x تبلیغات
seo education

تعرفه فیزیوتراپی در منزل کرج 1402

 فیزیوتراپی در منزل از جمله خدمات پزشکی پرکاربرد است به ویژه برای افراد سالمند، کسانی که راه رفتن برایشان دشوار است و یا افرادی که به هردلیلی امکان مراجعه به کلینیک را ندارند. در واقع فیزیوتراپی یک نوع درمان فیزیکی است که برای غلبه بر مشکلات حرکتی از دستگاه‌ها و تجهیزات الکتریکی استفاده می‌شود بدین نحو تاثیر مثبتی بر بهبود عملکرد فرد می‌گذارد. لازم است جلسات فیزیوتراپی توسط پزشک معالج تجویز شود.  

فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل به دلیل اهمیت بسیار زیادی که در درمان بیماری‌ها، بازپروری و بهبود عملکرد حرکتی افراد دارد، بسیار حائز اهمیت است اما میزان تاثیر گذاری آن بستگی به انجام مداوم تمرین‌ها و حضور فیزیوتراپیست در منزل است. به دلیل مشکلاتی همچون آلودگی هوا، ترافیک، ناتوانی حرکتی و.. که ممکن است افراد نتوانند به کلینیک‌ها مراجعه کنند، سلامت نوین شرایطی را فراهم نموده است تا شما عزیزان بدون صرف وقت و هزینه اضافی از خدمات فیزیوتراپیست مجموعه بهره‌مند شوید، تمرینات روزانه را انجام دهید و روند بهبودی را تسریع نمایید. 

روش‌های متنوعی برای درمان از طریق فیزیوتراپی انجام می‌گیرد همچون تکنیک‌های الکتروتراپی، روش‌های درمانی دستی، کشش عضلات، ماساژ، طب سوزنی، گرما و سرما درمانی و..

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

به منظور راحتی و آرامش بیشتر بیماران خانم، دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط خانم را نیز ارائه می‌دهد. خدمات فیزیوتراپی در تمامی مناطق کرج توسط متخصصین فیزیوتراپی انجام می‌گیرد. با توجه به رابطه عاطفی که بین بیمار و درمانگر ایجاد می‌گردد و بهبود رابطه تاثیر بسیاری بر تسریع روند درمان دارد، این مجموعه فیزیوتراپست خانم را برای راحتی حال بیماران خانم در نظر گرفته است.

فیزیوتراپی در منزل کرج

مرکز پزشکی سلامت نوین آماده ارائه خدمات درمانی و پزشکی در منزل می باشد. خدمات این مرکز به صورت 24 ساعته ارائه داده می شود، و تمام مناطق و شهرهای کرج تحت پوشش این مجموعه است. درمان با فیزیوتراپی یک روش درمانی مطمئن است که برای توان بخشی افراد آسیب دیده انجام می‌شود. جهت استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل کرج با همکاران ما در ارتباط باشید.

دریافت مشاوره: 09129611307

فیزیوتراپی در منزل برای چه بیمارانی مناسب و مفید است؟

  • بیمار با شکستگی یا ترک استخوان

  • بیمار با آسیب‌های ستون فقرات

  • افرادی که به توانبخشی پس از جراحی نیاز دارند

  • ورزشکارانی که دچار آسیب شده‌اند مانند کشیدگی و پارگی رباط صلیبی زانو

  • بیماران با مشکلات ارتوپدیک مانند مشکلات مفصلی، پیچ خوردگی مچ پا ،تعویض مفصل زانو و ران

  • کودکان با آسیب‌های مغزی مانند فلج مغزی

  • بیماران با بیماری‌های نورولوژیک مانند پارکینسون، سکته مغزی، ام اس، گیلن باره، ضایعه نخاعی و …

  • بیماران قلب و عروق مانند توانبخشی بعد از جراحی قلب

  • بیماران با مشکلات تنفسی

  • سالمندان

  • فیزیوتراپی تنفسی در بیماران کرونا

قیمت فیزیوتراپی در منزل

قیمت فیزیوتراپی در منزل با توجه به عوامل و فاکتورهای متعددی تعیین می‌گردد من جمله:

  1. نوع فیزیوتراپی

  2. مدت زمان هر جلسه

  3. تعداد اندام‌های درگیر 

  4. هزینه رفت و آمد کارشناس

هزینه فیزیوتراپی در منزل با توجه به نوع خدمات ارائه شده و تاثیر چشمگیری که در تسریع روند بهبودی بیمار دارد، به نسبت مراجعه به کلینیک بسیار به صرفه است. هنگام مراجعه به کلینیک علاوه بر صرف هزینه و زمان، لازم است یک همراه نیز در کنار بیمار باشد و این مسئله نیز دشواری‌های خود را دارد. این امر در حالی است که می‌توان از طریق دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل به نتایج بهتر و سریع‌تری دست یافت در عین حال که از لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. 

انواع فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی زانو در منزل

زانو یکی از عضوهای حساس بدن است که دچار مشکلات ارتوپدی زیادی می شود. فیزیوتراپی آرتروز زانو،تعویض مفصل زانو و پارگی رباط صلیبی از بیشترین درخواستهای فیزیوتراپی برای زانو است.

فیزیوتراپی سکته مغزی در منزل

سکته مغزی در اثر مسدود شدن یا پارگی رگهای مغزی رخ می‌دهد که باعث ضعف حرکتی می‌شود. با انجام فیزیوتراپی می‌توان در بسیاری موارد توان حرکتی را به بیمار برگرداند.

فیزیوتراپی گردن در منزل

گردن به علت انعطاف پذیر بودن و اینکه وزن سر را نگه می‌دارد یکی از آسیب پذیرترین عضو بدن است. فیزیوتراپی گردن برای درمان گردن درد، درمان آرتروز، ساییدگی، کاهش فاصله و دیسک بین مهره‌ای کاربرد دارد.

فیزیوتراپی پارکینسون

با توجه به اینکه بیماری پارکینسون یک اختلال حرکتی است درمان از طریق فیزیوتراپی می تواند به بیمار برای دستیابی به تحرک و استقلال کمک کند.

فیزیوتراپی حمله قلبی

فیزیوتراپی پس از حمله قلبی به کاهش ضربان قلب و فشار خون هنگام استراحت و ورزش کمک می‌کند.

فیزیوتراپی انسداد ریوی

بیماری انسداد ریوی تاثیر بسیار بدی در تنفس فرد دارد با استفاده از روش درمانی فیزیوتراپی تنفسی یا ریه از تجمع ترشحات پیشگیری می‌شود. 

فیزیوتراپی آسم

آسم نوعی بیماری است که باعث دشواری تنفس و تنگ شدن موقت مجاری هوایی و تنفسی می‌شود. فیزیوتراپیست تمرینات تنفسی خاصی را برای کمک به آسم به بیمار آموزش می‌دهد.

فیزیوتراپی بعد از عمل جراحی

برای بیمارانی که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته اند، فیزیوتراپی در منزل می تواند برای برگشتن به حالت عادی کمک کننده باشد. 

قیمت درب ضد سرقت + فروش ویژه

 درب ورودی از مهم ترین و ارزان ترین تجهیزات ساختمانی است که می تواند امنیت را برای ساختمان شما فراهم کند. این درب ها دارای مدل های بسیار متنوعی هستند و این تنوع محصولات کمک می کند تا با هر بودجه ای قادر به خرید درب ضد سرقت باشید. به این نکته توجه نمایید، محصولاتی که بیش از حد ارزان هستند، ممکن است ارزش خرید نداشته و امنیتی را برای شما فراهم نکنند. پس مهمترین اصلی که در هنگام خرید در ضد سرقت باید توجه نمایید، کیفیت و مقاومت درب است. در ضدسرقت یکی از انواع درب ورودی ساختمان است که بسیار مقاوم‌تر و امن تر از سایر مدلهای درب ورودی است.

آریا درب با عرضه مقاوم ترین و بهترین مدلهای در ضد سرقت با قیمت مناسب سعی دارد، امکانی را فراهم نماید تا تمام مشتریان با بودجه های مختلف بتوانند محصول امن و مناسبی را برای ساختمان خود خریداری نمایند.

مشاوره خرید درب ضد سرقت: 09125468322

درب ضد سرقت تک لنگه کد 01

در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به چه نکاتی توجه نمود؟

اصلی ترین هدف برای خرید و نصب در ضد سرقت، ایجاد امنیت بالا برای ساختمان است. به همین دلیل باید سعی نمایید از محصولات اصل و باکیفیت بازار خریداری نمایید. متاسفانه برخی از خریداران در هنگام خرید، بیشتر به قیمت درب ضد سرقت و با حتی ظاهر آن توجه می کنند و از کیفیت درب غافل می شوند. اگر بخواهید یک درب بدون کیفیت مناسب و ارزان بخرید، همان بهتر که از محصولات معمولی و قدیمی استفاده کنید. کیفیت درب های چوبی که در قدیم به عنوان درب ورودی در ساختمانها نصب می شد، از برخی از محصولات به ظاهر ضد سرقت اما فیک، بیشتر است. در گذشته بیشتر امنیت درب مورد اهمیت بود ولی امروزه علاوه بر امنیت ظاهر درب و همخوانی آن با دکوراسیون ساختمان هم مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل تولیدکنندگان درب ضدسرقت، سعی دارند همزمان محصولات مدرن و کلاسیک را تولید و به بازار عرضه نمایند. بیشترین کاربرد در ضد سرقت نصب به عنوان درب ورودی آپارتمان است.

بعد از اطمینان از کیفیت درب، می توانید به قیمت و ظاهر درب توجه نمایید و دربی متناسب با بودجه و سلیقه خود خریداری نمایید.

قیمت درب ضد سرقت چقدر است؟

یکی از مهم ترین فاکتورها که در هنگام خرید مورد توجه مشتریان قرار میگیرد، قیمت درب ضد سرقت است. قیمت محصولات ضد سرقت از درب های معمولی گران تر ولی در عوض دارای امنیت بیشتر و ظاهری زیباتر هستند. قیمت در ضد سرقت تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. از مهم ترین مواردی که بر روی قیمت گذاری در ضد سرقت تاثیر گذار است می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • نوع روکش مورد استفاده برای درب (روکش چوبی، پی وی سی، استیل و ...)
  • ابعاد درب (تک لنگه، یک و نیم لنگه، دو لنگه)
  • نوع استراکچر داخلی درب
  • یراق آلات مورد استفاده 
  • قفل ضد سرقت نصب شده بر روی درب
  • کشور سازنده (درب وارداتی باشد یا محصول داخلی)
  • رنگ درب (سفید، قهوه ای، مشکی و ...)

این عوامل هر یک می تواند موجب اختلاف قیمت محصولات در ضد سرقت شود.

بهترین مدل در ضد سرقت کدام است؟

اگر بخواهیم بهترین مدل درب ضد سرقت را به شما معرفی کنیم، در ابتدا باید میزان بودجه تان مشخص شود. اگر بودجه شما برای خرید درب ضد سرقت کم است، در ضد سرقت فلزی می تواند بهترین گزینه برای خرید باشد و اگر بودجه کافی در اختیار دارید، درب های استیل می توانید بهترین مدل درب ضد سرقت باشد که می توانید خریداری نمایید. درب های استیل از محصولات امن، لوکس و جدید بازار می باشد. درب ضدسرقت که دارای ابعاد بزرگتر هستند، مانند درب دو لنگه و سه لنگه را می توان به عنوان درب ورودی لابی مورد استفاده قرار دهید.

انواع در ضد سرقت در بازار

دربهای ضد سرقت در بازار ایران، دارای مدلهای مختلفی هستند. مدلها بر اساس کشور تولید کننده، نوع روکش درب و همچنین ابعاد و اندازه درب دسته بندی می شوند. از انواع در ضد سرقت بر اساس کشور تولید کننده می توان به این موارد اشاره نمود:

  • در ضد سرقت ایرانی
  • درب ضد سرقت ترک اصل
  • درب چینی

البته مدلهایی از درب ایتالیایی نیز در بازار موجود است که به دلیل قیمت بسیار بالا افرادی زیادی تمایل به خرید این مدلها ندارند. از دیگر دسته بندی این محصولات می توان به نوع درب بر اساس نوع روکش درب اشاره نمود:

  • درب روکش فلزی
  • درب با روکش چوب طبیعی یا مصنوعی
  • درب روکش پی وی سی و یا ام دی اف
  • درب استیل

هر کدام از این محصولات بر اساس نوع مشخصات دارای قیمت‌های متفاوت هستند. همین طور بر اساس نوع کاربرد باید درب مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. به طور مثال از درب های روکش پی وی سی که دارای عابق بندی مناسبی نیستند نمی توان به عنوان درب ورودی در قسمت بیرونی ساختمان استفاده نمود.

درب مدل سپیدار

نصب درب ضد سرقت

از مهمترین فاکتورها که پس از خرید درب ضد سرقت باید به آن دقت نمایید، نصب درب است. اگر در ضد سرقت خریداری شده به درستی و توسط افراد ماهر در این زمینه نصب نشود، ممکن است امنیت لازم را برای شما ایجاد نکند. امنیت این دربها بسیار حایز اهمیت است و به همین دلیل نصب صحیح درب توسط نصابان ماهر ضروری و اجزای تشکیل دهنده درب باید دارای بالاترین کیفیت باشند. 

https://ariyadarb.com/category/anti-theft-door

قیمت انواع یخچال ایستاده کینو

 یخچال ایستاده کینو به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات برند کینو می باشد، که شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید یخچال ویترینی کینو در نظر گرفته اید، یکی از مدل ها را انتخاب کنید. یخچال های کینو مناسب برای نگهداری محصولات مختلف اعم از انواع مواد غذایی، نوشیدنی ها، مواد دارویی، واکسن، فرآورده های لبنیاتی و... می باشد، و شما می توانید در مکان های مختلف اعم از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، هتل ها، رستوان ها، کافی شاپ ها، بیمارستان ها و... از یخچال فروشگاهی کینو استفاده کنید. برای این از فاسد شدن محصولات داخل یخچال های کینو جلوگیری کنیم، مجهز به سیستم کنترل یکنواخت سرما می باشد، و باعث می شود، تا سرما در تمام طبقات در حال گردش باشند، و از هدر رفتن سرمای داخل یخچال مغازه کینو جلوگیری می کند.

یخچال ایستاده کینو

در رابطه با جنس شیشه های به کار گرفته شده برای یخچال های ویترینی کینو از نوع سکوریت نشکن و دوجداره می باشد، همین موضوع باعث می شود، تا بتواند در برابر ضربه های احتمالی مقاومت لازم را داشته باشد. به طور کلی می توان گفت، که یخچال های برند کینو در مدل های مختلف به صورت زیر طراحی و تولید می شوند.

  • یخچال ایستاده تک درب
  • یخچال ایستاده دو درب (یخچال ساید)

با توجه به این که بدنه ی این یخچال کم مصرف کینو سفید رنگ می باشد، شما می توانید استیکر و لوگوی مد نظر خود را برای درج بر روی یخچال سفارش دهید.

قیمت یخچال ایستاده کینو

قیمت یخچال کینو با توجه به مدل انتخابی شما، ابعاد و اندازه، نوع موتور، جنس بدنه، نوع عایق بندی، جنس شیشه و... تعیین خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. 

یخچال 50 سانتی

یخچال 50 سانتی

مشخصات فنی یخچال ویترینی مشکی (بدون تاج) kino
ابعاد خارجی (عرض*عمق*ارتفاع) 62*52*185
ابعاد داخلی (عرض*عمق*ارتفاع) 51*45*158
حجم خالص (لیتر) 300
حجم ناخالص (لیتر) 370
رنج دمایی 0 ~+5
گنجایش با قوطی 300 میلی لیتری 550
گنجایش با قوطی 1500 میلی لیتری 78
نوع شیشه دو جداره حاوی گاز آرگون
نوع گاز مبرد R134a
جنس بدنه خارجی ورق گالوانیزه با پوشش رنگ الکتروستاتیک
ردیف انرژی A
توان مصرفی (W) 250
مصرف انرژی (kW/24h) 3.56
وزن خالص (Kg) 81
وزن ناخالص (Kg) 86
گنجایش بارگیری برای کانتینر 20 فوت                    27
گنجایش بارگیری برای کانتینر 40 فوت 54
جنس درب آلومینیوم سنگین
تعداد طبقات/ظروف 5
مشخصات سفارشی به درخواست مشتری شیشه رفلکس دار دودی، طبقات از جنس کروم نیکل، وان داخل مشکی
سایر مشخصات فنی کندانسور و اواپراتور دارای فن، طبقات قابل تنظیم، ترموستات دیجیتال، دستگیره درب مخفی، کلیدفن داخل، بدون برفک
سیستم روشنایی LED داخل کابین
نوع ترموستات دیجیتال
وزن قابل تحمل هر طبقه (Kg) 20
قابلیت ها نصب برچسب با طرح دلخواه مشتری، انتخاب رنگ فرم درب (قرمز / نقره ای)،سیستم Save Energy، جهت مصارف غیر تبلیغاتی

یخچال داروخانه ای کینو

یخچال داروخانه ای کینو

مشخصات فنی یخچال تک درب سری هوشمند مدل KR615WL-1D

ابعاد خارجی (عرض*عمق*ارتفاع) 62*52*185
ابعاد داخلی (عرض*عمق*ارتفاع) 51*45*158
حجم خالص (لیتر) 300
حجم ناخالص (لیتر) 370
رنج دمایی 0 ~+5
گنجایش با قوطی 300 میلی لیتری 550
گنجایش با قوطی 1500 میلی لیتری 78
نوع شیشه دو جداره حاوی گاز آرگون
نوع گاز میرد R134a
جنس بدنه خارجی ورق گالوانیزه با پوشش رنگ الکتروستاتیک
ردیف انرژی A
توان مصرفی (W) 250
مصرف انرژی (kW/24h) 3.56
وزن خالص (Kg) 81
وزن ناخالص (Kg) 86
گنجایش بارگیری برای کانتینر 20 فوت 27
گنجایش بارگیری برای کانتینر 40 فوت 54
تعداد طبقات/ظروف 5
سایر مشخصات فنی کندانسور و اواپراتور دارای فن، طبقات قابل تنظیم، ترموستات دیجیتال، دستگیره درب مخفی، کلید فن داخل، بدون برفک
سیستم روشنایی LED داخل کابین
نوع ترموستات کنترلر هوشمند SM 612
وزن قابل تحمل هر طبقه (Kg) 20
قابلیت ها نصب برچسب با طرح دلخواه مشتری، سیستم Save Energy، جهت مصارف غیر تبلیغاتی

جهت مشاهده ی سایر محصولات یخچال کینو کلیک کنید. 

فروش یخچال گوشت قصابی با دمای استاندارد

 

لیست قیمت یخچال قصابی - 09128398711

قیمت یخچال قصابی مشخصات فنی
یخچال قصابی دو درب
  • ابعاد: 120 و 150 سانت، 2 متری
  • عمق: 90
  • نوع یخچال: درجه یک
  • نوع ترموستات: دیجیتال
  • جنس بدنه: استیل

قیمت

  • یخچال 1.5 متری: 45,000,000 تومان
  • یخچال 2 متری: 50,000,000 تومان
توضیحات: در صورتی که عایق بندی یخچال از نوع تزریق فوم باشد، قیمت یخچال افزایش پیدا می کند.
یخچال قصابی سه درب
  • قدرت موتور: 1.5 اسب (به درخواست مشتری 2 اسب هم می تواند باشد.)
  • سیستم سرمایشی: نوفراست
  • دما: 2 تا 8 درجه سانتی گراد

قیمت

  • یخچال 2 متری: 50,000,000 تومان
توضیحات: یخچال های قصابی قلاب ندارند، و فقط جای قلاب دارند.

یخچال قصابی ویترینی دو طرف نما مناسب برای فروشگاه های قصابی و پروتئینی جهت نمایش و عرضه گوشت تازه. از این نوع یخچال صنعتی در بازار های روز نیز برای تحویل گوشت گرم به دست مشتریان استفاده می شود. یخچال گوشت قصابی که خود نوعی از یخچال ایستاده است، علاوه بر سرمایش بالا با کمپرسور قدرتمندی که دارد، زیبایی و جلوه خاصی نیز به فروشگاه و فضای مورد نظر شما می دهد. جنس بدنه ی یخچال ویترینی قصابی از نوع استنلس استیل می باشد. استیل بودن بدنه ی یخچال ویترینی گوشت باعث می شود، تا شما در رابطه با شست و شوی داخل یخچال با مشکلی رو به رو نشوید، و در صورت لزوم داخل یخچال را تمیز کنید، و از ایجاد بوهای نامطبوع جلوگیری کنید. برای این که بتوانیم از فاسد گوشت هایی که در داخل یخچال ایستاده قصابی به صورت تیکه و یا لاشه قرار داده شده است، جلوگیری کنیم، باید موتورهای قدرتمندی بر روی یخچال نصب شود.

یخچال قصابی

نکته ی مهمی که در ابن رابطه وجود دارد، این است، که نوع موتور انتخاب شده برای این یخچال ها نسبت به یخچال دیگر اعم از یخچال لبنیاتی و یخچال سوپرمارکت متفاوت می باشد. در برخی از مدل ها ممکن است، به درخواست مشتریان در داخل یخچال گوشت لاشه آویز نصب شود، تا بتوانند لاشه های گوشت را آویزان کنند. در رابطه با درب های یخچال ایستاده گوشت هم باید بگوییم، که درب های این یخچال را باید به صورت کشویی و یا به صورت لولایی طراحی و ساخته شوند، دلیل این موضوع هم این است، که در صورتی که این مدلی طراحی شوند، باعث می شود، تا شما بتوانید به راحتی درب یخچال را باز و بسته کنید. به دلیل سرمایش بالا و کمپرسور قدرتمندی که در این یخچال فروشگاهی قرار داده شده است، باعث می شود، که فروشگاه های شما نما و ظاهر زیبایی داشته باشند.

بهترین مارک یخچال قصابی

بهترین مارک یخچال قصابی

صنایع برودتی سیلور به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان تجهیزات هایپرمارکتی و فروشگاهی می باشد. این مجموعه در زمینه ی تولید یخچال مغازه قصابی توانسته است، به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان می باشد، و به واسطه ی تولید محصولات باکیفیت توانسته است، نظر مشتریان خود را جلب کند.

قیمت یخچال قصابی

قیمت یخچال گوشت با توجه به موارد مختلف اعم از ابعاد و اندازه های یخچال، جنس بدنه، نصب استیکر و یا لوگوی مد نظر شما (cnc)، نوع ترموستات، جنس شیشه، نوع موتور، نصب لاشه آویز و… محاسبه خواهد شد. جهت اطلاع از لیست قیمت یخچال کم مصرف قصابی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید، و نسبت به خرید یخچال قصابی به صورت اینترنتی اقدام کنید.

ابعاد یخچال قصابی

یخچال قصابی 1.5 متری طول: 150 سانتی متر، عمق 90، ارتفاع 230 سانتی متر
یخچال قصابی 2 درب طول: 150 سانتی متر، عمق 90، ارتفاع 230 سانتی متر
یخچال قصابی 3 درب طول: 2 متر، عمق 90، ارتفاع 230 سانتی متر

انواع یخچال های گوشت

  • یخچال قصابی دو متری

یخچال قصابی دست دوم

مشخصات فنی یخچال قصابی دو متری
ابعاد 200*200*80 سانتی متر
جنس بدنه  پلی یورتان
پایه یخچال چرخدار و ثابت
قدرت موتور    3.4 سکاپ ( دانفوس ) با راندمان بالا
نورپردازی LED
  • یخچال قصابی یک و نیم متری

خرید یخچال قصابی

مشخصات فنی یخچال قصابی 1.5 متری
ابعاد 150*2*75 سانتی متر
جنس بدنه استیل
عایق  تزریق فوم
تاج دارد
قدرت کمپرسور    یک اسب بخار
  • یخچال قصابی دو درب

قیمت یخچال قصابی دست دوم

مشخصات فنی یخچال قصابی دو درب
جنس بدنه استیل
عایق  تزریق فوم پلی یورتان
نورپردازی LED
آویز لاشه دارد
نوع شیشه دوجداره
قدرت موتور          1.5 اسب
  • یخچال قصابی دو طرف نما

یخچال گوشت

مشخصات فنی یخچال قصابی دو طرف نما
ابعاد 115*200*75 سانتی متر
جنس بدنه استیل
عایق  تزریق فوم پلی یورتان
نورپردازی LED
آویز لاشه دارد
نوع شیشه دوجداره
قدرت موتور     یک اسب
  • یخچال قصابی سه درب

قیمت یخچال گوشت

مشخصات فنی یخچال قصابی سه درب
جنس بدنه استیل
عایق  تزریق فوم پلی یورتان
نورپردازی LED
آویز لاشه دارد
نوع شیشه دوجداره
قدرت موتور          1.5 اسب
  • یخچال قصابی کوچک

یخچال قصابی کوچک

  • یخچال مرغ و گوشت

قیمت یخچال مرغ و گوشت

  • یخچال جزیره قصابی

یخچال جزیره قصابی

دمای یخچال قصابی

یکی از موضوعات بسیار مهمی که در رابطه با یخچال های قصابی وجود دارد، این است، که حتماً باید دمای یخچال در دمای مناسب قرار بگیرد، تا بتواند از فاسد شدن محصولات جلوگیری کند. در صورتی که به این موضوع توجه نکنید، باعث می شود، تا تمام گوشت هایی که در داخل یخچال قرار داده شده دیگر کیفیت مطلوب را نداشته باشند، و خراب شوند. همان طور که قبلاً هم به این نکته اشاره کردیم، موتور انتخاب شده برای یخچال باید قدرت زیادی داشته باشد، تا بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن دمای داخل یخچال را پایین بیاورند، و از خرابی محصولات داخل آن جلوگیری کنند. دمای یخچال قصابی باید بین 0 تا 8 درجه ی سانتی گراد باشد.

https://silver-co.ir/product/66/butcher-s-refrigerator

 

خرید دستگاه شیرینگ کابینی

 شیرینگ پک کابینی مناسب برای بسته بندی محصولات مختلف اعم از جعبه های کوچک و با وزن کم (بسته های چای، شیرینی، شکلات، اسباب بازی، تخم مرغ، نان، غذاهای بیرون بر و...) می باشد. به خاطر خاصیت جمع شوندگی فیلم شرینگ در این محصول باعث می شود، تا فیلم شیرینگ به راحتی به شکل جعبه مورد نظر در آمده، و بر روی آن قرار بگیرد. جنس فیلم دستگاه شیرینگ شیرزاد از POF. PVC با ضخامت های متفاوت می باشد. شیرینگ پک کابینی تولید شده در گروه تولیدی شیرزاد ماشین البرز به صورت رومیزی و ایستاده طراحی و برای فروش به بازار عرضه می شوند.

عملیات پیچیدن سلفون به دور محصول و گذاشتن آن درون کابین و برداشتن آن به صورت دستی و توسط اپراتور انجام می گیرد.

مشاوره خرید شیرینگ پک: ۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳

شیرینگ پک کابینی

دستگاه شیرینگ کابینی

دستگاه شیرینگ کابینی برای بسته بندی محصولات مختلف در صنایع بسته بندی و به شکل دستی استفاده می شود. این دستگاه های شیرینگ به شکل میزهایی هستند که قسمتی برای قرار دادن محصول دارند. دستگاه شیرینگ کابینی با استفاده از گرمای ایجاد شده توسط المنت های برقی اقدام به گرم کردن نایلون برای پیچیدن نایلون دور محصول می شوند. در ادامه در خصوص نحوه کار دستگاه بسته بندی شیرینگ کابینی توضیح خواهیم داد.

کاربرد دستگاه شیرینگ کابینی

دستگاه شیرینگ کابینی به دلیل کوچک بودن ابعاد آن نسبت به دستگاه شیرینگ تونلی، بیشتر در کسب و کارهای کوچک، قنادی‌ها، فروشگاه‌ها، انتشاراتی‌ها و کتابفروشی‌ها و به طور کلی هر کسب و کاری که نیاز به پلمپ و بسته بندی جمع و جور محصولات دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعضی از دستگاه‌های شیرینگ کابینی، کانوایر دار هستند، یعنی یک نوار نقاله کوچک کنار دستگاه تعبیه شده است که محصول را به داخل دستگاه هدایت می‌کند و پس از اتمام عملیات بسته بندی، محصول شیرینگ شده را خارج می‌کند.

قیمت دستگاه شیرینگ پک کابینی

قیمت دستگاه شیرینگ کابینی علاوه بر نوسانات موجود در بازار ممکن است، عوامل دیگری اعم از نوع دستگاه، قابلیت های شیرینگ کابینی، ابعاد، جنس بدنه و... وجود دارد، که در تعیین قیمت نهایی محصول تأثیرگذار می باشد.

بهتر است، هنگام خرید شیرینگ پک کابینی به نکات زیر توجه داشته باشید.

یکی از موارد بسیار مهم در رابطه با این محصول این است، که آشنایی با قابلیت هایی که این دستگاه دارد، می تواند هنگام خرید کمک کننده باشد. در نظر گرفتن حجم تولید محصولات یک کارگاه، اندازه و سایز محصولات تولید شده است، چون اندازه کابین این دستگاه متغیر می باشد، و قابلیت تولید در ابعاد سفارشی مد نظر مشتریان وجود دارد. هم چنین باید از اول حجم تولید خود را بررسی کنید، تا در صورتی که نیاز به بسته بندی محصولات بیشتری داشتید، با سرعت دستگاه در انجام این امر با مشکل رو به رو نشوید. حتماً به نوع سوخت دستگاه براساس نیاز و شرایط خود نیز دقت کنید.

شیرینگ پک

نحوه کار دستگاه شیرینگ کابینی

نحوه کارکرد دستگاه شیرینگ کابینی بدین صورت است که ابتدا اپراتور رول پلاستیک متناسب با محصول را در قسمت رول بازکن قرار داده و از مسیر در نظر گرفته شده عبور می دهد. سپس میزکشویی رول را بر اساس عرض محصول به گونه ای قرار می دهد که پس از انجام عملیات دوخت و برش ضایعات ایجاد شده در قسمت بیرونی دوخت و به سمت اپراتور قرار گیرد. پس از آن، اپراتور قبل از دوخت لایه رویی پلاستیک دو لا را بر روی میز با دست بالا گرفته و محصول را در وسط دو لایه قرار داده و با دست به سمت قسمت دوخت حرکت داده و آن را در جایگاه دوخت قرار می دهد. در این هنگام با ایجاد خلاصی های لازم در اطراف دوخت اقدام به پایین آوردن دسته کابینی دوخت می نماید. در این لحظه در داخل کابین جریان هوای گرم برقرار شده و دوخت و شیرینگ را همزمان صورت داده و پس از مدت زمان لازم کابین دستگاه شیرینگ از روی محصول بالا رفته و اپراتور می تواند محصول شرینگ شده را با دست از داخل دستگاه شیرینگ کابینی خارج نماید. این کار به صورت متناوب توسط اپراتور صورت می گیرد. لازم به ذکر است در زمانی که دوخت دستگاه به دلیل عدم کارکرد متناوب یا خاموش بودن دستگاه سرد شده است، اپراتور باید دو الی سه بار دسته دوخت را پایین آورده تا گرم شود. بعد از اتمام عملیات شیرینگ درب آهن ربایی دستگاه شیرینگ کابینی به شکل خودکار باز شده و می‌توانید بسته را بردارید.

 

قیمت یخچال ویترینی مرغ فروشی

 یخچال مرغ فروشی از تجهیزات کاربردی بسیار مهم برای نگهداری فرآورده های پروتئینی از جمله مرغ می باشد. برای این که بتوانید بهترین مدل یخچال ویترینی مرغ فروشی را برای فروشگاه خود خریداری کنید، بهتر است، هنگام خرید یخچال مرغ فروشی به نکات مهمی که در ادامه به آن اشاره می کنیم، توجه کنید. یخچال مرغ تولید شده در صنایع برودتی سیلور با به کارگیری از بهترین متریال و قطعات تولید می شود. برای این که از کیفیت صد در صدی یخچال های مرغ فروشی تولید شده در این گروه تولیدی مطمئن باشید، در ادامه به بررسی مشخصات فنی این نوع از یخچال های مرغ فروشی خواهیم پرداخت.

یخچال مرغ فروشی

ورق های به کار گرفته شده برای تولید یخچال مرغی می تواند از نوع ورق استیل استنلس سفید و یا طلایی باشد. نوع ورق انتخابی با توجه به درخواست مشتریان تعیین خواهد شد. برای این که درب های شیشه ای یخچال ایستاده مرغ فروشی هنگام جا به جایی و تغییر دکوراسیون دچار شکستگی و یا ضربه نشود، جنس شیشه های انتخابی از نوع سکوریت نشکن و دوجداره می باشد. استفاده از این شیشه ها کمک می کند، تا دیگر نگران ضربه های وارد به درب یخچال نباشید. هم چنین برای این که از هدر رفت برودت داخل یخچال مرغ و گوشت جلوگیری کنیم، از عایق بندی تزریق فوم برای بدنه ی یخچال استفاده خواهد شد. طبقات در نظر گرفته شده برای یخچال ماهی و مرغ برخلاف فریزر ایستاده قابلیت جا به جایی و تنظیم شدن دارد، و شما می توانید با توجه به ارتفاع محصولاتی که قرار است، داخل یخچال قرار دهید، می توانید طبقات را جا به جا کنید. در برخی از موارد هم ممکن است، به درخواست مشتریان برای ویترین مرغ فروشی انبار در نظر گرفته می شود. در این موارد به این نوع از یخچال ها یخچال های انباردار می گویند.

صنایع برودتی سیلور تولید کننده ی انواع تجهیزات مرغ فروشی (یخچال و فریزر مرغ فروشی)
قابلیت تولید با توجه به درخواست مشتری در دو مدل استیل یا رنگی وجود دارد.

ترموستات یخچال برای مرغ فروشی از نوع دیجیتال می باشد، و شما می توانید به راحتی دمای داخل یخچال مغازه مرغ فروشی را تنظیم و کنترل کنید، و از فاسد شدن محصولات داخل یخچال جلوگیری کنید. در مورد موتور انتخاب شده برای یخچال مناسب برای مرغ فروشی باید بگوییم، که موتور یخچال ها را در بخش بالایی آن یعنی در کنار تاج نصب می کنند. قرارگیری موتور در این قسمت می تواند خنک کنندگی را از سقف و دیواره های کناری یخچال انجام دهد. برای این که افرادی که برای خرید به فروشگاه شما مراجعه می کنند، بتوانند محصولات قرار داده شده در داخل یخچال مخصوص مرغ فروشی را به راحتی ببینید، و قبل از باز کردن درب محصول مد نظر خود را انتخاب کنید، در محیط داخلی یخچال از نورپردازی ال ای دی استفاده می شود.

لیست قیمت یخچال مرغ فروشی

شما می توانید برای تبلیغات بیشتر استیکر و یا لوگوی فروشگاه خود را برای درج بر روی بدنه ی یخچال و یا تاج آن انتخاب کنید. فقط ممکن است، در تعیین قیمت یخچال ویترینی مرغ فروشی تأثیرگذار باشد.

دمای یخچال مرغ فروشی

برای این که بتوانید از فاسد شدن مرغ و گوشتی که در داخل یخچال های مرغ فروشی قرار می دهید، جلوگیری کنیم، باید دمای داخل یخچال را به گوونه ای تنظیم و کنترل کنید، که بتواند از فاسد شدن محصولات داخل یخچال جلوگیری کند. رنج دمایی در نظر گرفته شده برای بهترین یخچال مرغ فروشی باید بین 2 تا 6 درجه سانتی گراد شما می توانید تنظیم دما را به واسطه ی ترموستاتی که بر روی بدنه ی یخچال قرار داده شده است، کنترل و تنظیم کنید.

لیست قیمت یخچال مرغ فروشی

قیمت یخچال مرغ فروشی

قیمت یخچال مرغ فروشی با توجه به موارد مختلفی اعم از ابعاد و اندازه، نوع موتور، جنس بدنه، جنس شیشه، تاج دار بودن یا بدون تاج بودن، استیکر و لوگو داشتن یخچال و... تعیین خواهد شد. هم چنین در تعیین قیمت یخچال مرغ نوسانات موجود در بازار هم تأثیرگذار می باشد. جهت اطلاع از قیمت یخچال برای مرغ فروشی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید، و نسبت به خرید اینترنتی یخچال مرغ فروشی اقدام کنید.

انواع یخچال مرغی

  • یخچال ایستاده دو درب

یخچال مرغ فروشی دو درب

  • یخچال ایستاده سه درب

یخچال مرغ چهار درب

  • یخچال ایستاده چهار درب

یخچال مرغ فروشی چهار درب

  • یخچال ایستاده شش درب

یخچال مرغ فروشی شش درب

  • یخچال مکعبی

یخچال مکعبی مرغ فروشی

  • یخچال خوابیده مرغ فروشی

یخچال خوابیده مرغ فروشی

  • یخچال شیشه خم مرغ فروشی

یخچال شیشه خم مرغ فروشی

  • یخچال جزیره فروشگاهی

یخچال جزیره فروشگاهی

https://silver-co.ir/tag/chicken-shop-refrigerator

 

بهترین یخچال برای سوپرمارکت

 

یخچال سوپرمارکت

یخچال‌ های سوپرمارکت‌ها معمولاً از نوع صنعتی هستند که برای نگهداری و نمایش محصولات تازه و منجمد در فروشگاه‌ها استفاده می‌شوند. این نوع یخچال‌ها دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی هستند که برازندهٔ نیازهای سوپرمارکت‌ها هستند، مانند ظرفیت بزرگ، سیستم خنک‌کننده پیشرفته، درب‌های شیشه‌ای، روشنایی مناسب برای نمایش محصولات و سیستم کنترل دما. همچنین، برخی از یخچال‌های سوپرمارکت‌ها دارای بخش‌های متفاوتی برای محصولات تازه مانند سبزیجات، میوه‌ها، لبنیات، گوشت و ماهی و... هستند تا به بهترین شکل ممکن نگهداری شوند.

خرید اینترنتی: 09128396466

لیست قیمت یخچال ویترینی ایستاده سوپرمارکت

این یخچال‌ها اغلب به صورت بزرگ و با ظرفیت بالا طراحی شده‌اند تا بتوانند مقدار زیادی از محصولات را در دمای مناسب نگهداری کنند. علاوه بر آن، برخی از یخچال‌های سوپرمارکت دارای سیستم‌های خنک‌کننده مجزا هستند که برای نگهداری محصولات منجمد مانند یخچال‌های بستنی و محصولات یخچالی دیگر استفاده می‌شوند.

معمولاً در یک سوپرمارکت، یخچال‌های صف طولانی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و در آن‌ها محصولات تازه و منجمد به صورت منظم قرار می‌گیرند تا به مشتریان اجازه داده شود انتخاب کنند و بتوانند به سرعت به محصولات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

قیمت یخچال سوپرمارکت

قیمت یخچال سوپرمارکت ممکن است بسیار متنوع باشد و بستگی به عوامل مختلفی داشته باشد، از جمله برند، اندازه، ظرفیت، ویژگی‌ها، سطح کیفیت و محل خرید. یخچال‌ های سوپری عموماً به دلیل طراحی و ویژگی‌های خاصشان، قیمت بالاتری نسبت به یخچال‌های خانگی دارند. قیمت یخچال سوپرمارکتی به نوسانات موجود در بازار بستگی دارد، و به خاطر وابستگی به نوع و اندازه یخچال و... می توانید یخچال را انتخاب کنید.

همچنین، برای خرید یخچال سوپرمارکت، شما می‌ توانید با تولید کنندگان مختلف تماس بگیرید و قیمت‌ ها را بررسی کنید تا بهترین پیشنهاد را برای نیازهای خاص خود دریافت کنید.

خرید یخچال سوپرمارکت

لیست قیمت یخچال سوپری

قیمت یخچال سوپرمارکت - آپدیت خرداد 1402

در صورت درخواست فاکتور رسمی قیمت ها افزایش پیدا می کند.
مدل 
قیمت
یخچال تک درب 60 سانتی 13,500,000 تومان
یخچال تک درب 70 سانتی 14,500,000 تومان
یخچال دو درب 60 سانتی 15,500,000 تومان
یخچال دو درب 70 سانتی 16,500,000 تومان
یخچال دو درب 120 سانتی 41,000,000 تومان
یخچال دو درب 150 سانتی 43,000,000 تومان
یخچال سه درب فروشگاهی یک طرف نما 49,000,000 تومان
یخچال سه درب فروشگاهی دو طرف نما 51,000,000 تومان
یخچال چهار درب 120 سانتی 41,000,000 تومان
یخچال چهار درب یک طرف نما 44,000,000 تومان
یخچال چهار درب دو طرف نما 46,000,000 تومان
یخچال شش درب فروشگاهی یک طرف نما 49,000,000 تومان
یخچال شش درب فروشگاهی دو طرف نما 51,000,000 تومان

قیمت یخچال مغازه سوپرمارکت

بهترین یخچال برای سوپرمارکت

بهترین یخچال برای یک سوپرمارکت وابسته به نیازها و الزامات خاص هر سوپرمارکت است. اما در کل، برخی از ویژگی‌هایی که یک یخچال سوپرمارکت باید داشته باشد عبارتند از:

  1. ظرفیت بزرگ: یخچال باید قابلیت جایگیری مقدار زیادی از محصولات را داشته باشد، زیرا سوپرمارکت‌ها معمولاً با حجم بالایی از کالاها سروکار دارند.

  2. سیستم خنک‌کننده قوی: یخچال باید دارای سیستم خنک‌کننده پیشرفته و قوی باشد تا دمای مناسب را برای نگهداری محصولات تازه و منجمد حفظ کند.

  3. ساختار قوی: یخچال باید از مواد با کیفیت و ساختار قوی تشکیل شده باشد تا بتواند با بار و استفاده مکرر در محیط سوپرمارکت کنار بیاید.

  4. درب‌های شیشه‌ای: درب‌های شیشه‌ای با کیفیت برای یخچال سوپرمارکت ایده‌آل هستند. این درب‌ها به مشتریان اجازه می‌دهند محصولات را ببینند و انتخاب کنند بدون اینکه نیاز به باز و بسته کردن هر بار داشته باشند.

  5. روشنایی مناسب: یخچال باید دارای روشنایی مناسب باشد تا محصولات به خوبی نمایش داده شوند و مشتریان بتوانند آنها را بدون مشکل مشاهده کنند.

  6. سیستم کنترل دما: یخچال باید دارای سیستم کنترل دما باشد که به مدیران سوپرمارکت اجازه دهد دمای داخلی را بر اساس نیازها و نوع محصولات تنظیم کنند.

لیست قیمت یخچال سوپری

 

یخچال سوپرمارکت

یخچال‌ های سوپرمارکت‌ها معمولاً از نوع صنعتی هستند که برای نگهداری و نمایش محصولات تازه و منجمد در فروشگاه‌ها استفاده می‌شوند. این نوع یخچال‌ها دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی هستند که برازندهٔ نیازهای سوپرمارکت‌ها هستند، مانند ظرفیت بزرگ، سیستم خنک‌کننده پیشرفته، درب‌های شیشه‌ای، روشنایی مناسب برای نمایش محصولات و سیستم کنترل دما. همچنین، برخی از یخچال‌های سوپرمارکت‌ها دارای بخش‌های متفاوتی برای محصولات تازه مانند سبزیجات، میوه‌ها، لبنیات، گوشت و ماهی و... هستند تا به بهترین شکل ممکن نگهداری شوند.

خرید اینترنتی: 09128396466

لیست قیمت یخچال ویترینی ایستاده سوپرمارکت

این یخچال‌ها اغلب به صورت بزرگ و با ظرفیت بالا طراحی شده‌اند تا بتوانند مقدار زیادی از محصولات را در دمای مناسب نگهداری کنند. علاوه بر آن، برخی از یخچال‌های سوپرمارکت دارای سیستم‌های خنک‌کننده مجزا هستند که برای نگهداری محصولات منجمد مانند یخچال‌های بستنی و محصولات یخچالی دیگر استفاده می‌شوند.

معمولاً در یک سوپرمارکت، یخچال‌های صف طولانی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و در آن‌ها محصولات تازه و منجمد به صورت منظم قرار می‌گیرند تا به مشتریان اجازه داده شود انتخاب کنند و بتوانند به سرعت به محصولات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

قیمت یخچال سوپرمارکت

قیمت یخچال سوپرمارکت ممکن است بسیار متنوع باشد و بستگی به عوامل مختلفی داشته باشد، از جمله برند، اندازه، ظرفیت، ویژگی‌ها، سطح کیفیت و محل خرید. یخچال‌ های سوپری عموماً به دلیل طراحی و ویژگی‌های خاصشان، قیمت بالاتری نسبت به یخچال‌های خانگی دارند. قیمت یخچال سوپرمارکتی به نوسانات موجود در بازار بستگی دارد، و به خاطر وابستگی به نوع و اندازه یخچال و... می توانید یخچال را انتخاب کنید.

همچنین، برای خرید یخچال سوپرمارکت، شما می‌ توانید با تولید کنندگان مختلف تماس بگیرید و قیمت‌ ها را بررسی کنید تا بهترین پیشنهاد را برای نیازهای خاص خود دریافت کنید.

خرید یخچال سوپرمارکت

لیست قیمت یخچال سوپری

قیمت یخچال سوپرمارکت - آپدیت خرداد 1402

در صورت درخواست فاکتور رسمی قیمت ها افزایش پیدا می کند.
مدل 
قیمت
یخچال تک درب 60 سانتی 13,500,000 تومان
یخچال تک درب 70 سانتی 14,500,000 تومان
یخچال دو درب 60 سانتی 15,500,000 تومان
یخچال دو درب 70 سانتی 16,500,000 تومان
یخچال دو درب 120 سانتی 41,000,000 تومان
یخچال دو درب 150 سانتی 43,000,000 تومان
یخچال سه درب فروشگاهی یک طرف نما 49,000,000 تومان
یخچال سه درب فروشگاهی دو طرف نما 51,000,000 تومان
یخچال چهار درب 120 سانتی 41,000,000 تومان
یخچال چهار درب یک طرف نما 44,000,000 تومان
یخچال چهار درب دو طرف نما 46,000,000 تومان
یخچال شش درب فروشگاهی یک طرف نما 49,000,000 تومان
یخچال شش درب فروشگاهی دو طرف نما 51,000,000 تومان

قیمت یخچال مغازه سوپرمارکت

بهترین یخچال برای سوپرمارکت

بهترین یخچال برای یک سوپرمارکت وابسته به نیازها و الزامات خاص هر سوپرمارکت است. اما در کل، برخی از ویژگی‌هایی که یک یخچال سوپرمارکت باید داشته باشد عبارتند از:

  1. ظرفیت بزرگ: یخچال باید قابلیت جایگیری مقدار زیادی از محصولات را داشته باشد، زیرا سوپرمارکت‌ها معمولاً با حجم بالایی از کالاها سروکار دارند.

  2. سیستم خنک‌کننده قوی: یخچال باید دارای سیستم خنک‌کننده پیشرفته و قوی باشد تا دمای مناسب را برای نگهداری محصولات تازه و منجمد حفظ کند.

  3. ساختار قوی: یخچال باید از مواد با کیفیت و ساختار قوی تشکیل شده باشد تا بتواند با بار و استفاده مکرر در محیط سوپرمارکت کنار بیاید.

  4. درب‌های شیشه‌ای: درب‌های شیشه‌ای با کیفیت برای یخچال سوپرمارکت ایده‌آل هستند. این درب‌ها به مشتریان اجازه می‌دهند محصولات را ببینند و انتخاب کنند بدون اینکه نیاز به باز و بسته کردن هر بار داشته باشند.

  5. روشنایی مناسب: یخچال باید دارای روشنایی مناسب باشد تا محصولات به خوبی نمایش داده شوند و مشتریان بتوانند آنها را بدون مشکل مشاهده کنند.

  6. سیستم کنترل دما: یخچال باید دارای سیستم کنترل دما باشد که به مدیران سوپرمارکت اجازه دهد دمای داخلی را بر اساس نیازها و نوع محصولات تنظیم کنند.

یخچال هتلی کوچک (مینی بار) با قیمت باورنکردنی

 

قیمت یخچال کوچک رومیزی -  09128725346

مدل 
مشخصات فنی
قیمت
یخچال 3 فوت
  • ابعاد: 47*57*60
  • جنس بدنه: گالوانیزه 
  • عایق بندی: تزریق فوم پلی یورتان 
  • دارای LED می باشد.
  • درجه تنظیم دما: دارد
  • جنس شیشه: سکوریت نشکن دوجداره
  • قابلیت نصب استیکر دارد.
8,000,000 تومان
یخچال 5 فوت
  • ابعاد: 86*55*55
  • جنس بدنه: گالوانیزه 
  • عایق بندی: تزریق فوم پلی یورتان 
  • دارای LED می باشد.
  • درجه تنظیم دما: دارد
  • جنس شیشه: سکوریت نشکن دوجداره
  • قابلیت نصب استیکر دارد.
11,000,000 تومان
یخچال 7 فوت
  • ابعاد: 106*55*55
  • جنس بدنه: گالوانیزه 
  • عایق بندی: تزریق فوم پلی یورتان 
  • دارای LED می باشد.
  • درجه تنظیم دما: دارد
  • جنس شیشه: سکوریت نشکن دوجداره
  • قابلیت نصب استیکر دارد.
9,800,000 تومان

یخچال هتلی با توجه به این که در ابعاد کوچک طراحی و تولید می شوند، یکی از گزینه های پیشنهادی برای انتخاب در محیط هایی مانند فروشگاه ها، هتل ها، ادارات، مدارس، مسافرخانه ها، اتاق خواب ها و… می باشد، تا شما بتوانید نسبت به نگهداری انواع محصولات غذایی، نوشیدنی ها، میوه و... اقدام کنید. یخچال کوچک هتلی همان طور که از نام این محصول پیداست، فضای کمتری را برای جاگیری نیاز دارند، به همین خاطر در اگر فضای کافی برای قرار دادن یخچال ایستاده را ندارید، می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، و فضایی که در اختیار دارید، یکی از مدل های یخچال کوچک را برای خرید انتخاب کنید. گنجایش در نظر گرفته شده برای مینی یخچال معمولاً بین 50 تا 130 لیتر و فضای داخلی آن ها به گونه ای می باشد، که شما می توانید برای نگهداری انواع مواد غذایی کم حجم از این یخچال استفاده کنید.

یخچال هتلی

اگر قصد دارید، قبل از این که درب یخچال مینی بار هتلی را باز کنید، محصولات داخل یخچال را ببینید، بهتر است، مدل های درب شیشه ای این یخچال را انتخاب کنید. هم چنین باید به موضوع اشاره کنیم، که طراحی به کار گرفته شده برای تولید یخچال مینی هتلی به گونه ای می باشد، که در ابعاد کوچک و جمع و جور تولید می شوند، ولی به شما کمک می کنند، تا بتوانید محصولاتی که داخل یخچال مینی بار درب شیشه ای قرار داده اید، را سرد نگه دارید، و از فاسد شدن آن ها جلوگیری کنید. هنگام خرید یخچال هتلی باید به نکات مهمی اعم از اندازه، نوع نصب و آپشن های در نظر گرفته شده برای یخچال توجه داشته باشید. 

اندازه یخچال هتلی معمولاً در ظرفیت های 3، 5، 7، 9 فوت طراحی و برای فروش روانه ی بازار می شوند.

ابعاد یخچال هتلی

اندازه یخچال هتلی
3 فوت طول: 60 عمق: 57 ارتفاع: 47   
5 فوت طول: 55 عمق: 55 ارتفاع: 86
7 فوت طول: 55 عمق: 55 ارتفاع: 106
9 فوت طول: 55 عمق: 55 ارتفاع: 126

نکته ی مهمی که باید در مورد سایز یخچال هتلی به آن توجه داشته باشید، به همان اندازه شما می توانید حجم بسیار زیادی از مواد غذایی را در داخل یخچال هتلی قرار دهید.

قیمت یخچال هتلی

قیمت یخچال هتلی

قیمت یخچال کوچک هتلی با توجه به پارامترهای مختلفی اعم از نوسانات موجود در بازار، برند تولید کننده، ابعاد و مدل، ویژگی های یخچال، سایز و ظرفیت محصول، جنس بدنه و شیشه، نوع عایق بندی و... تعیین خواهد شد. جهت اطلاع از قیمت یخچال کوچک با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید، و نسبت به خرید یخچال هتلی اقدام کنید.

کاربرد یخچال‌ هتلی 

  • یخچال‌ مینی بار با توجه به این که فضای کمی را برای جای گیری اشغال می کنند، گزینه ی مناسبی برای انتخاب در هتل ها، خوابگاه دانشجویان، خانه‌ های کوچک و... می باشند.
  • یخچال مینی که مخصوص نگهداری نوشیدنی می باشد، به گونه ای طراحی می شود، که قفسه بندی آن مخصوص خنک کردن انواع نوشیدنی می باشد. 
  • بعضی از مدل های یخچال مینی هتلی برای که میزان دسترسی افراد را محدود کنند، مجهز به سنسورهای هوشمند می باشند. این سنسورها نسبت به کاهش و افزایش وزن هر طبقه حساس می‌ باشند.

قیمت یخچال کوچک هتلی

مزایا و معایب یخچال‌ هتلی

مزایا معایب
ابعاد کوچک و جمع و جور گنجایش کمی برای نگهداری محصولات مد نظر دارند.
اشغال کمترین فضا برای جای گیری امکان نگهداری مواد غذایی زیاد وجود ندارد.
مصرف بهینه انرژی و برق  طول عمر کوتاه
جا به جایی راحت و بدون دردسر مدت زمان نگهداری مواد غذایی در آن ها کمتر است.

نکات مهم در رابطه با یخچال کوچک رومیزی

  • تنظیم درجه یخچال‌ ویترینی کوچک باید به صورت درست انجام شود، تا از خراب شدن محصولات داخل یخچال جلوگیری شود. دلیل پراهمیت بودن این موضوع هم به این خاطر می باشد، که تنظیم درجه استاندارد در نحوه نگهداری مواد غذایی، مصرف انرژی و عمر مفید دستگاه تأثیرگذار هستند.
  • اگر قصد استفاده از یخچال های کوچک هتلی در هتل ها را دارید، توصیه می کنیم، یخچال هتلی سایز متوسط را برای خرید انتخاب کنید. هم چنین در صورتی که می خواهید در فست فود ها، رستوران ها و... از این یخچال استفاده کنید، مدل زیر کانتری بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.
  • اگر قرار است، از یخچال مینی برای نگهداری انواع نوشیدنی استفاده کنید، بهتر است، یخچال نوشابه کوچک را برای این کار انتخاب کنید.
  • اگر دانشجو و یا مجرد هستید، و احتیاج به یک یخچال کوچک دارید، خرید مینی یخچال مکعبی یا سایز متوسط می تواند به رفع نیازهای شما کمک کند.
  • اگر نسبت به سر و صدای تولید شده توسط یخچال هنگام کارکرد حساس هستید، بهتر است، یخچال های کمپرسوردار را برای خرید انتخاب نکنید، و مدل های ترموالکتریک یا کوچک جذبی را برای خرید انتخاب کنید.

یخچال فریزر هتلی

یخچال فریزر هتلی 

یخچال نوشیدنی کوچک

یخچال نوشیدنی کوچک

فریزر ایستاده هتلی

فریزر هتلی

 

یخچال هتلی کوچک (مینی بار) با قیمت باورنکردنی

 

قیمت یخچال کوچک رومیزی -  09128725346

مدل 
مشخصات فنی
قیمت
یخچال 3 فوت
  • ابعاد: 47*57*60
  • جنس بدنه: گالوانیزه 
  • عایق بندی: تزریق فوم پلی یورتان 
  • دارای LED می باشد.
  • درجه تنظیم دما: دارد
  • جنس شیشه: سکوریت نشکن دوجداره
  • قابلیت نصب استیکر دارد.
8,000,000 تومان
یخچال 5 فوت
  • ابعاد: 86*55*55
  • جنس بدنه: گالوانیزه 
  • عایق بندی: تزریق فوم پلی یورتان 
  • دارای LED می باشد.
  • درجه تنظیم دما: دارد
  • جنس شیشه: سکوریت نشکن دوجداره
  • قابلیت نصب استیکر دارد.
11,000,000 تومان
یخچال 7 فوت
  • ابعاد: 106*55*55
  • جنس بدنه: گالوانیزه 
  • عایق بندی: تزریق فوم پلی یورتان 
  • دارای LED می باشد.
  • درجه تنظیم دما: دارد
  • جنس شیشه: سکوریت نشکن دوجداره
  • قابلیت نصب استیکر دارد.
9,800,000 تومان

یخچال هتلی با توجه به این که در ابعاد کوچک طراحی و تولید می شوند، یکی از گزینه های پیشنهادی برای انتخاب در محیط هایی مانند فروشگاه ها، هتل ها، ادارات، مدارس، مسافرخانه ها، اتاق خواب ها و… می باشد، تا شما بتوانید نسبت به نگهداری انواع محصولات غذایی، نوشیدنی ها، میوه و... اقدام کنید. یخچال کوچک هتلی همان طور که از نام این محصول پیداست، فضای کمتری را برای جاگیری نیاز دارند، به همین خاطر در اگر فضای کافی برای قرار دادن یخچال ایستاده را ندارید، می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، و فضایی که در اختیار دارید، یکی از مدل های یخچال کوچک را برای خرید انتخاب کنید. گنجایش در نظر گرفته شده برای مینی یخچال معمولاً بین 50 تا 130 لیتر و فضای داخلی آن ها به گونه ای می باشد، که شما می توانید برای نگهداری انواع مواد غذایی کم حجم از این یخچال استفاده کنید.

یخچال هتلی

اگر قصد دارید، قبل از این که درب یخچال مینی بار هتلی را باز کنید، محصولات داخل یخچال را ببینید، بهتر است، مدل های درب شیشه ای این یخچال را انتخاب کنید. هم چنین باید به موضوع اشاره کنیم، که طراحی به کار گرفته شده برای تولید یخچال مینی هتلی به گونه ای می باشد، که در ابعاد کوچک و جمع و جور تولید می شوند، ولی به شما کمک می کنند، تا بتوانید محصولاتی که داخل یخچال مینی بار درب شیشه ای قرار داده اید، را سرد نگه دارید، و از فاسد شدن آن ها جلوگیری کنید. هنگام خرید یخچال هتلی باید به نکات مهمی اعم از اندازه، نوع نصب و آپشن های در نظر گرفته شده برای یخچال توجه داشته باشید. 

اندازه یخچال هتلی معمولاً در ظرفیت های 3، 5، 7، 9 فوت طراحی و برای فروش روانه ی بازار می شوند.

ابعاد یخچال هتلی

اندازه یخچال هتلی
3 فوت طول: 60 عمق: 57 ارتفاع: 47   
5 فوت طول: 55 عمق: 55 ارتفاع: 86
7 فوت طول: 55 عمق: 55 ارتفاع: 106
9 فوت طول: 55 عمق: 55 ارتفاع: 126

نکته ی مهمی که باید در مورد سایز یخچال هتلی به آن توجه داشته باشید، به همان اندازه شما می توانید حجم بسیار زیادی از مواد غذایی را در داخل یخچال هتلی قرار دهید.

قیمت یخچال هتلی

قیمت یخچال هتلی

قیمت یخچال کوچک هتلی با توجه به پارامترهای مختلفی اعم از نوسانات موجود در بازار، برند تولید کننده، ابعاد و مدل، ویژگی های یخچال، سایز و ظرفیت محصول، جنس بدنه و شیشه، نوع عایق بندی و... تعیین خواهد شد. جهت اطلاع از قیمت یخچال کوچک با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید، و نسبت به خرید یخچال هتلی اقدام کنید.

کاربرد یخچال‌ هتلی 

  • یخچال‌ مینی بار با توجه به این که فضای کمی را برای جای گیری اشغال می کنند، گزینه ی مناسبی برای انتخاب در هتل ها، خوابگاه دانشجویان، خانه‌ های کوچک و... می باشند.
  • یخچال مینی که مخصوص نگهداری نوشیدنی می باشد، به گونه ای طراحی می شود، که قفسه بندی آن مخصوص خنک کردن انواع نوشیدنی می باشد. 
  • بعضی از مدل های یخچال مینی هتلی برای که میزان دسترسی افراد را محدود کنند، مجهز به سنسورهای هوشمند می باشند. این سنسورها نسبت به کاهش و افزایش وزن هر طبقه حساس می‌ باشند.

قیمت یخچال کوچک هتلی

مزایا و معایب یخچال‌ هتلی

مزایا معایب
ابعاد کوچک و جمع و جور گنجایش کمی برای نگهداری محصولات مد نظر دارند.
اشغال کمترین فضا برای جای گیری امکان نگهداری مواد غذایی زیاد وجود ندارد.
مصرف بهینه انرژی و برق  طول عمر کوتاه
جا به جایی راحت و بدون دردسر مدت زمان نگهداری مواد غذایی در آن ها کمتر است.

نکات مهم در رابطه با یخچال کوچک رومیزی

  • تنظیم درجه یخچال‌ ویترینی کوچک باید به صورت درست انجام شود، تا از خراب شدن محصولات داخل یخچال جلوگیری شود. دلیل پراهمیت بودن این موضوع هم به این خاطر می باشد، که تنظیم درجه استاندارد در نحوه نگهداری مواد غذایی، مصرف انرژی و عمر مفید دستگاه تأثیرگذار هستند.
  • اگر قصد استفاده از یخچال های کوچک هتلی در هتل ها را دارید، توصیه می کنیم، یخچال هتلی سایز متوسط را برای خرید انتخاب کنید. هم چنین در صورتی که می خواهید در فست فود ها، رستوران ها و... از این یخچال استفاده کنید، مدل زیر کانتری بهترین گزینه برای انتخاب می باشد.
  • اگر قرار است، از یخچال مینی برای نگهداری انواع نوشیدنی استفاده کنید، بهتر است، یخچال نوشابه کوچک را برای این کار انتخاب کنید.
  • اگر دانشجو و یا مجرد هستید، و احتیاج به یک یخچال کوچک دارید، خرید مینی یخچال مکعبی یا سایز متوسط می تواند به رفع نیازهای شما کمک کند.
  • اگر نسبت به سر و صدای تولید شده توسط یخچال هنگام کارکرد حساس هستید، بهتر است، یخچال های کمپرسوردار را برای خرید انتخاب نکنید، و مدل های ترموالکتریک یا کوچک جذبی را برای خرید انتخاب کنید.

یخچال فریزر هتلی

یخچال فریزر هتلی 

یخچال نوشیدنی کوچک

یخچال نوشیدنی کوچک

فریزر ایستاده هتلی

فریزر هتلی

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 صفحه بعد