشد. شرایط محیطی نیز در تعیین دستمزد تأثیر گذار می باشد. از عوامل تأثیرگذار در تعیین حقوق پرستار ساعتی کودک می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سن کودک
  • تعداد کودکان
  • سن پرستار کودک
  • تجربه کاری پرستار کودک
  • محل سکونت شما و نحوه دسترسی

قیمت پرستار سالمند در منزل در کرج

 با توجه به این که سالمندی یکی از دوران زندگی همه بانوان و مردان می باشد، و در این دوران افراد دچار سالخوردگی می شوند، و همین موضوع باعث کاهش توانایی های جسمانی آن ها خواهد شد. حتی ممکن است، نتوانند کارهای ساده و شخصی خود را هم انجام دهند. خانواده های این عزیزان با توجه به مشکلات اقتصادی، مشغله های کاری ممکن است، زمان کافی برای پرستاری و نگهداری والدین سالمند خود نداشته باشند. به همین خاطر مرکز پزشکی سلامت نوین با ارائه خدمات پرستاری در منزل توانسته است، مشکل این عزیزان را حل کند.

ارتباط با ما: 02634471270

پرستار در منزل

با حضور یک پرستار در منزل که آشنایی کامل با فرایندهای درمانی را دارد، می تواند کمک زیادی به بهبود روند شرایط زندگی سالمند خواهد کرد. جهت انجام کارها و خدمات در منزل حتماً به تخصص و مهارت خاصی نیاز است، به همین خاطر اگر افرادی که آموزش های ویژه برای نگهداری را ندیده باشد، به هیچ عنوان قادر به ارائه ی خدمات پرستاری در منزل نخواهد بود.

پرستار سالمند در منزل تهران

پرستار سالمند

همان طور که قبلاً هم گفتیم، همه ی افراد خانواده مشغول به کار هستند، و دیگر هیچ کدام از اعضای خانواده وقت اضافی برای هیچ کاری را ندارد. در این شرایط پرستاری از سالمندان هم یکی از وظایفی می باشد، که برعهده ی فرزندان سالمندان می باشد، که حتماً باید به درستی و صحیح انجام شود. ممکن است، این سوال برای شما بیاید، که در این شرایط باید چیکار کرد؟

اگر یک از اعضای خانواده ی شما سالمند می باشد، و شما نمی توانید به خاطر مشغله های کاری و دیگر مسائل به آن ها رسیدگی کنید، می توانید از پرستار برای سالمند استفاده کنید، و اگر سالمند یا فردی بیمار هم دارید، می توانید از پرستار بیمار در منزل استفاده کنید. یکی از ویژگی هایی که حتماً باید پرستار داشته باشید، این است، که در انجام کار خود حرفه ای و کاربلد باشد، هم چنین از دیگر مواردی که می توان به آن ها اشاره کرد، داشتن دانش و مهارت، علاقه به کار و سالمندان، دلسوزی و صبر و مهربانی، قابل اعتماد بودن، رفتار و اخلاق حرفه ای و توانایی ایجاد رابطه ای خوب. همه ی این موارد به نگهداری و سلامت جسمی و روحی سالمند مورد نظر کمک می کند.

در صورتی که از مرکز سلامت نوین درخواست استخدام پرستار داشته باشید، می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید.

  • پرستاری که برای سالمند شما در نظر گرفته می شود، قبلاً سابقه ی کار دارد.
  • مشخصات کامل و تضمین های لازم را از او گرفته اند.
  • در صورتی که به هر دلیلی لازم باشد، می توانند یک پرستار سالمند دیگر برای شما جایگزین کنند.

پرستار سالمند فردی می باشد، که وظایف پرستاری و مراقبت و انجام امور شخصی سالمند در منزل را انجام می دهد. این پرستاران از نظر تخصص و تحصیلات در زمینه های مختلف تخصص دارند، که عبارتند از: مراقب و نگهدار، بهیار، پرستار.

ممکن است، والدین شما از نظر جسمانی سالم باشند، و فقط برای انجام کارهای شخصی احتیاج به کمک داشته باشند، در این مواقع شما می توانید از مراقب سالمند در منزل استفاده کنید. ولی در صورتی که سالمند شما از نظر فیزیکی و حرکتی با مشکل رو به رو شده اند، ابتدا به آنها توصیه می کنیم، تا از خدمات ویزیت پزشک در منزل استفاده کنند. پرستاران مجموعه ما با توجه به شرایط بیماران و یا سالمندان می توانند به صورت ساعتی، روزانه، شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل هم از سالمند شما مراقبت کنند.

قطعاً همه ی سالمندان نیاز به پرستار و نگهداری ندارند، چون می توانند بعضی از کارها را خودشان انجام دهند، ولی در بعضی از مواقع ممکن است، توانایی های خود را از دست دهند، و دیگر نتوانند کارهای شخصی خود را انجام دهند، به همنی خاطر بهتر است، فردی همراهشان باشد، تا در صورت نیاز به آن ها کمک کنند. پرستار سالمند در منزل حتماً باید تخصص کافی در مراقبت از سالمند را داشته باشد، و وظایف نگهداری از سالمند را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. حتماً در انتخاب پرستار سالمند در منزل باید دقت کافی را داشته باشید، و همچنین نکاتی را نسبت به شرایط مد نظر داشته باشید، تا بتوانید انتخاب خوبی در مرکز پرستاری و همچنین خود پرستار داشته باشید.

پرستار سالمند در منزل قیمت

چه زمانی باید پرستار استخدام کرد؟

  • پس از عمل جراحی و آسیب دیدگی سالمندان برای انجام کارها
  • استفاده از خدمات تخصصی پرستاری در منزل
  • سالمندان تنها
  • سالمندان دچار آلزایمر
  • در سالمندان دچار محدودیت های حرکتی
  • برای استراحت اعضای خانواده و تجدید قوا در امر مراقبت
  • کاهش هزینه ها
  • صرفه جویی در وقت

استخدام پرستار سالمند

حتماً برای استخدام پرستار در منزل باید به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • آیا پرستار دوره‌ ها و آموزش های لازم برای نگهداری از سالمندان را گذرانده است؟
  • پرستار تا چه مقدار با وظایف و اهمیت حرفه‌ ی خود آشنا می باشد؟
  • آیا مراکزی که پرستار را ارسال می کنند، قابل اعتماد هستند؟
  • آیا مرکز ارائه خدمات پرستاری، دسترسی 24 ساعته به پشتیبان پرستار را برای شما فراهم می‌ کند؟
  • آیا پرستار اعزامی رفتار اجتماعی و قابل قبولی دارد؟

پرستاری را می خواهید برای پرستاری سالمند خود استخدام کنید، باید شرایط زیر را داشته باشد.

  • شرایط سنی بین 25 تا 55 سال
  • داشتن سابقه کاری 
  • مودب، باشخصیت، صبور، دلسوز
  • آشنایی با امور منزل و آشپزی
  • داشتن اطلاعات و شناخت کافی در مورد داروها
  • تحصیل کرده باشد.
  • داشتن تعهد کاری
  • داشتن علاقه
  • داشتن مدرک و گذراندن دوره های لازم
  • خوش برخورد و پر انرژی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر حتی سیگار
  • نداشتن مشکل جسمی و روحی

خدمات نگهداری و پرستاری از سالمند در منزل

پرستار سالمند شخصی می باشد، که دارای تحصیلات و دانش و مهارت کافی در زمینه پرستاری از سالمند در منزل می باشد، و به همه ی بیماری ها و مشکلاتی که سالمندان ممکن است، با آن رو به رو شوند، آشنایی دارد، و می داند که در شرایط حساس باید چه کاری را انجام دهد. خدمات پرستاری از سالمند در منزل با توجه به این که امروزه با خاطر پیشرفته تر شدن تکنولوژی ها و دیگر موارد گسترش پیدا کرده اند، همین موضوع باعث شده است، که هر روز به تنوع خدمات و کیفیت آن ها اضافه شود. اگر قصد دارید، از این خدمات استفاده کنید، می توانید ارائه ی این خدمات را از مجموعه ی ما بخواهید، چون که مجموعه ی ما یک مرکز پرستاری در منزل در تمام نقاط کرج است، که دارای با تجربه ترین و حرفه ای ترین پزشکان و پرستاران در این زمینه می باشد. در مجموعه ما هر فردی که به عنوان پرستار مثلاً پرستار سالمند یا پرستار کودک در منزل مشغول به ارائه خدمات باشد، کاملاً با وظایف خود آشنایی دارد، و قادر به انجام تمام کارهای پرستاری می باشد.

پرستار در منزل

مراقب سالمند در منزل شبانه روزی

مراقب سالمند در منزل به صورت شبانه روزی از جمله خدماتی می باشد، که به صورت 24 ساعته و تمام وقت توسط پرستار برای مراقبت از سالمندان ارائه می شود. وجود پرستار شبانه روزی سالمند می تواند باعث بهبودی روند زندگی چه برای سالمندان سالم و چه برای سالمندان ناتوان باشد. پرستاران به هیچ عنوان نباید درباره زندگی شخصی خود صحبت کنند، و یا حتی در مورد زندگی شخصی سالمند سوالی بپرسند، نباید اقدام به قرض گرفتن پول از سالمند کنند، پرستار باید صبور باشد، و احساسات خود را کنترل کند، و همچنین اگر مشکلی پیش آمد، قبل از هر اقدامی با خانواده سالمند در میان بگذارد.

نگهداری از سالمند در منزل

با توجه به این که جامعه ی سالمندی ایران روز به روز گسترده تر می شود، و به خاطر دلایل اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی، معمولاً وظیفه ی نگهداری از سالمند در منزل بر دوش فرزندان است، ولی با توجه شرایطی که دارند، قادر به انجام این کار نیستند، به همین خاطر مراکز پرستاری شکل گرفته اند. خدمات نگهداری از سالمندان در منزل احتیاج به صبر و حوصله فراوان است. حتی در برخی از مواقع این پرستاران مانند دختر، همدم و یاور در کنار سالمندان حضور دارند، و باعث دلگرمی آن ها می شوند.

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بعضی از سالمندانی که قادر به انجام کارهای شخصی خود می باشد، و برخی دیگر ممکن است، نتوانند این کارها را انجام دهند. در این صورت سالمندان احتیاج به خدمات پرستاری و نگهداری از سالمند به صورت شبانه روزی در منزل را دارند. با حضور یک فرد متخصص و حرفه ای که تجربه ی نگهداری از سالمندان را دارد، نه تنها اوضاع را برای بیمار بهتر می‌ کند، بلکه فشار روحی و جسمی ‌روی خانواده‌ ها را به خاطر وظیفه سخت و طاقت فرسای رسیدگی و مراقبت شبانه روزی از بین می‌ برد.

مراقب مخصوص نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل با درک و رسیدگی به نیازهای خاص سالمندان شرایط و درمان ایمن تری را برای نگهداری از سالمند تضمین می کند. این خدمات نسبت به بستری کردن سالمند در بیمارستان و یا هر جای دیگر بسیار مقرون به صرفه است، ولی باید به این نکته توجه کنید، که هنگام استخدام پرستار شبانه روزی سالمند در منزل به دلیل این که پرستار باید به صورت شبانه روزی از بیمار مراقبت و با او زندگی کند، هزینه بیشتری نسبت به پرستار خصوصی سالمند به صورت ساعتی یا نیمه وقت دارد.

قیمت پرستار سالمند در منزل تهران

چه زمانی به پرستار سالمند نیاز داریم؟

در بعضی از مواقع ممکن است، به خاطر تغییرات جسمانی، زمین خوردن های مداوم، مشکل در راه رفتن و فعالیت بدنی، فراموشی، عدم توانایی در انجام کارهای شخصی، ناتوانی در مدیریت مصرف صحیح داروها احتیاج به یک پرستار دلسوز و متعهد دارند. به خاطر دلایل مختلفی ممکن است، اعضای خانواده تصمیم بگیرند، برای والدین سالمند خود پرستار استخدام کنند. یکی از رایج ترین دلایل مشغله کاری است. بسیاری از افراد وقت کافی برای مراقبت از سالمند را ندارند. از دیگر دلایلی که میتوان به اشاره کرد، نداشتن توانایی جسمی برای مراقبت از سالمندانی است، که در تحرک و راه رفتن مشکل دارند.

بعضی از سالمندان هم ممکن است، به خاطر شرایط پزشکی نیاز به انجام تزریقات در منزل و برخی دیگر نیاز به مراقبت های بهداشتی داشته باشند. در صورتی که مهارتی در این زمینه نداشته باشید، باید سالمندتان را برای انجام تزریقات و دریافت مراقبت های بهداشتی به مراکز درمانی ببرید، که انجام این کار هم برای شما و هم برای سالمندتان به خاطر کهولت سن و بیماری می تواند بسیار سخت باشد.

وظایف پرستار سالمند در منزل

  • مراقبت و نگهداری از سالمند

یکی از مهمترین وظایف پرستاران سالمند مراقبت و نگهداری از سالمند، برقراری روابط دوستانه و صمیمی با سالمند می باشد. این موضوع باعث می‌ شود، تا عزیزان شما کمتر در معرض افسردگی‌ های دوران سالمندی قرار بگیرند.

  • استحمام سالمند و رسیدگی به نظافت شخصی

یکی از کارهایی که ممکن است، به خاطر بالا رفتن سن افراد انجام آن برای سالمندان مشکل باشد، استحمام و انجام امور مربوط به نظافت شخصی، رفتن به توالت و یا مرتب کردن و سلمانی موها می‌ باشد. بعضی از سالمندان به خاطر مشکلاتی همچون بی اختیاری در ادرار و… نیاز به پوشک شدن دارند، که این مورد نیز در حیطه وظایف پرستار سالمند می‌ باشد.

  • انجام امور خانه و خدمتکاری در منزل

مراقب علاوه بر نگهداری از سالمند، کارهای خانه را برای آن ها انجام می‌ دهد. این امور می تواند شامل پخت غذا مناسب با رژیم غذایی وی، امور نظافت و تمیز کردن منزل، شستشوی ظروف و پذیرایی از مهمانان وی می‌ باشد.

  • انجام امور رفاهی و پر کردن اوقات فراغت سالمند

یکی از کارهایی که انجام آن باعث خوشحالی سالمندان می شود، تفریح و حضور در اجتماع است. با توجه به توافقات انجام شده مراقب سالمند می‌ تواند در ساعات مشخصی از روز سالمند را در بیرون از منزل همراهی کند، و همراه وی به پارک و گردش بروند. هم چنین پرستار می‌ تواند در فعالیت‌ های سرگرم کننده درون منزل اعم از تماشای فیلم، کتاب‌ خوانی، حل جدول، مرور خاطرات و تماشای آلبوم ‌های قدیمی سالمند را همراهی کند.

  • رسیدگی به وضعیت درمانی سالمند در منزل

اگر سالمند تحت نظر پزشک باشد، و از داروهای خاصی استفاده کند، پرستار باید طبق زمان بندی مشخص شده توسط پزشک معالج دارو را به بیمار یادآوری کند، و وظیفه دارو دادن به وی را برعهده خواهد داشت. علاوه بر این پرستار سالمند موظف است، در صورت نیاز به صورت روزانه و هفتگی فشار خون و یا میزان قند خون وی را اندازه‌ گیری کند.

  • انجام امور اداری و مالی سالمند

در صورت داشتن اجازه ی خانواده ی سالمند پرستار می‌ تواند امور اداری و حتی مالی وی را نیز انجام دهد. انجام خرید برای منزل، پرداخت شارژ ساختمان، پرداخت قبوض آب و برق و گاز و نیز دیگر امور بانکی از جمله وظایف یک پرستار سالمند می‌ تواند باشد.

از دیگر وظایف پرستار سالمند در منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رسیدگی به رژیم غذایی سالمند
  • همراهی سالمند در صورت نیاز و طبق خواسته خانواده سالمند
  • مراقبت از زخم
  • مراقبت از سوند معده و یا سوند ادرار بعد از نصب سوند در منزل
  • حفظ ارتباط با پزشک سالمند و گزارش تغییرات سلامتی و تغییرات نسخه دارویی سالمند و اجرای آن
  • خواندن کتاب برای سالمند
  • بازی کردن
  • نامه نوشتن و یا پیغام گذاشتن از طرف سالمند

شرح وظایف پرستار سالمند در منزل

پرستاری سالمندان

با استفاده از خدمات پرستاری سالمندان باعث می شود، تا سلامت روحی و روانی و جسمی سالمند به طور کامل حفظ شود، و هزینه آن هم نسبت به آسایشگاه ها بسیار کمتر است. بعضی از سالمندان توانایی انجام امور شخصی یا عمومی را ندارند، و احتیاج به همدم یا هم صحبت دارند، ولی برخی از آن ها نیاز به کسی دارند، که در انجام امور همراهشان باشد، و از آن ها مراقبت و نگهداری کند.

از مهم ترین موارد در این زمینه:

  • داشتن توانایی کنترل احساسات در پرستاری سالمندان 
  • داشتن مهارت ارتباطی در پرستاری سالمند
  • صبور بودن در مراقبت از سالمند در منزل
  • داشتن دقت بالا در پرستاری از سالمندان در منزل
  • قدرت بدنی بالا در پرستاری سالمند

پرستار سالمند حرفه ای

استفاده از خدمات پرستاری در منزل و یا مراقبت در منزل توسط مراقب و پرستار سالمند حرفه ای ویژگی های منحصر به فردی دارد که به برخی از آن ها اشاره شده است. در این مورد پرستار سعی می کند، تا شرایط ایمن را برای سالمند ایجاد کند، و از این طریق می توانند محدودیت های سالمند را کاهش و استقلال سالمند را افزایش دهند.

پرستارهای سالمندی که به صورت حرفه ای کار می کنند، برخلاف مراقبین خانوادگی آموزش می بینند، تا وضعیت جسمی و روانی سالمند را تحت نظر داشته باشند، و متوجه ی تغییرات هر چند کوچک در عادات غذایی، ظاهر و رفتار سالمند شوند، و آن را به پزشک معالج گزارش دهند. به همین خاطر استفاده از خدمات تخصصی مراقبت و پرستاری سالمند حرفه ای از لزومات مراقبت از سالمند در منزل می باشد.

مزایا استفاده از خدمات پرستاری در منزل 

  • با وجود پرستار در خانه باعث می شود، تا سالمندان در محیط خانه و در کنار دیگر اعضای خانواده ی خود احساس بهتری داشته باشند، و در آرامش زندگی کنند.
  • انجام امور روزانه ی خود مانند استحمام و بردن به دستشویی و…

پرستاری در منزل

پرستاری در منزل موارد زیادی را در برمی گیرد، به همین خاطر شما می توانید به هر خدماتی که احیتاج داشتید، را از ما درخواست کنید. وارد شدن به دوران سالمندی از سن 50 سال به بعد شروع می شود، که یک سری تغییران فیزیکی، روحی، روانی و... در افراد ایجاد می شود، که یک پدیده طبیعی و مهم است، و پرستاری از سالمند در منزل از خدمات ارائه شده در مرکز ما می باشد، که توسط پرستاران باتجربه و حرفه ای انجام می شود.

تقسیم بندی سالمندی

از نظر سنی 

  • سالمند جوان (70-60 سال)
  • سالمند میانسال (80-71 سال)
  • سالمند پیر (81 سال به بالا)

از نظر میزان وابستگی 

  • دارای حداقل وابستگی
  • وابستگی نسبی
  • حداکثر وابستگی

خدمات پرستاری در منزل هم شامل:

  • بررسی وضعیت اولیه ی بیمار و تعیین کردن یک برنامه مراقبت ویژه از بیمار
  • نظارت بر روی مصرف دارو و کمک به تسکین دردهای بیمار
  • شست شو دادن و پانسمان کردن زخم های بیمار
  • یادداشت کردن علائم حیاتی بیمار
  • به روز رسانی هر یک از انواع مراقبت های بیمار طبق وضعیت بیماری 
  • آموزش دادن نحوه صحیح مراقبت کردن از بیمار به خانواده او
  • ارائه دادن پیشنهاداتی برای بهبود امنیت بیمار در منزل
  • کنترل کردن علائمی که میتواند باعث بد حالیه بیمار و مراجعه کردن او به بیمارستان شود.
  • نظارت کردن بر انجام دادن کمک های اولیه در منزل
  • ارتباط پرستار بیمار با پزشک برای اطلاعات بیشتر جهت مراقبت از بیمار
  • تشویق کردن بیمار به همکاری و حمایت از او

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

پرستار مرد سالمند

معمولاً آقایان درصد بسیار کمی از جامعه پرستاری را تشکیل می‌ دهند. با توجه به این که بسیاری از مردان کهنسال با پرستاران مرد رابطه بهتری دارند. علاوه بر این یک پرستار مرد به دلیل قدرت فیزیکی مناسب خود توانایی بیشتر در رسیدگی به امور سالمندان دارد.

پرستار خانم سالمند

بانوان درصد بیشتری از جامعه ی پرستاری ایران را می‌ دهند. خانم ها به دلیل ویژگی‌ های ذاتی خود همانند مهربانی و دلسوزی بیشتری که دارند، بسیار پرستاران مناسبی هستند. هم چنین در انجام کارهای خانه توانایی بالایی دارند. اگر طعم غذا و نظم و ترتیب منزل بیمار برای شما اهمیت زیادی دارد، می توان روی کمک پرستاران زن حساب ویژه‌ ای باز کنید. اغلب زنان کهنسال پرستار زن را ترجیح می‌ دهند.

نگهداری از سالمند

قطعاً بهترین مکان برای تما افراد سالمند خانه ی خودشان می باشد، چون ممکن است، فکر کنند، که سر بار و محتاج دیگر اعضای خانواده ی خود هستند، و یا در خانه افراد دیگر و یا حتی فرزندان خود اضافی هستند. به همین خاطر سالمندان زن و مرد در خانه خود احساس امنیت و آرامش بیشتری دارند، و همچنین از نظر روحی و جسمی در شرایط بهتری قرار می گیرند.

نگهداری از سالمندان توانا و ناتوان را می توان به پرستار در خانه سالمندان یا حتی برخی بیمارستان ها سپرد، ولی بهترین راه برای این که این لحظات از زندگی را در بهترین شرایط بگذرانند، و هیچ نگرانی و خجالت و ناراحتی ای بابت هیچ موردی نداشته باشند.

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

نگهداری از سالمند با حقوق بالا

پرستاران متعددی وجود دارند، که به دنبال کاری مانند نگهداری از سالمند با حقوق بالا می باشند. این خدمات توسط پرستارانی متخصص، با دانش و مهارت بالا، مدارک تحصیلی بالا و... با بهترین شرایط می باشد.

پرستار سالمند در کرج

پرستاران باید توانایی انجام کارهای مراقبت و نگهداری از سالمندان در منزل را داشته باشند، و حتماً باید دانش و تجربه کافی از این توانایی ها داشته باشد، تا بتواند آن ها را انجام دهد. اگر جزو افرادی هستید، که در شهر کرج و مناطق اطراف آن سالمندی دارید، که احتیاج به پرستار دارد، می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید، و از پرستاران باتجربه و حرفه ای ما استفاده کنید.

به طور قطع یکی از مشکلاتی که افراد در سالمندی و سنین بالا نگران آن هستند، تنها ماندن است، که سبب دلتنگی، آلزایمر و دیگر مشکلات بیماری ها می شود. برای این که بتوانید از بروز این مشکلات جلوگیری کنید، می توانید از پرستاران دلسوز و مهربان درخواست کنید، تا مانند یک همدم در کنار والدین سالخورده شما باشند، و از آن ها مراقبت کنند.

استخدام پرستار شیفت شب سالمند

افرادی که شرایط خاص زیر را داشته باشند، احتیاج به پرستار شیفت شب دارند:

  1. ترسیدن از تنهایی 
  2. شب بیداری 
  3. چند نوبت در شب به دستشویی می روند.
  4. سالمندانی که پوشک می شوند.
  5. سالمندانی که شب ها احتیاج به صحبت و درد و دل دارند.
  6. آلزایمری هستند.
  7. شبها بیدار می باشند، و فقط به اطراف خیره می شوند.
  8. سالمندانی که زندگی نباتی دارند 
  9. سالمندانی که شب ها احتیاج به لگن دارند.
  10. سالمندانی که داروی ساعتی دارند.
  11. سالمندانی که بی قرار هستند.

پرستاری سالمندان دچار ناتوانی جسمی و ذهنی

سالمندان زیادی وجود دارند، که ممکن است، دچار ناتوانی‌ های شدید و محدودیت‌ های جسمانی باشد. در صورت وجود این وضعیت ممکن است، نتوانند به کارهای شخصی خود رسیدگی کنند، به همین خاطر باید یک مراقب سالمند آموزش دیده با ملایمت و مهربانی و با حفظ عزت نفس سالمند او را در انجام امور کمک کند.

پرستاری از سالمند پوشکی

یکی از مسائل مربوطه به نگهداری و مراقبت از سالمندان، نگهداری از سالمند پوشکی می باشد. زمانی که پرستار سالمند یا مراقب سالمند در مورد اصول بستن پوشک بزرگسال را آموزش دیده باشند، و اصول نظافت و تعویض پوشک بزرگسال را به بهترین شکل انجام دهد، سبب راحتی و آسایش بیشتر سالمند باشد. هنگام پوشک کردن سالمندان باید به نکاتی از قبیل وزن و سایز سالمند و همچنین انواع پوشک سالمند که باید متناسب با فرد سالمند انتخاب شود.

بعضی از کارهای شخصی سالمند که برعهده پرستار است، شامل:

  • کمک به شست و شو و دوش گرفتن سالمند
  • شست و شوی ملحفه و روتختی سالمند
  • رسیدگی به ظاهر سالمند 
  • کمک به بهداشت دهان دندان
  • مراقبت‌ های مربوط به بی اختیاری ادراری و اجابت مزاج سالمند و نظافت سالمند
  • انجام کارهای نظافتی منزل
  • شستن لباس‌ ها
  • آشپزی کردن
  • بیرون بردن زباله‌ ها
  • انجام امور سبک منزل
  • دیگر خدمات تخصصی
  • کمک به تحرک و قدم زدن در سالمندان
  • پوشیدن لباس
  • کمک به خوابیدن در تخت خواب
  • جابجایی روی ویلچر
  • جا به جایی از روی تخت روی ویلچر یا صندلی
  • غذا دادن به سالمند
  • کمک به بهداشت فردی

پرستاری از سالمند پوشکی

قیمت پرستار سالمند در منزل

یکی از ویژگی های استخدام پرستار از طریق موسسات پرستاری دارای مجوز مشخص بودن قیمت و تعرفه ی دستمزد پرستار سالمند در منزل می‌ باشد. دستمزد پرستار با توجه به عوامل مختلفی اعم از میزان تحصیلات، تجربه و تخصص، نحوه عقد قرار داد (روزانه و یا 24 ساعته) و نیز قرارداد های مدت دار و همچنین شرح وظایف پرستار متغیر می‌ باشد. 

از دیگر مواردی که ممکن است، بر روی تعرفه ی پرستار سالمند در منزل تأثیرگذار باشد، شامل:

  • حمام کردن سالمند
  • آشپزی برای سالمند یا خانواده سالمند
  • جا به جایی فرد مسن روی تخت یا همراهی وی برای راه رفتن
  • اجابت مزاج سالمند
  • بیماری های سالمند 

https://salamatnovin.com/post/29/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84 

پرستار کودک در منزل (مراقبت شبانه‌ روزی کودک)

 پرستار کودک فردی می باشد، که می تواند خدمات مراقبتی و آموزشی را در منزل برای کودکان انجام دهد. مراقب کودک از روند رشد کودک آگاهی کامل دارد، و روش های تربیت و پروش و کار با کودک را می داند. پرستار کودک در منزل می تواند برای کودکان محیط هیجان انگیر ایجاد کند. پرستار بچه با والدین در ارتباط است، و به نگرانی‌ های والدین توجه می کند، و راه حل های مناسب را در برخورد با کودک و خانواده استفاده می کند، و همواره تلاش می کند، تا کودک را در رسیدن به اهدافی که والدین برایش تعیین کرده‌ اند، راهنمایی کند. 

با توجه به این که تعداد مهد کودک ­هایی که از نوزادان پرستاری و مراقبت می­ کنند، انگشت شمار هستند، به همینخاطر ممکن است، در نزدیکی محل زندگی شما این نوع از مهدکودک ها وجود ندارد. در این شرایط بیشتر خانواده ­ها ترجیح می دهند، پرستار کودک استخدام کنند. مرکز پزشکی و پرستاری سلامت نوین تمام سعی خود را در این راستا کرده، تا با آموزش پرستاران مجرب و توانمندی که اصول نگهداری و تربیت کودکان را می­ دانند، آماده ­ی خدمات رسانی به خانواده­ ها هستند. این مرکز با ارائه ی مشاوره رایگان به والدین ­ها اعتماد آن ها را جلب می کنند، که پرستار مناسب برای نگه­داری از کودکانشان انتخاب شود.

ارتباط با ما: 02634471270

نگهداری کودک در منزل پرستار

پرستار کودک

ممکن است، والدین وجود داشته باشند، که به خاطر شرایط زندگی و مشغله ی کاری قادر به نگهداری و تربیت فرزندان خود نیستند، و حتی ممکن است، در نزدیکان خود کسی را نداشته باشند، که بتوانند از تجربه های آن ها استفاده کنند، و کودک خود را به بهترین شکل تربیت کنند. حالا برخی از این کودکان صحیح و سالم هستند، و تنها احتیاج به نگهداری و تربیت و آموزش دارند، و برخی دیگر هم ممکن است، مریضی و مشکلاتی خاصی داشته باشند. با استخدام پرستار کودک می توانید کودک خود را به همان شکلی که دوست دارند، تربیت کنند. پرستار کودک فردی است، که عاشق پرستاری و کودکان است، تجربه و مهارت های لازم را دارد، خلق و خوی همه ی کودکان را می شناسد، و می داند با هر کودکی چگونه برخورد کند.

پرستار باید محیطی آرام و در حین حال شاد برای کودک فراهم کند، با کودک بازی کند، با بچه ارتباط خوبی بر قرار کند، و کاملاً مراقبش باشد.

برای استخدام پرستار کودک لازم است، بدانید که برای مراقبت از کودک شما به صورت شبانه روزی بهتر است، که غذای پرستار کودک را تهیه کنید، ولی برای مراقبت های شبانه بهتر است، که میان وعده و نوشیدنی در اختیارش قرار بدهید، یا به او اجازه دهید، تا غذاها و نوشیدنی مورد علاقه خود را همراه خود بیاورد. لطفا در مورد تمام قوانین آشپزخانه با پرستار کودک خود صحبت کنید.

ویژگی های یک پرستار مناسب برای استخدام 

  • اشتیاق به کار
  • روحیه بالا و شاد
  • ابتکار عمل
  • مسئولیت پذیری
  • حرفه ای بودن
  • پاسخ گویی به والدین
  • تجربه بالا و خوب
  • الگو بودن
  • مهربان و از خود گذشته
  • قابل اعتماد
  • وقت شناس
  • صبوری

پرستار کودک و بچه در منزل کرج

در بعضی از خانواده ها ممکن است، که دارای نوزاد، کودک خردسال یا حتی کودکانی با بیماری های خاص باشند. در این صورت به نظر شما می توان برای همیشه آن ها را به پدر بزرگ و مادربزرگشان سپرد؟

بهترین کاری که در این شرایط می توانید انجام دهید، این است، که با استخدام فردی در منزل برای پرستاری و نگهداری از کودکان و تربیت آن ها به بهترین روش است، چون بیشتر خانواده ها این عقیده دارند، که فرزندشان در منزل خود احساس راحتی و امنیت بیشتری دارد، و والدین هم می توانند پرستاری برای زمانی که در شیفت و ساعات کاری هستند، استخدام کنند، و خیالشان بابت فرزندشان راحت باشد.

همچنین در بعضی جوامع حضور یک فرزند در خانواده باعث می شود، که همه ی کارها و علایق شخصی را کنار بگذارید. این امر به مرور نه تنها به والدین بلکه به کودکان نیز آسیب می رساند. بنابراین حضور پرستار کودک در منزل این فرصت را به شما می دهد، که زمانی را نیز برای کارهای شخصی صرف کنید.

مراکز زیادی وجود دارد، که این گونه خدمات را ارائه می دهند، ولی پیشنهاد ما به شما این است، که از مراکز معتبر و شناخته شده درخواست خدمات کنید. مرکز سلامت نوین ارائه دهنده ی صفر تا صد خدمات پرستار کودک، پرستار سالمند و پرستار بیمار با استفاده از پرستاران آموزش دیده و متخصص می باشد.

قیمت پرستار بچه در منزل

پرستار کودک در منزل در کرج

پرستار کودک شما شخصی است، که فرزند شما تمام طول روز خود را با او می گذراند، و این طبیعی است، که از او الگو برداری می کند، و مهم تر از همه این است، که رشد جسمی و فکری و روحی کودک توسط پرستار انجام می شود، و در نتیجه این مهم است، که این موارد چگونه انجام شود. فردی که شما استخدام می کنید، باید از هر نظر دارای شرایط مناسب و خوب باشد، و توانایی تربیت و آموزش صحیح فرزند شما را داشته باشد، و به همین خاطر به شما توصیه می کنیم، تا برای استخدام چنین پرستارانی دقت بالایی به خرج دهید، سابقه کاری پرستار را مطالعه کنید، و با پرستار کاملا آشنا شوید.

در صورتی که از خدمات این مرکز استفاده می کنید، می توانید از مزایا و خدمات زیر هم بهره مند خواهید شد.

  • اگر به خاطر موارد خاص به تجهیزات پزشکی مختلفی از قبیل ونتیلاتور، اکسیژن ساز، تخت بیمارستانی و… نیاز نیاز داشته باشید، این مرکز توانایی آماده سازی این تجهیزات را دارد.
  • اگر شما به خدمات درمانی دیگر از قبیل فیزیوتراپی در منزل، درمان زخم و پانسمان زخم در منزل، آزمایش خون در منزل، ویزیت پزشک در منزل، تزریقات در منزل و… احتیاج داشته باشید، این مرکز قادر به ارائه ی خدمات به شما خواهد بود.

استخدام پرستار کودک در منزل قطعاً کاری سخت و دشوار می باشد، و احتیاج به دقت و وقت کافی دارد، چون امروزه شاید کمتر بتوان پرستارانی واقعا دلسوز و مهربان برای فرزندان پیدا کرد، ولی مجموعه ی ما این تضمین را به شما می دهد، که دارای بهترین و مناسب ترین و باتجربه ترین پرستاران کودک هستیم، که آماده ی خدمت رسانی به بهترین شکل هستند.

پرستار نوزاد

پرستار نوزاد شخصیست، که در صورت نبود پدر و مادر در خانه به خاطر مشغله ی کاری و یا دیگر موارد از کودکانی که در سنین کم هستند، و نوزاد محسوب می شوند، نگهداری و مراقبت می کند، که این پرستاران معمولاً به صورت ساعتی، روزانه و یا شبانه روزی تا زمانی که پدر یا مادر به منزل برسند، کار می کنند. از وظایف اصلی یک پرستار می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شیر خوردن
  • تعویض لباس
  • بازی و...

پرستارانی که مهارت بیشتری داشته باشند، می توانند با درسافت حقوق بالاتر امور منزل و آشپزی را هم انجام دهند. برای استخدام پرستار نوزاد در منزل باید خصوصیاتی از جمله شخصیت، سلیقه ها، مهارت ها، ارزش ها و شرایط زندگی و... را در نظر گرفت، که شناخت درست این موارد در تربیت فرزند شما تاثیر زیادی خواهد داشت.

پرستاری از کودک در منزل

با توجه به زیاد بودن ترافیک های درون شهری، فاصله زیاد بین منزل، محل کار و مهد کودک ها، صرف وقت و هزینه برای رساندن بچه به مهد کودک و... باعث می شود، ما برای راحتی و آسایش شما و فرزندتان خدمات پرستاری و نگهداری کودک در منزل پرستار را به شما توصیه می کنیم. 

والدینی که می خواهند از این خدمات استفاده کنند، را می توان به چند دسته تقسیم کرد.

  • پرستاری از مادر و نوزاد پس از زایمان

بعضی از بانوان ممکن است، بعد از به دنیا آوردن بچه خود به خاطر دردها و سختی هایی که تحمل کرده اند، دچار افسردگی شوند، که این گونه افراد باید حتماً حمایت احساسی شوند، و همچنین در این شرایط باید فردی به عنوان پرستار نوزاد دلسوز و مهربان وجود داشته باشد، تا بتواند نیازهای کودک را هم در کنار نیاز های مادر برطرف کند.

  • پرستاری از کودکان در سنین مختلف

کودکان در هر سنی که باشند، ممکن است، به انجام کارهای خطرناک فکر کنند، و اتفاقی ناگوار را به وجود آورند. به همین خاطر والدین برای زمانی که در خانه حضور ندارند، پرستار استخدام می کنند، تا دیگر نگران این شرایط نباشند.

  • پرستاری از کودکان با شرایط خاص

بعضی از کودکان ممکن است، به خاطر بیماری خاصی که دارند، نیاز به خدمات ویژه و تخصصی پرستاری دارند. از این مدل خدمات می توان به پرستار کودک اوتیسم، پرستار کودک پیش فعال و ده ها و... اشاره کرد.

پرستار کودک در منزل در کرج

پرستار کودک در کرج

با توجه به این که شهر کرج همانند هر تهران یکی از پر جمعیت ترین شهرهای ایران است، که افراد زیادی در این شهر به دنبال خدمات پرستاری در منزل مانند پرستار بیمار کرونایی و پرستار کودک هستند، و همچنین تعداد زیادی مراکز پرستاری هم در این شهر وجود دارند، که تعداد محدودی از آن ها کاملا معتبر هستند، و بهترین خدمات را ارائه می دهند.

چه زمانی باید از پرستار کودک استفاده کنیم؟

بیشتر خانواده ها به خاطر حضور دائمی در منزل می توانند خود تا حد زیادی از خردسالان و کودکان مواظبت کنند، ولی این مورد همیشگی نمی باشد، و افراد گاهی توانایی نگهداری از کودک خود را ندارند.

دلایل اصلی استفاده از پرستار کودک 

  • در برخی از روزهای سال و فقط برای ساعاتی از روز در موقعیت هایی مانند رفتن به مهمانی و مسافرت
  • در شرایط غیرمنتظره
  • در صورت بستری شدن در بیمارستان
  • در صورت متولد شدن فرزند جدید
  • در نگهداری از فرزندان چند قلو
  • در روزهای مشخصی در هفته برای رسیدگی به امور شخصی
  • برای داشتن وقت استراحت و رفع خستگی ناشی از مراقبت کودک و نوزاد
  • همراهی کردن شما در گردش و مسافرت و تعطیلات برای مواظبت از کودک
  • مراقبت از کودک در ساعات کاری شما

انواع خدمات مراقبتی کودک در منزل 

اطلاع داشتن از تفاوت وظایف و شرایط مراقبین و پرستاران کودک به شما کمک می‌ کند، تا انتخاب دقیق تر و آگاهانه‌ تری داشته باشید. مراقب و پرستار کودک در منزل براساس نیاز، سن و شرایط کودک به انواع مختلف تقسیم بندی می‌ شوند. مادریار، کودک‌ یار، روانشناس و یا مراقب آموزشی انواع مراقب کودک می باشند، و تفاوت آن ها در وظایف و تخصص آن ها است.

وظایف پرستار کودک در منزل

  • مراقبت کامل از کودکان

مراقبت و نگهداری از کودک برای این انجام می شود، تا از آسیب دیدن کودکان جلوگیری کرد، و همچنین برقراری یک رابطه عاطفی و احساسی با کودکان یکی از مهم ترین وظایف پرستار کودک است، چون که باعث می شود، کودک کمتر نبود پدر و مادرش را در طول شبانه روز احساس کند.

  • کمک به بهداشت کودک

از مهم ترین وظایف پرستار کودک در منزل رسیدگی به نظافت و بهداشت شخصی کودک مانند استحمام، تعویض پوشک در نوزادان می باشد، و در کودکانی که کمی بزرگتر هستند، و می توانند راه بروند شامل بردن به دستشویی، کمک در مسواک زدن و شستشوی دهان و دندان و استحمام می باشد.

  • انجام بازی های خلاقانه با کودک

تفریح و آموزش یکی از مهم های نیازهای کودکان می باشد. با توجه به این که پرستار کودک فردی آموزش دیده و با تجربه است، روند تعلیم و آموزش فرزندان شما بسیار کارآمد و مفید پیش خواهد رفت. پرستار کودک با استفاده از بازی و سرگرمی به وسیله جدیدترین متدهای روز دنیا فرزندان شما را آموزش می دهد. پرستار کودک شما را به پارک می برد، و با انجام بازی های آموزشی مناسب سن او در منزل اوقات فراغت فرزندتان را پر می کند.

ممکن است، برخی کودکانی خجالتی باشند، این دسته از کودکان به کمک بیشتری برای ارتباط برقرار کردن نیاز دارند. پرستار کودک می تواند تلاش کند، کودک را درگیر کند. با تشویق کودکان به انجام فعالیت ها و شرکت در بازی های مورد علاقه‌ آن ها کودک یاد می‌ گیرد، به پرستار بچه اعتماد کند، و دوستش داشته باشد.

  • انجام امور خانه

به غیر از مراقبت از کودک وظیفه مرتب سازی اتاق و وسایل بازی کودکان، تهیه غذاها و میان وعده های ساده و سالم برای کودکان نیز یکی از وظایف پرستار کودک می باشد.

  • نگهداری کودک در منزل

استخدام پرستار کودک در منزل نه تنها برای فرزندتان بلکه برای شما به عنوان والدین کودک مزایای زیادی دارد.

  • کمی استراحت کنید.

کودک شما بخش مهمی از زندگی شما می باشد، ولی برای شاد بودن و حضور در کنار فرزندتان، باید سلامتی خود را پرورش دهید. با توجه بهاین که پدر و مادر بودن وظیفه سنگینی است، که باید در هر ساعتی از شبانه روز و در هر وضعیت روحی و جسمی از فرزندتان مراقبت کنید، و این شرایط با شاغل بودن شما سخت تر می شود. حضور پرستار کودک به شما کمک می کند، تا کمی برای خودتان وقت بگذارید، به کارهایی که علاقه دارید، برسید، و کمی استراحت کنید. شما قبل از هر چیزی باید یک والدین پر انرژی و شاد باشید.

  • ارتقاء مهارت های کودک

کودکی یکی از مهم‌ ترین برهه های زمانی برای شکل‌ گیری شخصیت افراد است. والدین و پرستار کودک در این دوره باید به جنبه های مختلف رشد کودک و ارتقا مهارت های اجتماعی و فردی توجه کنند، تا شخصیت او به درستی شکل بگیرد. پرستار کودک مهارت های ارتباطی را به کودک شما آموزش می دهد. پرستار به کودکتان کمک می کند، تا از نقطه امن خود خارج شود، و برای بازی کردن، کمک گرفتن و… با دیگران ارتباط برقرار کند.

  • کودکتان را مستقل بار بیاورید.

والدین کودکان قطعاً اولین کسانی هستند، که کودکان با آن ها ارتباط برقرار می کنند، و بیشترین زمان خود را با آن ها می گذرانند. به همین خاطر کودکان به شدت به پدر و مادر وابسته می شوند، که این امری طبیعی است، ولی حضور پرستار کودک در منزل باعث می شود، رابطه سالم تری بین شما و کودکتان برقرار شود. در این شرایط فرزندتان درک می کند، که شما همیشه و همه جا حضور ندارید، به همین خاطر باید توانایی برقراری ارتباط با دیگران را داشته باشد.

  • آموزش خصوصی به کودکان

قطعا به خاطر مشغله های کاری یا خانه داری و رسیدگی به دیگر فرزندان فرصت یا انرژی کافی برای آموزش فرزندتان را ندارید، به همین خاطر نیاز دارید، تا پرستاری را استخدام کنید، که توانمندی ها، اصول و ارزش های اخلاقی و رفتاری را به فرزندتان آموزش دهد. اگر خودتان قادر به انجام این کار نیستید، استخدام پرستار کودک در منزل را نادیده نگیرید.

قیمت پرستار کودک در منزل سال 1401

از دیگر وظایف پرستار کودک در منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بازی کردن با کودک و استفاده از روش های نوین جهت افزایش خلاقیت در کنار سرگرمی
  • مهارت آموزی به کودک (شعرخوانی، نقاشی، مجسمه سازی، ورزش و...)
  • رفتار صحیح با کودکان در شرایط خاص (پیش فعالی، افسردگی و...)
  • مراقبت دلسوانه از کودک در برابر آسیب های فیزیکی و حوادث ناگوار
  • کنترل اضطراب کودک که به خاطر جدایی او و والدین می باشد.
  • خوراندن دارو در صورت نیاز طبق دستورالعمل تعیین شده
  • تربیت کودک بر اساس توصیه والدین
  • آماده کردن شیر خشک نوزاد
  • آماده کردن غذای کودک
  • کمک به تغذیه کودک
  • استحمام کودک
  • تعویض لباس، پوشک
  • شستن لباس های کودک
  • شستن ملحفه و مرتب کردن تخت کودک
  • کمک به دستشویی رفتن کودک و آموزش آن
  • آماده کردن تغذیه و میان وعده برای کودکی که به مدرسه یا کلاس آموزشی می رود.
  • برنامه ریزی برای اوقات فراغت (بازی در خانه، رفتن به شهربازی، ورزش و…)
  • آموزش انضباط به کودک با توجه به دستورات والدین
  • به مدرسه بردن و برگرداند کودک
  • تشویق کردن کودک به انجام تکالیف مدرسه
  • تمیز نگه داشتن محیط اطراف کودک در اتاق یا خارج از آن
  • تنظیم فواصل زمانی تغذیه و خواب کودک
  • آموزش به کودک در مورد نظافت شخصی و آداب معاشرت
  • انجام خرید روزانه

مزایای استفاده از خدمات پرستار کودک در منزل

شما می‌ توانید در زمان هایی که قادر به مراقبت و نگهداری از کودک خود نیستید، پرستار را استخدام کنید، و در بعضی از روزها که اتفاقات غیر منتظره و برنامه‌ ریزی نشده پیش می‌ آید، ساعت کار او را تغییر دهید، و یا از پرستار جایگزین استفاده کنید. قطعاً شما کودک خود را به دست فردی می سپارید، که مورد اعتماد و منتخب شما است، تا او را به مدرسه ببرد، از مدرسه به خانه برگرداند، او را به کلاس‌ های آموزشی ببرد، و برای او غذای مورد علاقه و سالم آماده کند، و با او وقت صرف کند.

با توجه هب این موضوع که کودکان همیشه از حضور در یک محیط ناآشنا هراس و ترس دارند، و بسیاری از آن‌ ها تا مدت طولانی خود را با محیط جدید مطابقت نمی‌ دهند، ولی نگهداری از کودک در منزل به آرامش کودک و خانواده کمک می کند.

صرفه جویی در هزینه و وقت خانواده از دیگر نکات مهم نگهداری کودک در منزل است، با این روش نگهداری در هزینه سرویس رفت و آمد و یا در صورتی که این کار را والدین بر عهده دارند، در وقت خود صرفه جویی می‌ کنند.

پرستار کودک در منزل نی نی سایت

پرستار تا چه مدت زمانی می تواند در کنار کودک باشد؟

خدمات مراقبتی پرستاری در منزل به دو صورت مقطعی و شبانه روز برای خانواده ها ارائه می شود. خدمات مقطعی می تواند به صورت ساعتی، روزانه و یا شبانه روزی در نظر گرفته شود. مراقبت پاره وقت یا مقطعی زمانی استفاده می شود، که والدین فقط ساعاتی از شبانه روز نمی توانند در کنار فرزند خود باشند، مناسب تر است. زمانی که والدین به صورت پاره وقت شاغل هستند، گزینه استفاده از خدمات مقطعی مورد استفاده قرار می گیرد. والدین می توانند در صورت تمایل برای زمان های کوتاه از خدمات پرستار در منزل استفاده کنند.

در انتخاب پرستار کودک باید به چه مواردی توجه کنیم؟

متاسفانه ممن است، که به خاطر مشغله‌ ی زیاد والدین در رابطه به مراقبت و تربیت خود با نگرانی هایی رو به رو شوند. ممکن است، برای خانواده  این موضوع سوال باشد، که چگونه بهترین پرستار را انتخاب کنیم؟ یا اینکه یک پرستار چگونه می‌ تواند رابطه‌ اش را با کودک بهبود ببخشد، نیز مطرح خواهد شد.

با دقت به نکات زیر قطعاً در مورد انتخاب پرستار مناسب مطمئن خواهید شد.

  • مراقب یا نگهدار کودک باید از دیدن فرزند شما خوشحال باشد.
  • فرزند شما نیز از دیدار پرستارش خوشحال باشد.
  • ارتباط درست و مفید با والدین و گزارش کارهای روزمره
  • احترام به وقت والدین 
  • در روز مصاحبه با کودک به رفتارهای پرستار دقت کنید، تا نکته منفی نداشته باشد.

پرستاری کودک معلول

بعضی از کودکان ممکن است، به خاطر معلولیت دارای ضعف فیزیکی و مشکل در رشد باشند، به همین خاطر نیازمند مراقبت خاص هستند، و علاوه بر این نیاز به تقویت انگیزه و شادی دارند، در مراقبت از کودک معلول این مساله بسیار مهم است، که استعداد یابی کودک معلول انجام شود، و استعداد او در آن زمینه تقویت شود، چون که تعداد افرادی با این شرایط که به درجات علمی، ورزشی، فرهنگی و... کم نبوده است، و لازمه آن فقط ایجاد انگیزه و قوه محرک از زمان کودکی می باشد.

قطعاً پرستاری از چنین کودکانی کاری دشوار و سخت خواهد بود، که در حتی در بعضی از موارد از عهده ی والدین خارج می شود، و حضور فردی خارج از اعضاء خانواده می تواند به والدین کمک ویژه ای کند. از طرفی برای کودک برای انجام بازی های مناسب با سن و وضعیت او پرستار کودک می تواند به صورت تخصصی کار کند، و در ایجاد نشاط و شادابی، کمک به امور درسی و آموزشی و… مفید باشد.

وظایف پرستار کودک در منزل

استخدام پرستار کودک در منزل کرج

برای استخدام پرستار باید سوالات زیر را از فرد مورد نظر بپرسید.

  • تا الان از کودک چند خانواده مراقبت و نگهداری کرده اید؟
  • در صورت لزوم از آن ها بخواهید خانواده هایی که قبلاً با آن ها کار کرده اند، را به شما معرفی کنند.
  • در زمینه CPR و کمک های اولیه آموزش دیده اید؟
  • آیا در رابطه با اصول نگهداری از کودکان و نوزادان چیزی می دانید؟
  • آیا مبتلا به بیماری خاصی می باشید؟
  • چگونه از تصمیمات من در مورد تغذیه کودک حمایت می کنید؟
  • زمانی که کودک گریه می کند، و یا آرام و قرار ندارد، چگونه او را کنترل می کنید؟
  • به نظر شما چه چیزی شما را به یک پرستار بچه عالی تبدیل می کند؟
  • برنامه شما برای تشویق کودک به خوابیدن چیست؟
  • تجربه ی شما از خواباندن کودک چیست؟
  • در موارد خاص آیا قبول می کنید، که به امور روزانه منزل رسیدگی کنید.
  • قادر به انجام کارهای سبک خانه هستید؟
  • آیا شما کار روزانه دارید؟ 
  • آیا دنبال شغل بلند مدت هستید، یا کوتاه مدت؟

قیمت پرستار کودک در منزل سال 1401 نی نی سایت

قیمت پرستار کودک در منزل سال 1401

قیمت پرستار کودک در منزل با توجه به نوع مراقبتی که انجام می دهند، (به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و یا ماهیانه) پرداخت می شود. حقوق پرستار کودک در منزل با توجه به موارد زیر متغیر می باشد.

  • تعداد کودکی که از آن ها مراقبت و نگهداری می کنند.
  • وظایف پرستار در منزل شامل چه اموری می باشد؟
  • میزان تجربه پرستار در نگهداری و مراقبت از کودک چقدر است؟
  • آیا کودک سالم است یا بیمار؟
  • ساعات حضور پرستار در منزل به چه صورتی می باشد؟ (ساعتی، روزانه، 24 ساعته)
  • مدرک تحصیلی پرستار کودک چیست؟

 

تزریق سرم و آمپول در کرج | توسط بهترین پرستار ها

 انجام تزریقات برای افراد احتیاج به تخصص و مهارت دارد. حتی در برخی از مواقع ممکن است، پزشک آمپول های خاصی را برای بیمار تزریق کند. اگر فردی که تزریق آمپول را انجام می دهد، تجربه ی کافی نداشته باشد، می تواند آسیب های جدی به شما وارد کنند. پس برای انجام تزریق آمپول در منزل بهتر است، از یک پزشک، پرستار، و یا فردی که تجربه ی کافی دارد، کمک بگیرید.

قابل ذکر است، که شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید درخواست فردی برای تزریق در منزل شبانه روزی در تمام مناطق و شهرهای کرج را بدهید. توجه داشته باشید، که با توجه به مسافتی که پرستار برای رسیدن به محل مورد نظر طی می کند، در افزایش هزینه تزریقات در منزل تأثیرگذار می باشد. هم چنین می توانید از دیگر خدمات درمانی ارائه شده، توسط خدمات پزشکی سلامت نوین از جمله تزریقات در منزل، تزریق سرم در منزل، ویزیت پزشک در منزل، پانسمان زخم در منزل و... استفاده کنید.

قیمت تزریق آمپول در منزل

ارتباط با ما: 02634471270

تزریق در منزل

در برخی از مواقع ممکن است، نیاز به تزریق آمپول داشته باشید، در این صورت باید به درمانگاه ها یا بیمارستان ها مراجعه کنید. بعضی از افراد ممکن است، به دلیل ناتوانی در حرکت توانایی رفتن به درمانگاه را نداشته باشند. این گونه از افراد می توانند از خدمات تزریقات در منزل استفاده کنند.

روش های تزریق آمپول در منزل

  • روش تزریق داخل پوستی

از این روش برای انجام تست استفاده می شود. منظور از تست آمپول این است، که اگر قصد تزریق آمپول جدیدی را دارید، با استفاده از این روش می توانید مطمئن شوید، که نسبت به این دارو حساسیت دارید، یا نه.

  • روش تزریق به صورت زیر پوستی

برای تزریق به این روش تنها از 2 ناحیه (ران پا و بازوی دست) انجام می شود. آمپول را در روش زیر پوستی به نقطه ای تزریق خواهد شد، که چربی در آن قسمت زیاد است. هم چنین فردی که تزریق را انجام می دهد، به خوبی می داند، که سوزن آمپول را تا چه اندازه ای باید درون پوست فرو ببرد.

  • روش تزریق داخل عضلانی

تزریق داخل عضلانی از پرکاربرد ترین و متداول ترین روش های تزریق می باشد. در تزریق آمپول به پشت در منزل، آمپول با سرعت بیشتری وارد جریان خون می شود. هر چقدر سرعت وارد شدن آمپول به جریان خون بیشتر باشد، باعث می شود، تا آمپول زودتر اثر کند.

تزریق آمپول به پشت در منزل

چه افرادی به تزریق آمپول در منزل احتیاج دارند؟

افرادی که به خاطر بیماری مختلفی دچار مشکل شده اند، نیاز به تزریق آمپول دارند. این بیماری ها شامل:

  • بیماری دیابت
  • بیماری کبد
  • بیماری های قلبی و عروقی
  • سکته مغزی
  • سیستم ایمنی ضعیف
  • بیماری ریوی
  • اچ آی وی
  • بیماری کلیوی
  • سالمندانی که به خاطر بیماری های مختلف احتیاج به تزریق مداوم دارند.

با توجه به این که کودکان از تزریق آمپول می ترسد، در صورتی که آن ها را به بیمارستان ببریم، ممکن است، ترس آن ها بیشتر شود. برای کم تر کردن میزان استرس و ترس کودکان می توانید از خدمات تزریقات در منزل توسط پرستاران با تجربه و حرفه ای استفاده کنید.

تزریق آمپول برای درمان چه بیماری هایی استفاده می شود؟

  • حساسیت ها

حساسیت یکی از رایج ترین بیماری هایی می باشد، که برای درمان آن آمپول تجویز می شود. با توجه به این که حساسیت یکی از بیماری های خطرناک محسوب نمی شود، ولی ممکن است، تحمل آن برای افراد مختلف سخت باشد.

  • ویتامین های ب کمپلکس و B12

تزریق ویتامین های خانواده ی ب از مصرف داروهای آن تأثیرگذارتر می باشد. توصیه ما به شما این است، که با مصرف مواد غذایی، ویتامین ب مورد نیاز بدن خود را تأمین کنید، تا احتیاجی به تزریق آمپول نداشته باشید.

  • مسکن ها

زمانی که افراد به خاطر دردی بیش از حدی که دارند، پزشک معالج برای آن ها مسکن تجویز می کند. با توجه به این اثرگذاری مسکن ها به زمان بیشتری نیاز دارد، به همین خاطر فرد باید درد بیشتری را تحمل کند. در این مواقع بهتر است، با تزریق آمپول به کاهش درد بیمار کمک کنید.

  • آنتی بیوتیک ها

آنتی بیوتیک ها نوع دیگری از داروها می باشد، که شکل آمپولی آن بیش از اشکال دیگر آن به چشم می خورد، و کاربرد دارد. با توجه به این که پنی سیلین معروف ترین نوع آنتی بیوتیک می باشد، از آن برای درمان بیماری های عفونی استفاده می شود.

تزریق در منزل شبانه روزی

تزریقات بانوان در منزل 

ممکن است، به خاطر وجود شرایط مختلف تزریقات عضلانی در بانوان با مشکل رو به رو شود. این شرایط مشکل ساز می تواند به خاطر بارداری، افت فشار خون و... احتیاج به تزریق عضلانی آمپول داشته باشند. با توجه به این که پرستارانی که برای انجام تزریقات بانوان در منزل فرستاده می شود، خانم هستند، و تجربه ی کافی در این زمینه را دارند. همچنین این پرستاران می توانند تزریق آمپول به پشت در منزل را برای بانوان انجام دهند. انجام تزریقات عضلانی زمانی به کار گرفته می شود، که دارو جذب گوارشی ندارد، و یا این که بعد از جذب در کبد درصد بالایی از آن تخریب می شود. برای انجام این تزریق از عضله ی پایین بافت زیر جلدی استفاده می شود.

هنگام تزریقات بانوان در منزل عوامل مختلفی وجود دارد، که به تعیین محل تزرق کمک می کند، که عبارتند از:

  • بارداری
  • شرایط بیماری یا سلامت
  • میزان حجم دارو
  • سن زنان
  • میزان بافت عضلانی در دسترس برای تزریقات بانوان در منزل
  • نوع و روش تزریق
  • وزن بانوان
  • ماهیت داروی تجویزی هنگام تزریقات بانوان در منزل و...

مزایای تزریق آمپول 

با توجه به این نکته که تزریق آمپول اثرگذاری بیشتری دارد. به عنوان مثال ممکن است، فرد برای درمان بیمای های خود قرص مصرف کند. پس از مصرف باید صبر کنید، تا قرص در معده هضم شود، تا وارد جریان خون شده، و اثر خود را بگذارد. اما زمانی که شما از آمپول هایی که دوز بالایی دارند، استفاده کنید، باعث می شود، تا دارو با سرعت وارد جریان خون شما شود، و در کوتاه ترین زمان اثرگذاری آن را ببینید.

از دیگر مزیت های تزریق آمپول این است، که فرد به خاطر بیماری های گوارشی و معده دچار مشکل شده است. در این مواقع معده در حالت حساسی قرار دارد، و مصرف بیش از حد قرص می تواند موجب بالا بردن این حساسیت ها شود. این در حالی است که تزریق آمپول آسیبی به معده وارد نمی کند. هم چنین تزریق آمپول آسیبی به کبد وارد نمی کند، ولی اگر شما بیش از حد از قرص استفاده کنید، باعث رسوب در کبد می شود، و آسیب های جدی را به دنبال دارد.

نکات مهمی که هنگام تزریق آمپول باید به آن توجه کرد؟

گاهی اوقات ممکن است، بیمار برای درمان بیماری خود آمپول تزریق کند. هم چنین ممکن است، برای بیماری های بعدی ای که ممکن است، برای آن اتفاق بیوفتد، از همان آمپول قبلی استفاده کند. توجه داشته باشید، که تزریق آمپول و انتخاب آمپول اهمیت بالایی دارد، و نمی توان از هر آمپولی برای درمان هر بیماری استفاده کرد، حتی اگر در موارد متعددی آمپولی مشابه برای شما تجویز شده باشد، باز هم بدون تجویز پزشک اقدام به تزریق آمپول نکنید، چون ممکن است، عوارض جبران ناپذیری را برای شما در پی داشته باشد.

تزریق آمپول دارای حساسیت بالایی می باشد، به همین خاطر بهتر است، از افرادی که تجربه و تخصص کافی در این زمینه دارند، کمک بگیرید، و به هیچ عنوان انجام این تزریق را خودتان انجام ندهید.

هزینه تزریق آمپول در منزل 1401

قیمت تزریق آمپول در منزل

با توجه به این که نرخ انجام انواع تزریقات در منزل ثابت نیست، و عوامل مختلفی از جمله نوع تزریق، تعداد دفعات مراجعه متخصص به منزل، وضعیت بیمار، نوع دارو و... در تعیین تعرفه ی آن تأثیرگذار می باشد. 

لیست قیمت انواع دستگاه بستنی ساز تیر ماه 1401

 دستگاه بستنی ساز یکی از کاربردی ترین و مهم ترین تجهیزاتی می باشد که در انواع بستنی فروشی ها و آبمیوه فروشی ها جهت تهیه ی انواع بستنی قیفی میوه ای، شکلاتی، لبه رنگی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه بستنی ساز صنعتی در مدل های گوناگونی تولید می شود که مشتریان باتوجه به نیاز خود می توانند دستگاه بستنی ساز قیفی خود را خریداری کنند. در هنگام راه اندازی یک بستنی فروشی خرید دستگاه بستنی ساز از اصلی ترین کارهایی می باشد که باید انجام دهید. قیمت دستگاه بستنی ساز صنعتی به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه ی این مطلب در این باره توضیح خواهیم داد. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه بستنی قیفی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دستگاه بستنی ساز چیست؟

لیست قیمت انواع دستگاه بستنی ساز تیر ماه 1401

در فصل گرم تابستان بستنی از محبوب ترین خوراکی هایی می باشد. دستگاه بستنی قیفی یکی از تجهیزاتی می باشد که می تواند شما را در کسب در آمد کمک کند. بستنی ساز دارای بدنه ای از جنس استیل مقاوم می باشد که شما می توانید بدون نگرانی از زنگ زدگی و پوسیدگی آن را پس از اتمام کارتان با آب شست و شو دهید. این دستگاه بستنی در دو مدل تک فاز و سه فاز طراحی و تولید می شود. یخچال بستنی ساز دارای قدرت موتور بسیار فوق العاده ای می باشد ولی لازم به ذکر است بسیار کم مصرف می باشد. این یخچال بستنی ساز دارای دو مخزن مجزا با گنجایش 24 لیتر می باشد که می تواند در کمترین زمان مقدار زیادی بستنی را برایتان آماده کند. کمپرسور این دستگاه در دو مدل بیتزر و هرمتیک با قدرت کمپرسور مختلف طراحی و تولید می شود.

انواع دستگاه بستنی ساز چیست؟ ارزانترین دستگاه بستنی ساز

اگر به دنبال بهترین و با کیفیت ترین دستگاه بستنی ساز حرفه ای ایرانی هستید ما به شما دستگاه بستنی ساز شمس و دستگاه بستنی ساز نیکنام را معرفی می کنیم. این بستنی ساز ها در مدل و لیتراژ متنوع در دو نوع بستنی ساز ایستاده و بستنی ساز رومیزی عرضه می شود در ابعاد بستنی ساز بزرگ و بستنی ساز کوچک خانگی تولید می شود.
هر لبنیاتی و آبمیوه فروشی و بستنی فروشی نیاز به یک سری از تجهیزات صنعتی دارند که از مهم ترین آن ها، بستنی سازصنعتی می باشد. اگر به دنبال یخچال بستنی ساز قیفی ارزان قیمت و با کیفیت هستید خرید از برند نیک نام را می توانید انتخاب نمایید. این دستگاه بستنی قیفی، با مشخصات بدنه استیل ضد زنگ در سه نوع کمپرسور با قدرت های ۱/۵ اسب، ۲ اسب و ۳ اسب با قابلیت ساخت ۳۰۰ قیف بستنی در ساعت، تولید و عرضه می گردد. همچنین در طراحی این دستگاه صفحه های نمایشگری استفاده شده است که عملکرد دستگاه به صورت دیجیتالی باشد تا بتوانند با استفاده از آن به صورت هوشمند دستگاه را کنترل کنند.

انواع بستنی ساز نیک نام

  • انواع دستگاه بستنی ساز نیکنام

  • بستنی ساز نیکنام دلارام تکفاز هرمتیک

  • بستنی سازنیکنام دلارام تکفاز اینورتر دار

  • بستنی سازنیکنام دلارام تکفاز بیتزر

  • بستنی سازنیکنام دلارام سه فاز1.5اسب

  • بستنی سازنیکنام دلارام سه فاز2اسب

  • بستنی سازنیکنام دلارام سه فاز پمپی

  • بستنی سازنیکنام دلارام سه فاز هرمتیک

  • بستنی سازنیکنام سه فازtm1600

انواع بستنی ساز شمس

  • مدل امپراطور

  • مدل پرستیژ

  • مدل لاکچری

  • مدل سناتور

  • مدل سوپر سناتور

قیمت دستگاه بستنی ساز صنعتی

لیست قیمت انواع دستگاه بستنی ساز تیر ماه 1401

قیمت دستگاه بستنی ساز با توجه به نوسانات موجود در بازار و عوامل مختلفی اعم از نوع دستگاه (ایرانی و خارجی)، برند، ظرفیت تولید بستنی، نوع برق مصرفی، تک فاز و سه فاز، قابلیت لبه رنگی یا دو رنگی بودن بستنی، نوع موتور، تعداد قیف تولید کننده و... متفاوت خواهد بود.

دستگاه بستنی ساز خانگی

دستگاه بستنی ساز خانگی جزو یکی از پرطرفدارترین دستگاه بستنی ساز صنعتی می باشد. با توجه به این که این بستنی سازها به خاطر رومیزی بودن فضای کمی را اشغال می کنند، به همین خاطر گزینه ی بسیار مناسبی برای فضاهای کوچک هستند. با استفاده از این دستگاه بستنی ساز می توانید بستنی ای خوشمزه را در خانه تهیه کنید. علاوه به منازل از بستنی ساز صنعتی رومیزی می توانید در مکان های مختلفی اعم کافه ها، کافی شاپ ها، آبمیوه فروشی ها، بستنی فروشی ها و... استفاده کنید. بستنی سازهای صنعتی به نسبت بستنی سازهای خانگی از لحاظ عملکرد تفاوت هایی با هم دارند، و این تفاوت به خاطر قطعات به کار رفته در تولید، نوع برند می باشد، و همین موضوع باعث ایجاد تفاوت بین آن ها خواهد شد. به طور کلی کار کردن با دستگاه راحت تر می باشد، و برای استفاده از آن نیازی به تخصص خاصی ندارید. یکی از بهترین برندهای این بستنی ساز بستنی ساز رومیزی براس می باشد. این بستنی ساز با توجه به این که ابعاد کوچک دارد، به راحتی می توانید آن ها را جا به جا کنید. این بستنی ساز در انواع تک قیف و سه قیف تولید می شوند. با توجه به این که گنجایش مخزن این دستگاه حدود 30 لیتر می باشد، قابلیت تولید 60 بستنی در وزن های 150 گرم در یک ساعت را دارد.

لیست قیمت انواع دستگاه بستنی ساز تیر ماه 1401

انواع دستگاه بستنی ساز خارجی چیست؟

باتوجه به نوع بستنی دستگاه بستنی ساز نیز انواع مختلفی دارد، بستنی ساز قیفی در فروشگاه های بین راهی و سوپرمارکت ها و همچنین کافی شاپ ها و فروشگاه های بستنی فروشی کاربرد دارد
دستگاه های بستنی ساز صنعتی انواع مختلفی دارند که رایج ترین آن ها شامل بستنی رولی، تاپینگ بستنی، پروسس تانک تولید مایع بستنی و غیره می باشد.

بستنی سازهای قیفی خارجی

  • بستنی ساز صنعتی گوشن و ژلاتو و کلین کول

  • بستنی ساز صنعتی کارپیجیانی ساخت کشور

  • بستنی ساز سه قیف صنعتی اوشن پاور و ice cream

  • بستنی ساز ایستاده صنعتی دلوکس، تسلا

کمپرسور دستگاه بستنی ساز قیفی در دو مدل بیتزر آلمان و هرمتیک تایلند با قدرت کمپرسور مختلف موجود هستند.همچنین با توجه به نیاز فروشگاه خود می توانید مدل برق تک فاز یا سه فاز را خریداری نمایید. دستگاه های بستنی قیفی مجهز به موتور گیرو بکس دار و قدرتمند با کمترین میزان تولید صدا و ارتعاش می باشد و قابلیت تولید با برق تک فاز و سه فاز را دارا می باشد، همچنین یخچال بستنی ساز قابلیت تولید در دو حالت دو جداره و سه جدار را شامل می شود.

اجزای اصلی دستگاه بستنی ساز قیفی چیست؟

  1. مخزن استوانه ای
  2. محفظه
  3. همزن

 

مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز
ابعاد ۷۵×۹۳×۱۶۵
تعداد مخزن دو مخزن
جنس بدنه استیل
قدرت کمپرسور ۲و ۱/۵ اسب
برق تک فاز و سه فاز
موتور بیتزر آلمان
گنجاش مخازن ۲۴ لیتر
جنس پارو PVC
قیمت دستگاه بستنی ساز صنعتی

 

دستگاه بستنی ساز یکی از پرفروش ترین محصولات صنایع برودتی یخچال سازان ونوس می باشد، که برای تولید بستنی در بستنی و آبمیوه فروشی ها، کافی شاپ ها، لبنیاتی ها، هایپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. از دیگر تجهیزات مورد نیاز برای مکان های گفته شده، می توان به یخچال بستنی اسکوپی، شربت سرد کن، یخ در بهشت ساز، یخچال بستنی میهن اشاره کرد.
 
دستگاه بستنی ساز صنعتی در مدل های مختلفی از قبیل بستنی ساز قیفی، بار سفت کن بستنی طراحی و تولد می شوند. جنس بدنه ی بستنی ساز صنعتی از نوع استیل ضدزنگ می باشد، به همین خاطر در برابر زنگ زدگی ها و پوسیدگی ها مقاوم و به راحتی می توانید مخزن دستگاه بستنی قیفی را تمیز کنید، و برای استفاده ی مجدد آماده کنید.

 

کارشناس فروش: 09128399762
منبع: snn.ir/004GVK

تعرفه آزمایش خون سال 1401

 آزمایش خون به عنوان یکی از آزمایش های مهم برای تشخیص بیماری های مختلف و درمان می باشد. در آزمایش خون کامل فاکتورهای زیادی وجود دارد، به همین خاطر یکی از کاربردی ترین انواع آزمایش‌ ها محسوب می شود. در هنگام انجام این آزمایش شمارش کامل خون مدنظر می باشد، و سطح بحرانی هر یک از فاکتورها می‌ تواند نشان دهنده ی بروز یک یا چند بیماری در شخص باشد. 

گاهی اوقات ممکن است، به خاطر مشغله های کاری و یا عدم دسترسی به آزمایشگاه و یا نداشتن زمان کافی از انجام آزمایشات خون و یا دیگر آزمایش ها منصرف شده اید، ولی با توجه به پیشرفته تر شدن خدمات درمانی و پزشکی شما می توانید در شلوغ‌ ترین ساعات روز و یا حتی روزهای تعطیل خدمات آزمایشگاهی مد نظر خود را در منزل و بدون صرف وقت و انرژی دریافت کنید. آزمایش خون در منزل یکی از خدمات مرکز پزشکی سلامت نوین و زیر مجموعه‌ ی آزمایش در منزل می باشد. آزمایش خون پارامترهای زیادی دارد، و همه ی آن ها دارای اهمیت می باشد. منظور از آزمایش خون کامل همان آزمایش cbc می باشد، که تحت عنوان آزمایش شمارش کامل سلول‌ های خونی نیز معرفی شده است، و در آن به بررسی و عملکرد سلول‌ های خونی پرداخته خواهد شد. سلول‌ های خونی شامل گلبول‌ های قرمز خون، گلبول‌ های سفید و پلاکت‌ ها می‌ شود.

آزمایش خون در منزل کرج

ارتباط با ما:02634471270

انواع آزمایش خون

بعد از ویزیت پزشک در منزل ممکن است، پزشک معالج شما با توجه به علائم و نشانه های بیماری شما یک سری آزمایشات را برای شما تجویز کند. انجام آزمایش های متفاوت به تشخیص بیماری شما کمک خواهد کرد. بخشی از روتین های آزمایش خون که مورد بررسی قرار می گیرد، عبارتند از: 

  • CBC: آزمایش مربوط به شمارش سلول های خونی 
  • FBC: قند خون ناشتا
  • HB: هموگلوبین
  • PLT: شمارش پلاکت ها
  • PT: درصد پلاکت
  • Colestrol: کلسترول
  • WBC: تعداد گلبول های سفید
  • PRO: اندازه گیری کل پروتئین های سرمی
  • LDL  و HDL: میزان کلسترول مفید و مضر برای بدن
  • HCT: بررسی نسبت حجم سلولی خون و بخش مایع خون
  • CR: کراتین خون  (منظور آزمایش مربوط به عملکرد کلیه می باشد.)
  • BUN: اوره خون (منظور آزمایش مربوط به عملکرد کلیه می باشد.)

اقدامات قبل از انجام آزمایش خون

زمانی که می خواهید آزمایش خون را انجام دهید، حتماً باید موارد زیر را رعایت کنید.

  • 9 تا 12 ساعت پیش از انجام آزمایش چربی خون، به هیچ عنوان غذا نخورید
  • نوشیدن آب منعی ندارد.
  • عواملی مانند مصرف بعضی از داروها، ساخت خون گیری، افسردگی، ناشتا نبودن، تروما و ضربه در نتیجه آزمایش تاثیر گذار است. 

هزینه آزمایش خون در منزل

چه افرادی می توانند از خدمات آزمایش خون در منزل کرج استفاده کنند؟

  • افراد سالمندی توانایی جا به جایی و رفت و آمد را ندارند.
  • افراد بیمار بهتر است، در منزل بمانند، و به آزمایشگاه نروند.
  • زمانی که شرایط خارج شدن از خانه را ندارید، رفتن به آزمایشگاه توصیه نمی‌ شود.
  • افرادی که به خاطر کمبود وقت و یا مشغله های کاری نمی‌ توانند برای انجام آزمایش خون به آزمایشگاه مراجعه کنند.

بیماری های قابل تشخیص با آزمایش خون

  • نارسایی کلیه
  • اختلالات آنزیم کبد
  • وضعیت هورمون ها در بدن
  • بیماری دیابت و قند خون
  • بیماری های مربوط به میزان چربی خون
  • بیماری های مربوط به سیستم ایمنی (هیپاتیت و ایدز)
  • انواع سرطان ها (سرطان سینه، سرطان، خون سرطان پانکراس)

آزمایش خون در منزل کرج

با توجه به این شهر کرج مانند شهر تهران یکی از شهرهای پرجمعیت و شلوغ ایران می باشد، و ممکن است، که در بعضی از نقاط این شهر شاهد ترافیک های سنگین باشیم، و همین موضوع باعث می شود، تا افرادی برای مراجعه حضوری به یک آزمایشگاه خاص مجبور هستند، ساعات زیادی را در ماشین خود یا وسایل نقلیه عمومی در این ترافیک ها سپری کنند. یا حتی ممکن است، آزمایشگاه ها شلوغ باشند.

انجام آزمایش خون در منزل کرج می تواند این مشکلات را به راحتی حل کند، و شما می توانید در منزل خود همه ی آزمایش های خود را با بیشترین دقت انجام دهید.

خدمات آزمایش خون در منزل شامل چه مواردی است؟

  • تست استعدادیابی ژنتیک
  • انجام تست کرونا در منزل (تست PCR، تست آنتی بادی)
  • نمونه‌ گیری از کودک در منزل زمانی که کودک استرس دارد، و ممکن است، محیط آزمایشگاه میزان استرس کودک را بیشتر کند.
  • تست دیابت، تیروئید، آنالیز و کشت ادرار، CBC 
  • چکاپ بارداری در منزل (شامل تست پاپ اسمیر، HPV، غربالگری سه ماهه نخست، غربالگری سه ماهه دوم، بتا و بتا تیتراژ است.)
  • چکاپ بانوان در منزل (شامل تست خون و تست کم خونی، تیروئید، ویتامین دی، بیلی روبین، پتاسیم، نیتروژن اوره، کراتینین، آنزیم‌ های کبدی می باشد.) 
  • چکاپ آقایان در منزل (شامل تست‌ هایی مانند CBC، کم خونی، قند ناشتا، تیتر پروتئین فاز حاد، چربی، کراتینین، آلکالین فسفاتاز، تیروکسین، کراتین فسفوکیناز و... می باشد.)
  • چکاپ سالمندان خانم و آقا در منزل

آزمایش در منزل

فواید آزمایش خون در منزل

  •  دسترسی سریع و آسان 

با انجام آزمایش در منزل دیگر لازم نیست، به آزمایشگاه مراجعه کنید، و در صف های طولانی برای نوبت صبر کنید. 

  • صرفه جویی در زمان

با استفاده از خدمات آزمایش خون در منزل لازم نیست، وقت خود را برای رفت و آمد در مسیر آزمایشگاه تلف کنید. با انتخاب آزمایش در منزل هم آزمایش را خانه انجام می‌ دهید، هم به کارهای خود می‌ رسید، و هم جواب آزمایش خود را سریع تر دریافت می کنید. بنابراین در مواقعی که نیاز به جواب فوری داشته باشید، نیز این گزینه سبب صرفه‌ جویی در زمان خواهد شد.

  •  کیفیت خدمات بهتر است.

با انجام آزمایش در منزل تکنسین آزمایشگاهی نسبت به نحوه کار خود دقت و تمرکز بیشتری خواهد داشت، و کیفیت آزمایش شما نیز بیشتر خواهد بود.

  • رعایت پروتکل‌ های بهداشتی

با توجه به همه گیر بودن ویروس کرونا با انجام آزمایش در منزل می‌ توانید از شر ویروس کرونا در امان بمانید.

  • شرایط سخت بیمار

اگر بیمار قادر به جا به جایی نیست، با انجام آزمایش در منزل می توانید به بیمار خود کمک کنید، تا در راحتی و آسودگی آزمایش خود را انجام دهد.

هزینه آزمایش خون بارداری

هزینه آزمایش خون در منزل

هزینه آزمایش خون در منزل با توجه به نوع آزمایش و موارد آزمایش، هزینه خون گیری و یا هزینه نمونه گیری در منزل می‌ تواند متغیر باشد.

https://salamatnovin.com/post/23/%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%AE%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84

لیست قیمت و خرید انواع فریزر صندوقی

 گروه توليدي يخچال سازان ونوس داراي سابقه ي درخشان در زمينه ي توليد يخچال و فريزر صنعتي آماده ي خدمت رساني به مشتريان خود مي باشد. فريزر صندوقي بدون برفك جهت نگهداري از محصولات مختلف در مدل هاي يخچال بستني، يخچال بخواب خانگي و طرح قديم طراحي و توليد مي شوند. يخچال صندوقي يخچال سازان ونوس يكي از تجهيزات سرمايشي بسيار كاربردي در فروشگاه هاي زنجيره اي بزرگ و كوچك، آشپزخانه هاي صنعتي، رستوران ها، هايپراستارها، سوپرماركت ها و... مي باشد. شما مي توانيد با توجه به فضايي كه در اختيار داريد، يكي از مدل هاي يخچال صندوقي بدون برفك با گنجايش مناسب انتخاب كنيد. فريزر بستني نسبت به فريزر ايستاده قابليت جاگيري محصولات بيشتري دارد، ولي فضاي كمتري را اشغال مي كنند.

فريزر صندوقي درب شيشه اي

جنس بدنه ي فريزر صندوقي كم مصرف از ورق گالوانيزه مي باشد. هم چنين شما مي توانيد با توجه به نوع كسب و كار خود استيكرهاي مختلفي اعم از ميهن، دومينو، پاك، كاله و... را سفارش دهيد. ترموستات يخچال بخواب از نوع مكانيكي مي باشد، به همين خاطر از هدر رفتن سرما و برودت داخل بدنه ي فريزر صندوقي درب شيشه اي جلوگيري مي كند. چرخ هاي يخچال بستني صندوقي باعث جابه جايي راحت تر اين دستگاه خواهد شد. جنس شيشه هاي فريزر خوابيده فروشگاهي دوجداره و سكوريت نشكن مي باشد، و درب اين دستگاه به صورت كشويي باز و بسته مي شود.

فريزرهاي صندوقي يخچال سازان ونوس از نظر كيفيت با فريزرهاي صندوقي خارجي مشابه خود برابري مي كنند، به همين خاطر توانسته رضايت مشتريان خود را جلب كند. فريزر صندوقي هاي ديگري هم وجود دارند توسط برندهاي معتبر طراحي و توليد مي شوند، و جزو بهترين مارك فريزر صندوقي محسوب مي شوند، كه عبارتند از:

  • فريزر صندوقي الكترواستيل
  • فريزر صندوقي كينو
  • فريزر صندوقي هيماليا
  • فريزر صندوقي يخ نوش
  • فريزر صندوقي اونيكس

ابعاد يخچال فريزر صندوقي

400 ليتر
  • طول: 120، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتي متر
500 ليتر
  • طول: 150، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتي متر
600 ليتر
  • طول: 160، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتي متر
650 ليتر
  • طول: 165، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتي متر
فريزر صندوقي بدون برفك خانگي (تك درب و دو درب)
  • طول: 105، عرض: 61، ارتفاع: 83 سانتي متر
فريزر صندوقي 4 درب استيل
  • طول: 120، عرض: 68 ، ارتفاع: 90 سانتي متر
فريزر صندوقي ۶ درب استيل
  • طول: 125، عرض: 65، ارتفاع: 90 سانتي متر

فريزر هاي استيل يكي از قديمي ترين نوع فريزر صنعتي خوابيده محسوب مي شود، كه در سوپرماركت ها، آشپزخانه ها، رستوران و هتل ها، مرغ فروشي هامورد استفاده قرار مي گيرند. با توجه به اين كه يخچال فريزر خوابيده دماي صفر دارند، مي توان از آن ها براي منجمد كردن و حفظ تازگي محصولاتي مانند گوشت، مرغ، ماهي، ميگو استفاده كرد. با توجه به اين كه در طراحي يخچال بستني قديمي از بهترين و باكيفيت قطعات استفاده مي شود، قابليت استفاده در تمام شرايط آب و هوايي (شرجي و مرطوب) مورد استفاده قرار مي گيرند. قيمت فريزر صندوقي استيل هم با توجه به نوع فريزر (خشك كن و يا معمولي)، تعداد درب، نوع موتور تعيين مي شود. فريزر خوابيده يخچال سازان ونوس در دو مدل چهار و شش درب طراحي و توليد مي شوند.

انواع فريزر صندوقي استيل

مدل مشخصات فني
فريزر استيل 4 درب (معمولي)
  • جنس بدنه: تمام استيل
  • عايق بندي: تزريق فوم پلي يورتان
  • موتور: كلترون تايلند
  • قابليت نصب استيكر: ندارد
فريزر استيل 4 درب (خشك كن)
  • جنس بدنه: تمام استيل
  • عايق بندي: تزريق فوم پلي يورتان
  • قدرت موتور: 3.4 اسب بخار
  • بدون برفك
فريزر استيل شش درب (معمولي)
  • جنس بدنه: استيل ضدزنگ
  • عايق بندي: تزريق فوم پلي يورتان
  • درب شيشه اي: ندارد
  • درب استيل
  • دما: زيرصفر
فريزر استيل شش درب (خشك كن)
  • جنس بدنه: تمام استيل
  • نوع استيل: ضد زنگ
  • موتور: كلترون تايلند
  • دماي زير صفر
  • مخصوص: پروتئين

يخچال صندوقي خانگي

فريزر صندوقي خانگي

يخچال خوابيده خانگي جهت حفظ كيفيت و تازگي محصولات مختلف در سوپرماركت‌ ها، فروشگاه‌ هاي زنجيره اي، هايپرماركت ها، مغازه ها مورد استفاده قرار مي گيرند. در صورتي كه در منزل خود فضاي كافي براي نگهداري از محصولات مختلف را نداريد، مي توانيد از فريزر صندوقي بدون برفك خانگي استفاده كنيد، همين موضوع باعث شده است، تا اين نوع از فريزرها تحت عنوان فريزر صندوقي براي منزل شناخته شود. يخچال صندوقي خانگي يخچال سازان ونوس در دو مدل تك درب و دو درب با گنجايش 260 ليتر در رنگ هاي هاي متنوع (سفيد، آبي و زرشكي) توليد مي شوند. در طراحي يخچال بخواب خانگي سبدهايي در قسمت داخلي بدنه دستگاه قرار داده مي شود، تا شما به راحتي بتوانيد محصولات خود به صورت منظم و مرتب داخل سبد بچينيد. قيمت يخچال خوابيده خانگي با توجه به مدلي كه انتخاب مي كنيد، متفاوت خواهد بود.

مشخصات فني يخچال صندوقي خانگي

مدل

مشخصات فني

فريزر تك درب 260 ليتر
  • بدنه: تمام گالوانيزه
  • درب شيشه اي: ندارد
  • موتور: سابكول _امبراكو
  • دماي زيرصفر (بدون برفك)
  • نوع ترموستات: مكانيكي
  • ليتراژ: 260 ليتر
فريزر دو درب 260 ليتر
  • جنس بدنه: تمام گالوانيزه
  • دما: منفي 20 درجه
  • قدرت موتور: 1.3 اسب بخار
  • ليتراژ: 260 ليتر
  • مصرف انرژي: A

يخچال بستني درب شيشه اي

يخچال خوابيده بستني يكي از فريزرهاي بسيار كاربردي مي باشد، كه در سوپرماركت ها، هايپرماركت ها، هايپراستارها، فروشگاه هاي زنجيره اي بزرگ و كوچك و... مورد استفاده قرار مي گيرند. يخچال بستني با توجه به نياز شما در گنجايش هاي مختلف (300 تا 650 ليتر) طراحي و توليد مي شوند. جنس بدنه ي فريزر بستني از نوع استيل ضدزنگ و مقاوم مي باشد. ممكن است، اين نوع از فريزرها تحت عنوان هاي ديگري مانند يخچال بستني ميهن و يخچال بستني دومينو شنيده باشيد.

ارتباط باما: 09128399762

انواع فريزر بستني

مدل

مشخصات فني

فريزر 400 ليتر

  • جنس بدنه: گالوانيزه
  • داراي 4 عدد سبد
  • موتور: امبراكو برزيلي
  • ترموستات: مكانيكي
  • جنس شيشه: سكوريت نشكن
  • بدون برفك
فريزر 500 ليتر
  • جنس بدنه: گالوانيزه
  • عايق بندي: تزريق فوم پلي يورتان
  • دماي داخلي: زيرصفر
  • داراي 5 عدد سبد
  • موتور امبراكو برزيلي
  • قابليت شست و شو
  • داراي LED مي باشد.
فريزر 650 ليتر
  • جنس بدنه: گالوانيزه
  • جنس درب: شيشه سكوريت نشكن و كشويي
  • موتور: امبراكو برزيلي
  • بدون برفك و دماي زيرصفر
  • داراي 6 عدد سبد
  • قابليت نصب استيكر

يخچال بستني كوچك

گاهي اوقات ممكن است، شما به خاطر فضاي محدودي كه در اختيار داريد، نتوانيد از فريزر صندوقي هايي كه گنجايش بيشتري براي نگهداري محصولات دارند، استفاده كنيد. پيشنهاد ما به شما اين است، كه از فريزر كوچك صندوقي استفاده كنيد. يخچال بستني كوچك با توجه به اين كه فضاي كمي براي جا دادن محصولات دارند، ولي مي توانند مشكل شما را حل كنند. كوچك ترين ليتراژ اين فريزر، فريزر صندوقي 100 ليتري مي باشد. قيمت يخچال بستني كوچك نسبت به ديگر مدل ها كمتر خواهد بود.

يخچال بستني

قيمت فريزر صندوقي

قيمت يخچال صندوقي علاوه بر نوسانات بازار عوامل ديگري اعم از ابعاد، ظرفيت، نوع موتور، تعداد درب، جنس بدنه و... در تعيين قيمت فريزر صندوقي بدون برفك تأثيرگذار مي باشد. شما مي توانيد جهت اطلاع دقيق از قيمت ها و خريد فريزر صندوقي با كارشناسان مجموعه ي يخچال سازان ونوس تماس بگيريد. اگر قادر به خريد فريزر صندوقي نو نيستيد، مي توانيد جهت استعلام موجودي فريزر صندوقي دست‌ دوم اقدام كنيد.

https://www.ana.press/news/663481/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%88-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C

همه آنچه که باید درباره نوار نقاله بدانید.

 

نوار نقاله

نوار نقاله به صفحات متحرکی از جنس لاستیک و فلز گفته می‌شود که به وسیله یک موتور و گیربکس به حرکت درمی‌آید. از این وسیله برای جابه‌ جایی و انتقال وسایل، محصولات و بسته‌ها استفاده می‌ گردد. با توجه به نحوه کاربرد، طول مسیر جابه‌ جایی، وزن کالا و محصول انواع نوار نقاله متفاوت است. به‌عنوان‌مثال نوار نقاله‌ صنعتی که در یک شرکت الکترونیکی برای جابه‌جایی آی‌ سی، خازن و … استفاده می‌ شود با نوار نقاله استفاده شده در کارخانه‌ های لوازم‌خانگی، استخراج سنگ و معادن بسیار متفاوت است. از موارد استفاده از نوار نقاله می‌ توان به صنایع پتروشیمی، فولاد، خودروسازی و صنایع دارویی و غذایی اشاره کرد.

نوار نقاله

ارتباط با ما: ۰۹۳۸۱۱۶۷۶۸۳

انواع نوار نقاله صنعتی

با توجه با نحوه کاربرد، مدت زمان استفاده و میزان تحمل وزن، نوار نقاله‌ ها دارای گونه‌ های مختلفی هستند که عبارت‌ اند از:

  • نوار نقاله بارگیری
  • نوار نقاله ناودانی
  • نوار نقاله چرخشی
  • نوار نقاله غلتکی
  • نوار نقاله زنجیری
  • تسمه نقاله شیب‌دار
  • تسمه نقاله تسمه‌ای
  • نوار نقاله تسمه نقاله مغناطیسی
  • تسمه نقاله ثقلی
  • تسمه‌ های نقاله سیم‌ دار بدون سیم عرضی

کاربرد انواع نقاله

 

  • در خطوط تولید و مونتاژ برای جابه‌جایی مواد و تجهیزات به کار برده می‌شود.
  • در بارگیری و تخلیه به صورت اتوماتیک استفاده می‌شود.
  • در هنگام بارگیری اگر کامیون پایین‌تر از محل بار قرار داشته باشد، از نوار نقاله برای فرستادن بار به درون کامیون استفاده می‌گردد.
  • در فروشگاه‌ها برای جابه‌جایی اجناس از نوار نقاله استفاده می‌کنند.
  • در پله برقی و پیاده‌روهای متحرک از نوار نقاله استفاده می‌شود.

مزایای نوار نقاله مدولار

از مزایای این مدل از کانوایر می توان به این موارد اشاره نمود:

  • امکان تغییر اندازه تسمه (کوتاه یا طولانی نمودن مسیر حمل بار)

  • نگهداری و تمیز نمودن راحت دستگاه
  • عدم نیاز به روانکاری
  • قابل استفاده در خطوط شستشوی محصولات به دلیل مقاومت در برابر آب و رطوبت
  • امکان حرکت به صورت مستقیم و زاویه دار
  • امکان انتقال بار با حجم و سرعت بالا
  • مقاوم در برابر ضربه، رطوبت، دما، مواد شیمیایی و …
  • دارا بودن کناره و پله برای جلوگیری از سر خوردن و افتادن محصولات

نوار نقاله دست دوم

قیمت نوار نقاله

همان طور که متوجه شده اید این محصولات دارای مدل های مختلف هستند و از متریال های مختلف برای ساخت آن ها استفاده شده است. بنا بر نوع کانوایر،قیمت آن نیز تغییر می کند. برای اطلاع دقیق از قیمت این مدل از ماشین آلات صنعتی می توانید با ماشین سازی شیرزاد تماس بگیرید.

ساخت نوار نقاله

در ساده ترین حالت نوار از یک جفت غلطک ساخته شده است. برای کارکرد این دستگاه باید به یکی از غلطک ها نیرو وارد شود و بین آنها یک تسمه نقاله بی انتها کشیده شده است. به طور کلی دستگاه نوار نقاله برای حمل بار در مسافت های کوتاه طراحی و ساخته شده است. اما اگر بخواهید کانوایر در مسافت های طولانی مورد استفاده قرار گیرد باید از قرقره هایی در طول نوار استفاده شود. برای ساخت نوار نقاله باید به عوامل متعددی مانند مسافت مورد نیاز برای حمل کالا، ویژگی و مشخصات محصولاتی که قرار است حمل شوند، محاسبات طراحی نوار نقاله، نوع مسیر (صاف یا زوایه دار) و… توجه شود. می توان این مدل از دستگاه های صنعتی را به طور کاملا سفارشی فقط برای استفاده در یک واحد صنعتی خاص طراحی و تولید نمود.

لیست قیمت نوار نقاله 6 متری

اجزای تشکیل دهنده کانوایر

برای ساخت این محصول باید بخش هایی را در کنار هم قرار دهید تا به درستی شروع به کار نمایند و نوار نقاله بازدهی بالایی داشته باشد. از جمله بخش های تشکیل دهنده نوار نقاله می توان به این موارد اشاره نمود:

  • رولیک : وظیفه اصلی آن به حرکت درآوردن نوار نقاله است.
  •  درام: هر نوار نقاله دارای دو درام است که دائم در حال چرخش می باشند.
  •  الکتروگیربکس: نقش محرک را دارد و با دریافت نیرو از سمت الکتروگیربکس تسمه شروع به حرکت می کند.
  • تسمه: دارای انواع مختلفی مانند تسمه لاستیکی، آجدار، پی وی سی، پارچه ای و .. می باشد.
  •  شاسی فلزی
  •  لاستیک
  •  غلطک
  •  الکتروموتور، دنده و زنجیر، و …

طریقه کار نوار نقاله

تسمه نقاله یا همان نوارهای نقاله با استفاده از یک موتور و گیربکس برقی به حرکت در می آیند. بعد از شروع به حرکت در یک مسیر تعیین شده و مشخص به گردش در می آیند. برای آسان تر شده چرخش در این سیستم ها و کاهش اصطکاک در طول مسیر و همچنین کاهش آلودگی صوتی از قرقره و بلبرینگ در این سیستم استفاد می شود. کالا و یا بارها بر روی نوار نقاله قرار گرفته و در مکان مورد نظر تخلیه می شوند.
برای خرید نوار نقاله مناسب باید ابتدا نوع محصول و موادی که قصد جابجایی آن ها را دارید خوب بشناسید و با مشخصات آن ها آشنا باشید سپس اقدام به تهیه کانوایر نمایید.

در مناطق گوناگونی از کشورمان می شود نوار نقاله استیل درجه یک و اصل را پیدا کرد. در این مراکز حتماً شما با برندهای خوب دنیا رو به رو خواهید شد که محصولات خود را از بهترین استیل تولید می کنند. این گونه از کالا در برابر آب، سرما و رطوبت مقاومت بالایی دارد و همچنین حرارت نیز آن را به راحتی از بین نمی برد.

نوار نقاله بارگیری

دستگاه نوار نقاله

نوار نقاله بارگیری جهت رفع نیاز مشتریان خود در دو نوع ثابت و پرتابل طراحی و تولید می شود. بعضی از این محصولات قابلیت این تغییر وضعیت در میزان درجه ی شیب و ارتفاع تخلیه مواد را دارند. در بعضی از مواقع ممکن است، نیاز به منتقل کردن سریع مواد داشته باشید، در این صورت باید از تسمه هایی که به صورت عاجدار و یا پیاله ای هستند، استفاده کنید. تسمه هایی که به صورت عاجدار باشند، دارای زائده هایی شبیه به حرف V بر روی تسمه نقاله می باشد. همین مسئله باعث می شود، تا مواد نتوانند به خاطر اینرسی اولیه و جاذبه ی زمین برگردند.

برای حمل مواد فله و یا پودری مانند آهک، سیمان، شن و ماسه، شکر و... طراحی تسمه و رولیک به صورت زاویه دار انجام می شود، ولی اگر قرار باشد، حمل کالا انجام شود، باید از تسمه نقاله های تخت استفاده کنید.

کاربرد نوار نقاله بارگیری

استفاده از این محصول باعث می شود، تا کار بارگیری مواد فله، مواد کیسه ای و یا حتی بسته بندی شده راحت تر شده، و روند انجام آن سریع تر پیش برود. از دیگر ویژگی های این نوار نقاله که باعث جلب رضایت مشتریانی که از این محصول استفاده می کنند، شده است، این است، که به حفظ کیفیت محصولات کمک می کند، و همین موضوع باعث شده است، تا این دستگاه به یکی از دستگاه های پرطرفدار در انبارها، کارخانه ها و یا حتی مزارع کشاورزی تبدیل شود.

مزایای نوار نقاله استیل

یکی از محصولاتی که از جنس استیل می توان برای ساخت آن استفاده نموده، نوار نقاله بوده، زیرا در برخی از مکان هایی که به کار می روند ممکن است ترکیبات خورنده و یا برخی از عواملی که سبب سایش در نوار نقاله شده وجود داشته، از این رو بهترین کار ساخت انواع نوار نقاله استیل می باشد.

ساخت نوار نقاله

کاربرد نوار نقاله استیل

نوار نقاله استیل را معمولا در شرکت های صنعتی که با انواع مواد شیمیایی و کار داشته نیز می توان استفاده نمود، زیرا این مواد نمی توانند بر روی جنس این نوار نقاله ها تاثیرات نا مناسبی بگذارند.نوار نقاله استیل در این چند ساله تبدیل به یکی از کاربردی ترین نوار نقاله ها شده، زیرا بدین ترتیب می توانند از مزایای بسیار زیادی که نوار نقاله استیل داشته، بهره مند بشوند. برای راحت تر خرید نمودن نوار نقاله استیل ، می توان به سایت های اینترنتی مربوط به انواع نوار نقاله رفته و با مشاوران این سایت ها ارتباط برقرار نمود.

 

تعرفه نمونه گیری در منزل | خدمات پزشکی سلامت نوین

 افراد مختلف در گروه‌ های سنی متفاوت از نوزاد گرفته تا سالمند برای بررسی سلامتی خود و جلوگیری از ایجاد بیماری های مختلف احتیاج به آزمایش چکاپ کامل دارند. انجام آزمایش و نمونه گیری‌ های دیگر که مربوط به بررسی شرایط بیمار می باشد، نیز باید در روز و تاریخ مشخصی انجام گیرد. الان با توجه به وجود ویروس کرونا و در رفت و آمد بودن دیگر اعضای خانواده در بیمارستان و مطب‌ های پزشکی می‌ تواند برای همه استرس‌ زا باشد. به همین خاطر بسیاری از افراد با توجه به شرایط بیمار امکان استقرار در خانه و استفاده از خدمات آزمایش در منزل را بررسی و مدنظر قرار می‌ دهند.

با انجام خدمات آزمایش در منزل دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری به آزمایشگاه برای نمونه برداری و جوابدهی نیست، و همین موضوع باعث می شود، در وقت و هزینه افراد صرفه جویی شود.

برای انجام آزمایش در منزل شما باید همه ی شرایطی که از طرف آزمایشگاه تعیین می شود، را به طور کامل رعایت کنید. این شرایط عبارتند از:

  • ناشتایی 8 تا 12 ساعته
  • بیدار شدن 3 ساعت پیش از انجام نمونه برداری برای آزمایش پرولاکتین
  • انجام نمونه برداری برای آزمایش کورتیزول در ساعت 8 صبح
  • نخوردن بعضی از داروهای خاص
  • عدم استعمال دخانیات و به خصوص سیگار

هزینه آزمایش خون در منزل

ارتباط با ما:02634471270

چه افرادی می توانند از خدمات انجام آزمایش چک آپ در منزل استفاده کنند؟

افراد زیادی وجود دارد، که به خاطر داشتن شرایط خاصی نمی توانند به صورت حضوری برای انجام آزمایش به آزمایشگاه مراجعه کنند. مثلاً افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام دادند، بیماران، معلولین، سالمندان، کودکان یا زنان باردار، تحمل و توانایی انتظار در صف آزمایشگاه ها را ندارند. به همین خاطر بهتر است، این افراد از خدمات آزمایش در منزل استفاده کنند.
همچنین ممکن است، محل زندگی بعضی از افراد فاصله زیادی تا آزمایشگاه داشته باشد، و انجام آزمایش در منزل آن ها می تواند باعث صرفه جویی در هزینه و وقت شود. یا حتی ممکن است، به خاطر برنامه کاری ای که ندارند، فرصت مراجعه به آزمایشگاه ها را نداشته باشند.

مزایای آزمایش در منزل

  • صرفه جویی در وقت

با توجه به این شهر کرج مانند شهر تهران یکی از شهرهای پرجمعیت و شلوغ ایران می باشد، و ممکن است، که در بعضی از نقاط این شهر شاهد ترافیک های سنگین باشیم، و همین موضوع باعث می شود، تا افرادی برای مراجعه حضوری به یک آزمایشگاه خاص مجبور هستند، ساعات زیادی را در ماشین خود یا وسایل نقلیه عمومی در این ترافیک ها سپری کنند. یا حتی ممکن است، آزمایشگاه ها شلوغ باشند.

انجام آزمایش در منزل می تواند این مشکلات را به راحتی حل کند، و شما می توانید در منزل خود همه ی آزمایش های خود را با بیشترین دقت انجام دهید.

  • صرفه جویی در هزینه

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است، به خاطر مراجعه حضوری به آزمایشگاه با آن درگیر شوید، هزینه جا به جایی از طریق اتومبیل شخصی یا وسایل نقلیه است. این هزینه اگر چه در ابتدا بسیار جزئی و کم اهمیت به نظر می رسد، ولی در صورتی که شما به یک بیماری خاص مانند دیابت مبتلا شده باشید، همین هزینه های جزئی در صورت تکرار مراجعه به آزمایشگاه ها می تواند بسیار زیاد و غیر قابل قبول باشد.

  • افزایش دقت آزمایش ها

بیشتر افراد زمانی که به صورت حضوری برای انجام آزمایش های خود به آزمایشگاه مراجعه می کنند، به خاطر وجود شرایط خون گیری و همچنین استرس های محیطی دیگر، دچار یک نگرانی و دلهره بی مورد می شوند، که می تواند بر جواب نتایج آن ها تاثیر بگذارد. برای بیشتر آزمایش های درخواستی مخصوصاً آزمایش کورتیزول و دیگر آزمایش های هورمونی، نداشتن استرس و دلهره شرط اصلی برای خون گیری می باشد.

با توجه به این که آزمایش در منزل به خاطر این که در محیط خانگی فرد انجام می شود، میزان استرس افراد را به حداقل می رساند، و باعث می شود، شما با خیال آسوده بیشتر آزمایش های خود را بدهید، و در نتیجه جواب تست های شما نیز با بالاترین دقت ممکن بدست می آیند، و از بیشتر خطاهای پری آنالیتیک در آزمایشگاه جلوگیری می شود.

انجام آزمایش در منزل در بانوان برای باردار که برای تست GCT (قند خون بارداری) باید 3 بار به آزمایشگاه مراجعه کنید، تا در 3 نوبت و در زمان های ناشتایی، 1 ساعت بعد از صبحانه و 2 ساعت بعد از صبحانه انجام می شود، ضمن راحتی بیشتر، با انجام خون گیری دقیقاً در سر موقع و زمان مورد نیاز منجر به افزایش دقت جواب های قند خون بارداری می شود.

  • ایمنی بیشتر در آزمایش در منزل

محیط اطراف مخصوصاً محیط آزمایشگاه که محل رفت و آمد بسیاری از افراد و به خصوص افراد بیمار می باشد، ممکن است، دارای انواع و اقسام میکروب ها و ارگانیسم های عفونی باشد، که می تواند از محیط به فرد انتقال پیدا کند. این میکروب ها زمانی که بدن فرد ضعیف باشد، یا در معرض ابتلا به بیماری های عفونی باشد، مانند نوزادان یا افرادی که دچار نقص سیستم ایمنی هستند، می توانند مشکلات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

آزمایش در منزل به خاطر این که در شرایط محیطی خانگی فرد انجام می شود، دارای عوامل میکروبی کمتری به نسبت محیط آزمایشگاه ها می باشد، و امکان انتقال عفونت به فرد در هنگام انجام آزمایش در خانه کمتر می شود.

خدمات مرکز سلامت نوین به صورت 24 ساعته ارائه داده می شود، و تمام مناطق و شهرهای کرج تحت پوشش این مجموعه است. این مرکز ارائه دهنده ی خدماتی اعم از سونوگرافی در منزل، کار درمانی در منزل، رادیولوژی در منزل، تزریقات در منزل، نوار قلب در منزل، گچ گیری دست و پا در منزل و... بدون مراجعه به بیمارستان و مراکز درمانی می باشد.

آزمایش در منزل

چه آزمایش هایی در منزل انجام می شوند؟

آزمایش هایی که در منزل انجام می شوند، عبارتند از: آزمایش هورمون، آزمایش تیرویید، تست بارداری، پاتوبیولوژی، هماتولوژی، تست اعتیاد، نمونه گیری بزاق، آزمایش سیتولوژی، آزمایش ژنتیک. از دیگر آزمایش هایی که در منزل می توان انجام داد:

  • آزمایشات خون 

در مجموعه سلامت نوین طیف گسترده‌ ای از انواع آزمایش خون در منزل یا محل کار شما انجام خواهد شد. انجام این آزمایش با اعزام یا پرستار باتجربه و مجرب و نمونه‌ گیری در محل انجام می شود. بعد از انجام آزمایش نمونه‌ ی شما به آزمایشگاه ارسال می شود، و نتیجه‌ ی آن در کوتاه ترین زمان به دست شما خواهد رسید. 

  • نمونه‌ گیری خون در منزل

ممکن است، تصور شما این گونه باشد، که انجام نمونه‌ گیری کار ساده‌ ای باشد، ولی زمانی که با یک بیمار سالمند، کودک و معلول مواجه می‌ شوید، کمی شرایط فرق خواهد کرد. در این حالت بزرگترین مشکل حضور این افراد در محل آزمایشگاه است. نمونه‌ گیر با رعایت تمام پروتکل‌ های بهداشتی و تجهیزات مناسب برای نمونه‌ گیری و انتقال آن به آزمایشگاه به خانه شما مراجعه خواهد کرد. نمونه خون در cool box نگهداری شده، و در کمتر از یک ساعت به آزمایشگاه منتقل خواهد شد. برای بیشتر آزمایش‌ ها اعم از اعتیاد، بارداری و تشخیص انواع بیماری‌ ها و حتی چکاپ در منزل به نمونه خون نیاز است. 

  • نمونه گیری ادرار در منزل 

نمونه ادرار برخلاف نمونه خون باید توسط متقاضی انجام شود. نمونه گیری ادرار در محیط آزمایشگاه برای افراد زیادی یک چالش جدی است، به همین خاطر ترجیح می‌ دهند، آن را در منزل انجام دهند. ولی زمانی که قرار است، نمونه‌ گیری ادرار در منزل انجام شود، ممکن است، سوالات زیادی برای شما مطرح شود، مثلاً این که نمونه ادرار را تا چند ساعت می‌ توان نگه داشت؟ حداقل حجم نمونه ادرار چقدر باید باشد؟ نحوه ی نگهداری نمونه ادرار در منزل چگونه است؟ چگونه می‌ توان نمونه ادرار برای آزمایشگاه فرستاد؟ 

  • نمونه‌ گیری مدفوع در منزل

انجام نمونه‌ گیری مدفوع در منزل نیز برای بسیاری از بیماران راحت‌ تر است. گار می خواهید این نمونه گیری را انجام دهید، باید با شرایط آزمایش مدفوع آشنا باشید، و این که بدانید، که نمونه مدفوع را تا چند ساعت می‌ توان نگه داشت. 

نمونه گیر با مراجعه به خانه ی شما ظرف نمونه‌‌ گیری را در اختیار شما قرار خواهد داد. اگر مایل باشید، می‌ توانید نمونه را تهیه کرده، و در اختیار نمونه‌ گیر قرار دهید، تا آن را به آزمایشگاه منتقل شود. در غیر این صورت می‌ توانید نمونه را در زمان دیگری جمع‌ آوری کنید. در این حالت مسئولیت و هزینه ی انتقال نمونه به آزمایشگاه برعهده شما خواهد بود. 

  • آزمایش کرونا در خانه و محل کار

اگر قصد دارید، به خانه‌ ی پدر یا مادر سالمندتان بروید، و یا می خواهید به یک سفر کاری بروید، و یا نگران بودید، که کرونا دارید یا نه، می‌ توانید از خدمات تست کرونا در منزل استفاده کنید. تست کرونا در منزل شامل دو بخش تست PCR، تست آنتی‌ بادی می باشد. 

  • انجام آزمایش برای کودکان

نمونه‌گیری و انجام آزمایش برای کودکان همیشه برای والدین یک مشکل بزرگ محسوب می شود. محیط آزمایشگاه ممکن است، باعث ایجاد استرس و اضطراب کودکان خواهد شد، به همین خاطر والدین با بی قراری فرزندان خود مواجه هستند. 

آزمایش در منزل چگونه انجام می شود؟

برای انجام آزمایش در منزل اول باید برگه آزمایش مورد درخواست خود را ثبت کنید، و بعد از طی مراحل پذیرش، شرایطی که باید برای انجام آزمایش رعایت کنید، به شما اطلاع داده خواهد شد. سپس یک روز و زمان معین برای انجام آزمایش ها برای شما تعیین می شود، که در اکثر موارد نزدیک ترین زمان ممکن بعد از پذیرش می باشد.

در روز مشخص شده، کارشناس آزمایشگاه که دوره خون گیری را گذرانده و دارای تجربه در خون گیری می باشد، به همراه کارت شناسایی و همچنین تجهیزات مورد نیاز برای انجام آزمایش در منزل به آدرسی که شما تعیین کردید، مراجعه می کند. پس از مراجعه نمونه گیر اگر شرایط شما مساعد باشد، از شما خون گیری شده، و در اولین فرصت برای انجام آزمایشات، نمونه های گرفته شده، به آزمایشگاه تحویل داده می شود. نمونه گیری که به منزل شما مراجعه می کند، حتماً باید دارای تجربه کافی و مهارت لازم برای انجام خون گیری و گرفتن نمونه شما می باشد، به همین خاطر دیگر لازم نیست، هیچ نگرانی ای از بابت بد رگ بودن یا دیگر شرایط حساس و ویژه داشته باشید.

هزینه آزمایش در منزل 

آزمایش در منزل با بیمه و نسخه پزشک 

زمانی که برای انجام آزمایش نسخه ی پزشک دارید، و می خواهید دقیقاً بر اساس نسخه یک یا چند آزمایش را انجام دهید. باز هم جای نگرانی وجود ندارد، شما می‌ توانید در فرایند ثبت درخواست آزمایش در محل حتماً این موضوع را ذکر کنید، تا نمونه گیرها دقیقاً همان آزمایش‌ های موجود در نسخه انجام دهند. در این حالت می‌ توانید از خدمات بیمه‌ های پایه و تکمیلی نیز برای پرداخت هزینه آزمایش در منزل استفاده کنید، و با انتخاب نوع بیمه خود در زمان ثبت درخواست، هزینه بیمه از آزمایش شما کم خواهد شد.

هزینه آزمایش در منزل 

هزینه ای که برای انجام آزمایش خون در منزل و یا دیگر آزمایش ها از شما گرفته می شود، بسیار ناچیز و در بیشتر موارد هیچ گونه هزینه ی اضافی برای ما نخواهد داشت. در این موارد هیچ هزینه ای از شما برای مراجعه و انجام آزمایش در منزل گرفته نمی شود، و شما فقط باید هزینه های مربوط به آزمایش های مورد درخواست پزشک را پرداخت کنید. این هزینه ها هم طبق تعرفه ی تعیین شده توسط وزارت بهداشت از شما گرفته می شود و اگر دارای بیمه تکمیلی می باشید، به راحتی می توانید همه ی هزینه های خود را از طرف بیمه دریافت کنید. انجام آزمایش های شما در منزل می تواند در وقت و هزینه های اضافی شما صرفه جویی کند.

https://salamatnovin.com/post/22/%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%DA%86%DA%A9-%D8%A2%D9%BE-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 صفحه بعد