فریزر صندوقی

صنایع برودتی ونوس تولید کننده ی انواع یخچال صنعتی و فریزر صندوقی می باشد. فریزر صندوقی در دو نوع خانگی و صنعتی به بازار عرضه می شود، که از مدل های صنعتی آن استفاده ی بیشتری می کنند، و از تجهیزات مهم و کاربردی فریزرهای صنعتی هستند، که از آن ها جهت نگهداری مواد غذایی استفاده می شوند. هم چنین در لیتراژهای مختلف برای مصارف خانگی و سوپری طراحی و ساخته می شوند.

از فریزر صندوقی خانگی برای نگهداری گوشت، سبزیجات، مواد غذایی و… در منازل مورد استفاده قرار می گیرند، و دمای آن ها حتماً باید زیر صفر باشد.

جنس بدنه ی یخچال شیشه ای اغلب از نوع ورق رنگی گالوانیزه می باشد، و با تزریق فوم پلی یورتان عایق بندی شده اند، و هم چنین تمام لوله هایی که در آن ها به کار رفته شده از جنس مس می باشد. فریزرهای صندوقی در گنجایش های مختلف (260 تا 650 لیتری) تولید می شوند، که کوچک ترین سایز این نوع از فریزرها، فریزر 150 لیتری درب شیشه ای می باشد، و این که در مقایسه به فریزرهای ایستاده فضای کم تری را اشغال می کنند، و این فریزرها به عنوان بهترین گزینه برای نگهداری مرغ، ماهی ها و... می باشند، و چون دارای درب های شیشه ای هستند، پس مشتریان می توانند محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنند.


نوع دیگری هم از فریزرها، فریزرهای خانگی هستند، که برای ذخیره و نگه داری مواد غذایی خود در منازل استفاده کنید. یک نوع دیگری هم از این فریزرها هستند، که تحت فریزر صندوقی استیل هستند، که معمولاً برای نگه داری مرغ و ماهی و بستنی مورد استفاده قرار می گیرند.

منبع:

 http://venusboroodat.com/product-category/%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%88%d9%82%db%8c/